Jullie zijn wel van de uitputtingsslagen daar in het Oosten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke werkzaamheden? De Vierdaagse is een evenement hoor.
Je mag wel over mij roddelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Altijd jammer als mensen met rare relaties uit elkaar gaan zodat je er niet meer over kan roddelen btw
We zijn blij dat we er verder niets van gemerkt hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:32 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Halverwege de avond wist ik al wel dat het zou werken.
Voor als de Duitsers komen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
Jullie zijn wel van de uitputtingsslagen daar in het Oosten.
Dat was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
We zijn blij dat we er verder niets van gemerkt hebben.
Gaat dit over Merel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef twi het volgende:
[..]
We zijn blij dat we er verder niets van gemerkt hebben.
Zijn ado en jij uit elkaar dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
Altijd jammer als mensen met rare relaties uit elkaar gaan zodat je er niet meer over kan roddelen btw
Ze staat op en voor ze aan het ontbijt zit zijn er al 3 volle glazen whisky op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan moet je wel heel veel drinken!!
En dan hebben jullie het er nog eventjes over?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling
Ik kom d'r nog elke week tegen, even zwaaien. Zij werkt op het station wat mijn standplaats is
Eigenlijk nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan moet je wel heel veel drinken!!
Dat is waar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jij hebt geen rare relatie![]()
En ik weet niet zoveel over jou.
Nee dat niet, maar ik moet wel eens lachen als ik d'r zie en dan snapt ze wel waaromquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef twi het volgende:
[..]
En dan hebben jullie het er nog eventjes over?
het is wat raar om over jezelf te roddelen. Je mag dus aannemen dathet over n ander stel gingquote:
Ik hoop altijd dat die dingen nep zijn. Maar als ik dan weer eens met de stupiditeit der mensheid geconfronteerd word, dan kan ik alleen maar concluderen dat er daadwerkelijk mensen moeten zijn die zó stom zijn om die topics te maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Als je meer om vreemde relaties wilt lachen moet je toch echt in R&P zijn. Wat ik daar af en toe voorbij zie komen_! Een dubbel facepalm is vaak te weinig.
Je hebt een rare relatie of niet natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
het is wat raar om over jezelf te roddelen. Je mag dus aannemen dathet over n ander stel ging
dan moet het niet zo moeilijk zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk niet.
[..]
Dat is waar.
Je weet wie mijn ex is.
ik heb ook weleens R&P topics gemaaktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop altijd dat die dingen nep zijn. Maar als ik dan weer eens met de stupiditeit der mensheid geconfronteerd word, dan kan ik alleen maar concluderen dat er daadwerkelijk mensen moeten zijn die zó stom zijn om die topics te maken.
De entertainmentwaarde is wel hoog.
Brummetje.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef Monopoly het volgende:
Als je meer om vreemde relaties wilt lachen moet je toch echt in R&P zijn. Wat ik daar af en toe voorbij zie komen_! Een dubbel facepalm is vaak te weinig.
Was het zo erg?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:35 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik moet wel eens lachen als ik d'r zie en dan snapt ze wel waarom
dan nóg roddel ik niet over mezelf natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt een rare relatie of niet natuurlijk.
Omg. Wat een mens is dat.quote:
Van alle mensen weet jij hoe ik mijn bedpartners (in dit geval tuintafelpartner) beminquote:
Het is ook niet echt zo, natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan moet het niet zo moeilijk zijn![]()
Zeker als dát je enige eis is![]()
En klopt, maar daar valt ook niet zoveel over te roddelen
Hahahahaha.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ik heb er weer een note bij, wat heb ik NOU weer gedaan?
je was aanwezig?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
Op hoeveel zit je nu?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ik word altijd lichtelijk agressief.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet altijd huilen van haar
Hmm, ik heb niks.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
Wat ben je ook een boefje hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
quote:
64.quote:
Typisch weer. ******bende.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik heb niks.
Misschien gewoon omdat je op een zeker iemand gereageerd heb. Ik heb dat vermeden sinds mijn laatste note.
het ergste is nog dat ze volgens mij geen troll isquote:
op wie had je gereageerd dan? Zeefje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
.
[..]
64.
[..]
Typisch weer. ******bende.
Ja, hierquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:44 schreef Fascination het volgende:
Als er nu iemand hartstochtelijk zit te huilen in de hoek van de kamer door een reactie van mij, meld het even.
Ik meld me.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:44 schreef Fascination het volgende:
Als er nu iemand hartstochtelijk zit te soppen in de hoek van de kamer door een reactie van mij, meld het even.
Lees mijn reactie nog eens.quote:
Ik lees hier ook een doodsverwensing in. Even tr'en.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat Fas keigemeen is.
Al die doodsverwensingen de hele tijd
Woeps.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik lees hier ook een doodsverwensing in. Even tr'en.
Amateurquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb 86 notes maar ik ben dan ook een rebel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |