kom maar doorquote:Op zondag 13 juli 2014 16:10 schreef groenen het volgende:
Straks rijden Dumoulin en Cancellara een koppeltijdrit om Martin een lesje te leren.
Ja er is ook echt veel samenwerkingquote:Op zondag 13 juli 2014 16:10 schreef Columbiafan het volgende:
Ik zie dit niet zo rooskleurig in voor Tony Martin, als die groep samen blijft en op het vlakke vol in de achtervolging gaat wordt het nog erg spannend
Voorsprong is te groot... Martin is wel een goede afdaler en een erkende hardrijderquote:Op zondag 13 juli 2014 16:10 schreef Columbiafan het volgende:
Ik zie dit niet zo rooskleurig in voor Tony Martin, als die groep samen blijft en op het vlakke vol in de achtervolging gaat wordt het nog erg spannend
Zoveel vlakke kilometers zijn er ook weer niet. En in de afdaling loopt hij eerder uit dan dat ze op 'm inlopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:10 schreef Columbiafan het volgende:
Als ze niet binnen de minuut komen aan de top van de laatste col(letje) dan is Martin weg. Het zullen ook niet de hardrijders zijn die de eerste achtervolgers worden maar wat klimmerstype's.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:10 schreef Columbiafan het volgende:
We hebben het hier wel over Rodriguez he.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:13 schreef OProg het volgende:
Als ze überhaupt nog iets willen proberen is het wel eens tijd nu.
Die is niet vooruit te branden tenzij hij de boog ziet.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Rodriguez he.
De hele kopgroep handelt in zijn gedachtengoed.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
We hebben het hier wel over Rodriguez he.
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat is dit irritant om te zien. Ik begin wielrenhaters steeds meer te begrijpen.
Ook een spelfout om snel te vergeten.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:18 schreef FredWielergek het volgende:
Dit wordeen etappe om snel te vergeten.
Deed 'ie op de vorige klim ook al, op zich niet zo raar, maar het gebeurt niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:17 schreef groenen het volgende:
Rolland gaat aan andere mensen vragen om mee te werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |