Je bent nu even aan de goden overgeleverd.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik schaam me... Het WK
Spec!!! Aanpassen!!!
Sjezus!!quote:Op zondag 13 juli 2014 00:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je bent nu even aan de goden overgeleverd.
Inderdaad, ik heb het al veranderd.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je bent nu even aan de goden overgeleverd.
Nee, ik gluurde naar jullie.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:50 schreef Specularium het volgende:
Uccie is zeker stiekem naar haar nestje gegaan?
Parkieten.quote:
Nee, die ligt onder de grond.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:58 schreef Webschip het volgende:
De poes van Specularium kan niet vliegen.
Godzijdank!!quote:Op zondag 13 juli 2014 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het al veranderd.
Zet hem in een cockpit, wie weet hoe ver hij komt.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:58 schreef Webschip het volgende:
Dat kan mijn drone ook. Ik wil een upgrade doorvoeren en als dat gelukt is dan kan hij volledig autonoom vliegen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het zijn allemaal dingen die kunnen vliegen
Zal jou eens op de cockpit zetten.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zet hem in een cockpit, wie weet hoe ver hij komt.
Die van Karina welquote:Op zondag 13 juli 2014 00:58 schreef Webschip het volgende:
Ga maar op automatische pilootquote:
Breng Speculaas maar niet op een idee.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zet hem in een cockpit, wie weet hoe ver hij komt.
Vluchtplan invoeren en dan kan ie zelf zijn gang gaan?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan mijn drone ook. Ik wil een upgrade doorvoeren en als dat gelukt is dan kan hij volledig autonoom vliegen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:01 schreef Uccie het volgende:
Robin van Persie/Pierre van Hooydonck fittie
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vluchtplan invoeren en dan kan ie zelf zijn gang gaan?
Ik ga maar naar bed nu.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:05 schreef Specularium het volgende:
Geile praatjes hier, Webschip snapt er niks van.
Ja, hé..van jou moeten we altijd opblijven en posten en nu zelf afnokken zekerquote:
Sorry. Ik moet het nu afweten.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, hé..van jou moeten we altijd opblijven en posten en nu zelf afnokken zeker
Nou slaap lekker dan maar.quote:
Corrie is wat?!quote:Op zondag 13 juli 2014 01:13 schreef YokiKater het volgende:
Corrie is nu een weerwolf. En ik zit te spacen. Ik wil slapen maar mijn gedachtestroom loopt nog volop door.
Oh, wist niet dat het volle maan was.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan word ik weer een weerwolf! Ik heb wel overal pijn vandaag, misschien komt dat ook wel daardoor.
quote:
quote:
Oh maar dat is wel een bekend iets, ik heb het niet van volle maan, maar door onweer.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik heb altijd last van volle maan, dan ben ik onrustig en kom ik slecht in slaap.
Meer mensen hebben daar wel last van maar er zijn ook zat mensen die er niet gevoelig voor zijn.
Het is een raar iets. Straks neem ik nog een extra pilletje en dan ga ik op bed liggen en dan lig ik waarschijnlijk nog een paar uur te brainstormen over bepaalde zaken en werk ik ideeen uit en zo.
En dan ben ik morgen een zombie.
Ik vind dat soort dingen altijd interessant, hoe de natuur invloed kan hebben op de psyche.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh maar dat is wel een bekend iets, ik heb het niet van volle maan, maar door onweer.
En dan niet tijdens de onweersbui, maar erna.
En hoe de moderne wetenschap dat graag ontkent.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik vind dat soort dingen altijd interessant, hoe de natuur invloed kan hebben op de psyche.
Welterustenquote:Op zondag 13 juli 2014 01:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
En hoe de moderne wetenschap dat graag ontkent.
Maar ik ga ook maar eens toegeven aan de natuur, zit echt enorm te geeuwen.
Slaap lekker
Het is heel vervelend.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:05 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Spec heeft 'm aangepast.
Zijn schuld!!
Pas maar op. Hij deelt zo een corrigerende tik uit.quote:Op zondag 13 juli 2014 07:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou je bakkes joh, randmongool. Met je hoofd
Kom vechten dan, ik timmmmmmmmmmmmer je in elkaarquote:Op zondag 13 juli 2014 07:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hou je bakkes joh, randmongool. Met je hoofd
Als dat niet lukt, dan heb je gelukkig nog scherpe tanden.quote:Op zondag 13 juli 2014 15:49 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kom vechten dan, ik timmmmmmmmmmmmer je in elkaar
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:17 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als dat niet lukt, dan heb je gelukkig nog scherpe tanden.
Hugo zit alleen maar te trollen in het ramadantopic.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 19:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hugo zit alleen maar te trollen in het ramadantopic.
Mensen uitlachen omdat ze honger hebben,.
Wel een beetje terecht natuurlijk.
Hey specu.quote:
Sowieso, hongerige moslims trollen, is een beetje of je de wil om te leven bent verloren.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:34 schreef hugecooll het volgende:
Ik zit eigenlijk vooral wat te ouwehoeren daaro, van trollen is bijna geen sprake
Was specifiek op hem gerichtquote:Op zondag 13 juli 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sowieso, hongerige moslims trollen, is een beetje of je de wil om te leven bent verloren.
Aha, ik ken hem niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 19:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Was specifiek op hem gericht
GC / Ramadan Slowchat 2014 tweetaktdieselmotor <- gisteravond
GC / Ramadan Slowchat 2014 tv kijken met pap&mam <- vanmiddag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is wel een groene bladgroente, zal toch wel iets goeds in zitten.quote:Op zondag 13 juli 2014 20:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klinkt niet als iets waar je groot en sterk van wordt.
Voorlopig niemand, maar ik zet het net pas op.quote:
Niks gemist blijkbaarquote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is wel een groene bladgroente, zal toch wel iets goeds in zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee niet zo.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Bejje aant doen dan?quote:Op zondag 13 juli 2014 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niks gemist blijkbaarik ben pas 22u thuis
In de trein zittenquote:
Ja, lekker colaatje drinken.quote:
Nee daar zit niemand op te wachten en sowieso geen idee hoe dat moet mobiel ben al blij dat typen luktquote:
WEER MEER POSTEN!!!!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen aandacht geven, straks gaat ie meer posten.
Hoe was je weekend ucje?quote:
Ha, ik krijg nooit straf joh. Ben hartstikke braaf.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
Oh het was tegen Nolianne. Dan kan het misschien nog.
Dat kan prima.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:33 schreef Specularium het volgende:
Oh het was tegen Nolianne. Dan kan het misschien nog.
Gewoon standaard, boodschappen, schoonmaken, bij mijn ouders eten.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat, straf krijgen voor je vuige gedrag?
Gezellie. Ik heb al die dingen ook gedaanquote:Op zondag 13 juli 2014 22:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon standaard, boodschappen, schoonmaken, bij mijn ouders eten.
Maar daar houd ik wel van.
Die Engelsen hadden wel dik meer gevangen.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb niks meegemaakt zoals gewoonlijk. Hele middag fish-o-mania gekeken, wel een topshow.
Rustig maar Kees.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gezellie. Ik heb al die dingen ook gedaan
Nog iets meegemaakt vandaag:
Vandaag was ik aan het wandelen aan de kust. Het had geregend maar op dat moment was het droog. We liepen op een wandelpad langs een rustige weg. Toen kwam er opeens een Duitser aan en die reed keihard door een diepe plas naast de weg. Gevolg was dat er een enorme modder/regen waterval over ons heen kwam waardoor ik meteen zeiknat was. En mijn haar was heel goor terwijl ik het net gewassen had. Ik wilde die vuile tering proleet nog naroepen maar hij was al ver weg natuurlijk.
Metsfiksing! Ze hadden stiekem een oortje in.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die Engelsen hadden wel dik meer gevangen.
Hou je greppel joh.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
Ik heb niks meegemaakt zoals gewoonlijk. Hele middag fish-o-mania gekeken, wel een topshow.
quote:Op zondag 13 juli 2014 22:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gezellie. Ik heb al die dingen ook gedaan
Nog iets meegemaakt vandaag:
Vandaag was ik aan het wandelen aan de kust. Het had geregend maar op dat moment was het droog. We liepen op een wandelpad langs een rustige weg. Toen kwam er opeens een Duitser aan en die reed keihard door een diepe plas naast de weg. Gevolg was dat er een enorme modder/regen waterval over ons heen kwam waardoor ik meteen zeiknat was. En mijn haar was heel goor terwijl ik het net gewassen had. Ik wilde die vuile tering proleet nog naroepen maar hij was al ver weg natuurlijk.
Lucht wel op om het hier even kwijt te kunnen. Moet morgen 5 minuten eerder opstaan om mijn haar te wassen. The horror.quote:
Oh dat heb ik ook een stukje gekeken, was leuk! Had ik niet verwacht.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:45 schreef Karina het volgende:
Kom vechten dan.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe effe normaal joh! Wat zit jou nou weer dwars.
Dacht ik vorig jaar ook, zal wel niks zijn. Maar heerlijk kijken zo op de achtergrond. En zo leuk hoe blij ze waren met de 2e plekquote:Op zondag 13 juli 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook een stukje gekeken, was leuk! Had ik niet verwacht.
Daarom doen al die ouwe mannetje dat zodat ze geen last hebben van hun vrouw.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dat heb ik ook een stukje gekeken, was leuk! Had ik niet verwacht.
Waterstofbommen op Moffrika gooien. Lucht nog meer op.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lucht wel op om het hier even kwijt te kunnen. Moet morgen 5 minuten eerder opstaan om mijn haar te wassen. The horror.
Oh, ik heb wel wat meegemaakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lucht wel op om het hier even kwijt te kunnen. Moet morgen 5 minuten eerder opstaan om mijn haar te wassen. The horror.
Moet je het eens snoeien.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, en het commentaar was ook leuk. Snapte vooraf ook niet hoe ze dat nou deden, maar met een grote ronde vijver dusquote:Op zondag 13 juli 2014 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Dacht ik vorig jaar ook, zal wel niks zijn. Maar heerlijk kijken zo op de achtergrond. En zo leuk hoe blij ze waren met de 2e plekDie Stoop ging helemaal uit zijn pan.
Fish-o-mania.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:58 schreef arjan1112 het volgende:
waar hebben jullie het in godsnaam over ??
Over je moeder.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:58 schreef arjan1112 het volgende:
waar hebben jullie het in godsnaam over ??
Jaarlijkse wedstrijd, was vanmiddag op tv.quote:
River monsters op VeryDisco.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:01 schreef arjan1112 het volgende:
ok
werkelijk vissen op tv ??
dan zou ik eerder naar dat vis programma op nat geo kijken ofzo
wicked tuna ?
mja
Lullig, moet je mee teruggaan inderdaad. Waren ze niet over datum?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh, ik heb wel wat meegemaakt.
Had nootjes gekocht bij de notenbar, zo'n lekkere mix met pecan en macadamia enzo.
Ga ik ze eten, zijn ze toch smerig. Ik denk gebakken in oude olie.
Woensdag maar even terug, want die zijn best duur.
Tanked, die maken van die aquaria.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:02 schreef arjan1112 het volgende:
er kwam een programma over een zwembaden ontwerper ofzo
was ik vergeten te kijken om 2 uur kom de herhaling
Het was van de notenbar, dan staat er geen datum op. Dus geen idee.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lullig, moet je mee teruggaan inderdaad. Waren ze niet over datum?
Heeft Uccie dikkere tetters dan jij?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Lullig, moet je mee teruggaan inderdaad. Waren ze niet over datum?
Als je ze niet op eet vind ik het ook een beetje een lullige 'sport'.quote:
We zullen het volgende keer even opmeten.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Uccie dikkere tetters dan jij?
Nagenoeg iedere vrouw, en de meeste mannen met een bmi van meer dan 25, hebben dikkere tetten dan ik.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft Uccie dikkere tetters dan jij?
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een grote jankbal.
Ik vind het ook een lullige sport.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je ze niet op eet vind ik het ook een beetje een lullige 'sport'.
Die is nu weer heel rustigquote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ach jammer. De poes moet ook tot rust komen he.
Eet je wel vlees of vis?quote:
Nee Pool Master, is nieuw. Net zoiets als die Treehouse master maar dan met zwembaden die lijken alsof ze zo door de natuur zijn gemaakt. Prettig gestoorde kerel die vet mooie zwembaden maakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tanked, die maken van die aquaria.
Duitsland doet het tot nu toe niet veel beter dan Oranje.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:21 schreef Specularium het volgende:
Gewoon weer zo'n kutwedstrijd, krijg je met die Z-Amerikaanse snuivers.
Dat krijg je van een wildequote:Op zondag 13 juli 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is nu weer heel rustigIk zelf ook want ik ben bekaf.
Waar was het eigenlijk, in Den Haag?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nagenoeg iedere vrouw, en de meeste mannen met een bmi van meer dan 25, hebben dikkere tetten dan ik.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is nu weer heel rustigIk zelf ook want ik ben bekaf.
Ik had vandaag 'kip' van de vegetarische slager, was best wel lekker maar zag er echt vies uit.quote:
Dat was wel het plan maar door trein issues kon ik daar niet komen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar was het eigenlijk, in Den Haag?
Ondertussen snap ik al niet meer waar het over gaatquote:Op zondag 13 juli 2014 23:15 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ouwe poes...die nog vliegt...dat doe je goed.
Dezequote:Op zondag 13 juli 2014 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had vandaag 'kip' van de vegetarische slager, was best wel lekker maar zag er echt vies uit.
Tja nepvlees hequote:Op zondag 13 juli 2014 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik had vandaag 'kip' van de vegetarische slager, was best wel lekker maar zag er echt vies uit.
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ondertussen snap ik al niet meer waar het over gaat
Niks mis mee.quote:
Alles mis mee, blijkbaar mis je het vlees zo erg dat je een rubberachtige vervanger prima vindt.quote:
Waar wordt het van gemaakt?quote:
Je moet je de ogen uit je kop schamenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:13 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb je deze wel eens geproefd? Alles behalve rubberachtig.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alles mis mee, blijkbaar mis je het vlees zo erg dat je een rubberachtige vervanger prima vindt.
Dat zou ik niet eten, je weet nooit waar die geweest zijn.quote:
Deze grotendeels soja volgens mij.quote:
Wel vegetarisch toch?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:26 schreef YokiKater het volgende:
Gewoon een Bult schnitzeltje naar binnen schuiven
[ afbeelding ]
Ik eet echt wel vaak en veel vlees, maar dat vind ik belachelijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:26 schreef YokiKater het volgende:
Gewoon een Bult schnitzeltje naar binnen schuiven
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:24 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je moet je de ogen uit je kop schamen
Ik wil het een keer gaan doen. 1 kilo schnitzel krijg ik wel wegquote:Op zondag 13 juli 2014 23:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik eet echt wel vaak en veel vlees, maar dat vind ik belachelijk.
Vooral als mensen het bestellen en niet opeten.
Ah.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Deze grotendeels soja volgens mij.
Ja, als je het opeet dan wel.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil het een keer gaan doen. 1 kilo schnitzel krijg ik wel weg
Om op te eten. Niet zo naar de bekende weg vragenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee niethoezo vegetarische kip kopen??
Ze eten wel wormem toch?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef sp3c het volgende:
elke kip is toch vegetarisch?
ik heb er iig nog nooit 1 een spareribje zien grillen
Ben jij zo iemand die mensen ook vegetarisch noemt?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef sp3c het volgende:
Ja nee. Wat is dat voor halfslachtig gedoe? Ik wil geen vlees eten maar ik vind het wel lekker dus koop ik vlees dat eigenlijk geen vlees is en ook een beetjequote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Om op te eten. Niet zo naar de bekende weg vragen
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef sp3c het volgende:
Whehehe flauw.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef sp3c het volgende:
Hier in de buurt zag ik er laatst ook eentje, prima als je vegetarische shit verkoopt, maar je bent toch geen slagerquote:Op zondag 13 juli 2014 23:33 schreef hugecooll het volgende:
Echt serieus, een fucking vegetarische slager ... Het moet niet veel gekker worden
Ik vind iets op mijn schnitzel sowieso niet lekker, kreeg een keer een half-lauwe schijf ananas eropquote:Op zondag 13 juli 2014 23:33 schreef Karina het volgende:
Die schnitzel ziet er wel lekker uit trouwens, alleen dat ei lust ik niet.
Je vraagt je af wat zo'n slager slacht iddquote:Op zondag 13 juli 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de buurt zag ik er laatst ook eentje, prima als je vegetarische shit verkoopt, maar je bent toch geen slagerVerzin een andere naam. Het is niet dat je groente slacht of zo.
Niks halfslachtig gedoe. Ik koop een soja product omdat ik niet wil meewerken aan de bio-industrie. Kan me niks schelen of het naar kip smaakt, als het maar lekker is. Ik vond het best lekker, zei alleen dat het er vies uit zag.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee. Wat is dat voor halfslachtig gedoe? Ik wil geen vlees eten maar ik vind het wel lekker dus koop ik vlees dat eigenlijk geen vlees is en ook een beetjesmaakt en da's dan oke
Met je soja
Ga jij eens een kijkje nemen in een willekeurige megastal, dan zie je hoe gek jij bezig bent.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:33 schreef hugecooll het volgende:
Echt serieus, een fucking vegetarische slager ... Het moet niet veel gekker worden
Ja, die naam vind ik ook raar. Maar zal wel zijn om een statement te maken ofzo. Tegenbeweging ofzoiets.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier in de buurt zag ik er laatst ook eentje, prima als je vegetarische shit verkoopt, maar je bent toch geen slagerVerzin een andere naam. Het is niet dat je groente slacht of zo.
Zo'n megastal interesseert me werkelijk waar geen fuck en ik heb er ook geen problemen mee om dat te zeggen. Maar doen alsof je principes hebt door geen vlees te willen eten en dan 'namaakvlees' te eten omdat je eigenlijk toch niet zonder wilt is gewoon om te janken.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niks halfslachtig gedoe. Ik koop een soja product omdat ik niet wil meewerken aan de bio-industrie. Kan me niks schelen of het naar kip smaakt, als het maar lekker is. Ik vond het best lekker, zei alleen dat het er vies uit zag.
[..]
Ga jij eens een kijkje nemen in een willekeurige megastal, dan zie je hoe gek jij bezig bent.
Nou ik krijg iig nog wat punten voor mijn poul want ik had Duitsland als winnaar bij de extra vragenquote:
Da's mooi meegenomen toch. Die doitschers waren goed.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik krijg iig nog wat punten voor mijn poul want ik had Duitsland als winnaar bij de extra vragen
Wel terecht ja.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:39 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Da's mooi meegenomen toch. Die doitschers waren goed.
Hou toch eens op joh. Ik heb nergens gezegd dat ik niet zonder wil. Als ik niet zonder zou willen was ik wel vlees blijven eten he.. Ik eet misschien 1 keer per maand een vleesvervanger en dat is dan omdat ik bij iemand eet die het voor me klaarmaakt, zoals dat vanavond ook het geval was.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zo'n megastal interesseert me werkelijk waar geen fuck en ik heb er ook geen problemen mee om dat te zeggen. Maar doen alsof je principes hebt door geen vlees te willen eten en dan 'namaakvlees' te eten omdat je eigenlijk toch niet zonder wilt is gewoon om te janken.
Ga je schamen ja!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel terecht ja.
Maar binnenkort weer gewoon clubvoetbal, eigenlijk had ik het wel een beetje gehad met het WKduurt een beetje te lang.
Vleesvervangers zijn voor mensen die soms eens een dag geen vlees willen etenquote:Op zondag 13 juli 2014 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hou toch eens op joh. Ik heb nergens gezegd dat ik niet zonder wil. Als ik niet zonder zou willen was ik wel vlees blijven eten he.. Ik eet misschien 1 keer per maand een vleesvervanger en dat is dan omdat ik bij iemand eet die het voor me klaarmaakt, zoals dat vanavond ook het geval was.
De vleesvervangers zijn voornamelijk interessant voor mensen die soms eens een dag geen vlees willen eten en niet zo goed weten hoe ze een maaltijd zonder vlees moeten klaarmaken. Of het gewoon makkelijker vinden.
En jammer dat je zo weinig empathie voor dieren hebt, maar met jou vele anderen.
Het zou net een weekje korter mogen duren.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel terecht ja.
Maar binnenkort weer gewoon clubvoetbal, eigenlijk had ik het wel een beetje gehad met het WKduurt een beetje te lang.
Begin me af te vragen wat er mis is met jou. Maar dat interesseert me weinig eigenlijk.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Vleesvervangers zijn voor mensen die soms eens een dag geen vlees willen eten
WAT DE FUCK IS ER MIS MET SOMMIGE MENSEN
Geen enkele reden om je te rechtvaardigen tov botte honden als hugecoll.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hou toch eens op joh. Ik heb nergens gezegd dat ik niet zonder wil. Als ik niet zonder zou willen was ik wel vlees blijven eten he.. Ik eet misschien 1 keer per maand een vleesvervanger en dat is dan omdat ik bij iemand eet die het voor me klaarmaakt, zoals dat vanavond ook het geval was.
De vleesvervangers zijn voornamelijk interessant voor mensen die soms eens een dag geen vlees willen eten en niet zo goed weten hoe ze een maaltijd zonder vlees moeten klaarmaken. Of het gewoon makkelijker vinden.
En jammer dat je zo weinig empathie voor dieren hebt, maar met jou vele anderen.
Ja ja vrouwen hequote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat doe ik toch johVooral al die wedstrijden met verlenging, man man man.
Wrm vraag je het je af dan sgatjequote:Op zondag 13 juli 2014 23:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Begin me af te vragen wat er mis is met jou. Maar dat interesseert me weinig eigenlijk.
Hoepel maar op met die hartjes.quote:
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen enkele reden om je te rechtvaardigen tov botte honden als hugecoll.
Dat soort gasten missen elke vorm van empathie. Kunnen ze ook niets aan doen.
Schijnen er succesvol te kunnen zijn in het bedrijfsleven, mensen ontslaan enzo.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geen enkele reden om je te rechtvaardigen tov botte honden als hugecoll.
Dat soort gasten missen elke vorm van empathie. Kunnen ze ook niets aan doen.
Geniet ze!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh ik kijk graag voetbal hoor. Binnenkort weer genieten van Ajax
Ik ga ook zo. Slaap lekkerquote:Op zondag 13 juli 2014 23:47 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Geniet ze!Ik ga nu van mijn bed genieten. Trusten!
Daar wordt wel eens gepoept en dergelijke.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef sp3c het volgende:
ik ben wel eens in een megastal geweest met school
stonk enorm en in de kantine kon je lekker eten, waar verhaal dit
Ik ben weleens in een geitenstal geweest in het Amsterdamse Bos, man dat stonk ook als een malle en er waren neit eens heel veel geiten volgens mij.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:51 schreef sp3c het volgende:
ik ben wel eens in een megastal geweest met school
stonk enorm en in de kantine kon je lekker eten, waar verhaal dit
Je bent zelf anders.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:54 schreef hugecooll het volgende:
Ja maar dat zijn melkkoeien, da's anders
Weet ik veel wat het verschil is, ik ben een stadsmeisjequote:Op zondag 13 juli 2014 23:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik ook, maar melk- en vleeskoeien zien er heel anders uit en zo :0
<- kom uit een slagersfamilie tochquote:Op zondag 13 juli 2014 23:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik veel wat het verschil is, ik ben een stadsmeisjeAl weet ik wel dat waar ik vroeger woonde in Amsterdam er aan de overkant een weiland was en er soms een koe door de sloot liep en de weg op kwam rennen.
Nou dat vond ik dus ook he? Oh misschien is de slager zelf vegetarisch al is dat wel wat raarquote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
<- kom uit een slagersfamilie toch
Vandaar ook die@ een vegetarische slager
Naja hij kan wel vegetariër zijn, maar de naam is nogal misleidend.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat vond ik dus ook he? Oh misschien is de slager zelf vegetarisch al is dat wel wat raar
Je bent zelf mal.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:00 schreef sp3c het volgende:
das net zoiets als een Ajacied zonder neus
das gewoon mal
Koeien zijn ook belachelijk grootquote:Op zondag 13 juli 2014 23:58 schreef Karina het volgende:
Ik ben trouwens bang voor koeienDus dan kun je ze maar beter opeten.
Ik zal het je nog een keer uitleggen, mannen met een grote neus hebben ook een grote jeweetwel. Dus ik vermoed dat je gewoon jaloers bent en een kleine neus hebt.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:01 schreef sp3c het volgende:
Zlatan zijn neus is zo groot dat de scheidsrechter er voor de wedstrijd met een zaklamp inschijnt om te zien of de 12de man er niet in verstopt zit
moet ik het spellen. mannen met een grote neus hebben een grote pik. zo dan.quote:
Haha dat is dus wel vanwege zijn jeweetwel! Jij mag op een kinderstoeltje zeker? Of op het klapstoeltje.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:05 schreef sp3c het volgende:
dikke mensen moeten bij sommige vliegmaatschappijen het stoeltje naast ze ook kopen
Zlaten moet het stoeltje voor hem kopen
en dat is niet vanwege zijn jeweetwel!
yoki is hier wel blij meequote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
moet ik het spellen. mannen met een grote neus hebben een grote pik. zo dan.
en ik ben geen man, man.
Hoe weet jij dit?quote:Op maandag 14 juli 2014 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
moet ik het spellen. mannen met een grote neus hebben een grote pik. zo dan.
en ik ben geen man, man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |