die zit onderhand al op een uurquote:Op zondag 13 juli 2014 16:40 schreef Guard het volgende:
Rodriguez is na vandaag een contender tegen wil en dank
Meer als een uur, maar morgen gaat ie natuurlijk weer... en dan ineens iedereen op zijn wiel springen zeker?quote:
Nee, oke. Maar het was toch wel logisch geweest als die groep eens ontploft was en dat er nu een stuk of 5 dat gat proberen dicht te knallen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, jij had het logisch en slim gevonden als hij alleen doorgaat?
Hoe wil je dat doen tegen de beste tijdrijder ter wereld? 3 minuten in 40 km krijg je dan nooit meer dicht.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar het was toch wel logisch geweest als die groep eens ontploft was en dat er nu een stuk of 5 dat gat proberen dicht te knallen.
Dat hadden ze aan het begin van de klim direct moeten doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar het was toch wel logisch geweest als die groep eens ontploft was en dat er nu een stuk of 5 dat gat proberen dicht te knallen.
Terpstra zal wel de klachtenlijn weer bellen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kasseien in een bocht hehe.. Zou leuk zijn als het zeiknat was
Ik snap ook niet waarom ze dat niet gedaan hebben.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hadden ze aan het begin van de klim direct moeten doen.
Honderd euro eropquote:Op zondag 13 juli 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Martin deze etappe gaat winnen
Groep is te groot voor een goede organisatie.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze dat niet gedaan hebben.Nu hebben ze ook niks.
Dat vind ik ook hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hadden ze aan het begin van de klim direct moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |