Stiekem is iedereen voor ajaxquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)et-oranje-op-02.html
Ajacied, PSV'er en Feyenoorder samen aan het feestenMoeten jullie ook een traantje wegpinken?
Volgensmij zit haar zoontje naast haarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die wil ik wel vol spuiten.
Je zou zo een vakantie naar Braziliė willen boeken. Al zou ik liever naar Argentiniė gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mwha, ietwat overdreveNµn. Maar toch niet uber bijzonder?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Over wie hebben jullie het eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef Alberto_Contador het volgende: [..] Ja ok, maar hij is ook scheel. Scheel en slecht en toch verdomde veel euri verdienen.
Joh, donderstraal jij lekker een eind op schele, aidsjosti.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jij constant bezig met dat soort kinderachtig gedrag.
Neeeee Mariequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef Marie30 het volgende:
Ineens ben ik jaar ouder?Maak dan 32 ... houden we zo de score bij
![]()
u mad?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Joh, donderstraal jij lekker een eind op schele, aidsjosti.
Niemand op die hele forum die zo scheinheilig kansloos kinderachtig doet als jij.
Daarbij, je weet zelf ook wel dat er niet 1 speler zo kansloos de grond in wordt gepraat als Clasie, terwijl de feiten gewoon anders liggen.
Haha nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
Daarbij, je weet zelf ook wel dat er niet 1 speler zo kansloos de grond in wordt gepraat als Clasie, terwijl de feiten gewoon anders liggen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niemand op die hele forum die zo scheinheilig kansloos kinderachtig doet als jij.
Wie nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
[..]
Een MILF dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Volgensmij zit haar zoontje naast haar
Leeftijd is maar een getal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef Marie30 het volgende:
Ineens ben ik jaar ouder?Maak dan 32 ... houden we zo de score bij
![]()
Oh, en verder.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
MOTM? MOTM.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
van Persie, wat een aanname en wat een steekpass.
Klopt.quote:
Doet Ramires zelf ook wel eens. Als je kunt uitdelen moet je ook incasseren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, onze Ron had net ook bijna een scheen gebroken
Ruilenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Juist... en ben eigenlijk al 34 ondertussen... #tmi
Nog 3 delen te gaan dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Juist... en ben eigenlijk al 34 ondertussen... #tmi
wie? waarom?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:55 schreef pervertedhermit het volgende:
Wissel die sukkel waar slaat dit op lekker de sfeer verpesten
Op Radio 1 werd juist positief over Clasie gepraat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar heeft hij in die poulfases dezelfde landen gefloten in de finale of halve finales? Want daar draait het om volgens mij. Ik zoek het morgen helemaal uti en hou je op de hoogte. Maar nu te weinig tijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Klopt.
Trouwens in 2010 deed Webb de finale, maar hij floot ook al 3x tijdens de poulefase.
In 2006 Deed Elizondo 3x poulefase, 1x kwart en de finale
In 2002 Collina, 2x poulefase, daarna de finale.
Er zal vast iets zijn, maar weet nog niet wat.
Kan het me niet voorstellenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:54 schreef Alberto_Contador het volgende:
Zou die Alex van PSG nou echt in zijn broek scheiten voor die Luiz-kwast?
je bent zelf een mongoolquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
Wat een complete mogool die van persie
Hoop dat hij niet meer opgeroepen wordt
Teksten, dit zijn ze.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit WK kun je wel afdoen als een corrupte pleuriszooi ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef Cara het volgende:
Wat een grof schandaal die scheidsrechter.
Je ziet hem ook echt denken van.. euh.. ja maar nu moet ik Brazilie rood geven... maar dat.. nee dat is zielig. Geel.
Je bedoeld deze?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef nixan1 het volgende:
...waar is dat plaatje met Huntelaar in zo'n "In case of emergency" kastje? Lijkt me wel toepasselijk.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit WK kun je wel afdoen als een corrupte pleuriszooi ja.
Ik snap um nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je bedoeld deze? [ afbeelding ]
Meer met de media denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:57 schreef Sound.Cloud het volgende:
Jongens ik heb het Van Persie moment gemist, had ie fittie met Huntelaar?
Nee hij zei tegen de publiekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:57 schreef Sound.Cloud het volgende:
Hij heeft de mondjes van de media gesnoerd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:57 schreef Sound.Cloud het volgende:
hier nietquote:
Geen idee. Werd schaamteloos doorheen geluld hier.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
wat zeiden die commentatoren over rvp?
Apart zo`n "onbekende" reclame tijdens WK-wedstrijd. Zullen ze goed voor betaald hebbenquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef nixan1 het volgende:
...waar is dat plaatje met Huntelaar in zo'n "In case of emergency" kastje? Lijkt me wel toepasselijk.
Hij zei ook "praatjes, praatjes, bla bla"quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Wie kan goed liplezen?
Ik zie Van persie "praatjes, praatjes, bla bla" zeggen
Nee, maar die is ook heel grappig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je bedoeld deze? [ afbeelding ]
Volgens mij is Van Persie alweer moe. Hij stond net voor rust in het strafschopgebied uit te hijgen. Volgens mij is de koek gewoon op bij hem.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:54 schreef ClapClapYourHands het volgende:
van Persie
Wat een sukkel
HUN-TE-LAAR
Praatjes meende ik ook te liplezenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Wie kan goed liplezen?
Topscoorder dan nogquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik zou rvp nu echt een hattrick gunnen
Nee hij zegt zo van: 'Praten, praten, praten'quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Wie kan goed liplezen?
Met een penaltyquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij heeft de mondjes van de media gesnoerd.![]()
![]()
Hallo GGMM. Nee, dat niet. Wist niet eens dat er voetbal was vanavond. Heb alleen wat op de Duitsers staan morgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Happel.Had je nog op Braziliė gewed voor de wedstrijd?
Toch Pauzequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Maar heeft hij in die poulfases dezelfde landen gefloten in de finale of halve finales? Want daar draait het om volgens mij. Ik zoek het morgen helemaal uti en hou je op de hoogte. Maar nu te weinig tijd.Al goed je best gedaan
We gaan het vinden!!!
Ah, win je tenminste nog iets dit WK.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:59 schreef Happel het volgende:
[..]
Hallo GGMM. Nee, dat niet. Wist niet eens dat er voetbal was vanavond. Heb alleen wat op de Duitsers staan morgen.
Alleen GGMM, je weet wel, dat kleine zielig kutventje wat hier al een paar jaar z'n micropenis op de meest hypocriete manier probeert te compenseren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
De_pel heeft volgens mij wat problemen.
lijkt mij een overheidsinitiatief, dat 'Gelderse streken' .quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:58 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Apart zo`n "onbekende" reclame tijdens WK-wedstrijd. Zullen ze goed voor betaald hebben
van persie is gewoon totaal niet in vorm dit wkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Klopt, hij is sowieso oververmoeid, tijd voor Depay, heb wel zin in een skillshow.
Nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef Pleun2011 het volgende:
Los van die goed ingeschoten pingel is RVP weer niet zo best..
41 maar het zijn extra jonge jarenquote:
Sja...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef Straatcommando. het volgende:
boontjes rozijnen en appels.man.
sperzieboon lekkerquote:
niet fit*quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef badschaap het volgende:
[..]
van persie is gewoon totaal niet in vorm dit wk
Wieso?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:01 schreef knep het volgende:
Jan Mulder, ik wens niet graag mensen dood maar nu begin ik toch te twijfelen.
Ik heb nog liever zelfs Prem en dat zegt veel over mij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:01 schreef knep het volgende:
Tunesisch voedsel is anders erg lekker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:59 schreef Specularium het volgende:
Je gaat toch niet zo'n afrikaans gerecht lopen vreten?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:01 schreef Alberto_Contador het volgende:
Pato, Kaka én Ronaldinho zitten waarschijnlijk in tranen. Deze 3 niet naar het WK meenemen, hoe ziek kan je zijn als coach?
De tijd zal het leren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:01 schreef Badr_Harry het volgende:
Zou die er nog in komen vandaag?
[ afbeelding ]
Toch straf hé...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:59 schreef hottentot het volgende:
[..]
Toch Pauze
Webb in 2010 ook Zwitserland - Spanje
Elizondo 2006 geen team 2x gefloten
Collina 2002 ook niet.
Belqola 1998 ook niet.
Maar in 1994 had Belqola zelfs beide finalisten al een keer gefloten.
Ik geef het op(en mijn Google word moe.)
Sneu.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:02 schreef mig72 het volgende:
Dus v Persie scoort alleen op pingels? Goh wat een aanvalleren Robben moet steeds schwalbe voeren
Wat de fuck is dat tering passen alweer?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:01 schreef Alberto_Contador het volgende:
Pato, Kaka én Ronaldinho zitten waarschijnlijk in tranen. Deze 3 niet naar het WK meenemen, hoe ziek kan je zijn als coach?
[..]
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Kekster het volgende:
[..]
Portugal komt de poulefase gewoon door in tegenstelling tot Nederland. USA en Ghana zijn gewoon 6 punten, een nederlaag tegen Duitsland is geen schande. Een EK uitvliegen met 0 punten en verliezen van Australiė en Chili daarentegen...
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef Kekster het volgende:
Verdedigers die staan te bibberen tegen de aanvallers van AustraliėMexico of Braziliė moeten er toch 6 in kunnen schieten tegen Nederland
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dus? Des te meer gefrustreerd zullen jullie zijn als Portugal de volgende ronde haaltJe mag me quoten als dit niet het geval is.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:52 schreef Kekster het volgende:
[..]
Grapjas, Portugal gaat gewoon door en komt verder dan Nederland
Het is wel grappig dat jullie écht in de waan zijn dat Nederland goed speelt en ver gaat komen. Met mijn objectieve kijk op het spel heb ik al lang door dat het Nederlands elftal he-le-maal niets is en compleet vernederd gaat worden tegen Chili en in de achtste finales.
Maar goed, ik laat jullie nog wel even in de waan. Jullie zullen zometeen toe moeten geven dat ik gelijk heb
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:59 schreef Alberto_Contador het volgende:
Van Persie is gewoon een TOP-spits. Dat ontkennen is jezelf belachelijk maken...
Helaas maakt hij het op EK's en WK's zelden waar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:59 schreef Alberto_Contador het volgende:
Van Persie is gewoon een TOP-spits. Dat ontkennen is jezelf belachelijk maken...
LOL... in mijn hoofd ben ik gewoon twaalf... schommelen, limonade... en dan soms weer grote mens... Cuba Libré, sigaren, camel en wilde feestjes...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef hottentot het volgende:
[..]
41 maar het zijn extra jonge jaren
Als leeftijd gemeten zou worden tussen de oren dan zou ik de helft van de tijd nog geen biertje mogen bestellen in de kroeg.
Oh ja, die dorpsidioot.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kennen jullie deze nog?
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:01 schreef knep het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kennen jullie deze nog?
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja en maradonna had zijn hand nodig om te scoren. Kon er ook niks van toch.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:02 schreef mig72 het volgende:
Dus v Persie scoort alleen op pingels? Goh wat een aanvalleren Robben moet steeds schwalbe voeren
Wat de fuck is dat tering passen alweer?
Wanneer gaan we trouwen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
LOL... in mijn hoofd ben ik gewoon twaalf... schommelen, limonade... en dan soms weer grote mens... Cuba Libré, sigaren, camel en wilde feestjes...
Hoop t wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:03 schreef VMSDKR het volgende:
Zou Louis Vorm nog een paar minuutjes geven? Or nah.
wordt jequote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef Orange2012 het volgende:
domme analyse van de nos wordt je niet wijzer van. hij zal doelen op die idioten van de pers die allemaal roddels verspreiden over hem. en gelijk heeft hij, ondankbaar volk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Geen zeventig meer vandaag zoals vorige keer hé... heb ik niet persoonlijk tegen jou... Topic gaat al zo hard en nu hebben we het wel gezienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:01 schreef Badr_Harry het volgende:
Zou die er nog in komen vandaag?
[ afbeelding ]
De pers moet dankbaar zijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef Orange2012 het volgende:
domme analyse van de nos wordt je niet wijzer van. hij zal doelen op die idioten van de pers die allemaal roddels verspreiden over hem. en gelijk heeft hij, ondankbaar volk..
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breaking:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Breaking:Dat was gister toch al bekend. Voor 5 jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is uit mijn hoofd.
Pics van cameltoe.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
LOL... in mijn hoofd ben ik gewoon twaalf... schommelen, limonade... en dan soms weer grote mens... Cuba Libré, sigaren, camel en wilde feestjes...
quote:
Breaking:Mooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inclusief trollfacequote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet perfect uitgekapt. Dat doet Cillessen beter.
Hij bakt er dan ook vrij weinig vanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef Orange2012 het volgende:
Vanmiddag rond 2 uurquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat was gister toch al bekend. Voor 5 jaar.
Ja dat is uit mijn hoofd.
Een beetje wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry, dit is dus gewoon helemaal niet grappig.
Haha en of je boos bent.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een beetje wel.
Want Geer is viesdik.
En Luiz heeft een janksmoel.
Maargoed, jij bent beiden van huis uit gewend natuurlijk.
Deze zomer, Zuid-Afrika, enkel onze beste vrienden mogen komen... en je moeder indien sane.quote:
Waarom eigenlijk weer geen Dani Alves?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:07 schreef Grifte het volgende:
Ramires is de verpersoonlijking van het sambavoetbal
Ja daarom geeft hij 2 pingels weg aan Hunter en van Persiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:08 schreef mrstylo het volgende:
Robben doet er alles aan om ook op 4 doelpunten te staan.
is hij ook nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat mensen nog ontkennen dat Robben niet de beste is
Lelijk kapselquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk weer geen Dani Alves?
Laat ze toch kletsen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat mensen nog ontkennen dat Robben niet de beste is
Wereldgoals.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:08 schreef tralalala het volgende:
Net thuis, echt wtf 2-0?!?! Mooie goals?
Heb ik niet... en vergat nog schaken, salsa en dronken jeneverquizen... bij deze ... more TMIquote:
Een beetje wel, ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nu niet hé...
Loopt je...
Of ben ik mis?
Weg geven aan Van persie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja daarom geeft hij 2 pingels weg aan Hunter en van Persie
Vraag me werkelijk af of die Gaal van negerpiemels houd ofzoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
jezus wat is die wijnaldum toch slecht
houdtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vraag me werkelijk af of die Gaal van negerpiemels houd ofzo
Hahahah ja xDquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:09 schreef HighVolume het volgende:
[..]
je dikke moeder in een draaimolen
Dan zal mijn moeder nog even een twijfel geval zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:07 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Deze zomer, Zuid-Afrika, enkel onze beste vrienden mogen komen... en je moeder indien sane.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |