Voor Rolland is dit gewoon perfect inderdaad, hij pakt gewoon een pak tijd zonder op kop te hoeven rijden.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:20 schreef FredWielergek het volgende:
het lijkt er op dat rolland alleen tijd probeert ter nemen op andere klassement renners.
Oh dat weet ik, ik vind het alleen irritant als het een prachtetappe kán zijn en het dat gewoon niet wordt.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:20 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Je moet er ook wat naast doen, internetten, gamen ofzo. Het is zelden zó spannend dat je niet weg kunt kijken, dus daar is het ideaal voor.
Een goede Cancellara had het afgelopen woensdag wel wat beter gedaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
Was Cancellara niet degene die laatste dagen zei dat hij goed was..
Omdat dat echt helemaal geen zin heeft.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:21 schreef OProg het volgende:
Ik snap niet dat er niemand is die zichzelf liever compleet opblaast maar dan in ieder geval een poging gedaan heeft dan dat je zo kansloos naar plek negen gaat.
Het nieuwe wielrennen waar de menselijke maat terug is.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:21 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh dat weet ik, ik vind het alleen irritant als het een prachtetappe kán zijn en het dat gewoon niet wordt.
Ik dacht uit KLB: KLB / Stijve door chimeid op werk.. chanantquote:Op zondag 13 juli 2014 16:21 schreef nikao het volgende:
[..]
[clueless mode]
kan iemand me bijpraten waar dat 'chanant' vandaan komt?![]()
[/clueless mode]
Morgen nog een kans..quote:Op zondag 13 juli 2014 16:21 schreef OProg het volgende:
Ik snap niet dat er niemand is die zichzelf liever compleet opblaast maar dan in ieder geval een poging gedaan heeft dan dat je zo kansloos naar plek negen gaat.
Omdat ze er veel te lang mee gewacht hebben überhaupt.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat dat echt helemaal geen zin heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |