Hoezo?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke. Na het Disney weekend volgt een VI week
gewoon stornerenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes help. Wat moet ik nu met deze vrouw?
Ik ben wel toen op dat eiland geweest, prima uit te houden daar. Wel 35 graden.quote:
Ik bedoel dat het een gabbertje van me is.quote:
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel een goede test. Worden de Gouden Koppel filmpjes afgekeurd dan weet je bij voorbaat dat er geen nieuw gouden koppel inzitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Met liefde beminnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Johannes help. Wat moet ik nu met deze vrouw?
Paxje en ik hebben deze in de trein naar Den Haag gekeken. Allebei een oortje in en kijken naar een klein schermpje, ahh de romantiekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een goede test. Worden de Gouden Koppel filmpjes afgekeurd dan weet je bij voorbaat dat er geen nieuw gouden koppel inzit
Dat gaan wilde dagen worden dat kan niet andersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:01 schreef supersof het volgende:
VI week klinkt goed
hele week met mortaxx![]()
![]()
Elke keer als de heren ordinair worden een shotje nemen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat gaan wilde dagen worden dat kan niet anders
Ja Heppie. Je bent spoedig niet meer alleen in je moderator > ondergeschikte relatie. In het leger waren jullie nu allang voor de rechter gesleept.quote:
Ja, maar nu avondeten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je ging 2 topics geleden ook al eten?
Wij maken enkel de weg vrij voor jou en flipsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja Heppie. Je bent spoedig niet meer alleen in je moderator > ondergeschikte relatie. In het leger waren jullie nu allang voor de rechter gesleept.
quote:
Het is sowieso anders als ik niet alleen ben, dus bijvoorbeeld in het geval van morgen als twee beste vrienden met mij mee gaan waarbij ik mij veilig voel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed Fylax ik geloof geen bal van je angst om naar buiten/supermarkt te gaan. Als je wel naar 2 feesten kunt gaan maar de supermarkt is een groot probleem.. dan lul je gewoon alles bij elkaar
Ik moet nu kennelijk 'ja' zeggen maar ik houd het op 'Uh, oké'quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wij maken enkel de weg vrij voor jou en flips
[..]
XX at the park is op zomerfeesten? Dus hoezo twee feesten?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Uit zijn berichtje begrijp ik dat hij na dat ene feestje nog doorgaat naar een ander feestje
[..]
Maar voor de rest is de buitenwereld eng!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |