abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juli 2014 @ 13:58:35 #201
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142239648
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Vrouwen kunnen zich beter met andere dingen bezig houden met voetbal.
^O^
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142239657
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vond het vermakelijke tv maar ook onprofessioneel en ik denk niet dat de journalisten er wakker van liggen. RVP kreeg kritiek op zijn spel, niet op zijn persoon. Daar moet je maar tegen kunnen als topvoetballer.
Als dat onterecht is naar jouw idee mag je daarop reageren. Van Gaal zal dat hem wellicht aangeraden hebben, is goed voor zijn gemoedsrust.

Van Gaal heeft al tig keer uitgelegd wat de rol van Van Persie is maar sommige mensen schijnen het niet te willen begrijpen of snappen het toch nooit. Die blijven zeiken. Een goeie trap terug kun je dan verwachten en daar is niks mis mee.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:02:53 #203
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142239796
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:58 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Als dat onterecht is naar jouw idee mag je daarop reageren. Van Gaal zal dat hem wellicht aangeraden hebben, is goed voor zijn gemoedsrust.

Van Gaal heeft al tig keer uitgelegd wat de rol van Van Persie is maar sommige mensen schijnen het niet te willen begrijpen of snappen het toch nooit. Die blijven zeiken. Een goeie trap terug kun je dan verwachten en daar is niks mis mee.
Ik had Van Persie liever op het veld goed zien trappen.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:04:18 #204
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_142239852
Ik zat met open mond te kijken gisteren. Heel het WK lang hebben de spelers zich zo netjes en eensgezind mogelijk uitgedrukt in interviews, en dan op het laatste moment laat de aanvoerder nota bene zich nog even zo lelijk gaan.
Als ik de coach was mocht hij meteen zijn aanvoerdersband komen inleveren, maar dat zal Van Gaal zijn oogappel wel niet aandoen.
Koel en donker bewaren
pi_142239883
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik zat met open mond te kijken gisteren. Heel het WK lang hebben de spelers zich zo netjes en eensgezind mogelijk uitdrukt in interviews, en dan op het laatste moment laat de aanvoerder nota bene zich nog even zo lelijk gaan.
Van Gaal heeft hem dit aangeraden, daar kun je wel van uitgaan.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:05:32 #206
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142239904
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ik vond het vermakelijke tv maar ook onprofessioneel en ik denk niet dat de journalisten er wakker van liggen. RVP kreeg kritiek op zijn spel, niet op zijn persoon. Daar moet je maar tegen kunnen als topvoetballer.
Pierre zat toch erg op de persoon, zelfs gisteren in de rust
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 13 juli 2014 @ 14:06:02 #207
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_142239918
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Van Gaal heeft hem dit aangeraden, daar kun je wel van uitgaan.
Hoezo?
Koel en donker bewaren
  zondag 13 juli 2014 @ 14:06:27 #208
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142239939
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Van Gaal heeft hem dit aangeraden, daar kun je wel van uitgaan.
Euh nee.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_142239963
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:06 schreef TC03 het volgende:

[..]

Euh nee.
Want die is altijd heel netjes naar de pers?
  zondag 13 juli 2014 @ 14:07:38 #210
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142239982
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Loekie1 het volgende:
Ook al verdienen ze een miljard, het blijven toch mensen. Ik was helemaal niet verbaasd dat Van Persie uit zijn slof schoot. Daar moeten journalisten en mensen die aan de kant staan en alles beter weten, ook maar tegen kunnen.
Journalisten kunnen er wel tegen hoor. Heb niet de indruk dat PVH hier wakker van ligt. Maar het blijft zeer onprofessioneel van Van Persie
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 13 juli 2014 @ 14:07:40 #211
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142239983
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Van Gaal heeft hem dit aangeraden, daar kun je wel van uitgaan.
Geloof je het zelf :')

Ze hadden het WK zo mooi afgerond, helaas niet in de finale maar toch nog 3e en dan dit soort dingen gaan zeggen. Als aanvoerder nog wel.
:') x1000
  zondag 13 juli 2014 @ 14:08:20 #212
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142240015
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Want die is altijd heel netjes naar de pers?
Van Gaal is niet zó dom.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_142240049
Van Persie heeft het zelfs van Van Gaal afgekeken, kun je zeggen. Pers is snot voor hem. Het team en de mentale well being van het team is alles voor hem.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:11:35 #214
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_142240127
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:09 schreef Loekie1 het volgende:
Van Persie heeft het zelfs van Van Gaal afgekeken, kun je zeggen.
Van Gaal spreekt journalisten aan op het moment dat ze (in zijn ogen) een domme vraag stellen. Van Persie die gretig ingaat op Jacks vraag (en zich dus niet eens laat overhalen tot moddergooien ofzo), en daarmee zijn kans schoon ziet om van Hooijdonk af te branden is iets heel anders. Heb echt nog nooit zoiets gezien in interviews, zo kinderachtig en naar van hem, hij heeft wel afgedaan bij mij.
Koel en donker bewaren
pi_142240186
Pierre is ook gewoon een enorme balhaar.
pi_142240197
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:11 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Van Gaal spreekt journalisten aan op het moment dat ze (in zijn ogen) een domme vraag stellen. Van Persie die gretig ingaat op Jacks vraag (en zich dus niet eens laat overhalen tot moddergooien ofzo), en daarmee zijn kans schoon ziet om van Hooijdonk af te branden is iets heel anders. Heb echt nog nooit zoiets gezien in interviews, zo kinderachtig en naar van hem, hij heeft wel afgedaan bij mij.
Huil huil.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:14:32 #217
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_142240225
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Huil huil.
:') net zo volwassen als Robin merk ik al.
Koel en donker bewaren
  zondag 13 juli 2014 @ 14:15:01 #218
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_142240238
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Huil huil.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:16:31 #219
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_142240286
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:13 schreef Vatta het volgende:
Pierre is ook gewoon een enorme balhaar.
Dat sowieso. Des te dommer om daarmee zo'n vete aan te gaan.
wooblabalurg
pi_142241081
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 12:01 schreef Kingstown het volgende:
Ik dacht dat het team zo enorm gefocussed was op het toernooi en de volgende wedsrtijd (volgens eigen zeggen....) en dan blijkt dat ze ondertussen zitten te kijken naar wat analisten op TV vertellen. Geen wonder dat Nederland geen wereldkampioen wordt. Als je een missie hebt, dan is dat het enige waar je je op richt en sluit je je verder volkomen af van (de meningen van) de buitenwereld.

Volgende keer gewoon weer een trainingskamp volledig afgesloten van de buitenwereld in 1 of andere naargeestige omgeving, geen (sociale) media verkrijgbaar en vrouwen en kinderen thuis laten.
Af en toe langs de regenpijp ontsnappen voor een avondje uit wat oogluikend wordt toegestaan en verder alleen maar voetbal, voetbal en voetbal.
Inderdaad, hoe weten ze dat allemaal?. Volgende keer gewoon alleen met voetbal bezig zijn en mobiele telefoons inleveren.
pi_142241135
Gelukkig benadrukt Robin dat hij juist heel goed tegen kritiek kan en dat hij zich totaal niks aantrekt van de kritiek van Pierre. Ik geloof hem wel daarin.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:45:51 #222
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142241250
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Adames het volgende:
Gelukkig benadrukt Robin dat hij juist heel goed tegen kritiek kan en dat hij zich totaal niks aantrekt van de kritiek van Pierre. Ik geloof hem wel daarin.
Net zo overtuigend als zijn WK optreden idd....
pi_142241255
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Adames het volgende:
Gelukkig benadrukt Robin dat hij juist heel goed tegen kritiek kan en dat hij zich totaal niks aantrekt van de kritiek van Pierre. Ik geloof hem wel daarin.
Tegen terechte kritiek, heeft hij gezegd. Hoe gedraag jij je bij onterechte kritiek die wekenlang doorgaat?
  zondag 13 juli 2014 @ 14:47:47 #224
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142241322
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Tegen terechte kritiek, heeft hij gezegd. Hoe gedraag jij je bij onterechte kritiek die wekenlang doorgaat?
HIJ vindt de kritiek onterecht. Zo'n beetje iedere analyst en kijker waren het er over eens dat Van Persie (ver) onder zijn niveau speelde. Niet alleen Pierre, maar ook die prutsers bij de BBC, en die idioten bij de vlaamse TV, etc etc.

Maar goed, het zal dan wel druk worden op de golfbaan, als die allemaal niet meer kritisch mogen zijn op meneer Van Persie.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:49:43 #225
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_142241377
Al die analysten :'). Wat een gezeik altijd. Iemand die dat serieus neemt...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')