Fotolijstjes.quote:
Proestquote:
Ik kijk uit principe geen Arrow.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er passen wel 4 handen op mijn buik.
Ik hoop trouwens dat die blonde uit Arrow naar de comic con komt.
Felicity
Die hoop is tevergeefs.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:03 schreef yats het volgende:
[..]
He, het is jouw lijstje, aan jou de eer.
bijzonderquote:
idd heel mijn scherm onder de chocomelquote:
Hier nu ookquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk uit principe geen Arrow.
Green Arrow, pls.
Maar doe eens een pic?
[..]
Die hoop is tevergeefs.
Ik ga ook graag in mijn eentje naar de bioscoop. Niet om met m'n fallus te spelen, maar je begrijpt het idee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga wel in mijn ééntje naar de bioscoop. Gewoon een beetje met mijn fallus spelen.
Je post al lang genoeg mee om te weten hoe het werkt.quote:
geylquote:
Ik vind haar lelijk.quote:
imquote:
gimmequote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga wel in mijn ééntje naar de bioscoop. Gewoon een beetje met mijn fallus spelen.
Jij speelt met je vagijn. Als je een fallus zou hebben zou mij dat een homoseksuele ervaring hebben opgeleverd in het verledenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga ook graag in mijn eentje naar de bioscoop. Niet om met m'n fallus te spelen, maar je begrijpt het idee.
kloptquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je post al lang genoeg mee om te weten hoe het werkt.
Wanneer gaan wij eens neuken dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:05 schreef artelligence het volgende:
Elke selfie die ik neem is prachtig. Elke spontane foto waar ik op sta is mooi. Wel jammer als ik met andere personen op de foto sta... Door mij lijkt iedereen lelijk.
Sorry Roy.quote:
je vriendin?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ook.
Niemand wil mee naar Transformers
Ik wil 'm gewoon weer zien, ondanks dat het weer zo'n flinterdun verhaal is. Toch een oude jeugdliefde.quote:
Ik wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij eens neuken dan?
[..]
Sorry Roy.
Die kan ik geen stamp of approval geven.
Ik normaal ook, misschien straks, eerst maar eens op date.quote:
Ik kon er niet tegen AirwiN. Ik voelde me hard in mijn reet genomen door Michael Bay, onder het mom van een romantisch etentje bij kaarslicht.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil 'm gewoon weer zien, ondanks dat het weer zo'n flinterdun verhaal is. Toch een oude jeugdliefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |