Je bent nu even aan de goden overgeleverd.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:43 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik schaam me... Het WK
Spec!!! Aanpassen!!!
Sjezus!!quote:Op zondag 13 juli 2014 00:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je bent nu even aan de goden overgeleverd.
Inderdaad, ik heb het al veranderd.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:44 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je bent nu even aan de goden overgeleverd.
Nee, ik gluurde naar jullie.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:50 schreef Specularium het volgende:
Uccie is zeker stiekem naar haar nestje gegaan?
Parkieten.quote:
Nee, die ligt onder de grond.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:58 schreef Webschip het volgende:
De poes van Specularium kan niet vliegen.
Godzijdank!!quote:Op zondag 13 juli 2014 00:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb het al veranderd.
Zet hem in een cockpit, wie weet hoe ver hij komt.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:58 schreef Webschip het volgende:
Dat kan mijn drone ook. Ik wil een upgrade doorvoeren en als dat gelukt is dan kan hij volledig autonoom vliegen.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het zijn allemaal dingen die kunnen vliegen
Zal jou eens op de cockpit zetten.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zet hem in een cockpit, wie weet hoe ver hij komt.
Die van Karina welquote:Op zondag 13 juli 2014 00:58 schreef Webschip het volgende:
Ga maar op automatische pilootquote:
Breng Speculaas maar niet op een idee.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zet hem in een cockpit, wie weet hoe ver hij komt.
Vluchtplan invoeren en dan kan ie zelf zijn gang gaan?quote:Op zondag 13 juli 2014 01:00 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat kan mijn drone ook. Ik wil een upgrade doorvoeren en als dat gelukt is dan kan hij volledig autonoom vliegen.
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:01 schreef Uccie het volgende:
Robin van Persie/Pierre van Hooydonck fittie
quote:Op zondag 13 juli 2014 01:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vluchtplan invoeren en dan kan ie zelf zijn gang gaan?
Ik ga maar naar bed nu.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:05 schreef Specularium het volgende:
Geile praatjes hier, Webschip snapt er niks van.
Ja, hé..van jou moeten we altijd opblijven en posten en nu zelf afnokken zekerquote:
Sorry. Ik moet het nu afweten.quote:Op zondag 13 juli 2014 01:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, hé..van jou moeten we altijd opblijven en posten en nu zelf afnokken zeker
Nou slaap lekker dan maar.quote:
Corrie is wat?!quote:Op zondag 13 juli 2014 01:13 schreef YokiKater het volgende:
Corrie is nu een weerwolf. En ik zit te spacen. Ik wil slapen maar mijn gedachtestroom loopt nog volop door.
Oh, wist niet dat het volle maan was.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dan word ik weer een weerwolf! Ik heb wel overal pijn vandaag, misschien komt dat ook wel daardoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |