Raar.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind er eerlijk gezegd geen reet aan.
Hij vroeg waarom ik me niet bij team Tom aansloot, niet waarom ik er geen harde plasser van krijg ;-)quote:Op zondag 13 juli 2014 15:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar om knap te zijn hoef je toch geen rit te winnen?
Er gebeurt echt geen reet, behalve Europaicar die falen in de achtervolgingquote:
4de meen ikquote:Op zondag 13 juli 2014 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveelste werd Rolland in de Giro?
4equote:Op zondag 13 juli 2014 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
4equote:Op zondag 13 juli 2014 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voorbarigquote:Op zondag 13 juli 2014 15:54 schreef FredWielergek het volgende:
Dit is wel saai. Deze twee zijn weg. Hoop echt niet dat ploeg ibarguren gaat winnen. Ik hoop op di marchi.
Geen idee.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk geen TDF mod? Je bent de enige mod die kijkt.
Ik denk niet dat ze Martin nog inhalenquote:Op zondag 13 juli 2014 15:53 schreef Columbiafan het volgende:
Die lui uit de 2de groep pakken toch wel een minuut of 2,3 terug op die klim, maar vind het wel vrij risicovol om EUC al het werk te laten doen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je kwaliteiten worden miskend.quote:
Waarom word jij geen mod? Samen met DeeBee, Alors en R_R of zo.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat R_R en DeeBee dat gaan doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom word jij geen mod? Samen met DeeBee, Alors en R_R of zo.
De #Johannes4mod campagne heeft tot nu toe nooit succes gehad.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waarom word jij geen mod? Samen met DeeBee, Alors en R_R of zo.
Neen, je mag toch verwachten dat de echte klimmers in die achtervolgende groep die nauwelijks een trap te veel gegeven hebben 2.30 op die 2 goed kunnen maken. De Marchi en Martin zijn beiden wel ijzersterk maar al heel de rit in de aanval met 2 man, dat kost krachten.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:56 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
denk jij niet dat deze twee vooruit blijven??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |