quote:Op zondag 13 juli 2014 13:47 schreef Pleun2011 het volgende:
Vrouwen kunnen zich beter met andere dingen bezig houden met voetbal.
Als dat onterecht is naar jouw idee mag je daarop reageren. Van Gaal zal dat hem wellicht aangeraden hebben, is goed voor zijn gemoedsrust.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond het vermakelijke tv maar ook onprofessioneel en ik denk niet dat de journalisten er wakker van liggen. RVP kreeg kritiek op zijn spel, niet op zijn persoon. Daar moet je maar tegen kunnen als topvoetballer.
Ik had Van Persie liever op het veld goed zien trappen.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:58 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als dat onterecht is naar jouw idee mag je daarop reageren. Van Gaal zal dat hem wellicht aangeraden hebben, is goed voor zijn gemoedsrust.
Van Gaal heeft al tig keer uitgelegd wat de rol van Van Persie is maar sommige mensen schijnen het niet te willen begrijpen of snappen het toch nooit. Die blijven zeiken. Een goeie trap terug kun je dan verwachten en daar is niks mis mee.
Van Gaal heeft hem dit aangeraden, daar kun je wel van uitgaan.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik zat met open mond te kijken gisteren. Heel het WK lang hebben de spelers zich zo netjes en eensgezind mogelijk uitdrukt in interviews, en dan op het laatste moment laat de aanvoerder nota bene zich nog even zo lelijk gaan.
Pierre zat toch erg op de persoon, zelfs gisteren in de rustquote:Op zondag 13 juli 2014 13:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vond het vermakelijke tv maar ook onprofessioneel en ik denk niet dat de journalisten er wakker van liggen. RVP kreeg kritiek op zijn spel, niet op zijn persoon. Daar moet je maar tegen kunnen als topvoetballer.
Hoezo?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Van Gaal heeft hem dit aangeraden, daar kun je wel van uitgaan.
Euh nee.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Journalisten kunnen er wel tegen hoor. Heb niet de indruk dat PVH hier wakker van ligt. Maar het blijft zeer onprofessioneel van Van Persiequote:Op zondag 13 juli 2014 13:53 schreef Loekie1 het volgende:
Ook al verdienen ze een miljard, het blijven toch mensen. Ik was helemaal niet verbaasd dat Van Persie uit zijn slof schoot. Daar moeten journalisten en mensen die aan de kant staan en alles beter weten, ook maar tegen kunnen.
Geloof je het zelfquote:Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Van Gaal is niet zó dom.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:07 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Want die is altijd heel netjes naar de pers?
Van Gaal spreekt journalisten aan op het moment dat ze (in zijn ogen) een domme vraag stellen. Van Persie die gretig ingaat op Jacks vraag (en zich dus niet eens laat overhalen tot moddergooien ofzo), en daarmee zijn kans schoon ziet om van Hooijdonk af te branden is iets heel anders. Heb echt nog nooit zoiets gezien in interviews, zo kinderachtig en naar van hem, hij heeft wel afgedaan bij mij.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:09 schreef Loekie1 het volgende:
Van Persie heeft het zelfs van Van Gaal afgekeken, kun je zeggen.
Huil huil.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:11 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Van Gaal spreekt journalisten aan op het moment dat ze (in zijn ogen) een domme vraag stellen. Van Persie die gretig ingaat op Jacks vraag (en zich dus niet eens laat overhalen tot moddergooien ofzo), en daarmee zijn kans schoon ziet om van Hooijdonk af te branden is iets heel anders. Heb echt nog nooit zoiets gezien in interviews, zo kinderachtig en naar van hem, hij heeft wel afgedaan bij mij.
Inderdaad, hoe weten ze dat allemaal?. Volgende keer gewoon alleen met voetbal bezig zijn en mobiele telefoons inleveren.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:01 schreef Kingstown het volgende:
Ik dacht dat het team zo enorm gefocussed was op het toernooi en de volgende wedsrtijd (volgens eigen zeggen....) en dan blijkt dat ze ondertussen zitten te kijken naar wat analisten op TV vertellen. Geen wonder dat Nederland geen wereldkampioen wordt. Als je een missie hebt, dan is dat het enige waar je je op richt en sluit je je verder volkomen af van (de meningen van) de buitenwereld.
Volgende keer gewoon weer een trainingskamp volledig afgesloten van de buitenwereld in 1 of andere naargeestige omgeving, geen (sociale) media verkrijgbaar en vrouwen en kinderen thuis laten.
Af en toe langs de regenpijp ontsnappen voor een avondje uit wat oogluikend wordt toegestaan en verder alleen maar voetbal, voetbal en voetbal.
Net zo overtuigend als zijn WK optreden idd....quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Adames het volgende:
Gelukkig benadrukt Robin dat hij juist heel goed tegen kritiek kan en dat hij zich totaal niks aantrekt van de kritiek van Pierre. Ik geloof hem wel daarin.
Tegen terechte kritiek, heeft hij gezegd. Hoe gedraag jij je bij onterechte kritiek die wekenlang doorgaat?quote:Op zondag 13 juli 2014 14:42 schreef Adames het volgende:
Gelukkig benadrukt Robin dat hij juist heel goed tegen kritiek kan en dat hij zich totaal niks aantrekt van de kritiek van Pierre. Ik geloof hem wel daarin.
HIJ vindt de kritiek onterecht. Zo'n beetje iedere analyst en kijker waren het er over eens dat Van Persie (ver) onder zijn niveau speelde. Niet alleen Pierre, maar ook die prutsers bij de BBC, en die idioten bij de vlaamse TV, etc etc.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:45 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Tegen terechte kritiek, heeft hij gezegd. Hoe gedraag jij je bij onterechte kritiek die wekenlang doorgaat?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |