SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Groningen nietquote:
quote:
Grunn is wel ziekelijk ver vanaf Nijmegen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk de trein naar Grunn pakken en bij Moirapoly op bezoek.
Als ze klaar zijn.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
hoezo een supersof ik ben geen voorwerp ;s
Mooi. Stuur maar op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Grunn is wel ziekelijk ver vanaf Nijmegen.
[..]
Als ze klaar zijn.
Hé jochie. Ik niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef Fylax het volgende:
Wie van jullie gaat morgen naar Zomerfeesten in Nijmegen en dan naar XX at the park?
ik met de vriendin van VAquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef Fylax het volgende:
Wie van jullie gaat morgen naar Zomerfeesten in Nijmegen en dan naar XX at the park?
Toto denkt is wegwerpartikelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef supersof het volgende:
hoezo een supersof ik ben geen voorwerp ;s
Kom maar halen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mooi. Stuur maar op.
[..]
Hé jochie. Ik niet.
ik niet manquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef Fylax het volgende:
Afspreken met Fylaquote:
Ben je ooit hier geweest dan?quote:
toto stommerdquote:
Maar uhm, je gaat naar festival als je sociale angsten hebt?quote:
hoezo je bent net 15 wat doe je daarquote:
Ben wel benieuwd ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar uhm, je gaat naar festival als je sociale angsten hebt?
Spice Girlsquote:
Jup, ga 't toch maar proberen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goeie smaak. Ik zou bijna ook nog een selfie voor jou maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spice Girls
Backstreet Boys
Was het teveel voor je?quote:
is goeie muziek morgenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:47 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo je bent net 15 wat doe je daar
Grote stap danquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moira nooit gemeet nog, maar Mono is tof.quote:
Ik niet iig. Is 48 uur reizen ofzo. Groningen.quote:
Ach, in retrospect was het wel leuk om even het water in te gaan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Grunn is wel ziekelijk ver vanaf Nijmegen.
Nog niet echt boy.quote:
heeft hij dat?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. En ik kon Fokkie's borsthaar goed bekijken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moira nooit gemeet nog, maar Mono is tof.
[..]
Ik niet iig. Is 48 uur reizen ofzo. Groningen.
[..]
Ach, in retrospect was het wel leuk om even het water in te gaan.
Kon ik heppie toch even wat intiemer bekijken zonder dat het opviel
Ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou een festival een stuk enger vinden dan de supermarkt.. maar goed
Tsssk. Geen hamburger voor jou.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, kan niet handelen.
[..]
Hallo Tsjok.
Monogod had enorme nachtdienst gedraaid, maar alsnog wilde hij komen om de Stadspark te checken, wat is hij toch toegewijd aan FOK! meetsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moira nooit gemeet nog, maar Mono is tof.
[..]
Ik niet iig. Is 48 uur reizen ofzo. Groningen.
[..]
Ach, in retrospect was het wel leuk om even het water in te gaan.
Kon ik heppie toch even wat intiemer bekijken zonder dat het opviel
You better be.quote:
doei liefjequote:
Doei.quote:
Je ging 2 topics geleden ook al eten?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:49 schreef Fylax het volgende:
Maar ik ga eten ik spreek jullie zometeen wel weer.
Vies.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. En ik kon Fokkie's borsthaar goed bekijken.
Dat is hoe hij rolt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Monogod had enorme nachtdienst gedraaid, maar alsnog wilde hij komen om de Stadspark te checken, wat is hij toch toegewijd aan FOK! meets
Etsu heeft al vele verzoeken van het UMCG te Groningen moeten afwijzen om het geheime recept van zijn helende lasagne te onthullen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je van Etsu zijn lasagne moet eten. Dan word je direct beter.
My point exactly.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu heeft al vele verzoeken van het UMCG te Groningen moeten afwijzen om het geheime recept van zijn helende lasagne te onthullen.
quote:
lol geloof het niet echtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Fylax zegt van wel. R&P / Angst in de supermarkt
Ik eerst wel. Maar als hij naar een festival gaat ... Zomaar ineens.quote:
Een uur in je bed liggen piekeren van angst om naar de supermarkt te gaan, maar een festival kan wel op je vijftiendequote:
Misschien zei hij dat alleen zodat wij hem zouden accepteren als FOK!ker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed Fylax ik geloof geen bal van je angst om naar buiten te gaan. Als je wel naar 2 feesten kunt gaan maar de supermarkt is een groot probleem.. dan lul je gewoon alles bij elkaar
Je bent zelf een festivalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eerst wel. Maar als hij naar een festival gaat ... Zomaar ineens.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien zei hij dat alleen zodat wij hem zouden accepteren als FOK!ker.
Dank je. Welk festival had je in gedachte?quote:
Szigetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Welk festival had je in gedachte?
Uit zijn berichtje begrijp ik dat hij na dat ene feestje nog doorgaat naar een ander feestjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een uur in je bed liggen piekeren van angst om naar de supermarkt te gaan, maar een festival kan wel op je vijftiende
Maar voor de rest is de buitenwereld engquote:Wie van jullie gaat morgen naar Zomerfeesten in Nijmegen en dan naar XX at the park?
Budapestgod.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel in Budapest geweest, maar niet tijdens Szigetgod.
ja wtfquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een uur in je bed liggen piekeren van angst om naar de supermarkt te gaan, maar een festival kan wel op je vijftiende
Deze post schiet me te binnen:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uit zijn berichtje begrijp ik dat hij na dat ene feestje nog doorgaat naar een ander feestje
[..]
Maar voor de rest is de buitenwereld eng!!!!!!
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Ik loop de hele dag bang door de school heen, als iemand mij aankijkt krijg ik een rilling over mijn lichaam en begint mijn hart te kloppen. En nog erger is dat als iemand mijn naam noemt...
nee dat is in nijmegen een van de feestenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uit zijn berichtje begrijp ik dat hij na dat ene feestje nog doorgaat naar een ander feestje
[..]
"Begint mijn hart te kloppen"quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze post schiet me te binnen:
[..]Als dat waar is kún je helemaal niet naar feestjes en festivallen. Dus óf hij lult, of hij liegt dat hij iets te doen heeft.
'als iemand mij aankijkt krijg ik een rilling over mijn lichaam en begint mijn hart te kloppen'quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze post schiet me te binnen:
[..]Als dat waar is kún je helemaal niet naar feestjes en festivallen. Dus óf hij lult, of hij liegt dat hij iets te doen heeft.
ik zit bij die twee wolkjes rond arnhem en nijmegenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
God haat je. Zonder grappen, kijk dit:
[ afbeelding ]
Leuke musea bezocht?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel in Budapest geweest, maar niet tijdens Szigetgod.
mortaxx is helemaal geen reus tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niks mis mee ouwe reus, vriendelijke gastvrouwen daar.
Klinkt goed. Ik ben wel toe aan wat Oost-Europese cultuur eigenlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niks mis mee ouwe reus, vriendelijke gastvrouwen daar.
quote:
quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke. Na het Disney weekend volgt een VI week
gewoon stornerenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes help. Wat moet ik nu met deze vrouw?
Ik ben wel toen op dat eiland geweest, prima uit te houden daar. Wel 35 graden.quote:
Ik bedoel dat het een gabbertje van me is.quote:
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel een goede test. Worden de Gouden Koppel filmpjes afgekeurd dan weet je bij voorbaat dat er geen nieuw gouden koppel inzitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met liefde beminnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes help. Wat moet ik nu met deze vrouw?
Paxje en ik hebben deze in de trein naar Den Haag gekeken. Allebei een oortje in en kijken naar een klein schermpje, ahh de romantiekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een goede test. Worden de Gouden Koppel filmpjes afgekeurd dan weet je bij voorbaat dat er geen nieuw gouden koppel inzit
Dat gaan wilde dagen worden dat kan niet andersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
VI week klinkt goed
hele week met mortaxx![]()
![]()
Elke keer als de heren ordinair worden een shotje nemen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaan wilde dagen worden dat kan niet anders
Ja Heppie. Je bent spoedig niet meer alleen in je moderator > ondergeschikte relatie. In het leger waren jullie nu allang voor de rechter gesleept.quote:
Ja, maar nu avondeten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je ging 2 topics geleden ook al eten?
Wij maken enkel de weg vrij voor jou en flipsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja Heppie. Je bent spoedig niet meer alleen in je moderator > ondergeschikte relatie. In het leger waren jullie nu allang voor de rechter gesleept.
quote:
Het is sowieso anders als ik niet alleen ben, dus bijvoorbeeld in het geval van morgen als twee beste vrienden met mij mee gaan waarbij ik mij veilig voel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed Fylax ik geloof geen bal van je angst om naar buiten/supermarkt te gaan. Als je wel naar 2 feesten kunt gaan maar de supermarkt is een groot probleem.. dan lul je gewoon alles bij elkaar
Ik moet nu kennelijk 'ja' zeggen maar ik houd het op 'Uh, oké'quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij maken enkel de weg vrij voor jou en flips
[..]
XX at the park is op zomerfeesten? Dus hoezo twee feesten?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]
Ach boeiend, 1 feest of 2 feesten. Blijft vreemdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
XX at the park is op zomerfeesten? Dus hoezo twee feesten?
In werkelijkheid heb je waarschijnlijk ad(h)d en wil je gewoon aandacht omdat je thuis te weinig krijgtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is sowieso anders als ik niet alleen ben, dus bijvoorbeeld in het geval van morgen als twee beste vrienden met mij mee gaan waarbij ik mij veilig voel.
ja johquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
In werkelijkheid heb je waarschijnlijk ad(h)d en wil je gewoon aandacht omdat je thuis te weinig krijgt
Misschien wel ja, misschien niet. We zullen het zien morgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
'als iemand mij aankijkt krijg ik een rilling over mijn lichaam en begint mijn hart te kloppen'
Die krijgt sowieso 100x een hartaanval op een festival
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:10 schreef Ro-ald het volgende:
Misschien moet hij gewoon pillen nemen morgen op het festival
En dan bad gaan en sociaal isolement en dan hele dagen op FOK! verslijtenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:10 schreef Ro-ald het volgende:
Misschien moet hij gewoon pillen nemen morgen op het festival
Ben jij zo aardig?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
ik ga hem opzoeken morgen en dan ga ik hem constant aanstaren totdat hij huilt
ik ben best aardigquote:
Neem foto.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
Geef hem dan gewoon een tikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:11 schreef supersof het volgende:
is goedquote:
misschien is hij wel heel sterk en slaat hij me in elkaarquote:
Nou, nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien is hij wel heel sterk en slaat hij me in elkaar
hij is 15quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Daar is hij te bang voorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, in dat gevalquote:
Hongarije is warm, ja. Maar aangenamer dan Nederland. Niet zo benauwd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel toen op dat eiland geweest, prima uit te houden daar. Wel 35 graden.
[..]
Ik bedoel dat het een gabbertje van me is.
[..]
Klinkt goed!
Ondergeschikt. Tssk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja Heppie. Je bent spoedig niet meer alleen in je moderator > ondergeschikte relatie. In het leger waren jullie nu allang voor de rechter gesleept.
Nee ik ga hem niet slaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
Sof als je hem tikken geeft kun je het dan laten filmen
ik zie een FOK!Meet 2014 op youtube al staan
Ik heb een zonnebril van 2,50.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net een hele goedkope zonnebril gevonden. Ik voel mij buitengewoon stoer.
Ze deelden wel zakken water uit op straatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Hongarije is warm, ja. Maar aangenamer dan Nederland. Niet zo benauwd.
Pics graag!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net een hele goedkope zonnebril gevonden. Ik voel mij buitengewoon stoer.
ik had vanmiddag tijdens het fietsen naar de supermarkt een zonnebril opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Een stoere boi, dat ben je.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Oke. Even wachten. Ik ben mijn telefoon al een dag lang kwijt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze deelden wel zakken water uit op straat![]()
In een volle bus op een dag dat het zelfs boven de 35 graden was had ik het wel aardig benauwd hoor
[..]
Pics graag!
Ik wil beoordelen of het stoerder is dan mijn menora pic.
Hoe ga jij drinken halen morgen? Of tril je dan ook gewoon maar nog erger dan in de supermarkt?quote:
Anders bel ik je wel, dan hoor je 'm vanzelf rinkelenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke. Even wachten. Ik ben mijn telefoon al een dag lang kwijt.
Ik app je wel even. Hoef je alleen op het geluid af te gaan. Slim hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke. Even wachten. Ik ben mijn telefoon al een dag lang kwijt.
hij is 15quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe ga jij drinken halen morgen? Of tril je dan ook gewoon maar nog erger dan in de supermarkt?
Geniaal. Waar haal je die ideeën toch vandaan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik app je wel even. Hoef je alleen op het geluid af te gaan. Slim he
Ik ben best wel slimquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geniaal. Waar haal je die ideeën toch vandaan?
ohquote:
xddquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal spacen van het koolzuur xd
Doen ze goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze deelden wel zakken water uit op straat![]()
In een volle bus op een dag dat het zelfs boven de 35 graden was had ik het wel aardig benauwd hoor
[..]
Pics graag!
Ik wil beoordelen of het stoerder is dan mijn menora pic.
ik heb altijd ice teaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik drink weinig frisdrank. Sinas vind ik wel lekker.
Cola hou ik niet van.
hardgaan op energydrank xdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal spacen van het koolzuur xd
Dat laat ik m'n vrienden doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe ga jij drinken halen morgen? Of tril je dan ook gewoon maar nog erger dan in de supermarkt?
Ik weet niet precies of ik het zo heb ervaren, als het boven de 35 graden is en gewoon lang warm blijft merk ik niet echt of de lucht nou droog is of niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Doen ze goed.
Maar ik bedoelde dat het klimaat daar anders is. Drogere lucht. Dat voelt prettiger dan in Nederland.
Wat vinden je vrienden er van dat je elke keer bij de ingang van de supermarkt blijft staan? Heb je hun eerlijk verteld over je supermarkt fobie of doe je alsof je graag winkelwagentjes bestudeert?quote:
Dat snap ik wel. Maar misschien het verschil tussen 35 graden daar en 35 graden hier. En in een bus zitten waar het warm is, is sowieso vreselijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet precies of ik het zo heb ervaren, als het boven de 35 graden is en gewoon lang warm blijft merk ik niet echt of de lucht nou droog is of niet.
Als m'n vrienden naar de supermarkt willen en ik ben bij hun dan ga ik wel mee naar binnen, maar kijk ik gewoon naar m'n telefoon of naar de grond ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vinden je vrienden er van dat je elke keer bij de ingang van de supermarkt blijft staan? Heb je hun eerlijk verteld over je supermarkt fobie of doe je alsof je graag winkelwagentjes bestudeert?
Wij gingen toen ook naar een of ander ondergronds labyrinth daar boven op de heuvel, gewoon puur om af te koelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar misschien het verschil tussen 35 graden daar en 35 graden hier. En in een bus zitten waar het warm is, is sowieso vreselijk.
Awesome.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij gingen toen ook naar een of ander ondergronds labyrinth daar boven op de heuvel, gewoon puur om af te koelen.
Bovendien was het wel tof, ze hadden allerlei professionele rookmachines en kooien en zulks.
Ben je zo'n aandachtshoer dat je denkt dat iedereen in de supermarkt naar jou kijkt in plaats van naar spullen in de schappen waar ze eigenlijk voor gekomen zijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als m'n vrienden naar de supermarkt willen en ik ben bij hun dan ga ik wel mee naar binnen, maar kijk ik gewoon naar m'n telefoon of naar de grond ofzo.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je zo'n aandachtshoer dat je denkt dat iedereen in de supermarkt naar jou kijkt in plaats van naar spullen in de schappen waar ze eigenlijk voor gekomen zijn?
ja johquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je zo'n aandachtshoer dat je denkt dat iedereen in de supermarkt naar jou kijkt in plaats van naar spullen in de schappen waar ze eigenlijk voor gekomen zijn?
Wowquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik geloof er niks vanquote:
Ik zou bijna naar XX gaan morgen om te kijken hoe hij echt is.quote:
oké misschien had ik deze pi moeten gebruikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |