VDB2 zal het natuurlijk aan z'n reet roesten dat Gallopin het goed doet.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral voor klassementsmannen als Mollema, VDB2 zijn dit mannen die moeilijk in te halen zijn.
Lijkt me sterk dat Lotto op kop gaat rijden om ervoor te zorgen dat Gallopin geen geel pakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar goed, de leden in de kopgroep hebben nog niet op kop gereden. Daar gaan ze niet heel veel tijd op terugpakken.
Greg voor de tweede plek natuurlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:33 schreef Guard het volgende:
Wat een lafbekken in die volggroep, doen helemaal niets..
Purtio zit punten te sprokkelen, en de rest rijdt wat mee, waarvoor? 5 min pakken die ze morgen weer kwijtraken?
Ja. Nu heeft het geen zin meer. Dat zou zelfs een Thomas Wegmuller wel inzien.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat ze er veel te lang mee gewacht hebben überhaupt.
Waarom zouden die nog hun best doen dan? Alleen Lotto voor Gallopin. De rest rijdt dan echt helemaal nergens meer voor.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar goed, de leden in de kopgroep hebben nog niet op kop gereden. Daar gaan ze niet heel veel tijd op terugpakken.
Lees "top 10 klassementsrenners"quote:Op zondag 13 juli 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
VDB2 zal het natuurlijk aan z'n reet roesten dat Gallopin het goed doet.
De meesten in de kopgroep gingen voor ritwinst. Die gaan niet hun ballen uit de broek rijden om Gallopin in het geel te krijgen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:34 schreef BlaZ het volgende:
[..]
VDB2 moet eerst maar eens zelf bij blijven in de bergen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:31 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral voor klassementsmannen als Mollema, VDB2 zijn dit mannen die moeilijk in te halen zijn.
Europcar had ook gewoon op de max Martin moeten bijhalen... Niet zo lang wachten...quote:Op zondag 13 juli 2014 16:36 schreef Ereinion het volgende:
Wat een saaie dag zeg. Wat een lamlendigheid van die achtervolgende groep.
Ja, zou t ook wel geinig vinden als Rodriguez een folder met daarop de uitslag van het bergklassement meeneemt in Parijs..quote:Op zondag 13 juli 2014 16:36 schreef Columbiafan het volgende:
Purito gaat dat bergklassement wel meenemen in Parijs, zou wel mooi zijn
Nee alleen bergop.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is deze aankomst voor dubbele punten of niet?
Volgens mij alleen als ze bergop finishen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is deze aankomst voor dubbele punten of niet?
En stopt er daarna gelijk meequote:Op zondag 13 juli 2014 16:40 schreef Zelva het volgende:
Rodríguez rijdt in driehonderd meter twee kilometer weg van de Groupe Lamlendig.
die zit onderhand al op een uurquote:Op zondag 13 juli 2014 16:40 schreef Guard het volgende:
Rodriguez is na vandaag een contender tegen wil en dank
Meer als een uur, maar morgen gaat ie natuurlijk weer... en dan ineens iedereen op zijn wiel springen zeker?quote:
Nee, oke. Maar het was toch wel logisch geweest als die groep eens ontploft was en dat er nu een stuk of 5 dat gat proberen dicht te knallen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja, jij had het logisch en slim gevonden als hij alleen doorgaat?
Hoe wil je dat doen tegen de beste tijdrijder ter wereld? 3 minuten in 40 km krijg je dan nooit meer dicht.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar het was toch wel logisch geweest als die groep eens ontploft was en dat er nu een stuk of 5 dat gat proberen dicht te knallen.
Dat hadden ze aan het begin van de klim direct moeten doen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:43 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar het was toch wel logisch geweest als die groep eens ontploft was en dat er nu een stuk of 5 dat gat proberen dicht te knallen.
Terpstra zal wel de klachtenlijn weer bellen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kasseien in een bocht hehe.. Zou leuk zijn als het zeiknat was
Ik snap ook niet waarom ze dat niet gedaan hebben.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hadden ze aan het begin van de klim direct moeten doen.
Honderd euro eropquote:Op zondag 13 juli 2014 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat Martin deze etappe gaat winnen
Groep is te groot voor een goede organisatie.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ze dat niet gedaan hebben.Nu hebben ze ook niks.
Dat vind ik ook hoor.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:44 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hadden ze aan het begin van de klim direct moeten doen.
Dat is me ook een koekwaus eerste klas.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:43 schreef Columbiafan het volgende:
Mohoric reed eergisteren 121 per uur in de afdaling in de Ronde van Oostenrijk
Dat snap ik, maar daarom aanvallen op de klim, niet met zijn allen knus bij elkaar blijven.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Groep is te groot voor een goede organisatie.
Toch al een gatquote:Op zondag 13 juli 2014 16:47 schreef ThePlaneteer het volgende:
Pinot is dus gewoon prima aan het dalen.
De tourticker van de officiële websitequote:Op zondag 13 juli 2014 16:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het balkje Counter attack klopt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |