Ik kan zeggen dat ik met een kaal gewillig poesje slaap. En daarvoor hoef ik niet eens een kat in huis te halenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles om 'ik slaap iedere nacht met twee gewillige, naakte poesjes' te kunnen zeggen.
Geef je geen ongelijk.quote:
Jij bent dan ook de gelukspoes van fok.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan zeggen dat ik met een kaal gewillig poesje slaap. En daarvoor hoef ik niet eens een kat in huis te halen
Jij valt dan ook niet in het eerder benoemde segment 'crazy old cat guys'.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
Ik kan zeggen dat ik met een kaal gewillig poesje slaap. En daarvoor hoef ik niet eens een kat in huis te halen
Awwww...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Tamashii het volgende:
Ja we missen ze. Fking burgerlijkmaar ook vanwege die kleine.... En nja we hebben al superveel gedaan hier.
Yats, pls.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de gelukspoes van fok.
Faxisme!quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:07 schreef yats het volgende:
[..]
Geef je geen ongelijk.
[..]
Jij bent dan ook de gelukspoes van fok.
Ook niet in het segment 'Crazy old cat lady's'. Thank god, might I add.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij valt dan ook niet in het eerder benoemde segment 'crazy old cat guys'.
Ow toch wel gewillig?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sorry kaneel, maar als het je gerust stelt, ik doe niet eens mijn bestquote:
Ahwquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:06 schreef Tamashii het volgende:
Ja we missen ze. Fking burgerlijkmaar ook vanwege die kleine.... En nja we hebben al superveel gedaan hier.
Misschien is dat nog wel het ergste.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry kaneel, maar als het je gerust stelt, ik doe niet eens mijn best
Met de uitdrukking 'hung like a horse' in het achterhoofd, is jouw duidelijke voorkeur voor paarden op z'n minst ook discutabel te noemen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:09 schreef Samzz het volgende:
Ook niet in het segment 'Crazy old cat lady's'. Thank god, might I add.
Oh dit is gewoon ranzig, Airquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de uitdrukking 'hung like a horse' in het achterhoofd, is jouw duidelijke voorkeur voor paarden op z'n minst ook discutabel te noemen.
I know, you filthy woman!quote:
Ach nee joh, ik zit voor mijn lol op fok (en soms om wat irritatie kwijt te raken). Neem het lekker met een flinke bak zout wat ik post. Maar dat heb ik geloof ik al vaker gezegd?quote:
Er postte laatst iemand een fb bericht van iemand die bang was dat ze misschien een paard zou krijgen nu ze zwanger was omdat zij en haar vriend geëxperimenteerd hadden met een paard.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met de uitdrukking 'hung like a horse' in het achterhoofd, is jouw duidelijke voorkeur voor paarden op z'n minst ook discutabel te noemen.
Zoals Roy zegt: Dat is het ergste.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:10 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry kaneel, maar als het je gerust stelt, ik doe niet eens mijn best
Het is denk ik ook anders als mensen je gezien hebben rl.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Ach nee joh, ik zit voor mijn lol op fok (en soms om wat irritatie kwijt te raken). Neem het lekker met een flinke bak zout wat ik post. Maar dat heb ik geloof ik al vaker gezegd?
Oh mijn god, iemand die dat denkt moet je postnataal aborteren. Echt waar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er postte laatst iemand een fb bericht van iemand die bang was dat ze misschien een paard zou krijgen nu ze zwanger was omdat zij en haar vriend geëxperimenteerd hadden met een paard.![]()
[..]
Zoals Roy zegt: Dat is het ergste.
Dat zal best zo zijn ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is denk ik ook anders als mensen je gezien hebben rl.
Waarom kan dat op de Fok!s dan niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zal best zo zijn ja.
Fax is irl ook gewoon een hele toffe relaxte gast.
Dat hoop ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:16 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is denk ik ook anders als mensen je gezien hebben rl.
Wie? Fax of ik?quote:
Omdat ze hier het idee hebben dat ze op elke vrouw moeten reageren ofzo, ik weet het niet.quote:
Waarom moet ik dat nu weer onderzoekenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ze hier het idee hebben dat ze op elke vrouw moeten reageren ofzo, ik weet het niet.
Misschien dat jij dat eens kunt onderzoeken?
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar daarna kreeg ik het niet meer uit mijn hoofd dat ze kennelijk een paard in haar heeft laten klaarkomen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh mijn god, iemand die dat denkt moet je postnataal aborteren. Echt waar.
Niet echt. Volgens mij reageer ik nog redelijk, of vergis ik me?quote:
Jij bent gewend om met dieren te werken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat nu weer onderzoeken?
Als een paard past, dan vraag ik me dat afquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar daarna kreeg ik het niet meer uit mijn hoofd dat ze kennelijk een paard in haar heeft laten klaarkomen.
Is ze zo wijd? Kan ze haar vriend wel voelen?
Niet echt? Dus wel een beetje? You're walking the linequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef yats het volgende:
[..]
Niet echt. Volgens mij reageer ik nog redelijk, of vergis ik me?
Ah, crapquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij bent gewend om met dieren te werken.
Donders, ik begin niet meer aan shotjes. Tijdje terug weer eens tequila als nekslag gehadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En terecht wel.
Al maakt ie wel meesterlijke shotjes als je hem toegang tot drank geeft.
Dat was vast ook je eerste associatie bij 'hung like a horse', niet?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
Als een paard past, dan vraag ik me dat af. Ik weet niet wat voor paard het was, maar de lul van één van de hengsten hier op stal is zo groot en dik als mijn arm en dan is de kop nog niet eens uitgezet
.
Oké, tmi misschien.
Je bent oud aan het worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Donders, ik begin niet meer aan shotjes. Tijdje terug weer eens tequila als nekslag gehadDrama
Als je toch eens wist, Airquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat was vast ook je eerste associatie bij 'hung like a horse', niet?
Ik weet nog lang niet genoeg van jou.quote:
Och, heb regelmatig paardenpiemels gezien. Dat is niet schokkend.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als een paard past, dan vraag ik me dat af. Ik weet niet wat voor paard het was, maar de lul van één van de hengsten hier op stal is zo groot en dik als mijn arm en dan is de kop nog niet eens uitgezet
.
Oké, tmi misschien.
Jij ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zal best zo zijn ja.
Fax is irl ook gewoon een hele toffe relaxte gast.
Dat betekent dus niet jou.quote:
Nee, tot ze de kop opzettenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, heb regelmatig paardenpiemels gezien. Dat is niet schokkend.
Ook eens een olifanten erectie gezien. Die kan gewoon gebruikt worden als 5de poot
Zonder grappen, daar wordt die voor gebruikt, als extra steun.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, heb regelmatig paardenpiemels gezien. Dat is niet schokkend.
Ook eens een olifanten erectie gezien. Die kan gewoon gebruikt worden als 5de poot
Zonder grappen, daar wordt die voor gebruikt, als extra steun.
Doe mij eens pic danquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
Ik vind mezelf tegenwoordig niet meer dik op foto's staan. Ik boek vooruitgang.
Vind je jezelf ook dik? Veel vrouwen vinden zich op foto's dik en lelijk terwijl het vaak maar een bepaald zelfbeeld is (wat heel vaak ook onterecht is).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
Waarom irl niet constant seksueel getinte opmerkingen maken dan?quote:
Dat is eng natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom irl niet constant seksueel getinte opmerkingen maken dan?
Je hebt duidelijk niet goed gelezen waar ik op reageerde.quote:
Hoi moedertjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:32 schreef Fascination het volgende:
Blablaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat betekent dus niet jou.
[..]
Nee, tot ze de kop opzetten.
Een olifantenerectie slaat echt alles, ja.
Nou, niet heel vaak, hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vind je jezelf ook dik? Veel vrouwen vinden zich op foto's dik en lelijk terwijl het vaak maar een bepaald zelfbeeld is (wat heel vaak ook onterecht is).
Dat doe ik ook wel eens hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mannen waarderen dat nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ook al gezien hoor. Wel erg groot, zonder meer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat betekent dus niet jou.
[..]
Nee, tot ze de kop opzetten.
Een olifantenerectie slaat echt alles, ja.
quote:
There's a thin line between lo...Ok, dat klinkt te afgezaagd. Maar ik hou er wel van om de grens op te zoeken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:26 schreef Samzz het volgende:
Niet echt? Dus wel een beetje? You're walking the line.
Bitchesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sommige reageren er vrij naar op, en dan is de lol er af.
Als vrouwen dat doen?quote:
Uh jawelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk niet goed gelezen waar ik op reageerde.
Daar hoef je geen vrouw voor te zijn. Ik heb dat soms ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vind je jezelf ook dik? Veel vrouwen vinden zich op foto's dik en lelijk terwijl het vaak maar een bepaald zelfbeeld is (wat heel vaak ook onterecht is).
Wat ik zeg, vaak een onterecht zelfbeeld. Jij bent niet dik namelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, niet heel vaak, hoor. Weet je hoeveel selfies ik moet maken voor er één bij zit die ik acceptabel vind
? Veel.
Fb.quote:
Niet meer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Schokkend is het ook niet echt. Wel ranzig, vind ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook al gezien hoor. Wel erg groot, zonder meer.
Maar niet meer schokkend.
[..]
In principe is er niks mis met de grens proberen op te zoeken. Het is alleen jammer dat het desperate overkomt en je zo misschien juist die persoon wegjaagt waar je interesse in hebt. Mocht dat je instelling zijn. Is dat niet je instelling, dan is het ook best wel sneuquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:35 schreef yats het volgende:
[..]
There's a thin line between lo...Ok, dat klinkt te afgezaagd. Maar ik hou er wel van om de grens op te zoeken.
Nee, oké. Ik ben niet dik, dat zeg ik ook niet. Slank ben ik echter ook niet, verre van. Maar dat was niet waar ik op doeldequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat ik zeg, vaak een onterecht zelfbeeld. Jij bent niet dik namelijk.
En de vriendin hoeft er dan niet eens bij te staan tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef Monopoly het volgende:
Mwoah, het is niet aanstellen, het is een vrouweneigenschap. Net als dat mannen gewoon graag bier drinken terwijl we onze fallus het liefst in 3 verschillende vrouwen stoppen als we met onze vriendin aan de bar staan.
Waarom post je dat plaatje dan?quote:
Juh.quote:
300:1 is best een goede score.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, oké. Ik ben niet dik, dat zeg ik ook niet. Slank ben ik echter ook niet, verre van. Maar dat was niet waar ik op doelde. Meer op het feit dat ik gewoon kut op foto's sta en daarom 300 foto's moet maken voor er één acceptabele tussen zit
.
Ik snap dat wel ergens. Toch vind ik het wel jammer als ik op facebook rond kijk. Soms dan zie je iemand op een foto staan en denk je van: mwoah, die is wel knap, eens kijken of ze meer foto's heeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, oké. Ik ben niet dik, dat zeg ik ook niet. Slank ben ik echter ook niet, verre van. Maar dat was niet waar ik op doelde. Meer op het feit dat ik gewoon kut op foto's sta en daarom 300 foto's moet maken voor er één acceptabele tussen zit
.
Dan gaat de vrouw:pik ratio wel verder. Dan zijn het er ineens 20quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En de vriendin hoeft er dan niet eens bij te staan toch
Vind je?quote:
En dat probeer ik dan weer te voorkomenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snap dat wel ergens. Toch vind ik het wel jammer als ik op facebook rond kijk. Soms dan zie je iemand op een foto staan en denk je van: mwoah, die is wel knap, eens kijken of ze meer foto's heeft.
En dan zijn het allemaal poses, duckfaces, opgemaakte tutjes etc. Het spontane is er dan af, en ik kijk persoonlijk veel liever naar naturel dan naar neppigheid![]()
Maar ik snap het wel ergens hoor
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:39 schreef Samzz het volgende:
Meer op het feit dat ik gewoon kut op foto's sta en daarom 300 foto's moet maken voor er één acceptabele tussen zit.
Nou omdat ik daar geen lol aan beleefquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom post je dat plaatje dan?
Men zegt dat je in het echt een relaxte toffe gast bent. Waarom op FOK! dan niet?
[..]
Juh.
Goede inkijk wel.quote:
Charmant, wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schokkend is het ook niet echt. Wel ranzig, vind ik. Sil had laatst toen ik hem bandageerde ook z'n lul eruit hangen en hij liet 'm lekker opgezet heen en weer bengelen. Echt heel fijn
.
Dat heb ik bij Moira.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik snap dat wel ergens. Toch vind ik het wel jammer als ik op facebook rond kijk. Soms dan zie je iemand op een foto staan en denk je van: mwoah, die is wel knap, eens kijken of ze meer foto's heeft.
En dan zijn het allemaal poses, duckfaces, opgemaakte tutjes etc. Het spontane is er dan af, en ik kijk persoonlijk veel liever naar naturel dan naar neppigheid![]()
Maar ik snap het wel ergens hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Als jij het fijn vindt wanneer men je als een wanhopige lul ziet, hopend op een neuk, be my guestquote:
Dat laatste hoopt ie juistquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij het fijn vindt wanneer men je als een wanhopige lul ziet, hopend op een neuk, be my guest.
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst redelijk op de foto stond. Al vermoed ik dat ik gedurende m'n hele leven nog niet op 300 foto's zit. Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om er op mijn ID-kaart als een crimineel uit te zien.quote:
Ik kan gewoon echt niet spontaan lagen op foto's die ik van mezelf maakquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Herkenbaar.Sta standaard met mijn ogen dicht op foto's.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Moira.
Die overload aan trollfaces.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij haar gaat overigens alles langs mij. Als er teveel blote armen of benen op staan dan is het exit. Klappen, geen eten etc. Alles gekuist. Ik overweeg om haar te laten bekeren tot de Islam, met een Burka over straat voldoet net aan mijn zeden normen.
Het voor elkaar krijgen om als een crimineel op je ID-kaart foto te staan is niet moeilijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst redelijk op de foto stond. Al vermoed ik dat ik gedurende m'n hele leven nog niet op 300 foto's zit. Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om er op mijn ID-kaart als een crimineel uit te zien.
Gelukkig ben ik in het echt wel heel erg knap.
Wat ben je toch ook een droommanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]Bij haar gaat overigens alles langs mij. Als er teveel blote armen of benen op staan dan is het exit. Klappen, geen eten etc. Alles gekuist. Ik overweeg om haar te laten bekeren tot de Islam, met een Burka over straat voldoet net aan mijn zeden normen.
Wel voor mij, ik heb een lieve babyface.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het voor elkaar krijgen om als een crimineel op je ID-kaart foto te staan is niet moeilijk.
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef twi het volgende:
[..]
Wel voor mij, ik heb een lieve babyface.
Nee, maar als ik ook ga bekeren tot de Islam mag ik meerdere vrouwen hebben. Ik heb nog wel een kamer hier voor jou hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een droomman. Heb je toevallig een single tweelingbroer?
Jouw babyfoto's waren wel lief.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst redelijk op de foto stond. Al vermoed ik dat ik gedurende m'n hele leven nog niet op 300 foto's zit. Ik heb het zelfs voor elkaar gekregen om er op mijn ID-kaart als een crimineel uit te zien.
Gelukkig ben ik in het echt wel heel erg knap.
Jammer. Ik zou graag meer foto's van haar armen zien. That is my jam.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]Bij haar gaat overigens alles langs mij. Als er teveel blote armen of benen op staan dan is het exit. Klappen, geen eten etc. Alles gekuist. Ik overweeg om haar te laten bekeren tot de Islam, met een Burka over straat voldoet net aan mijn zeden normen.
Dat is ook niet nodig. Vrouwen poetsen beter het hele huis wanneer ze nuchter zijn. Dus dat is een win-win situatiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw babyfoto's waren wel lief.
[..]
Jammer. Ik zou graag meer foto's van haar armen zien. That is my jam.
Maar als ze bekeert tot de islam, mag ze ook geen rookwaren en alcohol meer tot zich nemen. Moeilijke beslissing dit, Mono.
Ze krijgen allemaal een eigen kamer?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, maar als ik ook ga bekeren tot de Islam mag ik meerdere vrouwen hebben. Ik heb nog wel een kamer hier voor jou hoor
Oh, nog beterquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee, maar als ik ook ga bekeren tot de Islam mag ik meerdere vrouwen hebben. Ik heb nog wel een kamer hier voor jou hoor
Geloven is selectief zijn, dat weet je toch, Kaneel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw babyfoto's waren wel lief.
[..]
Jammer. Ik zou graag meer foto's van haar armen zien. That is my jam.
Maar als ze bekeert tot de islam, mag ze ook geen rookwaren en alcohol meer tot zich nemen. Moeilijke beslissing dit, Mono.
Slechte multitasker? Tegelijkertijd lachen, compositie kiezen en foto maken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ik kan gewoon echt niet spontaan lagen op foto's die ik van mezelf maak. Terwijl dat wel gaat op foto's die anderen van me maken. Zo vreemd.
Dat red ik niet, ik keur er meer af vrees ikquote:
In de spiegel ziet het er altijd wel okay uit, maar op de daadwerkelijke foto is het huilen met de pet opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slechte multitasker? Tegelijkertijd lachen, compositie kiezen en foto maken?
Mwoah, je moet ze wel om de dag liefkozen. De één de kelder, de ander de slaapkamer, en dat wisselen we dan zo af en toe af.quote:
Dat zal me zo'n rotzorg wezen ondertussenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij het fijn vindt wanneer men je als een wanhopige lul ziet, hopend op een neuk, be my guest.
Op deze manier had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig. Vrouwen poetsen beter het hele huis wanneer ze nuchter zijn. Dus dat is een win-win situatie
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloven is selectief zijn, dat weet je toch, Kaneel.
Onbeperkt curven, zolang het huis maar altijd op orde is en er altijd koud bier klaar staat voor mij. Deal!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op deze manier had ik er nog niet over nagedacht.
Ik keur je idee daarom goed.
Zolang je haar maar af en toe even laat curven.
[..]
Dat is ook weer waar.
Ik weet dat je er was maar ik kan je gewoon echt niet herinnerenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer wel, ik stond nog wel zo verlegen naast jou en HeatWave bij de John Carter meet.
Dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal me zo'n rotzorg wezen ondertussen
Goede deal welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onbeperkt curven, zolang het huis maar altijd op orde is en er altijd koud bier klaar staat voor mij. Deal!
Neuken dan maar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat je er was maar ik kan je gewoon echt niet herinneren. Dat ligt overigens aan mij, hoor.
[..]
Dat is wel duidelijk.
Alweer een goed ideequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Monopoly het volgende:
Over bier gesproken, ik pak nog een pint!
Ik zie haar vanavond wel op de curves verschijnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onbeperkt curven, zolang het huis maar altijd op orde is en er altijd koud bier klaar staat voor mij. Deal!
Blijkbaar doe je dan toch net ff iets anders met je gezicht die milliseconde dat je daadwerkelijk de foto schiet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
In de spiegel ziet het er altijd wel okay uit, maar op de daadwerkelijke foto is het huilen met de pet op.
Daar lijkt het opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar doe je dan toch net ff iets anders met je gezicht die milliseconde dat je daadwerkelijk de foto schiet.
quote:
Mwoah...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
Ik weet dat je er was maar ik kan je gewoon echt niet herinneren. Dat ligt overigens aan mij, hoor.
Keken ze je bij de tattooshop niet vreemd aan met dat verzoek?quote:
Heb je haar ingepalmd met cheesy comments?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef yats het volgende:
Fax, je word toch niet jaloers als ik zeg dat ik weer een last minute date heb vanavond? Al is het met een 'oude bekende' van me waar ik in februari/maart al eens mee gedate heb. Ze belde me vanmiddag ineens uit het niets op of ik vanavond wat te doen had.
quote:
Hihaho.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Keken ze je bij de tattooshop niet vreemd aan met dat verzoek?
Als dat geen neuken wordt...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef yats het volgende:
Fax, je word toch niet jaloers als ik zeg dat ik weer een last minute date heb vanavond? Al is het met een 'oude bekende' van me waar ik in februari/maart al eens mee gedate heb. Ze belde me vanmiddag ineens uit het niets op of ik vanavond wat te doen had.
Ik wilde laatst een selfie maken voor iemand. Het lukte me gewoon niet om de goede kant op te kijken.quote:
Maar serieus, ik weet het echt niet meer. Ik ben heel slecht in gezichten onthouden.quote:
Dan doe je het al beter dan ik het doequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een selfie maken voor iemand. Het lukte me gewoon niet om de goede kant op te kijken.
Drukken, kijken of het goed staat, lachen, alles.
Heb er 20 moeten nemen voordat ik niet ontevreden was.
Déjà vu. Nee, Faxie. Ik ga niet naar jou toe. Nooit.So cut the crap en besteed die maar aan iemand die er wel voor lijkt te vallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan zal ik eens kijken
Niet eens. Ik ben gewoon een leuke date, maar altijd als ik dat zeg gelooft niemand hier mijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
Heb je haar ingepalmd met cheesy comments?
Ik zie wel hoe het verloopt.quote:
Shut it Kaneel. Je bent verdomme een adoniSquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een selfie maken voor iemand. Het lukte me gewoon niet om de goede kant op te kijken.
Drukken, kijken of het goed staat, lachen, alles.
Heb er 20 moeten nemen voordat ik niet ontevreden was.
Dat zou best kunnen, in het echt ben ik namelijk ook best aardig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef yats het volgende:
Niet eens. Ik ben gewoon een leuke date, maar altijd als ik dat zeg gelooft niemand hier mij
Jaja kaneel, dat word met de billen bloot gaan en dat lijstje openbaren.quote:
Niet door hebben dat faxie trollt. bby plsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan doe je het al beter dan ik het doe.
[..]
Déjà vu. Nee, Faxie. Ik ga niet naar jou toe. Nooit.So cut the crap en besteed die maar aan iemand die er wel voor lijkt te vallen.
Vind je dat heel gekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Niet eens. Ik ben gewoon een leuke date, maar altijd als ik dat zeg gelooft niemand hier mij
Wie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, in het echt ben ik namelijk ook best aardig.
Slechte trollen moeten ook gevoed worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Niet door hebben dat faxie trollt. bby pls
Gek genoeg geloof ik je. Geloof je mij dan ook?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt.quote:
klaarblijkelijk jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slechte trollen moeten ook gevoed worden.
Ik denk het wel. Vrouwen houden altijd wel van pleasers. Als een broertje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef yats het volgende:
Gek genoeg geloof ik je. Geloof je mij dan ook?
300 is wel een beetje extreem, ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan doe je het al beter dan ik het doe.
Je kent mij, twi. Ik hossel niet.quote:
Nouja, deze man.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Shut it Kaneel. Je bent verdomme een adoniS
Gevatte grap, Roy. Maar wij zijn dan ook 2 handen op 1 buik.quote:
Leugens. In het echt ben je een doetje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Humour me. Wie denk je dat het lijstje omvat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Jaja kaneel, dat word met de billen bloot gaan en dat lijstje openbaren.
Dat lijkt me logischquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg geloof ik je. Geloof je mij dan ook?
[..]
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt.
Er passen wel 4 handen op mijn buik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
300 is wel een beetje extreem, ja.
Ik vraag me af hoe al die tienermeiden dat toch zo achteloos doen.
[..]
Je kent mij, twi. Ik hossel niet.
Nouja, soms, een klein beetje iets dat er op lijkt.
Maar dat ga ik uiteraard niet zo in een topic zetten.
[..]
Nouja, deze man.
[..]
Gevatte grap, Roy. Maar wij zijn dan ook 2 handen op 1 buik.
[..]
Leugens. In het echt ben je een doetje.
[..]
Humour me. Wie denk je dat het lijstje omvat?
Geen idee hoe tienermeiden dat doen. Maar mijn ex-collega had een extra SD-kaart voor al haar selfies.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
300 is wel een beetje extreem, ja.
Ik vraag me af hoe al die tienermeiden dat toch zo achteloos doen.
Gewoon stug doorgaan met als een vmbo'er typen. Waarom ook niet. Lekker gek, lekker anders.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Jaja kaneel, dat word met de billen bloot gaan en dat lijstje openbaren.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Vrouwen houden altijd wel van pleasers. Als een broertje.
He, het is jouw lijstje, aan jou de eer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Humour me. Wie denk je dat het lijstje omvat?
Logica is niet altijd even logischquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee hoe tienermeiden dat doen. Maar mijn ex-collega had een extra SD-kaart voor al haar selfies.
Maar nu was zijn ook wel heel raar.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon stug doorgaan met als een vmbo'er typen. Waarom ook niet. Lekker gek, lekker anders.
Fotolijstjes.quote:
Proestquote:
Ik kijk uit principe geen Arrow.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er passen wel 4 handen op mijn buik.
Ik hoop trouwens dat die blonde uit Arrow naar de comic con komt.
Felicity
Die hoop is tevergeefs.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
He, het is jouw lijstje, aan jou de eer.
bijzonderquote:
idd heel mijn scherm onder de chocomelquote:
Hier nu ookquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe geen Arrow.
Green Arrow, pls.
Maar doe eens een pic?
[..]
Die hoop is tevergeefs.
Ik ga ook graag in mijn eentje naar de bioscoop. Niet om met m'n fallus te spelen, maar je begrijpt het idee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga wel in mijn ééntje naar de bioscoop. Gewoon een beetje met mijn fallus spelen.
Je post al lang genoeg mee om te weten hoe het werkt.quote:
geylquote:
Ik vind haar lelijk.quote:
imquote:
gimmequote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga wel in mijn ééntje naar de bioscoop. Gewoon een beetje met mijn fallus spelen.
Jij speelt met je vagijn. Als je een fallus zou hebben zou mij dat een homoseksuele ervaring hebben opgeleverd in het verledenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga ook graag in mijn eentje naar de bioscoop. Niet om met m'n fallus te spelen, maar je begrijpt het idee.
kloptquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je post al lang genoeg mee om te weten hoe het werkt.
Wanneer gaan wij eens neuken dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:05 schreef artelligence het volgende:
Elke selfie die ik neem is prachtig. Elke spontane foto waar ik op sta is mooi. Wel jammer als ik met andere personen op de foto sta... Door mij lijkt iedereen lelijk.
Sorry Roy.quote:
je vriendin?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook.
Niemand wil mee naar Transformers
Ik wil 'm gewoon weer zien, ondanks dat het weer zo'n flinterdun verhaal is. Toch een oude jeugdliefde.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens neuken dan?
[..]
Sorry Roy.
Die kan ik geen stamp of approval geven.
Ik normaal ook, misschien straks, eerst maar eens op date.quote:
Ik kon er niet tegen AirwiN. Ik voelde me hard in mijn reet genomen door Michael Bay, onder het mom van een romantisch etentje bij kaarslicht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil 'm gewoon weer zien, ondanks dat het weer zo'n flinterdun verhaal is. Toch een oude jeugdliefde.
meh. vrienden?quote:
of het bier op hun rug te houden terwijl de snoeihard doggy genomen wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrouwen horen bier te pakken voor de man, niet andersom
Ah, dat kan uiteraard.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar dan kun jij de foto nemen
Alsof je dat erg zou vindenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij speelt met je vagijn. Als je een fallus zou hebben zou mij dat een homoseksuele ervaring hebben opgeleverd in het verleden
neukse !quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik normaal ook, misschien straks, eerst maar eens op date.
Als je een goede date heeft, houdt ze ook van bier. Een halve liter witbier doet het altijd goed op datesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik normaal ook, misschien straks, eerst maar eens op date.
Dat zijn wel prima kwaliteiten ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
meh. vrienden?
[..]
of het bier op hun rug te houden terwijl de snoeihard doggy genomen worden
Deze man weet....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kon er niet tegen AirwiN. Ik voelde me hard in mijn reet genomen door Michael Bay, onder het mom van een romantisch etentje bij kaarslicht.
Nee. Daar trap ik niet nog eens in. My momma didn't raise no fool.
Nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
meh. vrienden?
[..]
Bier is optioneel...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef zeefje het volgende:
Jij gaat zeker ook niet naar Teenage Mutant Ninja Turtlesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon er niet tegen AirwiN. Ik voelde me hard in mijn reet genomen door Michael Bay, onder het mom van een romantisch etentje bij kaarslicht.
Nee. Daar trap ik niet nog eens in. My momma didn't raise no fool.
zijn bier op je rug houden kwaliteiten?quote:
Anders had ik net zo'n blessure als die Argentijnse verdediger.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof je dat erg zou vinden. Al ben ik het met je eens dat de vagijn ervaring alleen maar beter kan zijn
.
geen fantasie hebbenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Mijn vrienden zijn van het type "wat een onzin, dat kan echt nooit"
" Ja hoor, een pratende auto"
Dat sowieso. Een lul is toch helemaal niet interessant?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof je dat erg zou vinden. Al ben ik het met je eens dat de vagijn ervaring alleen maar beter kan zijn
.
We'll seequote:
Ik heb ooit een date gehad met een Duitse. We waren net over de grens. De hele dag winkelen en af en toe een drankje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je een goede date heeft, houdt ze ook van bier. Een halve liter witbier doet het altijd goed op dates
Ik wilde het eerst classificeren onder magie, maar het komt gelukkig vaker voor dus de magie is er wel afquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
zijn bier op je rug houden kwaliteiten?
Neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat kan uiteraard.
Heb je al een outfit?
terechtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Bij mij moet je niet met witbier aankomen. Gewoon een dubbel of een tripel, geen gezeik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je een goede date heeft, houdt ze ook van bier. Een halve liter witbier doet het altijd goed op dates
Ik ga wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat zeker ook niet naar Teenage Mutant Ninja Turtles?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet met witbier aankomen. Gewoon een dubbel of een tripel, geen gezeik.
Stomme vrienden. Mij houdt het feit Michael Bay mijn gang naar de bios tegen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
WTquote:
Ha, dat zijn de bestequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een date gehad met een Duitse. We waren net over de grens. De hele dag winkelen en af en toe een drankje.
Daarna hapje eten en daarna verder biertjes nuttigen. Zij was de eerste (en tot op heden enige) vrouw die mij er uit kon drinken. Het was liefde op het eerste gezicht.
Ik ben niet bekend of geïnteresseerd in het homo-erotische circuit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens neuken dan?
* Kasteelbier inslaat wanneer wij weer meetenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet met witbier aankomen. Gewoon een dubbel of een tripel, geen gezeik.
Ik ga niet. Gewoon niet. Hoe kun je Mutant Ninja Turtles nu verkopen als aliens?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga wel.
Al weet ik nu al dat ik het een kutfilm ga vinden.
Kut Michael Bay
Nee, nooit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat zeker ook niet naar Teenage Mutant Ninja Turtles?
Zonde van die zwaardenregel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee
Ik kan niet kiezen.
Als Macleod zonder echt zwaard is niks.
Dus ik denk dat het maar als Spike gaat worden.
Ja, het zijn eigenlijk ook gewoon waardeloze films.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Stomme vrienden. Mij houdt het feit Michael Bay mijn gang naar de bios tegen.
tripel karmeliet FTWquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met iemand eruit drinken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ooit een date gehad met een Duitse. We waren net over de grens. De hele dag winkelen en af en toe een drankje.
Daarna hapje eten en daarna verder biertjes nuttigen. Zij was de eerste (en tot op heden enige) vrouw die mij er uit kon drinken. Het was liefde op het eerste gezicht.
Idd, witbier. Waarom zoveel mensen dat lekker vinden. Geen idee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
Die kerelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Het zag er gewoonweg affreus uit. Wat een travestie zeg.
Zelfs de drag queen Wonder Woman waar WT mee op de foto staat, zag er geloofwaardiger uit dan dit stuk vuil.
[..]
Ik neem wel Westmalle mee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
* Kasteelbier inslaat wanneer wij weer meeten
I feel youquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, nooit.
Het zag er gewoonweg affreus uit. Wat een travestie zeg.
Zelfs de drag queen Wonder Woman waar WT mee op de foto staat, zag er geloofwaardiger uit dan dit stuk vuil.
[..]
Zonde van die zwaardenregel.
Ik ben ook fan van Transformers. Daarom ga ik niet naar die filmsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het zijn eigenlijk ook gewoon waardeloze films.
Maar toch moet ik ze zien.
Want Transformers
Ja ik voel je pijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga niet. Gewoon niet. Hoe kun je Mutant Ninja Turtles nu verkopen als aliens?
Aw.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:14 schreef Royco1 het volgende:
Ja ik voel je pijn.
Toen ik het las heb ik mijn oude Turtles dekbedovertrek uit de kast gepakt en mezelf in slaap gehuild.
Inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is dat toch altijd met iemand eruit drinken.
Waarom is dat aantrekkelijk? Ik heb dat nooit gesnapt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
WT
[..]
Ha, dat zijn de besteIk heb ooit ook een keer op vakantie aangepapt met een Ierse. Donders, die zoop als een idioot.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik voel je pijn.
Toen ik het las heb ik mijn oude Turtles dekbedovertrek uit de kast gepakt en mezelf in slaap gehuild.
Ik vind het niet eens super aantrekkelijk, maar je bent in een flow, en iemand die mee drinkt op jouw tempo is gewoon chill. Mannen vinden dat wel oké.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom is dat aantrekkelijk? Ik heb dat nooit gesnapt.
[..].
Geen idee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens al die action figures liggen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik voel je pijn.
Ga je nog naar Guardians of the Galaxy?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
En ik hou mijn hart vast voor de nieuwe Star Wars films.
Don't fuck this up Disney
Gaat wel goed komen. Ze zullen wel rekening houden met de fanbase. Als er sing-a-longs in komen pleeg ik zelfmoord.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
En ik hou mijn hart vast voor de nieuwe Star Wars films.
Don't fuck this up Disney
Mee drinken op een tempo is chill. Maar wat is er zo cool aan iemand onder de tafel kunnen drinkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik vind het niet eens super aantrekkelijk, maar je bent in een flow, en iemand die mee drinkt op jouw tempo is gewoon chill. Mannen vinden dat wel oké.
Ik heb mijn action figures ook nog.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
[..]
Ik heb nog ergens al die action figures liggen.
Mooie tijden waren dat.
[..]
Ga je nog naar Guardians of the Galaxy?
Alfa mannetje zijn hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mee drinken op een tempo is chill. Maar wat is er zo cool aan iemand onder de tafel kunnen drinken?
Aaaaah, maar die liedjes zijn juist zo leeeuuuuk in Disney-filmsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaat wel goed komen. Ze zullen wel rekening houden met de fanbase. Als er sing-a-longs in komen pleeg ik zelfmoord.
Onder de tafel drinken is voor laffe pokdalige puistenboys van 16.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mee drinken op een tempo is chill. Maar wat is er zo cool aan iemand onder de tafel kunnen drinken?
Goed punt wel. Ik zou geen relatie willen met iemand die minder zuipt dan ik...quote:
Precies.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt wel. Ik zou geen relatie willen met iemand die minder zuipt dan ik...
Niet sexy imo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Foxy.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik had laatst iets besteld van zo'n ero-webshop. We kregen er een Foxy en DVD bij, wat een kansloos amateuristisch gebeuren is dat
Zolang je iemand maar op de tafel kunt drinken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onder de tafel drinken is voor laffe pokdalige puistenboys van 16.
Ik ben 27 en kan wel flink drinken, maar als ik het gezellig vind dan drink ik op het tempo dat mij aanstaat. Dat is dan wel veel, maar het gaat mij niet om het er uit drinken, maar gewoon dat ik het naar mijn zin heb.
Herkenbaar. Ook eens ontvangen bij een speeltje voor haar. En allemaal van die vieze 'kijk mij op de kamasutrabeurs geil zijn' foto'squote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:23 schreef Monopoly het volgende:
Ik had laatst iets besteld van zo'n ero-webshop. We kregen er een Foxy en DVD bij, wat een kansloos amateuristisch gebeuren is dat
Ik weet niet wat Foxy is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:23 schreef Monopoly het volgende:
quote:
Dit en dit jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ook eens ontvangen bij een speeltje voor haar. En allemaal van die vieze 'kijk mij op de kamasutrabeurs geil zijn' foto's
Pornoblad.quote:
Op de tafel, oh jee, nu krijg ik weer flashbacks, thanksquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:25 schreef twi het volgende:
[..]
Zolang je iemand maar op de tafel kunt drinken.
Houden zoquote:
"Nee hoor, ik loop straks wel naar huis."quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op de tafel, oh jee, nu krijg ik weer flashbacks, thanks
[..]
Houden zo
Het werkte dus ik klaag nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
"Nee hoor, ik loop straks wel naar huis."
Jaja, Mono
Hey twi.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:28 schreef twi het volgende:
[..]
"Nee hoor, ik loop straks wel naar huis."
Jaja, Mono
Oké.quote:
Aan de reacties te zien, is dat een goed plan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op de tafel, oh jee, nu krijg ik weer flashbacks, thanks
[..]
Houden zo
Geen idee. Ik ben er al een tijdje niet geweest.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Ha Fera, hoe gaat het met de werkzaamheden bij de boulevard?
Ik ben alleen benieuwd hoe lang van tevoren het al bij je in de planning stond om het zo te spelenquote:
serieus?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed punt wel. Ik zou geen relatie willen met iemand die minder zuipt dan ik...
Oh, hoe staat het met jullie werkzaamheden in Gelderland?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben er al een tijdje niet geweest.
Welke werkzaamheden? De Vierdaagse is een evenement hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:31 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, hoe staat het met jullie werkzaamheden in Gelderland?
Halverwege de avond wist ik al wel dat het zou werken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben alleen benieuwd hoe lang van tevoren het al bij je in de planning stond om het zo te spelen
Jullie zijn wel van de uitputtingsslagen daar in het Oosten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke werkzaamheden? De Vierdaagse is een evenement hoor.
Je mag wel over mij roddelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Altijd jammer als mensen met rare relaties uit elkaar gaan zodat je er niet meer over kan roddelen btw
We zijn blij dat we er verder niets van gemerkt hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Halverwege de avond wist ik al wel dat het zou werken.
Voor als de Duitsers komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Jullie zijn wel van de uitputtingsslagen daar in het Oosten.
Dat was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
We zijn blij dat we er verder niets van gemerkt hebben.
Gaat dit over Merel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
We zijn blij dat we er verder niets van gemerkt hebben.
Zijn ado en jij uit elkaar dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Altijd jammer als mensen met rare relaties uit elkaar gaan zodat je er niet meer over kan roddelen btw
Ze staat op en voor ze aan het ontbijt zit zijn er al 3 volle glazen whisky op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan moet je wel heel veel drinken!!
En dan hebben jullie het er nog eventjes over?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling
Ik kom d'r nog elke week tegen, even zwaaien. Zij werkt op het station wat mijn standplaats is
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan moet je wel heel veel drinken!!
Dat is waar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hebt geen rare relatie![]()
En ik weet niet zoveel over jou.
Nee dat niet, maar ik moet wel eens lachen als ik d'r zie en dan snapt ze wel waaromquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
En dan hebben jullie het er nog eventjes over?
het is wat raar om over jezelf te roddelen. Je mag dus aannemen dathet over n ander stel gingquote:
Ik hoop altijd dat die dingen nep zijn. Maar als ik dan weer eens met de stupiditeit der mensheid geconfronteerd word, dan kan ik alleen maar concluderen dat er daadwerkelijk mensen moeten zijn die zó stom zijn om die topics te maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Als je meer om vreemde relaties wilt lachen moet je toch echt in R&P zijn. Wat ik daar af en toe voorbij zie komen_! Een dubbel facepalm is vaak te weinig.
Je hebt een rare relatie of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
het is wat raar om over jezelf te roddelen. Je mag dus aannemen dathet over n ander stel ging
dan moet het niet zo moeilijk zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
[..]
Dat is waar.
Je weet wie mijn ex is.
ik heb ook weleens R&P topics gemaaktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat die dingen nep zijn. Maar als ik dan weer eens met de stupiditeit der mensheid geconfronteerd word, dan kan ik alleen maar concluderen dat er daadwerkelijk mensen moeten zijn die zó stom zijn om die topics te maken.
De entertainmentwaarde is wel hoog.
Brummetje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Als je meer om vreemde relaties wilt lachen moet je toch echt in R&P zijn. Wat ik daar af en toe voorbij zie komen_! Een dubbel facepalm is vaak te weinig.
Was het zo erg?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik moet wel eens lachen als ik d'r zie en dan snapt ze wel waarom
dan nóg roddel ik niet over mezelf natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt een rare relatie of niet natuurlijk.
Omg. Wat een mens is dat.quote:
Van alle mensen weet jij hoe ik mijn bedpartners (in dit geval tuintafelpartner) beminquote:
Het is ook niet echt zo, natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan moet het niet zo moeilijk zijn![]()
Zeker als dát je enige eis is![]()
En klopt, maar daar valt ook niet zoveel over te roddelen
Hahahahaha.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ik heb er weer een note bij, wat heb ik NOU weer gedaan?
je was aanwezig?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
Op hoeveel zit je nu?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ik word altijd lichtelijk agressief.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet altijd huilen van haar
Hmm, ik heb niks.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
Wat ben je ook een boefje hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
quote:
64.quote:
Typisch weer. ******bende.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik heb niks.
Misschien gewoon omdat je op een zeker iemand gereageerd heb. Ik heb dat vermeden sinds mijn laatste note.
het ergste is nog dat ze volgens mij geen troll isquote:
op wie had je gereageerd dan? Zeefje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
.
[..]
64.
[..]
Typisch weer. ******bende.
Ja, hierquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:44 schreef Fascination het volgende:
Als er nu iemand hartstochtelijk zit te huilen in de hoek van de kamer door een reactie van mij, meld het even.
Ik meld me.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:44 schreef Fascination het volgende:
Als er nu iemand hartstochtelijk zit te soppen in de hoek van de kamer door een reactie van mij, meld het even.
Lees mijn reactie nog eens.quote:
Ik lees hier ook een doodsverwensing in. Even tr'en.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat Fas keigemeen is.
Al die doodsverwensingen de hele tijd
Woeps.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik lees hier ook een doodsverwensing in. Even tr'en.
Amateurquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb 86 notes maar ik ben dan ook een rebel
Fijne vakantie!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Woeps.
Oké. Tot volgende week dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |