meh. vrienden?quote:
of het bier op hun rug te houden terwijl de snoeihard doggy genomen wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Vrouwen horen bier te pakken voor de man, niet andersom
Ah, dat kan uiteraard.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wel.
Maar dan kun jij de foto nemen
Alsof je dat erg zou vindenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jij speelt met je vagijn. Als je een fallus zou hebben zou mij dat een homoseksuele ervaring hebben opgeleverd in het verleden
neukse !quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik normaal ook, misschien straks, eerst maar eens op date.
Als je een goede date heeft, houdt ze ook van bier. Een halve liter witbier doet het altijd goed op datesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik normaal ook, misschien straks, eerst maar eens op date.
Dat zijn wel prima kwaliteiten ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
meh. vrienden?
[..]
of het bier op hun rug te houden terwijl de snoeihard doggy genomen worden
Deze man weet....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kon er niet tegen AirwiN. Ik voelde me hard in mijn reet genomen door Michael Bay, onder het mom van een romantisch etentje bij kaarslicht.
Nee. Daar trap ik niet nog eens in. My momma didn't raise no fool.
Nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef zeefje het volgende:
[..]
meh. vrienden?
[..]
Bier is optioneel...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef zeefje het volgende:
Jij gaat zeker ook niet naar Teenage Mutant Ninja Turtlesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kon er niet tegen AirwiN. Ik voelde me hard in mijn reet genomen door Michael Bay, onder het mom van een romantisch etentje bij kaarslicht.
Nee. Daar trap ik niet nog eens in. My momma didn't raise no fool.
zijn bier op je rug houden kwaliteiten?quote:
Anders had ik net zo'n blessure als die Argentijnse verdediger.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof je dat erg zou vinden. Al ben ik het met je eens dat de vagijn ervaring alleen maar beter kan zijn
.
geen fantasie hebbenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Mijn vrienden zijn van het type "wat een onzin, dat kan echt nooit"
" Ja hoor, een pratende auto"
Dat sowieso. Een lul is toch helemaal niet interessant?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alsof je dat erg zou vinden. Al ben ik het met je eens dat de vagijn ervaring alleen maar beter kan zijn
.
We'll seequote:
Ik heb ooit een date gehad met een Duitse. We waren net over de grens. De hele dag winkelen en af en toe een drankje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je een goede date heeft, houdt ze ook van bier. Een halve liter witbier doet het altijd goed op dates
Ik wilde het eerst classificeren onder magie, maar het komt gelukkig vaker voor dus de magie is er wel afquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef zeefje het volgende:
[..]
zijn bier op je rug houden kwaliteiten?
Neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dat kan uiteraard.
Heb je al een outfit?
terechtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Bij mij moet je niet met witbier aankomen. Gewoon een dubbel of een tripel, geen gezeik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je een goede date heeft, houdt ze ook van bier. Een halve liter witbier doet het altijd goed op dates
Ik ga wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij gaat zeker ook niet naar Teenage Mutant Ninja Turtles?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij moet je niet met witbier aankomen. Gewoon een dubbel of een tripel, geen gezeik.
Stomme vrienden. Mij houdt het feit Michael Bay mijn gang naar de bios tegen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |