abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2014 @ 13:58:35 #201
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142239648
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Vrouwen kunnen zich beter met andere dingen bezig houden met voetbal.
^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142239657
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vond het vermakelijke tv maar ook onprofessioneel en ik denk niet dat de journalisten er wakker van liggen. RVP kreeg kritiek op zijn spel, niet op zijn persoon. Daar moet je maar tegen kunnen als topvoetballer.
Als dat onterecht is naar jouw idee mag je daarop reageren. Van Gaal zal dat hem wellicht aangeraden hebben, is goed voor zijn gemoedsrust.

Van Gaal heeft al tig keer uitgelegd wat de rol van Van Persie is maar sommige mensen schijnen het niet te willen begrijpen of snappen het toch nooit. Die blijven zeiken. Een goeie trap terug kun je dan verwachten en daar is niks mis mee.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:02:53 #203
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142239796
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als dat onterecht is naar jouw idee mag je daarop reageren. Van Gaal zal dat hem wellicht aangeraden hebben, is goed voor zijn gemoedsrust.

Van Gaal heeft al tig keer uitgelegd wat de rol van Van Persie is maar sommige mensen schijnen het niet te willen begrijpen of snappen het toch nooit. Die blijven zeiken. Een goeie trap terug kun je dan verwachten en daar is niks mis mee.
Ik had Van Persie liever op het veld goed zien trappen.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:04:18 #204
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_142239852
Ik zat met open mond te kijken gisteren. Heel het WK lang hebben de spelers zich zo netjes en eensgezind mogelijk uitgedrukt in interviews, en dan op het laatste moment laat de aanvoerder nota bene zich nog even zo lelijk gaan.
Als ik de coach was mocht hij meteen zijn aanvoerdersband komen inleveren, maar dat zal Van Gaal zijn oogappel wel niet aandoen.
Koel en donker bewaren
pi_142239883
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik zat met open mond te kijken gisteren. Heel het WK lang hebben de spelers zich zo netjes en eensgezind mogelijk uitdrukt in interviews, en dan op het laatste moment laat de aanvoerder nota bene zich nog even zo lelijk gaan.
Van Gaal heeft hem dit aangeraden, daar kun je wel van uitgaan.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:05:32 #206
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142239904
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vond het vermakelijke tv maar ook onprofessioneel en ik denk niet dat de journalisten er wakker van liggen. RVP kreeg kritiek op zijn spel, niet op zijn persoon. Daar moet je maar tegen kunnen als topvoetballer.
Pierre zat toch erg op de persoon, zelfs gisteren in de rust
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 13 juli 2014 @ 14:06:02 #207
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_142239918
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Van Gaal heeft hem dit aangeraden, daar kun je wel van uitgaan.
Hoezo?
Koel en donker bewaren
  zondag 13 juli 2014 @ 14:06:27 #208
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142239939
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Van Gaal heeft hem dit aangeraden, daar kun je wel van uitgaan.
Euh nee.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_142239963
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Euh nee.
Want die is altijd heel netjes naar de pers?
  zondag 13 juli 2014 @ 14:07:38 #210
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142239982
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Loekie1 het volgende:
Ook al verdienen ze een miljard, het blijven toch mensen. Ik was helemaal niet verbaasd dat Van Persie uit zijn slof schoot. Daar moeten journalisten en mensen die aan de kant staan en alles beter weten, ook maar tegen kunnen.
Journalisten kunnen er wel tegen hoor. Heb niet de indruk dat PVH hier wakker van ligt. Maar het blijft zeer onprofessioneel van Van Persie
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 13 juli 2014 @ 14:07:40 #211
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142239983
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Van Gaal heeft hem dit aangeraden, daar kun je wel van uitgaan.
Geloof je het zelf :')

Ze hadden het WK zo mooi afgerond, helaas niet in de finale maar toch nog 3e en dan dit soort dingen gaan zeggen. Als aanvoerder nog wel.
:') x1000
  zondag 13 juli 2014 @ 14:08:20 #212
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142240015
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Want die is altijd heel netjes naar de pers?
Van Gaal is niet zó dom.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_142240049
Van Persie heeft het zelfs van Van Gaal afgekeken, kun je zeggen. Pers is snot voor hem. Het team en de mentale well being van het team is alles voor hem.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:11:35 #214
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_142240127
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:09 schreef Loekie1 het volgende:
Van Persie heeft het zelfs van Van Gaal afgekeken, kun je zeggen.
Van Gaal spreekt journalisten aan op het moment dat ze (in zijn ogen) een domme vraag stellen. Van Persie die gretig ingaat op Jacks vraag (en zich dus niet eens laat overhalen tot moddergooien ofzo), en daarmee zijn kans schoon ziet om van Hooijdonk af te branden is iets heel anders. Heb echt nog nooit zoiets gezien in interviews, zo kinderachtig en naar van hem, hij heeft wel afgedaan bij mij.
Koel en donker bewaren
pi_142240186
Pierre is ook gewoon een enorme balhaar.
pi_142240197
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Van Gaal spreekt journalisten aan op het moment dat ze (in zijn ogen) een domme vraag stellen. Van Persie die gretig ingaat op Jacks vraag (en zich dus niet eens laat overhalen tot moddergooien ofzo), en daarmee zijn kans schoon ziet om van Hooijdonk af te branden is iets heel anders. Heb echt nog nooit zoiets gezien in interviews, zo kinderachtig en naar van hem, hij heeft wel afgedaan bij mij.
Huil huil.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:14:32 #217
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_142240225
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Huil huil.
:') net zo volwassen als Robin merk ik al.
Koel en donker bewaren
  zondag 13 juli 2014 @ 14:15:01 #218
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142240238
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Huil huil.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:16:31 #219
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_142240286
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef Vatta het volgende:
Pierre is ook gewoon een enorme balhaar.
Dat sowieso. Des te dommer om daarmee zo'n vete aan te gaan.
wooblabalurg
pi_142241081
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:01 schreef Kingstown het volgende:
Ik dacht dat het team zo enorm gefocussed was op het toernooi en de volgende wedsrtijd (volgens eigen zeggen....) en dan blijkt dat ze ondertussen zitten te kijken naar wat analisten op TV vertellen. Geen wonder dat Nederland geen wereldkampioen wordt. Als je een missie hebt, dan is dat het enige waar je je op richt en sluit je je verder volkomen af van (de meningen van) de buitenwereld.

Volgende keer gewoon weer een trainingskamp volledig afgesloten van de buitenwereld in 1 of andere naargeestige omgeving, geen (sociale) media verkrijgbaar en vrouwen en kinderen thuis laten.
Af en toe langs de regenpijp ontsnappen voor een avondje uit wat oogluikend wordt toegestaan en verder alleen maar voetbal, voetbal en voetbal.
Inderdaad, hoe weten ze dat allemaal?. Volgende keer gewoon alleen met voetbal bezig zijn en mobiele telefoons inleveren.
pi_142241135
Gelukkig benadrukt Robin dat hij juist heel goed tegen kritiek kan en dat hij zich totaal niks aantrekt van de kritiek van Pierre. Ik geloof hem wel daarin.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:45:51 #222
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142241250
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Adames het volgende:
Gelukkig benadrukt Robin dat hij juist heel goed tegen kritiek kan en dat hij zich totaal niks aantrekt van de kritiek van Pierre. Ik geloof hem wel daarin.
Net zo overtuigend als zijn WK optreden idd....
pi_142241255
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Adames het volgende:
Gelukkig benadrukt Robin dat hij juist heel goed tegen kritiek kan en dat hij zich totaal niks aantrekt van de kritiek van Pierre. Ik geloof hem wel daarin.
Tegen terechte kritiek, heeft hij gezegd. Hoe gedraag jij je bij onterechte kritiek die wekenlang doorgaat?
  zondag 13 juli 2014 @ 14:47:47 #224
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142241322
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Tegen terechte kritiek, heeft hij gezegd. Hoe gedraag jij je bij onterechte kritiek die wekenlang doorgaat?
HIJ vindt de kritiek onterecht. Zo'n beetje iedere analyst en kijker waren het er over eens dat Van Persie (ver) onder zijn niveau speelde. Niet alleen Pierre, maar ook die prutsers bij de BBC, en die idioten bij de vlaamse TV, etc etc.

Maar goed, het zal dan wel druk worden op de golfbaan, als die allemaal niet meer kritisch mogen zijn op meneer Van Persie.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:49:43 #225
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142241377
Al die analysten :'). Wat een gezeik altijd. Iemand die dat serieus neemt...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_142241403
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

HIJ vindt de kritiek onterecht. Zo'n beetje iedere analyst en kijker waren het er over eens dat Van Persie (ver) onder zijn niveau speelde. Niet alleen Pierre, maar ook die prutsers bij de BBC, en die idioten bij de vlaamse TV, etc etc.
Prutsers inderdaad.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:54:07 #227
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142241515
Robin liet zich gewoon kennen. Daar moet je toch boven staan joh en buiten dat zat er ook gewoon een kern van waarheid in. Hij heeft niet laten iedere pot kunnen laten zien wat ie kan, maar dat mag blijkbaar niet gezegd worden. _O-
  zondag 13 juli 2014 @ 14:54:57 #228
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142241547
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:54 schreef Lastpost het volgende:
Robin liet zich gewoon kennen. Daar moet je toch boven staan joh en buiten dat zat er ook gewoon een kern van waarheid in. Hij heeft niet laten iedere pot kunnen laten zien wat ie kan, maar dat mag blijkbaar niet gezegd worden. _O-
Hij ontweek die vraag ook viel mij op.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:57:47 #229
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142241637
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

HIJ vindt de kritiek onterecht. Zo'n beetje iedere analyst en kijker waren het er over eens dat Van Persie (ver) onder zijn niveau speelde. Niet alleen Pierre, maar ook die prutsers bij de BBC, en die idioten bij de vlaamse TV, etc etc.

Maar goed, het zal dan wel druk worden op de golfbaan, als die allemaal niet meer kritisch mogen zijn op meneer Van Persie.
dat haalde ik er niet eens echt uit, volgens mij bevestigde hij gewoon dat hij beter kon maar dat hij een beetje strontziek werd van het proberen te stoken in een team met hem als makkelijk middelpunt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 13 juli 2014 @ 15:04:37 #230
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142241871
quote:
3s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:57 schreef Re het volgende:

[..]

dat haalde ik er niet eens echt uit, volgens mij bevestigde hij gewoon dat hij beter kon maar dat hij een beetje strontziek werd van het proberen te stoken in een team met hem als makkelijk middelpunt.
... dat probeerde hij er van te maken, maar het is de taak van de sportpers om kritisch te kijken naar de prestaties. Als we na iedere wedstrijd alleen maar horen dat alles en iedereen geweldig was, tja.... dan kunnen we net zo goed meteen helemaal stoppen met nabeschouwingen, en het gewoon 'kwartiertje kontkussen' gaan noemen.

Voor iemand die op de vorige 2 eindrondes ook al volledig mislukte, moet Van Persie sowieso niet zeuren, want het is een wonder dat hij nog steeds zoveel krediet heeft voor Oranje.

Hij was ondermaats in de voorgaande wedstrijden. Als je dan een uitstekend alternatief op de bank hebt zitten, dan hoort die volgen mij gewoon een eerlijke kans te krijgen. Volgens Van Marwijk en Van Gaal niet. Tja...

Van Persie is wel een beetje onze 'Fred', met het verschil dat Fred wel op 1 eindronde wist te schitteren.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:08:01 #231
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142241963
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... dat probeerde hij er van te maken, maar het is de taak van de sportpers om kritisch te kijken naar de prestaties. Als we na iedere wedstrijd alleen maar horen dat alles en iedereen geweldig was, tja.... dan kunnen we net zo goed meteen helemaal stoppen met nabeschouwingen, en het gewoon 'kwartiertje kontkussen' gaan noemen.

Voor iemand die op de vorige 2 eindrondes ook al volledig mislukte, moet Van Persie sowieso niet zeuren, want het is een wonder dat hij nog steeds zoveel krediet heeft voor Oranje.

Hij was ondermaats in de voorgaande wedstrijden. Als je dan een uitstekend alternatief op de bank hebt zitten, dan hoort die volgen mij gewoon een eerlijke kans te krijgen. Volgens Van Marwijk en Van Gaal niet. Tja...

Van Persie is wel een beetje onze 'Fred', met het verschil dat Fred wel op 1 eindronde wist te schitteren.
termen als volledig mislukken zijn natuurlijk ook erg subjectief, denk dat dit toch echt een succesvol toernooi is geweest en dat we de finale niet haalde ligt niet aan van Persie, en zo wordt het nu wel allemaal een beetje gesuggereerd. En Huntelaar was nou niet een perfect alternatief, ik durf zelfs te stellen dat als Huntelaar er niet was ingekomen tegen Argentinië dat we wel de finale hadden gepeeld
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142242195
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... dat probeerde hij er van te maken, maar het is de taak van de sportpers om kritisch te kijken naar de prestaties. Als we na iedere wedstrijd alleen maar horen dat alles en iedereen geweldig was, tja.... dan kunnen we net zo goed meteen helemaal stoppen met nabeschouwingen, en het gewoon 'kwartiertje kontkussen' gaan noemen.

Voor iemand die op de vorige 2 eindrondes ook al volledig mislukte, moet Van Persie sowieso niet zeuren, want het is een wonder dat hij nog steeds zoveel krediet heeft voor Oranje.

Hij was ondermaats in de voorgaande wedstrijden. Als je dan een uitstekend alternatief op de bank hebt zitten, dan hoort die volgen mij gewoon een eerlijke kans te krijgen. Volgens Van Marwijk en Van Gaal niet. Tja...

Van Persie is wel een beetje onze 'Fred', met het verschil dat Fred wel op 1 eindronde wist te schitteren.
Waarom zou van Gaal de spits die in 23 wedstrijden onder zijn leiding 18 keer wist te scoren op de bank zetten?
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_142242351
quote:
3s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:08 schreef Re het volgende:

[..]

termen als volledig mislukken zijn natuurlijk ook erg subjectief, denk dat dit toch echt een succesvol toernooi is geweest en dat we de finale niet haalde ligt niet aan van Persie, en zo wordt het nu wel allemaal een beetje gesuggereerd. En Huntelaar was nou niet een perfect alternatief, ik durf zelfs te stellen dat als Huntelaar er niet was ingekomen tegen Argentinië dat we wel de finale hadden gepeeld
Omdat van Persie tegen Denemarken (2012) langs de bal maaide is volgens Yi-Long zijn hele toernooi mislukt. Dat van Persie Nederland de aansluitingstreffer bezorgt tegen Duitsland bij een kansloze 2-0 achterstand is hij alweer vergeten. Zijn prima alternatief kreeg ook geen kans in de wedstrijd tegen Portugal.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  zondag 13 juli 2014 @ 15:19:18 #234
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142242354
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:14 schreef Polacco het volgende:

[..]

Waarom zou van Gaal de spits die in 23 wedstrijden onder zijn leiding 18 keer wist te scoren op de bank zetten?
Omdat hij gedurende dit toernooi hopelooos uit vorm raakte. Nu zeg ik niet dat je hem dan meteen maar helemaal niet meer moet opstellen, maar iets eerder eruit halen en Huntelaar wat langer laten invallen, was wel fijn geweest.

Iemand die totaal niet in de wedstrijd zit en veel balverlies heeft en constant buitenspel staat, daar heb je ook niets aan.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:21:12 #235
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142242408
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:19 schreef Polacco het volgende:

[..]

Omdat van Persie tegen Denemarken (2012) langs de bal maaide is volgens Yi-Long zijn hele toernooi mislukt. Dat van Persie Nederland de aansluitingstreffer bezorgt tegen Duitsland bij een kansloze 2-0 achterstand is hij alweer vergeten. Zijn prima alternatief kreeg ook geen kans in de wedstrijd tegen Portugal.
Tegen Portugal heeft Nederland het altijd moeilijk. Dat hij tegen Denemarken over een bal maaide kan ik me eerlijk gezegd niet eens herinneren.

Ik kijk niet naar momenten in een wedstrijd, maar naar de indruk die zo'n speler over de hele wedstrijd achterlaat. Iedereen mist wel eens een grote kans. Het gaat mij meer om de beslissingen die een speler neemt, dus positionering, ga je met links of rechts voor een kans, etc etc.
pi_142242433
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

HIJ vindt de kritiek onterecht. Zo'n beetje iedere analyst en kijker waren het er over eens dat Van Persie (ver) onder zijn niveau speelde. Niet alleen Pierre, maar ook die prutsers bij de BBC, en die idioten bij de vlaamse TV, etc etc.

Maar goed, het zal dan wel druk worden op de golfbaan, als die allemaal niet meer kritisch mogen zijn op meneer Van Persie.
Dus dat. Typische "wij van WC-eend"-uitspraak van hem :')
pi_142242751
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:14 schreef Polacco het volgende:

[..]

Waarom zou van Gaal de spits die in 23 wedstrijden onder zijn leiding 18 keer wist te scoren op de bank zetten?
Dat is een punt, maar Van Gaal wachtte altijd wel heel (te) lang met zijn wissels.
Klose in Duitsland werd wel op een normaal tijdstip gewisseld (ook al was het tegen zijn zin), maar zijn vervanger had nog tijd om wat te doen aan de wedstrijd.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:31:22 #238
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142242785
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef Guanabana het volgende:
Als ik de coach was mocht hij meteen zijn aanvoerdersband komen inleveren, maar dat zal Van Gaal zijn oogappel wel niet aandoen.
:')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142243722
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik zat met open mond te kijken gisteren. Heel het WK lang hebben de spelers zich zo netjes en eensgezind mogelijk uitgedrukt in interviews, en dan op het laatste moment laat de aanvoerder nota bene zich nog even zo lelijk gaan.
Als ik de coach was mocht hij meteen zijn aanvoerdersband komen inleveren, maar dat zal Van Gaal zijn oogappel wel niet aandoen.
LOL.
Omdat hij ook geen bondscoach meer is lieverd.
  zondag 13 juli 2014 @ 16:16:02 #240
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_142244338
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:31 schreef superniger het volgende:

[..]

:')
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:57 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

LOL.
Omdat hij ook geen bondscoach meer is lieverd.
Oja, even vergeten!
Koel en donker bewaren
pi_142244544
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tegen Portugal heeft Nederland het altijd moeilijk.
Leuk gegeven. Maar het was wel Huntelaar zijn kans om het te laten zien. Hij faalde echter hopeloos.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_142244552
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:16 schreef Guanabana het volgende:

[..]

[..]

Oja, even vergeten!
haha noobje
pi_142244589
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Re het volgende:

[..]

Pierre zat toch erg op de persoon, zelfs gisteren in de rust
Hij was zich ook eerder al aan het focussen op de 'inhoud', zoals dat RVP en de spelers iets eerder het veld op waren dan Robben. Dat is gewoon het wroeten en knagen van een rat die op zoek is naar iets.
pi_142244699
L
pi_142245211
De tijd kan niet snel genoeg gaan. Nog een paar tournooien en v persie is te oud voor selectie. Nog maar een paar tournooien dus met een verpeste sfeer en spelen met 10 man plus v persie. Jammer dat hij zn voetbalkwaliteiten op grote tournooien nooit laat spreken, maar alleen die grote mond.
  zondag 13 juli 2014 @ 16:54:42 #246
123170 alors
zlata1234
pi_142245543
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:23 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Hij was zich ook eerder al aan het focussen op de 'inhoud', zoals dat RVP en de spelers iets eerder het veld op waren dan Robben. Dat is gewoon het wroeten en knagen van een rat die op zoek is naar iets.
En dat is overigens ook niet van vandaag alleen hoor, dat doet hij al jaren.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_142245666
Vergelijk hem nou eens met de andere zogenaamde topaanvallers van dit toernooi.

Ronaldo, Messi, Benzema, Higuain, Cavani, Sanchez, Muller etc.

Welke van deze spelers hebben het nou overduidelijk beter gedaan dan RvP? Verder dan een Muller kom ik niet.

Wat een onzinnig gezeik hier.
pi_142245774
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef Confetti het volgende:
Vergelijk hem nou eens met de andere zogenaamde topaanvallers van dit toernooi.

Ronaldo, Messi, Benzema, Higuain, Cavani, Sanchez, Muller etc.

Welke van deze spelers hebben het nou overduidelijk beter gedaan dan RvP? Verder dan een Muller kom ik niet.

Wat een onzinnig gezeik hier.
Suarez
pi_142246028
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:00 schreef Adames het volgende:

[..]

Suarez
Ik wou die noemen maar die heeft anderhalve wedstrijd gespeeld. Goed gespeeld tegen Engeland maar helemaal onzichtbaar tegen Italie, behalve dan die idiote actie.

RvP heeft meer gepresteerd dan hem op dit WK.

Next.
pi_142246575
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:06 schreef Confetti het volgende:
Goed gespeeld tegen Engeland
Deed RvP ook tegen Spanje, 2 belangrijke goals uit het niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')