Van alle mensen weet jij hoe ik mijn bedpartners (in dit geval tuintafelpartner) beminquote:
Het is ook niet echt zo, natuurlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan moet het niet zo moeilijk zijn![]()
Zeker als dát je enige eis is![]()
En klopt, maar daar valt ook niet zoveel over te roddelen
Hahahahaha.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ik heb er weer een note bij, wat heb ik NOU weer gedaan?
je was aanwezig?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
Op hoeveel zit je nu?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
Ik word altijd lichtelijk agressief.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik moet altijd huilen van haar
Hmm, ik heb niks.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
Wat ben je ook een boefje hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:40 schreef Fascination het volgende:
quote:
64.quote:
Typisch weer. ******bende.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, ik heb niks.
Misschien gewoon omdat je op een zeker iemand gereageerd heb. Ik heb dat vermeden sinds mijn laatste note.
het ergste is nog dat ze volgens mij geen troll isquote:
op wie had je gereageerd dan? Zeefje?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:43 schreef Fascination het volgende:
[..]![]()
.
[..]
64.
[..]
Typisch weer. ******bende.
Ja, hierquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:44 schreef Fascination het volgende:
Als er nu iemand hartstochtelijk zit te huilen in de hoek van de kamer door een reactie van mij, meld het even.
Ik meld me.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:44 schreef Fascination het volgende:
Als er nu iemand hartstochtelijk zit te soppen in de hoek van de kamer door een reactie van mij, meld het even.
Lees mijn reactie nog eens.quote:
Ik lees hier ook een doodsverwensing in. Even tr'en.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Omdat Fas keigemeen is.
Al die doodsverwensingen de hele tijd
Woeps.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik lees hier ook een doodsverwensing in. Even tr'en.
Amateurquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb 86 notes maar ik ben dan ook een rebel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |