Wel de echte toch? Niet die imitatie meuk van de AH of jumbo ofzo?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
Ik eet een peer-kaneel sultana.
Hij is lekker.
Ik ben dan geen WK mod maar denk niet ze het erg vinden als ik het aanpas. Doet verdorie zeer aan mijn ogenquote:
neuk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
Degene die mij als eerst quote = TT.
Tenzij die over mij gaat.
Te laat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
#yoloquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
IKquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moest weer terug naar de dierentuin naar zijn Frettenfamilie.
Nou ja, vooruit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wel de echte toch? Niet die imitatie meuk van de AH of jumbo ofzo?
zid op de bankquote:
Uh, ja goed argumentquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uefa cup 2002 vergeten ofso???!?
0quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel spelers met Ajax-achtergrond?
2quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoeveel spelers met Ajax-achtergrond?
Cillessen en Maxwell?quote:
Hooguit nog bronzen medalje tt-veranderen idd. Je moet gaan voor goud.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:59 schreef beantherio het volgende:
[..]
Het tt veranderen gaat nergens meer om dus waarom zou je?
Groningen wordt tweede komend seizoen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen heeft Suarez en Robben in de gelederen.
Groningen beste team ooit
Beter opletten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef TLC het volgende:
Iedereen zegt wel dat het voor n bronzen medaille is, maar krijgen ze die daadwerkelijk ? ik heb namelijk nooit een ploeg na de WK finale ook een bronzen medaille uitgereikt zien krijgenof is het alleen maar op papier brons ?
Fijn dat je zo positief bent over die mooie clubquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Groningen wordt tweede komend seizoen.
wellicht de laatste nachtwedstrijd vandaagquote:
Je behoort bij een IOC-aangesloten WK wel een medaille te krijgen meen ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef TLC het volgende:
Iedereen zegt wel dat het voor n bronzen medaille is, maar krijgen ze die daadwerkelijk ? ik heb namelijk nooit een ploeg na de WK finale ook een bronzen medaille uitgereikt zien krijgenof is het alleen maar op papier brons ?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:00 schreef TLC het volgende:
joooooooopiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |