Ondergeschikt. Tssk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja Heppie. Je bent spoedig niet meer alleen in je moderator > ondergeschikte relatie. In het leger waren jullie nu allang voor de rechter gesleept.
Nee ik ga hem niet slaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef wietparkiet het volgende:
Sof als je hem tikken geeft kun je het dan laten filmen
ik zie een FOK!Meet 2014 op youtube al staan
Ik heb een zonnebril van 2,50.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net een hele goedkope zonnebril gevonden. Ik voel mij buitengewoon stoer.
Ze deelden wel zakken water uit op straatquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Hongarije is warm, ja. Maar aangenamer dan Nederland. Niet zo benauwd.
Pics graag!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb net een hele goedkope zonnebril gevonden. Ik voel mij buitengewoon stoer.
ik had vanmiddag tijdens het fietsen naar de supermarkt een zonnebril opquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Een stoere boi, dat ben je.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Oke. Even wachten. Ik ben mijn telefoon al een dag lang kwijt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze deelden wel zakken water uit op straat![]()
In een volle bus op een dag dat het zelfs boven de 35 graden was had ik het wel aardig benauwd hoor
[..]
Pics graag!
Ik wil beoordelen of het stoerder is dan mijn menora pic.
Hoe ga jij drinken halen morgen? Of tril je dan ook gewoon maar nog erger dan in de supermarkt?quote:
Anders bel ik je wel, dan hoor je 'm vanzelf rinkelenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke. Even wachten. Ik ben mijn telefoon al een dag lang kwijt.
Ik app je wel even. Hoef je alleen op het geluid af te gaan. Slim hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oke. Even wachten. Ik ben mijn telefoon al een dag lang kwijt.
hij is 15quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe ga jij drinken halen morgen? Of tril je dan ook gewoon maar nog erger dan in de supermarkt?
Geniaal. Waar haal je die ideeën toch vandaan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik app je wel even. Hoef je alleen op het geluid af te gaan. Slim he
Ik ben best wel slimquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geniaal. Waar haal je die ideeën toch vandaan?
ohquote:
xddquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal spacen van het koolzuur xd
Doen ze goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze deelden wel zakken water uit op straat![]()
In een volle bus op een dag dat het zelfs boven de 35 graden was had ik het wel aardig benauwd hoor
[..]
Pics graag!
Ik wil beoordelen of het stoerder is dan mijn menora pic.
ik heb altijd ice teaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik drink weinig frisdrank. Sinas vind ik wel lekker.
Cola hou ik niet van.
hardgaan op energydrank xdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Helemaal spacen van het koolzuur xd
Dat laat ik m'n vrienden doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Hoe ga jij drinken halen morgen? Of tril je dan ook gewoon maar nog erger dan in de supermarkt?
Ik weet niet precies of ik het zo heb ervaren, als het boven de 35 graden is en gewoon lang warm blijft merk ik niet echt of de lucht nou droog is of niet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Doen ze goed.
Maar ik bedoelde dat het klimaat daar anders is. Drogere lucht. Dat voelt prettiger dan in Nederland.
Wat vinden je vrienden er van dat je elke keer bij de ingang van de supermarkt blijft staan? Heb je hun eerlijk verteld over je supermarkt fobie of doe je alsof je graag winkelwagentjes bestudeert?quote:
Dat snap ik wel. Maar misschien het verschil tussen 35 graden daar en 35 graden hier. En in een bus zitten waar het warm is, is sowieso vreselijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet niet precies of ik het zo heb ervaren, als het boven de 35 graden is en gewoon lang warm blijft merk ik niet echt of de lucht nou droog is of niet.
Als m'n vrienden naar de supermarkt willen en ik ben bij hun dan ga ik wel mee naar binnen, maar kijk ik gewoon naar m'n telefoon of naar de grond ofzo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vinden je vrienden er van dat je elke keer bij de ingang van de supermarkt blijft staan? Heb je hun eerlijk verteld over je supermarkt fobie of doe je alsof je graag winkelwagentjes bestudeert?
Wij gingen toen ook naar een of ander ondergronds labyrinth daar boven op de heuvel, gewoon puur om af te koelen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Maar misschien het verschil tussen 35 graden daar en 35 graden hier. En in een bus zitten waar het warm is, is sowieso vreselijk.
Awesome.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij gingen toen ook naar een of ander ondergronds labyrinth daar boven op de heuvel, gewoon puur om af te koelen.
Bovendien was het wel tof, ze hadden allerlei professionele rookmachines en kooien en zulks.
Ben je zo'n aandachtshoer dat je denkt dat iedereen in de supermarkt naar jou kijkt in plaats van naar spullen in de schappen waar ze eigenlijk voor gekomen zijn?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als m'n vrienden naar de supermarkt willen en ik ben bij hun dan ga ik wel mee naar binnen, maar kijk ik gewoon naar m'n telefoon of naar de grond ofzo.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je zo'n aandachtshoer dat je denkt dat iedereen in de supermarkt naar jou kijkt in plaats van naar spullen in de schappen waar ze eigenlijk voor gekomen zijn?
ja johquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Ben je zo'n aandachtshoer dat je denkt dat iedereen in de supermarkt naar jou kijkt in plaats van naar spullen in de schappen waar ze eigenlijk voor gekomen zijn?
Wowquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik geloof er niks vanquote:
Ik zou bijna naar XX gaan morgen om te kijken hoe hij echt is.quote:
oké misschien had ik deze pi moeten gebruikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |