quote:Op zondag 13 juli 2014 13:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Vrouwen kunnen zich beter met andere dingen bezig houden met voetbal.
Als dat onterecht is naar jouw idee mag je daarop reageren. Van Gaal zal dat hem wellicht aangeraden hebben, is goed voor zijn gemoedsrust.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond het vermakelijke tv maar ook onprofessioneel en ik denk niet dat de journalisten er wakker van liggen. RVP kreeg kritiek op zijn spel, niet op zijn persoon. Daar moet je maar tegen kunnen als topvoetballer.
Ik had Van Persie liever op het veld goed zien trappen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:58 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als dat onterecht is naar jouw idee mag je daarop reageren. Van Gaal zal dat hem wellicht aangeraden hebben, is goed voor zijn gemoedsrust.
Van Gaal heeft al tig keer uitgelegd wat de rol van Van Persie is maar sommige mensen schijnen het niet te willen begrijpen of snappen het toch nooit. Die blijven zeiken. Een goeie trap terug kun je dan verwachten en daar is niks mis mee.
Van Gaal heeft hem dit aangeraden, daar kun je wel van uitgaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik zat met open mond te kijken gisteren. Heel het WK lang hebben de spelers zich zo netjes en eensgezind mogelijk uitdrukt in interviews, en dan op het laatste moment laat de aanvoerder nota bene zich nog even zo lelijk gaan.
Pierre zat toch erg op de persoon, zelfs gisteren in de rustquote:Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond het vermakelijke tv maar ook onprofessioneel en ik denk niet dat de journalisten er wakker van liggen. RVP kreeg kritiek op zijn spel, niet op zijn persoon. Daar moet je maar tegen kunnen als topvoetballer.
Hoezo?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Van Gaal heeft hem dit aangeraden, daar kun je wel van uitgaan.
Euh nee.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Van Gaal heeft hem dit aangeraden, daar kun je wel van uitgaan.
Journalisten kunnen er wel tegen hoor. Heb niet de indruk dat PVH hier wakker van ligt. Maar het blijft zeer onprofessioneel van Van Persiequote:Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Loekie1 het volgende:
Ook al verdienen ze een miljard, het blijven toch mensen. Ik was helemaal niet verbaasd dat Van Persie uit zijn slof schoot. Daar moeten journalisten en mensen die aan de kant staan en alles beter weten, ook maar tegen kunnen.
Geloof je het zelfquote:Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Van Gaal heeft hem dit aangeraden, daar kun je wel van uitgaan.
Van Gaal is niet zó dom.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Want die is altijd heel netjes naar de pers?
Van Gaal spreekt journalisten aan op het moment dat ze (in zijn ogen) een domme vraag stellen. Van Persie die gretig ingaat op Jacks vraag (en zich dus niet eens laat overhalen tot moddergooien ofzo), en daarmee zijn kans schoon ziet om van Hooijdonk af te branden is iets heel anders. Heb echt nog nooit zoiets gezien in interviews, zo kinderachtig en naar van hem, hij heeft wel afgedaan bij mij.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:09 schreef Loekie1 het volgende:
Van Persie heeft het zelfs van Van Gaal afgekeken, kun je zeggen.
Huil huil.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Van Gaal spreekt journalisten aan op het moment dat ze (in zijn ogen) een domme vraag stellen. Van Persie die gretig ingaat op Jacks vraag (en zich dus niet eens laat overhalen tot moddergooien ofzo), en daarmee zijn kans schoon ziet om van Hooijdonk af te branden is iets heel anders. Heb echt nog nooit zoiets gezien in interviews, zo kinderachtig en naar van hem, hij heeft wel afgedaan bij mij.
Inderdaad, hoe weten ze dat allemaal?. Volgende keer gewoon alleen met voetbal bezig zijn en mobiele telefoons inleveren.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:01 schreef Kingstown het volgende:
Ik dacht dat het team zo enorm gefocussed was op het toernooi en de volgende wedsrtijd (volgens eigen zeggen....) en dan blijkt dat ze ondertussen zitten te kijken naar wat analisten op TV vertellen. Geen wonder dat Nederland geen wereldkampioen wordt. Als je een missie hebt, dan is dat het enige waar je je op richt en sluit je je verder volkomen af van (de meningen van) de buitenwereld.
Volgende keer gewoon weer een trainingskamp volledig afgesloten van de buitenwereld in 1 of andere naargeestige omgeving, geen (sociale) media verkrijgbaar en vrouwen en kinderen thuis laten.
Af en toe langs de regenpijp ontsnappen voor een avondje uit wat oogluikend wordt toegestaan en verder alleen maar voetbal, voetbal en voetbal.
Net zo overtuigend als zijn WK optreden idd....quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Adames het volgende:
Gelukkig benadrukt Robin dat hij juist heel goed tegen kritiek kan en dat hij zich totaal niks aantrekt van de kritiek van Pierre. Ik geloof hem wel daarin.
Tegen terechte kritiek, heeft hij gezegd. Hoe gedraag jij je bij onterechte kritiek die wekenlang doorgaat?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Adames het volgende:
Gelukkig benadrukt Robin dat hij juist heel goed tegen kritiek kan en dat hij zich totaal niks aantrekt van de kritiek van Pierre. Ik geloof hem wel daarin.
HIJ vindt de kritiek onterecht. Zo'n beetje iedere analyst en kijker waren het er over eens dat Van Persie (ver) onder zijn niveau speelde. Niet alleen Pierre, maar ook die prutsers bij de BBC, en die idioten bij de vlaamse TV, etc etc.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Tegen terechte kritiek, heeft hij gezegd. Hoe gedraag jij je bij onterechte kritiek die wekenlang doorgaat?
Prutsers inderdaad.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
HIJ vindt de kritiek onterecht. Zo'n beetje iedere analyst en kijker waren het er over eens dat Van Persie (ver) onder zijn niveau speelde. Niet alleen Pierre, maar ook die prutsers bij de BBC, en die idioten bij de vlaamse TV, etc etc.
Hij ontweek die vraag ook viel mij op.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:54 schreef Lastpost het volgende:
Robin liet zich gewoon kennen. Daar moet je toch boven staan joh en buiten dat zat er ook gewoon een kern van waarheid in. Hij heeft niet laten iedere pot kunnen laten zien wat ie kan, maar dat mag blijkbaar niet gezegd worden.
dat haalde ik er niet eens echt uit, volgens mij bevestigde hij gewoon dat hij beter kon maar dat hij een beetje strontziek werd van het proberen te stoken in een team met hem als makkelijk middelpunt.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
HIJ vindt de kritiek onterecht. Zo'n beetje iedere analyst en kijker waren het er over eens dat Van Persie (ver) onder zijn niveau speelde. Niet alleen Pierre, maar ook die prutsers bij de BBC, en die idioten bij de vlaamse TV, etc etc.
Maar goed, het zal dan wel druk worden op de golfbaan, als die allemaal niet meer kritisch mogen zijn op meneer Van Persie.
... dat probeerde hij er van te maken, maar het is de taak van de sportpers om kritisch te kijken naar de prestaties. Als we na iedere wedstrijd alleen maar horen dat alles en iedereen geweldig was, tja.... dan kunnen we net zo goed meteen helemaal stoppen met nabeschouwingen, en het gewoon 'kwartiertje kontkussen' gaan noemen.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:57 schreef Re het volgende:
[..]
dat haalde ik er niet eens echt uit, volgens mij bevestigde hij gewoon dat hij beter kon maar dat hij een beetje strontziek werd van het proberen te stoken in een team met hem als makkelijk middelpunt.
termen als volledig mislukken zijn natuurlijk ook erg subjectief, denk dat dit toch echt een succesvol toernooi is geweest en dat we de finale niet haalde ligt niet aan van Persie, en zo wordt het nu wel allemaal een beetje gesuggereerd. En Huntelaar was nou niet een perfect alternatief, ik durf zelfs te stellen dat als Huntelaar er niet was ingekomen tegen Argentinië dat we wel de finale hadden gepeeldquote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dat probeerde hij er van te maken, maar het is de taak van de sportpers om kritisch te kijken naar de prestaties. Als we na iedere wedstrijd alleen maar horen dat alles en iedereen geweldig was, tja.... dan kunnen we net zo goed meteen helemaal stoppen met nabeschouwingen, en het gewoon 'kwartiertje kontkussen' gaan noemen.
Voor iemand die op de vorige 2 eindrondes ook al volledig mislukte, moet Van Persie sowieso niet zeuren, want het is een wonder dat hij nog steeds zoveel krediet heeft voor Oranje.
Hij was ondermaats in de voorgaande wedstrijden. Als je dan een uitstekend alternatief op de bank hebt zitten, dan hoort die volgen mij gewoon een eerlijke kans te krijgen. Volgens Van Marwijk en Van Gaal niet. Tja...
Van Persie is wel een beetje onze 'Fred', met het verschil dat Fred wel op 1 eindronde wist te schitteren.
Waarom zou van Gaal de spits die in 23 wedstrijden onder zijn leiding 18 keer wist te scoren op de bank zetten?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
... dat probeerde hij er van te maken, maar het is de taak van de sportpers om kritisch te kijken naar de prestaties. Als we na iedere wedstrijd alleen maar horen dat alles en iedereen geweldig was, tja.... dan kunnen we net zo goed meteen helemaal stoppen met nabeschouwingen, en het gewoon 'kwartiertje kontkussen' gaan noemen.
Voor iemand die op de vorige 2 eindrondes ook al volledig mislukte, moet Van Persie sowieso niet zeuren, want het is een wonder dat hij nog steeds zoveel krediet heeft voor Oranje.
Hij was ondermaats in de voorgaande wedstrijden. Als je dan een uitstekend alternatief op de bank hebt zitten, dan hoort die volgen mij gewoon een eerlijke kans te krijgen. Volgens Van Marwijk en Van Gaal niet. Tja...
Van Persie is wel een beetje onze 'Fred', met het verschil dat Fred wel op 1 eindronde wist te schitteren.
Omdat van Persie tegen Denemarken (2012) langs de bal maaide is volgens Yi-Long zijn hele toernooi mislukt. Dat van Persie Nederland de aansluitingstreffer bezorgt tegen Duitsland bij een kansloze 2-0 achterstand is hij alweer vergeten. Zijn prima alternatief kreeg ook geen kans in de wedstrijd tegen Portugal.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:08 schreef Re het volgende:
[..]
termen als volledig mislukken zijn natuurlijk ook erg subjectief, denk dat dit toch echt een succesvol toernooi is geweest en dat we de finale niet haalde ligt niet aan van Persie, en zo wordt het nu wel allemaal een beetje gesuggereerd. En Huntelaar was nou niet een perfect alternatief, ik durf zelfs te stellen dat als Huntelaar er niet was ingekomen tegen Argentinië dat we wel de finale hadden gepeeld
Omdat hij gedurende dit toernooi hopelooos uit vorm raakte. Nu zeg ik niet dat je hem dan meteen maar helemaal niet meer moet opstellen, maar iets eerder eruit halen en Huntelaar wat langer laten invallen, was wel fijn geweest.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:14 schreef Polacco het volgende:
[..]
Waarom zou van Gaal de spits die in 23 wedstrijden onder zijn leiding 18 keer wist te scoren op de bank zetten?
Tegen Portugal heeft Nederland het altijd moeilijk. Dat hij tegen Denemarken over een bal maaide kan ik me eerlijk gezegd niet eens herinneren.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:19 schreef Polacco het volgende:
[..]
Omdat van Persie tegen Denemarken (2012) langs de bal maaide is volgens Yi-Long zijn hele toernooi mislukt. Dat van Persie Nederland de aansluitingstreffer bezorgt tegen Duitsland bij een kansloze 2-0 achterstand is hij alweer vergeten. Zijn prima alternatief kreeg ook geen kans in de wedstrijd tegen Portugal.
Dus dat. Typische "wij van WC-eend"-uitspraak van hemquote:Op zondag 13 juli 2014 14:47 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
HIJ vindt de kritiek onterecht. Zo'n beetje iedere analyst en kijker waren het er over eens dat Van Persie (ver) onder zijn niveau speelde. Niet alleen Pierre, maar ook die prutsers bij de BBC, en die idioten bij de vlaamse TV, etc etc.
Maar goed, het zal dan wel druk worden op de golfbaan, als die allemaal niet meer kritisch mogen zijn op meneer Van Persie.
Dat is een punt, maar Van Gaal wachtte altijd wel heel (te) lang met zijn wissels.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:14 schreef Polacco het volgende:
[..]
Waarom zou van Gaal de spits die in 23 wedstrijden onder zijn leiding 18 keer wist te scoren op de bank zetten?
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef Guanabana het volgende:
Als ik de coach was mocht hij meteen zijn aanvoerdersband komen inleveren, maar dat zal Van Gaal zijn oogappel wel niet aandoen.
LOL.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik zat met open mond te kijken gisteren. Heel het WK lang hebben de spelers zich zo netjes en eensgezind mogelijk uitgedrukt in interviews, en dan op het laatste moment laat de aanvoerder nota bene zich nog even zo lelijk gaan.
Als ik de coach was mocht hij meteen zijn aanvoerdersband komen inleveren, maar dat zal Van Gaal zijn oogappel wel niet aandoen.
quote:
Oja, even vergeten!quote:Op zondag 13 juli 2014 15:57 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
LOL.
Omdat hij ook geen bondscoach meer is lieverd.
Leuk gegeven. Maar het was wel Huntelaar zijn kans om het te laten zien. Hij faalde echter hopeloos.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Tegen Portugal heeft Nederland het altijd moeilijk.
Hij was zich ook eerder al aan het focussen op de 'inhoud', zoals dat RVP en de spelers iets eerder het veld op waren dan Robben. Dat is gewoon het wroeten en knagen van een rat die op zoek is naar iets.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Re het volgende:
[..]
Pierre zat toch erg op de persoon, zelfs gisteren in de rust
En dat is overigens ook niet van vandaag alleen hoor, dat doet hij al jaren.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:23 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Hij was zich ook eerder al aan het focussen op de 'inhoud', zoals dat RVP en de spelers iets eerder het veld op waren dan Robben. Dat is gewoon het wroeten en knagen van een rat die op zoek is naar iets.
Suarezquote:Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef Confetti het volgende:
Vergelijk hem nou eens met de andere zogenaamde topaanvallers van dit toernooi.
Ronaldo, Messi, Benzema, Higuain, Cavani, Sanchez, Muller etc.
Welke van deze spelers hebben het nou overduidelijk beter gedaan dan RvP? Verder dan een Muller kom ik niet.
Wat een onzinnig gezeik hier.
Ik wou die noemen maar die heeft anderhalve wedstrijd gespeeld. Goed gespeeld tegen Engeland maar helemaal onzichtbaar tegen Italie, behalve dan die idiote actie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |