Wel de echte toch? Niet die imitatie meuk van de AH of jumbo ofzo?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een peer-kaneel sultana.
Hij is lekker.
Ik ben dan geen WK mod maar denk niet ze het erg vinden als ik het aanpas. Doet verdorie zeer aan mijn ogenquote:
neuk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
Degene die mij als eerst quote = TT.
Tenzij die over mij gaat.
Te laat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
#yoloquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
IKquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest weer terug naar de dierentuin naar zijn Frettenfamilie.
Nou ja, vooruit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wel de echte toch? Niet die imitatie meuk van de AH of jumbo ofzo?
zid op de bankquote:
Uh, ja goed argumentquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uefa cup 2002 vergeten ofso???!?
0quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel spelers met Ajax-achtergrond?
2quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel spelers met Ajax-achtergrond?
Cillessen en Maxwell?quote:
Hooguit nog bronzen medalje tt-veranderen idd. Je moet gaan voor goud.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het tt veranderen gaat nergens meer om dus waarom zou je?
Groningen wordt tweede komend seizoen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen heeft Suarez en Robben in de gelederen.
Groningen beste team ooit
Beter opletten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef TLC het volgende:
Iedereen zegt wel dat het voor n bronzen medaille is, maar krijgen ze die daadwerkelijk ? ik heb namelijk nooit een ploeg na de WK finale ook een bronzen medaille uitgereikt zien krijgenof is het alleen maar op papier brons ?
Fijn dat je zo positief bent over die mooie clubquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen wordt tweede komend seizoen.
wellicht de laatste nachtwedstrijd vandaagquote:
Je behoort bij een IOC-aangesloten WK wel een medaille te krijgen meen ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef TLC het volgende:
Iedereen zegt wel dat het voor n bronzen medaille is, maar krijgen ze die daadwerkelijk ? ik heb namelijk nooit een ploeg na de WK finale ook een bronzen medaille uitgereikt zien krijgenof is het alleen maar op papier brons ?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef TLC het volgende:
joooooooopiquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:01 schreef ajacied4lf het volgende:
van Persie gaat alle haters de mond snoeren.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Ben opzich blij met geen rood, anders is de hele wedstrijd meteen al dood
Mijn naam in TTquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
1e goal van Van Persie ooit in de KO fase
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Ben opzich blij met geen rood, anders is de hele wedstrijd meteen al dood
jep, rood,geen pingel. Lekker begin wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nee, was er buiten. Maar was wel rood!
Ja lekker belangrijk nogquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Geen rood
man man man man man wat een kansloze vertoning
uh, okequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef KLTZK het volgende:
[me=KLTZK]blaast op zijn vuvuzela[me=KLTZK]
okquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef KLTZK het volgende:
Zoals in 74....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:03 schreef beantherio het volgende:
Als dit in de finale was gebeurd dan was dit prachtig geweest
Hoezo? Vanaf de basis stelt het allemaal niet zo veel voor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy en ik vinden het jammer dat Depay niet in de basis staat.
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef KLTZK het volgende:
okequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef KLTZK het volgende:
FAALquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef KLTZK het volgende:
Volgens mij mogen wij Brazilië niet te hard aanpakken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy en ik vinden het jammer dat Depay niet in de basis staat.
Neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef Gremen het volgende:
wat die overtreding wel in het strafschop gebied?
Idd. Gewoon met 11 man laten staan in de hoop dat die pingel mis gaat. Rode kaart was sowieso einde oefening geweestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Laffe scheids die geen rood geeft vanwege het thuis publiek.
Ik twijfel of je sarcastisch of serieus bent.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Vanaf de basis stelt het allemaal niet zo veel voor.
Als hij in de 70ste minuut tegenover en uitgeputte speler staat lijkt het nog wat.
-500 nlersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef Studiotje het volgende:
Zit dat hele stadion vol met Brazilianen?
Die is niet partijdig genoegquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef Grifte het volgende:
Waarom niet dat Gambiaantje dan, als het het zo nodig een Afrikaan moest zijn
Precies. Dit is wel beter eigenlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Het moest vrije trap + rood zijn.
Het werd pingel + geel.
Ain't even mad.
Doorgebroken speler is gewoon rood sjakie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef Doublepain het volgende:
Echt huilende stuk stront hier, het is tegenwoordig rood of penal..
Beiden zou niet eerlijk zijn tenzij benenbreker, stelletje zeikerds
Ja man, want als je een overtreding buiten de zestien maakt is die erger dan wanneer je hem binnen de zestien maaktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef Doublepain het volgende:
Wees blij dat we een pingel kregen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is toch fucking ongelofelijk dat die gozer geen rood krijgt... vind het altijd wel een zware straf maar regels zijn regels. Debiel
Was geen pingel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Sound.Cloud het volgende:
Wat is de dubbele fout dan? Behalve de kaart?
Schakel net in
Ik ben serieus maar overdrijf. Gewoon een goede speler maar toen hij in de basis stond was hij best wel zwak. Ideale man om er in te brengen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik twijfel of je sarcastisch of serieus bent.
Pittige proef dit.
Jammer dat Van Persie weer in de basis staat. In dit antivoetbalsysteem hoort hij eigenlijk niet thuis.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij mogen wij Brazilië niet te hard aanpakken.
Voorronde CL en EL.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef controlaltdelete het volgende:
Zal saai worden straks op tv als het wk is afgelopen
Geel ipv rood. Pingel buiten strafshop gebiedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Sound.Cloud het volgende:
Schakel net in
Overtreding was erbuiten en hij had rood MOETEN geven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Sound.Cloud het volgende:
Schakel net in
ow, is er een verandering geweest in de regels? Of verzin je de regels zelf?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:04 schreef Doublepain het volgende:
Was niet in het penalty gebied en wad natuurlijk een swalbequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Sound.Cloud het volgende:
Schakel net in
scheids durfde gewoon geen rood te geven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is toch fucking ongelofelijk dat die gozer geen rood krijgt... vind het altijd wel een zware straf maar regels zijn regels. Debiel
Zou kunnen, maar er zijn in verschillende matchen nog snelle goals gevallen. Maar dit is wel extreemquote:
Hij verzint ze ter plekke. Was gewoon rood.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:06 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ow, is er een verandering geweest in de regels? Of verzin je de regels zelf?
Liever rood dan de pingel.. zeker Thiago Silva die er niet bij was tegen duitslandquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:05 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Was geen pingel, maar wel rood. Dus een pingel en geen rood is niet zo erg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |