Dat red ik niet, ik keur er meer af vrees ikquote:
In de spiegel ziet het er altijd wel okay uit, maar op de daadwerkelijke foto is het huilen met de pet opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Slechte multitasker? Tegelijkertijd lachen, compositie kiezen en foto maken?
Mwoah, je moet ze wel om de dag liefkozen. De één de kelder, de ander de slaapkamer, en dat wisselen we dan zo af en toe af.quote:
Dat zal me zo'n rotzorg wezen ondertussenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij het fijn vindt wanneer men je als een wanhopige lul ziet, hopend op een neuk, be my guest.
Op deze manier had ik er nog niet over nagedacht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is ook niet nodig. Vrouwen poetsen beter het hele huis wanneer ze nuchter zijn. Dus dat is een win-win situatie
Dat is ook weer waar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geloven is selectief zijn, dat weet je toch, Kaneel.
Onbeperkt curven, zolang het huis maar altijd op orde is en er altijd koud bier klaar staat voor mij. Deal!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Op deze manier had ik er nog niet over nagedacht.
Ik keur je idee daarom goed.
Zolang je haar maar af en toe even laat curven.
[..]
Dat is ook weer waar.
Ik weet dat je er was maar ik kan je gewoon echt niet herinnerenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef twi het volgende:
[..]
Jammer wel, ik stond nog wel zo verlegen naast jou en HeatWave bij de John Carter meet.
Dat is wel duidelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zal me zo'n rotzorg wezen ondertussen
Goede deal welquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onbeperkt curven, zolang het huis maar altijd op orde is en er altijd koud bier klaar staat voor mij. Deal!
Neuken dan maar?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet dat je er was maar ik kan je gewoon echt niet herinneren. Dat ligt overigens aan mij, hoor.
[..]
Dat is wel duidelijk.
Alweer een goed ideequote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Monopoly het volgende:
Over bier gesproken, ik pak nog een pint!
Ik zie haar vanavond wel op de curves verschijnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onbeperkt curven, zolang het huis maar altijd op orde is en er altijd koud bier klaar staat voor mij. Deal!
Blijkbaar doe je dan toch net ff iets anders met je gezicht die milliseconde dat je daadwerkelijk de foto schiet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:48 schreef Samzz het volgende:
In de spiegel ziet het er altijd wel okay uit, maar op de daadwerkelijke foto is het huilen met de pet op.
Daar lijkt het opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar doe je dan toch net ff iets anders met je gezicht die milliseconde dat je daadwerkelijk de foto schiet.
quote:
Mwoah...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:50 schreef Samzz het volgende:
Ik weet dat je er was maar ik kan je gewoon echt niet herinneren. Dat ligt overigens aan mij, hoor.
Keken ze je bij de tattooshop niet vreemd aan met dat verzoek?quote:
Heb je haar ingepalmd met cheesy comments?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef yats het volgende:
Fax, je word toch niet jaloers als ik zeg dat ik weer een last minute date heb vanavond? Al is het met een 'oude bekende' van me waar ik in februari/maart al eens mee gedate heb. Ze belde me vanmiddag ineens uit het niets op of ik vanavond wat te doen had.
quote:
Hihaho.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef yats het volgende:
[..]
Keken ze je bij de tattooshop niet vreemd aan met dat verzoek?
Als dat geen neuken wordt...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:53 schreef yats het volgende:
Fax, je word toch niet jaloers als ik zeg dat ik weer een last minute date heb vanavond? Al is het met een 'oude bekende' van me waar ik in februari/maart al eens mee gedate heb. Ze belde me vanmiddag ineens uit het niets op of ik vanavond wat te doen had.
Ik wilde laatst een selfie maken voor iemand. Het lukte me gewoon niet om de goede kant op te kijken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |