abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142241403
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

HIJ vindt de kritiek onterecht. Zo'n beetje iedere analyst en kijker waren het er over eens dat Van Persie (ver) onder zijn niveau speelde. Niet alleen Pierre, maar ook die prutsers bij de BBC, en die idioten bij de vlaamse TV, etc etc.
Prutsers inderdaad.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:54:07 #227
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142241515
Robin liet zich gewoon kennen. Daar moet je toch boven staan joh en buiten dat zat er ook gewoon een kern van waarheid in. Hij heeft niet laten iedere pot kunnen laten zien wat ie kan, maar dat mag blijkbaar niet gezegd worden. _O-
  zondag 13 juli 2014 @ 14:54:57 #228
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_142241547
quote:
17s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:54 schreef Lastpost het volgende:
Robin liet zich gewoon kennen. Daar moet je toch boven staan joh en buiten dat zat er ook gewoon een kern van waarheid in. Hij heeft niet laten iedere pot kunnen laten zien wat ie kan, maar dat mag blijkbaar niet gezegd worden. _O-
Hij ontweek die vraag ook viel mij op.
  zondag 13 juli 2014 @ 14:57:47 #229
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142241637
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

HIJ vindt de kritiek onterecht. Zo'n beetje iedere analyst en kijker waren het er over eens dat Van Persie (ver) onder zijn niveau speelde. Niet alleen Pierre, maar ook die prutsers bij de BBC, en die idioten bij de vlaamse TV, etc etc.

Maar goed, het zal dan wel druk worden op de golfbaan, als die allemaal niet meer kritisch mogen zijn op meneer Van Persie.
dat haalde ik er niet eens echt uit, volgens mij bevestigde hij gewoon dat hij beter kon maar dat hij een beetje strontziek werd van het proberen te stoken in een team met hem als makkelijk middelpunt.
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 13 juli 2014 @ 15:04:37 #230
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142241871
quote:
3s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:57 schreef Re het volgende:

[..]

dat haalde ik er niet eens echt uit, volgens mij bevestigde hij gewoon dat hij beter kon maar dat hij een beetje strontziek werd van het proberen te stoken in een team met hem als makkelijk middelpunt.
... dat probeerde hij er van te maken, maar het is de taak van de sportpers om kritisch te kijken naar de prestaties. Als we na iedere wedstrijd alleen maar horen dat alles en iedereen geweldig was, tja.... dan kunnen we net zo goed meteen helemaal stoppen met nabeschouwingen, en het gewoon 'kwartiertje kontkussen' gaan noemen.

Voor iemand die op de vorige 2 eindrondes ook al volledig mislukte, moet Van Persie sowieso niet zeuren, want het is een wonder dat hij nog steeds zoveel krediet heeft voor Oranje.

Hij was ondermaats in de voorgaande wedstrijden. Als je dan een uitstekend alternatief op de bank hebt zitten, dan hoort die volgen mij gewoon een eerlijke kans te krijgen. Volgens Van Marwijk en Van Gaal niet. Tja...

Van Persie is wel een beetje onze 'Fred', met het verschil dat Fred wel op 1 eindronde wist te schitteren.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:08:01 #231
262 Re
Kiss & Swallow
pi_142241963
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... dat probeerde hij er van te maken, maar het is de taak van de sportpers om kritisch te kijken naar de prestaties. Als we na iedere wedstrijd alleen maar horen dat alles en iedereen geweldig was, tja.... dan kunnen we net zo goed meteen helemaal stoppen met nabeschouwingen, en het gewoon 'kwartiertje kontkussen' gaan noemen.

Voor iemand die op de vorige 2 eindrondes ook al volledig mislukte, moet Van Persie sowieso niet zeuren, want het is een wonder dat hij nog steeds zoveel krediet heeft voor Oranje.

Hij was ondermaats in de voorgaande wedstrijden. Als je dan een uitstekend alternatief op de bank hebt zitten, dan hoort die volgen mij gewoon een eerlijke kans te krijgen. Volgens Van Marwijk en Van Gaal niet. Tja...

Van Persie is wel een beetje onze 'Fred', met het verschil dat Fred wel op 1 eindronde wist te schitteren.
termen als volledig mislukken zijn natuurlijk ook erg subjectief, denk dat dit toch echt een succesvol toernooi is geweest en dat we de finale niet haalde ligt niet aan van Persie, en zo wordt het nu wel allemaal een beetje gesuggereerd. En Huntelaar was nou niet een perfect alternatief, ik durf zelfs te stellen dat als Huntelaar er niet was ingekomen tegen Argentinië dat we wel de finale hadden gepeeld
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_142242195
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:04 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... dat probeerde hij er van te maken, maar het is de taak van de sportpers om kritisch te kijken naar de prestaties. Als we na iedere wedstrijd alleen maar horen dat alles en iedereen geweldig was, tja.... dan kunnen we net zo goed meteen helemaal stoppen met nabeschouwingen, en het gewoon 'kwartiertje kontkussen' gaan noemen.

Voor iemand die op de vorige 2 eindrondes ook al volledig mislukte, moet Van Persie sowieso niet zeuren, want het is een wonder dat hij nog steeds zoveel krediet heeft voor Oranje.

Hij was ondermaats in de voorgaande wedstrijden. Als je dan een uitstekend alternatief op de bank hebt zitten, dan hoort die volgen mij gewoon een eerlijke kans te krijgen. Volgens Van Marwijk en Van Gaal niet. Tja...

Van Persie is wel een beetje onze 'Fred', met het verschil dat Fred wel op 1 eindronde wist te schitteren.
Waarom zou van Gaal de spits die in 23 wedstrijden onder zijn leiding 18 keer wist te scoren op de bank zetten?
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_142242351
quote:
3s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:08 schreef Re het volgende:

[..]

termen als volledig mislukken zijn natuurlijk ook erg subjectief, denk dat dit toch echt een succesvol toernooi is geweest en dat we de finale niet haalde ligt niet aan van Persie, en zo wordt het nu wel allemaal een beetje gesuggereerd. En Huntelaar was nou niet een perfect alternatief, ik durf zelfs te stellen dat als Huntelaar er niet was ingekomen tegen Argentinië dat we wel de finale hadden gepeeld
Omdat van Persie tegen Denemarken (2012) langs de bal maaide is volgens Yi-Long zijn hele toernooi mislukt. Dat van Persie Nederland de aansluitingstreffer bezorgt tegen Duitsland bij een kansloze 2-0 achterstand is hij alweer vergeten. Zijn prima alternatief kreeg ook geen kans in de wedstrijd tegen Portugal.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
  zondag 13 juli 2014 @ 15:19:18 #234
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142242354
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:14 schreef Polacco het volgende:

[..]

Waarom zou van Gaal de spits die in 23 wedstrijden onder zijn leiding 18 keer wist te scoren op de bank zetten?
Omdat hij gedurende dit toernooi hopelooos uit vorm raakte. Nu zeg ik niet dat je hem dan meteen maar helemaal niet meer moet opstellen, maar iets eerder eruit halen en Huntelaar wat langer laten invallen, was wel fijn geweest.

Iemand die totaal niet in de wedstrijd zit en veel balverlies heeft en constant buitenspel staat, daar heb je ook niets aan.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:21:12 #235
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_142242408
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:19 schreef Polacco het volgende:

[..]

Omdat van Persie tegen Denemarken (2012) langs de bal maaide is volgens Yi-Long zijn hele toernooi mislukt. Dat van Persie Nederland de aansluitingstreffer bezorgt tegen Duitsland bij een kansloze 2-0 achterstand is hij alweer vergeten. Zijn prima alternatief kreeg ook geen kans in de wedstrijd tegen Portugal.
Tegen Portugal heeft Nederland het altijd moeilijk. Dat hij tegen Denemarken over een bal maaide kan ik me eerlijk gezegd niet eens herinneren.

Ik kijk niet naar momenten in een wedstrijd, maar naar de indruk die zo'n speler over de hele wedstrijd achterlaat. Iedereen mist wel eens een grote kans. Het gaat mij meer om de beslissingen die een speler neemt, dus positionering, ga je met links of rechts voor een kans, etc etc.
pi_142242433
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:47 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

HIJ vindt de kritiek onterecht. Zo'n beetje iedere analyst en kijker waren het er over eens dat Van Persie (ver) onder zijn niveau speelde. Niet alleen Pierre, maar ook die prutsers bij de BBC, en die idioten bij de vlaamse TV, etc etc.

Maar goed, het zal dan wel druk worden op de golfbaan, als die allemaal niet meer kritisch mogen zijn op meneer Van Persie.
Dus dat. Typische "wij van WC-eend"-uitspraak van hem :')
pi_142242751
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:14 schreef Polacco het volgende:

[..]

Waarom zou van Gaal de spits die in 23 wedstrijden onder zijn leiding 18 keer wist te scoren op de bank zetten?
Dat is een punt, maar Van Gaal wachtte altijd wel heel (te) lang met zijn wissels.
Klose in Duitsland werd wel op een normaal tijdstip gewisseld (ook al was het tegen zijn zin), maar zijn vervanger had nog tijd om wat te doen aan de wedstrijd.
  zondag 13 juli 2014 @ 15:31:22 #238
180073 superniger
90+3 Ramos
pi_142242785
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef Guanabana het volgende:
Als ik de coach was mocht hij meteen zijn aanvoerdersband komen inleveren, maar dat zal Van Gaal zijn oogappel wel niet aandoen.
:')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_142243722
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik zat met open mond te kijken gisteren. Heel het WK lang hebben de spelers zich zo netjes en eensgezind mogelijk uitgedrukt in interviews, en dan op het laatste moment laat de aanvoerder nota bene zich nog even zo lelijk gaan.
Als ik de coach was mocht hij meteen zijn aanvoerdersband komen inleveren, maar dat zal Van Gaal zijn oogappel wel niet aandoen.
LOL.
Omdat hij ook geen bondscoach meer is lieverd.
  zondag 13 juli 2014 @ 16:16:02 #240
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_142244338
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:31 schreef superniger het volgende:

[..]

:')
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:57 schreef RetRy32 het volgende:

[..]

LOL.
Omdat hij ook geen bondscoach meer is lieverd.
Oja, even vergeten!
Koel en donker bewaren
pi_142244544
quote:
99s.gif Op zondag 13 juli 2014 15:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tegen Portugal heeft Nederland het altijd moeilijk.
Leuk gegeven. Maar het was wel Huntelaar zijn kans om het te laten zien. Hij faalde echter hopeloos.
Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
pi_142244552
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:16 schreef Guanabana het volgende:

[..]

[..]

Oja, even vergeten!
haha noobje
pi_142244589
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2014 14:05 schreef Re het volgende:

[..]

Pierre zat toch erg op de persoon, zelfs gisteren in de rust
Hij was zich ook eerder al aan het focussen op de 'inhoud', zoals dat RVP en de spelers iets eerder het veld op waren dan Robben. Dat is gewoon het wroeten en knagen van een rat die op zoek is naar iets.
pi_142244699
L
pi_142245211
De tijd kan niet snel genoeg gaan. Nog een paar tournooien en v persie is te oud voor selectie. Nog maar een paar tournooien dus met een verpeste sfeer en spelen met 10 man plus v persie. Jammer dat hij zn voetbalkwaliteiten op grote tournooien nooit laat spreken, maar alleen die grote mond.
  zondag 13 juli 2014 @ 16:54:42 #246
123170 alors
zlata1234
pi_142245543
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:23 schreef AlexanderDeGrote het volgende:

[..]

Hij was zich ook eerder al aan het focussen op de 'inhoud', zoals dat RVP en de spelers iets eerder het veld op waren dan Robben. Dat is gewoon het wroeten en knagen van een rat die op zoek is naar iets.
En dat is overigens ook niet van vandaag alleen hoor, dat doet hij al jaren.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_142245666
Vergelijk hem nou eens met de andere zogenaamde topaanvallers van dit toernooi.

Ronaldo, Messi, Benzema, Higuain, Cavani, Sanchez, Muller etc.

Welke van deze spelers hebben het nou overduidelijk beter gedaan dan RvP? Verder dan een Muller kom ik niet.

Wat een onzinnig gezeik hier.
pi_142245774
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 16:57 schreef Confetti het volgende:
Vergelijk hem nou eens met de andere zogenaamde topaanvallers van dit toernooi.

Ronaldo, Messi, Benzema, Higuain, Cavani, Sanchez, Muller etc.

Welke van deze spelers hebben het nou overduidelijk beter gedaan dan RvP? Verder dan een Muller kom ik niet.

Wat een onzinnig gezeik hier.
Suarez
pi_142246028
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:00 schreef Adames het volgende:

[..]

Suarez
Ik wou die noemen maar die heeft anderhalve wedstrijd gespeeld. Goed gespeeld tegen Engeland maar helemaal onzichtbaar tegen Italie, behalve dan die idiote actie.

RvP heeft meer gepresteerd dan hem op dit WK.

Next.
pi_142246575
quote:
14s.gif Op zondag 13 juli 2014 17:06 schreef Confetti het volgende:
Goed gespeeld tegen Engeland
Deed RvP ook tegen Spanje, 2 belangrijke goals uit het niets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')