Dank je. Welk festival had je in gedachte?quote:
Szigetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Dank je. Welk festival had je in gedachte?
Uit zijn berichtje begrijp ik dat hij na dat ene feestje nog doorgaat naar een ander feestjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een uur in je bed liggen piekeren van angst om naar de supermarkt te gaan, maar een festival kan wel op je vijftiende
Maar voor de rest is de buitenwereld engquote:Wie van jullie gaat morgen naar Zomerfeesten in Nijmegen en dan naar XX at the park?
Budapestgod.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel in Budapest geweest, maar niet tijdens Szigetgod.
ja wtfquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een uur in je bed liggen piekeren van angst om naar de supermarkt te gaan, maar een festival kan wel op je vijftiende
Deze post schiet me te binnen:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uit zijn berichtje begrijp ik dat hij na dat ene feestje nog doorgaat naar een ander feestje
[..]
Maar voor de rest is de buitenwereld eng!!!!!!
quote:Op zondag 6 juli 2014 21:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja. Ik loop de hele dag bang door de school heen, als iemand mij aankijkt krijg ik een rilling over mijn lichaam en begint mijn hart te kloppen. En nog erger is dat als iemand mijn naam noemt...
nee dat is in nijmegen een van de feestenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uit zijn berichtje begrijp ik dat hij na dat ene feestje nog doorgaat naar een ander feestje
[..]
Maar voor de rest is de buitenwereld eng!!!!!!
"Begint mijn hart te kloppen"quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze post schiet me te binnen:
[..]Als dat waar is kún je helemaal niet naar feestjes en festivallen. Dus óf hij lult, of hij liegt dat hij iets te doen heeft.
'als iemand mij aankijkt krijg ik een rilling over mijn lichaam en begint mijn hart te kloppen'quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Deze post schiet me te binnen:
[..]Als dat waar is kún je helemaal niet naar feestjes en festivallen. Dus óf hij lult, of hij liegt dat hij iets te doen heeft.
ik zit bij die twee wolkjes rond arnhem en nijmegenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
God haat je. Zonder grappen, kijk dit:
[ afbeelding ]
Leuke musea bezocht?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben wel in Budapest geweest, maar niet tijdens Szigetgod.
mortaxx is helemaal geen reus tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niks mis mee ouwe reus, vriendelijke gastvrouwen daar.
Klinkt goed. Ik ben wel toe aan wat Oost-Europese cultuur eigenlijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niks mis mee ouwe reus, vriendelijke gastvrouwen daar.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |