Stiekem is iedereen voor ajaxquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://nos.nl/wk2014/vide(...)et-oranje-op-02.html
Ajacied, PSV'er en Feyenoorder samen aan het feestenMoeten jullie ook een traantje wegpinken?
Volgensmij zit haar zoontje naast haarquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Die wil ik wel vol spuiten.
Je zou zo een vakantie naar Braziliė willen boeken. Al zou ik liever naar Argentiniė gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mwha, ietwat overdreveNµn. Maar toch niet uber bijzonder?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Over wie hebben jullie het eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:50 schreef Alberto_Contador het volgende: [..] Ja ok, maar hij is ook scheel. Scheel en slecht en toch verdomde veel euri verdienen.
Joh, donderstraal jij lekker een eind op schele, aidsjosti.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet iedereen is zoals jij constant bezig met dat soort kinderachtig gedrag.
Neeeee Mariequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef Marie30 het volgende:
Ineens ben ik jaar ouder?Maak dan 32 ... houden we zo de score bij
![]()
u mad?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Joh, donderstraal jij lekker een eind op schele, aidsjosti.
Niemand op die hele forum die zo scheinheilig kansloos kinderachtig doet als jij.
Daarbij, je weet zelf ook wel dat er niet 1 speler zo kansloos de grond in wordt gepraat als Clasie, terwijl de feiten gewoon anders liggen.
Haha nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
Daarbij, je weet zelf ook wel dat er niet 1 speler zo kansloos de grond in wordt gepraat als Clasie, terwijl de feiten gewoon anders liggen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niemand op die hele forum die zo scheinheilig kansloos kinderachtig doet als jij.
Wie nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een MILF dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Volgensmij zit haar zoontje naast haar
Leeftijd is maar een getal.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef Marie30 het volgende:
Ineens ben ik jaar ouder?Maak dan 32 ... houden we zo de score bij
![]()
Oh, en verder.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
MOTM? MOTM.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
van Persie, wat een aanname en wat een steekpass.
Klopt.quote:
Doet Ramires zelf ook wel eens. Als je kunt uitdelen moet je ook incasseren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, eerlijk is eerlijk, onze Ron had net ook bijna een scheen gebroken
Ruilenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Juist... en ben eigenlijk al 34 ondertussen... #tmi
Nog 3 delen te gaan dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:54 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Juist... en ben eigenlijk al 34 ondertussen... #tmi
wie? waarom?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:55 schreef pervertedhermit het volgende:
Wissel die sukkel waar slaat dit op lekker de sfeer verpesten
Op Radio 1 werd juist positief over Clasie gepraat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Maar heeft hij in die poulfases dezelfde landen gefloten in de finale of halve finales? Want daar draait het om volgens mij. Ik zoek het morgen helemaal uti en hou je op de hoogte. Maar nu te weinig tijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Klopt.
Trouwens in 2010 deed Webb de finale, maar hij floot ook al 3x tijdens de poulefase.
In 2006 Deed Elizondo 3x poulefase, 1x kwart en de finale
In 2002 Collina, 2x poulefase, daarna de finale.
Er zal vast iets zijn, maar weet nog niet wat.
Kan het me niet voorstellenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:54 schreef Alberto_Contador het volgende:
Zou die Alex van PSG nou echt in zijn broek scheiten voor die Luiz-kwast?
je bent zelf een mongoolquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
Wat een complete mogool die van persie
Hoop dat hij niet meer opgeroepen wordt
Teksten, dit zijn ze.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:52 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit WK kun je wel afdoen als een corrupte pleuriszooi ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef Cara het volgende:
Wat een grof schandaal die scheidsrechter.
Je ziet hem ook echt denken van.. euh.. ja maar nu moet ik Brazilie rood geven... maar dat.. nee dat is zielig. Geel.
Je bedoeld deze?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:56 schreef nixan1 het volgende:
...waar is dat plaatje met Huntelaar in zo'n "In case of emergency" kastje? Lijkt me wel toepasselijk.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit WK kun je wel afdoen als een corrupte pleuriszooi ja.
Ik snap um nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:57 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je bedoeld deze? [ afbeelding ]
Meer met de media denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:57 schreef Sound.Cloud het volgende:
Jongens ik heb het Van Persie moment gemist, had ie fittie met Huntelaar?
Nee hij zei tegen de publiekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:57 schreef Sound.Cloud het volgende:
Hij heeft de mondjes van de media gesnoerd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:57 schreef Sound.Cloud het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |