Dat red ik niet, ik keur er meer af vrees ikquote:
In de spiegel ziet het er altijd wel okay uit, maar op de daadwerkelijke foto is het huilen met de pet opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slechte multitasker? Tegelijkertijd lachen, compositie kiezen en foto maken?
Mwoah, je moet ze wel om de dag liefkozen. De één de kelder, de ander de slaapkamer, en dat wisselen we dan zo af en toe af.quote:
Dat zal me zo'n rotzorg wezen ondertussenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij het fijn vindt wanneer men je als een wanhopige lul ziet, hopend op een neuk, be my guest.
Op deze manier had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig. Vrouwen poetsen beter het hele huis wanneer ze nuchter zijn. Dus dat is een win-win situatie
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloven is selectief zijn, dat weet je toch, Kaneel.
Onbeperkt curven, zolang het huis maar altijd op orde is en er altijd koud bier klaar staat voor mij. Deal!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op deze manier had ik er nog niet over nagedacht.
Ik keur je idee daarom goed.
Zolang je haar maar af en toe even laat curven.
[..]
Dat is ook weer waar.
Ik weet dat je er was maar ik kan je gewoon echt niet herinnerenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer wel, ik stond nog wel zo verlegen naast jou en HeatWave bij de John Carter meet.
Dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal me zo'n rotzorg wezen ondertussen
Goede deal welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onbeperkt curven, zolang het huis maar altijd op orde is en er altijd koud bier klaar staat voor mij. Deal!
Neuken dan maar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat je er was maar ik kan je gewoon echt niet herinneren. Dat ligt overigens aan mij, hoor.
[..]
Dat is wel duidelijk.
Alweer een goed ideequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Monopoly het volgende:
Over bier gesproken, ik pak nog een pint!
Ik zie haar vanavond wel op de curves verschijnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onbeperkt curven, zolang het huis maar altijd op orde is en er altijd koud bier klaar staat voor mij. Deal!
Blijkbaar doe je dan toch net ff iets anders met je gezicht die milliseconde dat je daadwerkelijk de foto schiet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
In de spiegel ziet het er altijd wel okay uit, maar op de daadwerkelijke foto is het huilen met de pet op.
Daar lijkt het opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar doe je dan toch net ff iets anders met je gezicht die milliseconde dat je daadwerkelijk de foto schiet.
quote:
Mwoah...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
Ik weet dat je er was maar ik kan je gewoon echt niet herinneren. Dat ligt overigens aan mij, hoor.
Keken ze je bij de tattooshop niet vreemd aan met dat verzoek?quote:
Heb je haar ingepalmd met cheesy comments?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef yats het volgende:
Fax, je word toch niet jaloers als ik zeg dat ik weer een last minute date heb vanavond? Al is het met een 'oude bekende' van me waar ik in februari/maart al eens mee gedate heb. Ze belde me vanmiddag ineens uit het niets op of ik vanavond wat te doen had.
quote:
Hihaho.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Keken ze je bij de tattooshop niet vreemd aan met dat verzoek?
Als dat geen neuken wordt...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef yats het volgende:
Fax, je word toch niet jaloers als ik zeg dat ik weer een last minute date heb vanavond? Al is het met een 'oude bekende' van me waar ik in februari/maart al eens mee gedate heb. Ze belde me vanmiddag ineens uit het niets op of ik vanavond wat te doen had.
Ik wilde laatst een selfie maken voor iemand. Het lukte me gewoon niet om de goede kant op te kijken.quote:
Maar serieus, ik weet het echt niet meer. Ik ben heel slecht in gezichten onthouden.quote:
Dan doe je het al beter dan ik het doequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een selfie maken voor iemand. Het lukte me gewoon niet om de goede kant op te kijken.
Drukken, kijken of het goed staat, lachen, alles.
Heb er 20 moeten nemen voordat ik niet ontevreden was.
Déjà vu. Nee, Faxie. Ik ga niet naar jou toe. Nooit.So cut the crap en besteed die maar aan iemand die er wel voor lijkt te vallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom maar langs, dan zal ik eens kijken
Niet eens. Ik ben gewoon een leuke date, maar altijd als ik dat zeg gelooft niemand hier mijquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:54 schreef Samzz het volgende:
Heb je haar ingepalmd met cheesy comments?
Ik zie wel hoe het verloopt.quote:
Shut it Kaneel. Je bent verdomme een adoniSquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde laatst een selfie maken voor iemand. Het lukte me gewoon niet om de goede kant op te kijken.
Drukken, kijken of het goed staat, lachen, alles.
Heb er 20 moeten nemen voordat ik niet ontevreden was.
Dat zou best kunnen, in het echt ben ik namelijk ook best aardig.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef yats het volgende:
Niet eens. Ik ben gewoon een leuke date, maar altijd als ik dat zeg gelooft niemand hier mij
Jaja kaneel, dat word met de billen bloot gaan en dat lijstje openbaren.quote:
Niet door hebben dat faxie trollt. bby plsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan doe je het al beter dan ik het doe.
[..]
Déjà vu. Nee, Faxie. Ik ga niet naar jou toe. Nooit.So cut the crap en besteed die maar aan iemand die er wel voor lijkt te vallen.
Vind je dat heel gekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef yats het volgende:
[..]
Niet eens. Ik ben gewoon een leuke date, maar altijd als ik dat zeg gelooft niemand hier mij
Wie?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen, in het echt ben ik namelijk ook best aardig.
Slechte trollen moeten ook gevoed worden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:58 schreef zeefje het volgende:
[..]
Niet door hebben dat faxie trollt. bby pls
Gek genoeg geloof ik je. Geloof je mij dan ook?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt.quote:
klaarblijkelijk jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slechte trollen moeten ook gevoed worden.
Ik denk het wel. Vrouwen houden altijd wel van pleasers. Als een broertje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef yats het volgende:
Gek genoeg geloof ik je. Geloof je mij dan ook?
300 is wel een beetje extreem, ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan doe je het al beter dan ik het doe.
Je kent mij, twi. Ik hossel niet.quote:
Nouja, deze man.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Shut it Kaneel. Je bent verdomme een adoniS
Gevatte grap, Roy. Maar wij zijn dan ook 2 handen op 1 buik.quote:
Leugens. In het echt ben je een doetje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:57 schreef twi het volgende:
[..]
Humour me. Wie denk je dat het lijstje omvat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Jaja kaneel, dat word met de billen bloot gaan en dat lijstje openbaren.
Dat lijkt me logischquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:59 schreef yats het volgende:
[..]
Gek genoeg geloof ik je. Geloof je mij dan ook?
[..]
Dat hangt er vanaf aan wie je het vraagt.
Er passen wel 4 handen op mijn buik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
300 is wel een beetje extreem, ja.
Ik vraag me af hoe al die tienermeiden dat toch zo achteloos doen.
[..]
Je kent mij, twi. Ik hossel niet.
Nouja, soms, een klein beetje iets dat er op lijkt.
Maar dat ga ik uiteraard niet zo in een topic zetten.
[..]
Nouja, deze man.
[..]
Gevatte grap, Roy. Maar wij zijn dan ook 2 handen op 1 buik.
[..]
Leugens. In het echt ben je een doetje.
[..]
Humour me. Wie denk je dat het lijstje omvat?
Geen idee hoe tienermeiden dat doen. Maar mijn ex-collega had een extra SD-kaart voor al haar selfies.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
300 is wel een beetje extreem, ja.
Ik vraag me af hoe al die tienermeiden dat toch zo achteloos doen.
Gewoon stug doorgaan met als een vmbo'er typen. Waarom ook niet. Lekker gek, lekker anders.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:58 schreef yats het volgende:
[..]
Jaja kaneel, dat word met de billen bloot gaan en dat lijstje openbaren.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:00 schreef twi het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Vrouwen houden altijd wel van pleasers. Als een broertje.
He, het is jouw lijstje, aan jou de eer.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Humour me. Wie denk je dat het lijstje omvat?
Logica is niet altijd even logischquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen idee hoe tienermeiden dat doen. Maar mijn ex-collega had een extra SD-kaart voor al haar selfies.
Maar nu was zijn ook wel heel raar.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon stug doorgaan met als een vmbo'er typen. Waarom ook niet. Lekker gek, lekker anders.
Fotolijstjes.quote:
Proestquote:
Ik kijk uit principe geen Arrow.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er passen wel 4 handen op mijn buik.
Ik hoop trouwens dat die blonde uit Arrow naar de comic con komt.
Felicity
Die hoop is tevergeefs.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
He, het is jouw lijstje, aan jou de eer.
bijzonderquote:
idd heel mijn scherm onder de chocomelquote:
Hier nu ookquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe geen Arrow.
Green Arrow, pls.
Maar doe eens een pic?
[..]
Die hoop is tevergeefs.
Ik ga ook graag in mijn eentje naar de bioscoop. Niet om met m'n fallus te spelen, maar je begrijpt het idee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga wel in mijn ééntje naar de bioscoop. Gewoon een beetje met mijn fallus spelen.
Je post al lang genoeg mee om te weten hoe het werkt.quote:
geylquote:
Ik vind haar lelijk.quote:
imquote:
gimmequote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga wel in mijn ééntje naar de bioscoop. Gewoon een beetje met mijn fallus spelen.
Jij speelt met je vagijn. Als je een fallus zou hebben zou mij dat een homoseksuele ervaring hebben opgeleverd in het verledenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga ook graag in mijn eentje naar de bioscoop. Niet om met m'n fallus te spelen, maar je begrijpt het idee.
kloptquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je post al lang genoeg mee om te weten hoe het werkt.
Wanneer gaan wij eens neuken dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:05 schreef artelligence het volgende:
Elke selfie die ik neem is prachtig. Elke spontane foto waar ik op sta is mooi. Wel jammer als ik met andere personen op de foto sta... Door mij lijkt iedereen lelijk.
Sorry Roy.quote:
je vriendin?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook.
Niemand wil mee naar Transformers
Ik wil 'm gewoon weer zien, ondanks dat het weer zo'n flinterdun verhaal is. Toch een oude jeugdliefde.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens neuken dan?
[..]
Sorry Roy.
Die kan ik geen stamp of approval geven.
Ik normaal ook, misschien straks, eerst maar eens op date.quote:
Ik kon er niet tegen AirwiN. Ik voelde me hard in mijn reet genomen door Michael Bay, onder het mom van een romantisch etentje bij kaarslicht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil 'm gewoon weer zien, ondanks dat het weer zo'n flinterdun verhaal is. Toch een oude jeugdliefde.
meh. vrienden?quote:
of het bier op hun rug te houden terwijl de snoeihard doggy genomen wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrouwen horen bier te pakken voor de man, niet andersom
Ah, dat kan uiteraard.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar dan kun jij de foto nemen
Alsof je dat erg zou vindenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij speelt met je vagijn. Als je een fallus zou hebben zou mij dat een homoseksuele ervaring hebben opgeleverd in het verleden
neukse !quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik normaal ook, misschien straks, eerst maar eens op date.
Als je een goede date heeft, houdt ze ook van bier. Een halve liter witbier doet het altijd goed op datesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik normaal ook, misschien straks, eerst maar eens op date.
Dat zijn wel prima kwaliteiten ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
meh. vrienden?
[..]
of het bier op hun rug te houden terwijl de snoeihard doggy genomen worden
Deze man weet....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kon er niet tegen AirwiN. Ik voelde me hard in mijn reet genomen door Michael Bay, onder het mom van een romantisch etentje bij kaarslicht.
Nee. Daar trap ik niet nog eens in. My momma didn't raise no fool.
Nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
meh. vrienden?
[..]
Bier is optioneel...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef zeefje het volgende:
Jij gaat zeker ook niet naar Teenage Mutant Ninja Turtlesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon er niet tegen AirwiN. Ik voelde me hard in mijn reet genomen door Michael Bay, onder het mom van een romantisch etentje bij kaarslicht.
Nee. Daar trap ik niet nog eens in. My momma didn't raise no fool.
zijn bier op je rug houden kwaliteiten?quote:
Anders had ik net zo'n blessure als die Argentijnse verdediger.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof je dat erg zou vinden. Al ben ik het met je eens dat de vagijn ervaring alleen maar beter kan zijn
.
geen fantasie hebbenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Mijn vrienden zijn van het type "wat een onzin, dat kan echt nooit"
" Ja hoor, een pratende auto"
Dat sowieso. Een lul is toch helemaal niet interessant?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof je dat erg zou vinden. Al ben ik het met je eens dat de vagijn ervaring alleen maar beter kan zijn
.
We'll seequote:
Ik heb ooit een date gehad met een Duitse. We waren net over de grens. De hele dag winkelen en af en toe een drankje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je een goede date heeft, houdt ze ook van bier. Een halve liter witbier doet het altijd goed op dates
Ik wilde het eerst classificeren onder magie, maar het komt gelukkig vaker voor dus de magie is er wel afquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
zijn bier op je rug houden kwaliteiten?
Neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat kan uiteraard.
Heb je al een outfit?
terechtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Bij mij moet je niet met witbier aankomen. Gewoon een dubbel of een tripel, geen gezeik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je een goede date heeft, houdt ze ook van bier. Een halve liter witbier doet het altijd goed op dates
Ik ga wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat zeker ook niet naar Teenage Mutant Ninja Turtles?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet met witbier aankomen. Gewoon een dubbel of een tripel, geen gezeik.
Stomme vrienden. Mij houdt het feit Michael Bay mijn gang naar de bios tegen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |