You better be.quote:
doei liefjequote:
Doei.quote:
Je ging 2 topics geleden ook al eten?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:49 schreef Fylax het volgende:
Maar ik ga eten ik spreek jullie zometeen wel weer.
Vies.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja. En ik kon Fokkie's borsthaar goed bekijken.
Dat is hoe hij rolt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Monogod had enorme nachtdienst gedraaid, maar alsnog wilde hij komen om de Stadspark te checken, wat is hij toch toegewijd aan FOK! meets
Etsu heeft al vele verzoeken van het UMCG te Groningen moeten afwijzen om het geheime recept van zijn helende lasagne te onthullen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je van Etsu zijn lasagne moet eten. Dan word je direct beter.
My point exactly.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Etsu heeft al vele verzoeken van het UMCG te Groningen moeten afwijzen om het geheime recept van zijn helende lasagne te onthullen.
quote:
lol geloof het niet echtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk van niet. Fylax zegt van wel. R&P / Angst in de supermarkt
Ik eerst wel. Maar als hij naar een festival gaat ... Zomaar ineens.quote:
Een uur in je bed liggen piekeren van angst om naar de supermarkt te gaan, maar een festival kan wel op je vijftiendequote:
Misschien zei hij dat alleen zodat wij hem zouden accepteren als FOK!ker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed Fylax ik geloof geen bal van je angst om naar buiten te gaan. Als je wel naar 2 feesten kunt gaan maar de supermarkt is een groot probleem.. dan lul je gewoon alles bij elkaar
Je bent zelf een festivalquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik eerst wel. Maar als hij naar een festival gaat ... Zomaar ineens.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien zei hij dat alleen zodat wij hem zouden accepteren als FOK!ker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |