SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Gogo83 op 14-07-2014 07:14:19 ]![]()
Aan een nieuw horloge heb ik dus echt geen behoefte. M'n 610 doet het prima. En hopelijk blijft ie dat nog een paar jaar doen, duur speelgoed!![]()
Sja, ik heb nu al een duur horloge waarbij ik niet eens 10% van de mogelijkheden gebruik. En hij doet het goed, dus ach.
Ik ga lopen en zet hem aan. Ik gebruik mijn hartslagmeter en zet hem uit na het lopen. En ik upload als ik thuiskom. Ow. en ik gebruik heel af en toe de virtual pacer. That's all..
En daar heb ik een 610 voor, wat allemaal ook prima kan op een 110.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik poog de puppy ogen nu juist voor een puppy. MaarTrapt er vooralsnog niet in.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Het hebben van een mooi horloge of andere hippe gear maakt mensen niet per se gelukkiger. Het niet hebben maakt mensen soms wel een klein beetje ongelukkiger.![]()
Stipstreep wil heel graag straks de nieuwe iPhone en een dikke MBP
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2014 14:55:16 ]![]()
Dat doe ik nu ook ja...alleen mijn 610 weigert zo nu en dan.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:45 schreef mosselmossel het volgende:
Sja, ik heb nu al een duur horloge waarbij ik niet eens 10% van de mogelijkheden gebruik. En hij doet het goed, dus ach.
Ik ga lopen en zet hem aan. Ik gebruik mijn hartslagmeter en zet hem uit na het lopen. En ik upload als ik thuiskom. Ow. en ik gebruik heel af en toe de virtual pacer. That's all..
En daar heb ik een 610 voor, wat allemaal ook prima kan op een 110.
Maar misschien issie ook wel toe aan een paar rustweken
F means you're fucked![]()
Ja lekker rondje he. Die loop (liep) ik ook regelmatigquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:39 schreef Hinder het volgende:
Mini-Bruggenloop in Rotterdam. Heerlijk gelopen: http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/391421821. Dat rondje ga ik vaker lopen.
Had er fietsen-lopen-fietsen van gemaakt, en heb in totaal hiermee zo goed als de marathonafstand afgelegd.
Ik wil EN een nieuw hardloop horloge EN de iphone 6 EN een MBA 12" retina EN een vakantie naar Florida.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het hebben van een mooi horloge of andere hippe gear maakt mensen niet per se gelukkiger. Het niet hebben maakt mensen soms wel een klein beetje ongelukkiger.![]()
Gaat 'm niet worden denk ik![]()
![]()
Gogo, zou je deze in de WLWW willen zetten?
1
2[b]5 oktober 2014 - [url=http://www.rondjebergen.nl/index.php/info/programma]Rondje Bergen (Bergen N-H)[/url][/b]
[*] Angel-A - 10 EM
Bij 14 september is wat mis gegaan in de code, mijn fout, zo moet ie beter zijn:
1
2[b]14 september 2014 - [url=http://www.rockandrun.nl]Rock and Run (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Angel-A - 12 km![]()
Oh en ik moet echt nieuwe schoenen. Alles dat ik heb begint nu wel aan vervanging toe te raken, behalve de VFF's.![]()
Heb hem sinds twee weken bevalt goedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil gewoon een iPhone 5s. En over een jaar een nieuw hardloophorloge.
I solemnly swear i'm up to no good![]()
Mijn 5s komt misschien wel beschikbaar in Septemberquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:17 schreef hatsaflats het volgende:
Ik wil gewoon een iPhone 5s. En over een jaar een nieuw hardloophorloge.![]()
![]()
Pfff, maar even een afspraak bij de fysio gemaakt... pijn in beide knieën blijft, vooral bij traplopen... Weekje rust lijkt het alleen maar erger te maken. En een korte versnelling doet meer pijn... dus echt even hardloopvakantie...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Hoeveel gb? Hij moet bij mij ook meteen m'n antieke iPod classic vervangen, dus ik ben bang dat 16gb wat krap is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mijn 5s komt misschien wel beschikbaar in September
Groter probleem is dat ik niet weet of ik wel tot september kan wachten. De camera van m'n Androidbaksteen is stuk.![]()
32GBquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:36 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Hoeveel gb? Hij moet bij mij ook meteen m'n antieke iPod classic vervangen, dus ik ben bang dat 16gb wat krap is.
Groter probleem is dat ik niet weet of ik wel tot september kan wachten. De camera van m'n Androidbaksteen is stuk.
Hij gaat sowieso niet weg voor de iPhone 6 er is.![]()
Ik zit moed te verzamelen voor 6x 30¨ sprint / 30¨ joggen... Zou eigenlijk langs de weg moeten lopen, omdat we hier net een mooi stuk vlak hebben. Op mijn circuitje gaat het denk ik net niet zonder heuveltje. Eerst maar een koffie
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Dat klinkt niet goed MDquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:32 schreef MaleDuck het volgende:
Pfff, maar even een afspraak bij de fysio gemaakt... pijn in beide knieën blijft, vooral bij traplopen... Weekje rust lijkt het alleen maar erger te maken. En een korte versnelling doet meer pijn... dus echt even hardloopvakantie...Hopelijk weet de fysio iets.
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:32 schreef MaleDuck het volgende:
Pfff, maar even een afspraak bij de fysio gemaakt... pijn in beide knieën blijft, vooral bij traplopen... Weekje rust lijkt het alleen maar erger te maken. En een korte versnelling doet meer pijn... dus echt even hardloopvakantie...![]()
![]()
Jep, dat hoop ik ook, gelukkig maandagmorgen meteen er langsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:37 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dat klinkt niet goed MDHopelijk weet de fysio iets.
Hoop dat ik snel weer mn rondjes kan gaan lopen, energie begint zich lekker op te hopen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Staat erin!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:20 schreef Angel-A het volgende:
Gogo, zou je deze in de WLWW willen zetten?
[ code verwijderd ]
Bij 14 september is wat mis gegaan in de code, mijn fout, zo moet ie beter zijn:
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Ah, 32 is wel okquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
32GB
Hij gaat sowieso niet weg voor de iPhone 6 er is.En zover was ik. Ik wil vooral gewoon een 4" telefoon, en geen 4.7".
![]()
Geen andere mogelijkheden voor die energie? Eendenjacht ofzo?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:38 schreef MaleDuck het volgende:
Jep, dat hoop ik ook, gelukkig maandagmorgen meteen er langs
Hoop dat ik snel weer mn rondjes kan gaan lopen, energie begint zich lekker op te hopenSucces maandag, hoop dat het meevalt.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Loop even een vlotte marathon tussendoor andersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
Vanmorgen 22km constant rond de 5:30 gelopen met de marathongroep (10,5km/u). Was fijn en ging lekker. Ben door dorpen gelopen waarvan ik niet wist dat ze bestonden (Walik?!) Zo ff een pc zoeken in huis die niet oververhit (2 al nu) en de route uppen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Wellicht eens met de stofzuiger wat stof er uit zuigen? Dat vinden ze qua temperatuur altijd wel aangenaam.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
Vanmorgen 22km constant rond de 5:30 gelopen met de marathongroep (10,5km/u). Was fijn en ging lekker. Ben door dorpen gelopen waarvan ik niet wist dat ze bestonden (Walik?!) Zo ff een pc zoeken in huis die niet oververhit (2 al nu) en de route uppen.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Vandaag meegedaan de zo'n malle - mag ik dat zeggen - VFF clinic, samen met Jero_nimo en nog wat andere VFF-dwazen. Het loopt lekker off-road en ik overweeg zo'n setje aan te schaffen, al twijfel ik nu nog wel tussen een 44 en 45. Ik heb daar geen 45 getest (dat had denk ik achteraf wel gekund, want de persoon die de 45 bij zich had was eerder weg).
Enfin, het was gezellig met hardlopers onder elkaar, lekker hobbelen en stuiteren door de boschen ende heijde. Hier en daar lijken VFF-lopers wel op Apple-gebruikers, zeker qua fanatisme. Dat is niet noodzakelijkerwijze een compliment.
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Welkomquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:01 schreef Corniel het volgende:
Vandaag meegedaan de zo'n malle - mag ik dat zeggen - VFF clinicEr is nu geen weg meer terug.
![]()
Ik zag de foto's op Facebook, leuk!!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:01 schreef Corniel het volgende:
Vandaag meegedaan de zo'n malle - mag ik dat zeggen - VFF clinic, samen met Jero_nimo en nog wat andere VFF-dwazen. Het loopt lekker off-road en ik overweeg zo'n setje aan te schaffen, al twijfel ik nu nog wel tussen een 44 en 45. Ik heb daar geen 45 getest (dat had denk ik achteraf wel gekund, want de persoon die de 45 bij zich had was eerder weg).
Enfin, het was gezellig met hardlopers onder elkaar, lekker hobbelen en stuiteren door de boschen ende heijde. Hier en daar lijken VFF-lopers wel op Apple-gebruikers, zeker qua fanatisme. Dat is niet noodzakelijkerwijze een compliment.jij stond er overigens op met gewone loopschoenen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Er zit een funrun aan vast en die loop je het beste op je vertrouwde schoenen. Op VFF meteen 5-10 km lopen lijkt me niet verstandig voor je kuiten enzo..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zag de foto's op Facebook, leuk!!jij stond er overigens op met gewone loopschoenen
![]()
Niet alleen je kuiten. Heeeel rustig opbouwen!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Er zit een funrun aan vast en die loop je het beste op je vertrouwde schoenen. Op VFF meteen 5-10 km lopen lijkt me niet verstandig voor je kuiten enzo..
Maar na twee jaar kan je er gewoon 52 km op lopen![]()
![]()
Toch blijf ik nieuwsgierig naar die dingen.. Ik denk dat ik, als ik ooit weer opnieuw met hardlopen moet beginnen. Meteen die dingen aanschaf en lage drop schoenen. Heb nu 6 en 8 mm drop op mijn schoenen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:31 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Niet alleen je kuiten. Heeeel rustig opbouwen!
Maar na twee jaar kan je er gewoon 52 km op lopen![]()
Eigenlijk best logisch ditquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Er zit een funrun aan vast en die loop je het beste op je vertrouwde schoenen. Op VFF meteen 5-10 km lopen lijkt me niet verstandig voor je kuiten enzo..
Het is wel echt helemaal opnieuw beginnen. Heeft me meer dan een jaar gekost om op m'n oude niveau te komen, maar dan heb je ook watquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
Toch blijf ik nieuwsgierig naar die dingen.. Ik denk dat ik, als ik ooit weer opnieuw met hardlopen moet beginnen. Meteen die dingen aanschaf en lage drop schoenen. Heb nu 6 en 8 mm drop op mijn schoenen.![]()
![]()
Daarom ook: als ik ooit opnieuw moet beginnenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:36 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Het is wel echt helemaal opnieuw beginnen. Heeft me meer dan een jaar gekost om op m'n oude niveau te komen, maar dan heb je ook wat
Maar je schijnt er ook op te kunnen wandelen.. Hmm.. Tja, ik twijfel nog wel een paar jaar verder.![]()
Je kan er ook gewoon mee opbouwen naast je normale trainingen hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Daarom ook: als ik ooit opnieuw moet beginnen
Maar je schijnt er ook op te kunnen wandelen.. Hmm.. Tja, ik twijfel nog wel een paar jaar verder.. Of gebruiken als warming-up of cooling down bijvoorbeeld. Dan kan je het na een tijdje steeds meer afwisselen etc etc.. Zo heb ik het een beetje gedaan. Kon gewoon lekker door blijven lopen.
Maar de FunRun vandaag was erg leuk inderdaad, gezellige groep mensen, alleen 1 knakker die maar niet wilde luisteren en overal heen en weer stoof. Het weer was ook erg goed! Heerlijk zonnetje gehad en lekker op het terras kunnen zitten, met een radlertje
.
![]()
Mijn ervaring dat je kuiten sneller wennen dan al die spiertjes in je voeten die in technische schoenen enorm worden ondersteund in vergelijking met VFF.![]()
Al gedaan, moet koelerpasta aan te pas komen, denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:02 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Wellicht eens met de stofzuiger wat stof er uit zuigen? Dat vinden ze qua temperatuur altijd wel aangenaam.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat een rare gast moet dat geweest zijn. Nee, op advies van de ervaringsdeskundigen alleen de eerste 2 km op die dingen gelopen, en niet direct 12. Ik heb overwogen om eigenwijs te zijn, maar heb daar vanaf gezien. Voor de variatie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:43 schreef Jero_nimo het volgende:
alleen 1 knakker die maar niet wilde luisteren en overal heen en weer stoof. Het weer was ook erg goed! Heerlijk zonnetje gehad en lekker op het terras kunnen zitten, met een radlertje
.
Wie ben jij en wat heb je met Corniel gedaan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:48 schreef Corniel het volgende:
[..]
Wat een rare gast moet dat geweest zijn. Nee, op advies van de ervaringsdeskundigen alleen de eerste 2 km op die dingen gelopen, en niet direct 12. Ik heb overwogen om eigenwijs te zijn, maar heb daar vanaf gezien. Voor de variatie.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Quote van de dagquote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:01 schreef Corniel het volgende:
Hier en daar lijken VFF-lopers wel op Apple-gebruikers, zeker qua fanatisme. Dat is niet noodzakelijkerwijze een compliment.
Oh ja, terug van 6x 30¨ "sprinten" (ahum) en 30¨ joggen. Blijft niet leuk, maar ging wat beter dan vorige keer. Dat is weer niet te zien op Endomondo door GPS-troubles. Nog anderhalve maand, dan ben ik weer in Peru en laat ik hem nakijken
Respect voor zoveel dapperheid.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:07 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Bij mij werkte:
"Zonder dit horloge kan ik net zo goed stoppen met lopen. IS DAT WAT JE WIL?!!?"
Iemand had het over de fenix2, ik ben benieuwd hoe dat ding presteert met de GPS-accuracy en hoe erg het probleem van het saven na afloop nou echt is (ik lees dat het soms een halfuur duurt).![]()
Die VFF's blijf ik leuk vinden, maar ik heb voor de rest van het jaar genoeg schoenen. Aangezien ik toch nauwelijks loop de laatste tijd misschien zelfs ook nog wel voor 2015
Na 4 Android telefoons, 2 iPads, 2 iPods, 2 Macs, 2 Linux-PC's, teveel Windows PC's, een Chromecast en een Apple TV ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dat Apple-ecosysteem toch echt wel aardig vind. Als alles wat ik gebruik ook op Linux had gedraaid was dat ook prima geweest, maarja, de wereld is niet zo mooi.![]()
Ik ben geen fanatieke fan van welk systeem dan ook en gebruik alles wat ik voor handen heb. Van Android tot windows tot iOs tot UNIX/Linux. Maar inderdaad, al lijken Android en iOS op elkaar, iOS werkt net iets fijner. Maar het adoreren van een laptop met een minischerm kan ik niet begrijpen. Ik vind 17 inch al te klein en heb dan ook een laptop met 18 inch scherm. Bijna niet meer te krijgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:17 schreef hatsaflats het volgende:Na 4 Android telefoons, 2 iPads, 2 iPods, 2 Macs, 2 Linux-PC's, teveel Windows PC's, een Chromecast en een Apple TV ben ik tot de conclusie gekomen dat ik dat Apple-ecosysteem toch echt wel aardig vind. Als alles wat ik gebruik ook op Linux had gedraaid was dat ook prima geweest, maarja, de wereld is niet zo mooi.
Enfin, hoe komt dit ooit weer terug op hardlopen?![]()
Ik zou onderweg niet zonder m'n rMBP 13'' kunnen, maar thuis werk ik er zelden op. Dan ga ik echt voor m'n werkstation met 2 schermenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben geen fanatieke fan van welk systeem dan ook en gebruik alles wat ik voor handen heb. Van Android tot windows tot iOs tot UNIX/Linux. Maar inderdaad, al lijken Android en iOS op elkaar, iOS werkt net iets fijner. Maar het adoreren van een laptop met een minischerm kan ik niet begrijpen. Ik vind 17 inch al te klein en heb dan ook een laptop met 18 inch scherm. Bijna niet meer te krijgen.
Enfin, hoe komt dit ooit weer terug op hardlopen?
En ik ga nog ff verder offtopic, maar het heeft wel met beweging te maken! Net i.p.v. hardlopen even 15km gefietst in 45 min. Voelde me zo vies van het binnen plakken de hele dag, en ik moest nog even snel eruit om wat kcal te verbranden. Had geen zin in rennen met dit plakweer, dat staat morgen op het programma (lekker in de regen les 25 lopen van Evy)
Fijn weekend lopers!Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Ik kwam dit verhaal tegen bij een ultralopen op facebook:
http://mindliftlearning.n(...)-de-wim-hof-methode/
Word ik erg enthousiast van. Heb de workshop voor m'n verjaardag gevraagd![]()
![]()
Onderweg, op het balkon en om even snel iets te doen is 13" prima. Maar je kunt er natuurlijk ook vrij eenvoudig een extern scherm aan hangen. 18" zou ik niet mee kunnen slepen in het OV zonder mn rug te breken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ben geen fanatieke fan van welk systeem dan ook en gebruik alles wat ik voor handen heb. Van Android tot windows tot iOs tot UNIX/Linux. Maar inderdaad, al lijken Android en iOS op elkaar, iOS werkt net iets fijner. Maar het adoreren van een laptop met een minischerm kan ik niet begrijpen. Ik vind 17 inch al te klein en heb dan ook een laptop met 18 inch scherm. Bijna niet meer te krijgen.
En tsjah, hardlopen. Over een week maar weer harder over gaan nadenken, want na dinsdag hoef ik als het goed is nooit meer met de trein naar Delft![]()
![]()
Ik merk dat ik steeds minder behoefte heb aan m'n iPod shuffle tijdens het hardlopen. Met de groep sowieso niet, maar ook als ik nu met m'n vader loop zet ik 'm niet aan. Ik denk dat 'ie in het vervolg alleen aan gaat als ik het zwaar heb.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Dat had ik me een paar maanden geleden niet voor kunnen stellen...
Zo, klaar
Mijn 13" MBA is mijn enige en dagelijkse thuiscomputer en voldoet volledig. Als er een retina scherm komt is het helemaal perfect.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:28 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Toen ik verantwoordelijk was voor de ontwikkeling van computer randapparatuur ben ik thuis volledig overgeswitched van windows naar OSX. Wat een verademing dat thuis alles wél gewoon werkte en geen gezeik met driver signing en WHQL certificering.![]()
Ik vind 13" prima te doen als het scherm tenminste fatoenlijk is. En je sleept je er onderweg geen breuk aan. Thuis hang ik er een 27" monitor aan en klap ik een 15" als derde scherm open.![]()
![]()
1
2
3[b]14 september 2014[/b] [url=http://www.libertyloop.nl/]Libertyloop (Geldrop-Mierlo)[/url]
[*]Bos81 - 10 EM
hmm werkt niet goed. hier de juiste URL http://www.libertyloop.nl/
12 Oktober Eindhoven Marathon
1 [*]Bos81 - HM
[ Bericht 9% gewijzigd door Bomenverzameling op 12-07-2014 20:12:50 ]"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Hier idd hetzelfde, hoewel ik het uiteindelijk vaak wel voor elkaar krijg.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik voel je pijn… Als ik iets ècht ècht nodig heb, gebruik ik m'n beste puppy-eyes. En dan krijg ik "dat werkt niet bij mij hoor"
Hebbuh!quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Plan B zojuist gesmeed. Mocht ik Loch Ness niet kunnen halen (doel: 5 uur en 7 foto's van onderweg), ga ik misschien Amsterdam wel lopen.
Of misschien wel allebeiF means you're fucked![]()
aan de foto's te zien was het inderdaad een geslaagde dag.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:43 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Je kan er ook gewoon mee opbouwen naast je normale trainingen he. Of gebruiken als warming-up of cooling down bijvoorbeeld. Dan kan je het na een tijdje steeds meer afwisselen etc etc.. Zo heb ik het een beetje gedaan. Kon gewoon lekker door blijven lopen.
Maar de FunRun vandaag was erg leuk inderdaad, gezellige groep mensen, alleen 1 knakker die maar niet wilde luisteren en overal heen en weer stoof. Het weer was ook erg goed! Heerlijk zonnetje gehad en lekker op het terras kunnen zitten, met een radlertje
.
Hier even wachten tot het droog is en dan een herstelloopje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Iemand in mijn marathongroep heeft deze gelopen, doel voor volgend jaar:
http://kastelenloopdiepenheim.nl/
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
ik dacht dat jij net een runsie besteld had??!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik dacht dat jij net een runsie besteld had??!!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Er zitten allemaal vlekken op, eerst maar eens goed wassen. En die vlek op de linkerborst (voor de kijker rechts) ziet er ook wel apart uitquote:
Het is dat je in een prachtig (hardloop)land woont, daarom is het je vergevenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef flipsen het volgende:
[..]
Er zitten allemaal vlekken op, eerst maar eens goed wassen. En die vlek op de linkerborst (voor de kijker rechts) ziet er ook wel apart uit
Tja, da's een goede vraag. Ik heb eerlijk gezegd geen idee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 18:51 schreef Yuki het volgende:
Wie ben jij en wat heb je met Corniel gedaan?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ziet er leuk uit, maar werkt nog verre van vlekkeloos.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:27 schreef xzaz het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Garmin web-layout?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Lekker traag vooralquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:27 schreef xzaz het volgende:
Wat vinden we van de nieuwe Garmin web-layout?Niet iedereen heeft tientallen megabitverbindingen
Nu eens rustig verder kijken.
mooi!!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mja, vind het toch ook wel een érg Amerikaans filmpje eerlijk gezegd... En wat vinden jullie van zijn looptechniek trouwens? Lijkt bijna op die van mij
Niks mis mee. Hij heeft wel korte o-pootjes, dat valt me wel op. Zonder geluid best te doenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:48 schreef flipsen het volgende:
Mja, vind het toch ook wel een érg Amerikaans filmpje eerlijk gezegd... En wat vinden jullie van zijn looptechniek trouwens? Lijkt bijna op die van mij![]()
![]()
toch zie liever de Amerikaanse filmpjes met misschien wat aangedikte emoties waaruit pure passie spreekt dan een "nuchter" hollands praatje.....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:48 schreef flipsen het volgende:
Mja, vind het toch ook wel een érg Amerikaans filmpje eerlijk gezegd... En wat vinden jullie van zijn looptechniek trouwens? Lijkt bijna op die van mij'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die 5 uur, okee, maar die 7 foto's...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:31 schreef YUR het volgende:
Plan B zojuist gesmeed. Mocht ik Loch Ness niet kunnen halen (doel: 5 uur en 7 foto's van onderweg), ga ik misschien Amsterdam wel lopen.
Net terug van een duurloopje waarbij ik een afslag miste. Daardoor een HM gelopen, met enkele snelle paniekkilometers toen ik besefte dat ik niet gekleed was om in het donker te lopen (d.w.z. begrafenisoutfit). Uiteindelijk nog wel voor het donker thuis.
Wel irritant hoe pijn de poten al deden tijdens deze loop. Komt dat dan door een gebrek aan voeding en vocht, wat ik niet bij me had? Of, en dat vrees ik een beetje, is mijn gestel gewoon veel te zwak. Die eenmalige marathon schrap ik weer van de lijst.![]()
Je kunt ook (tijdelijk) de klassieke interface kiezen bij instellingen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:39 schreef flipsen het volgende:
[..]
Lekker traag vooralNiet iedereen heeft tientallen megabitverbindingen
Nu eens rustig verder kijken.
![]()
Denk dat de knoop is doorgehakt. CWC naar HM, en dan Hardmoors Roseberry Topping doen in december. 29 mijl, ipv 26.2 schijnt. Al staat hij als 26.2 geadverteerd![]()
Ja doei.![]()
Had je helemaal geen drinken bij je? Ik had vanmorgen voor 8 al drinken bij.. Toch zeker 3/4 liter gedronken vanmorgen..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die 5 uur, okee, maar die 7 foto's...
Net terug van een duurloopje waarbij ik een afslag miste. Daardoor een HM gelopen, met enkele snelle paniekkilometers toen ik besefte dat ik niet gekleed was om in het donker te lopen (d.w.z. begrafenisoutfit). Uiteindelijk nog wel voor het donker thuis.
Wel irritant hoe pijn de poten al deden tijdens deze loop. Komt dat dan door een gebrek aan voeding en vocht, wat ik niet bij me had? Of, en dat vrees ik een beetje, is mijn gestel gewoon veel te zwak. Die eenmalige marathon schrap ik weer van de lijst.![]()
Ach, die paar km is niets op zo'n afstand.. Uch..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
Denk dat de knoop is doorgehakt. CWC naar HM, en dan Hardmoors Roseberry Topping doen in december. 29 mijl, ipv 26.2 schijnt. Al staat hij als 26.2 geadverteerd![]()
![]()
Klinkt als ietsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:48 schreef motorbloempje het volgende:
en dan Hardmoors Roseberry Topping
Ik zie dan liever de Argentijnse passiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
toch zie liever de Amerikaanse filmpjes met misschien wat aangedikte emoties waaruit pure passie spreekt dan een "nuchter" hollands praatje.....
Nee niks. Het was ook niet de bedoeling om een HM te lopen. Wel een grotere afstand van 15+, maar ik neem over het algemeen alleen vocht in tijdens wedstrijden (die dan wel meer dan 15 km moeten zijn).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
Had je helemaal geen drinken bij je? Ik had vanmorgen voor 8 al drinken bij.. Toch zeker 3/4 liter gedronken vanmorgen..![]()
Niet nee?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
Nah, 29 zou ik nog niet echt ultra durven noemen!
![]()
Drinken neem ik in de zomer met 10 km al mee. Was ook wel handig toen er een motje de huig van de trainer ging verkennen![]()
![]()
Het is een ultra als > 26.2.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
29 is weliswaar een ultra voor noobs, maar toch een ultra.
Gezien jouw mening over babies wilde ik de term baby-ultra eigenlijk vermijden, maar dat is het.![]()
Waarom zou je een marathon geen ultra mogen noemen. 42KM hardlopen is ook gewoon ultra veul.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Het is een ultra als > 26.2.
29 is weliswaar een ultra voor noobs, maar toch een ultra.
Gezien jouw mening over babies wilde ik de term baby-ultra eigenlijk vermijden, maar dat is het.![]()
En ik kan juist dat overdreven Amerikaanse weer niet uitstaan. Ieder z'n dingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
toch zie liever de Amerikaanse filmpjes met misschien wat aangedikte emoties waaruit pure passie spreekt dan een "nuchter" hollands praatje.....
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nou, ik ga 'm gewoon zien als marathon. En als dagje uit!Vorig jaar waren er ook maar rond de 100 deelnemrs geloof ik. Dat wordt tof
En dat filmpje! Mooi!Ja doei.![]()
Maar wel een weg in de goede richtingquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:59 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
![]()
Hear hear! M'n iMac is aan het overlijden en m'n MacBook is al praktisch klinisch doodquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[ Bericht 3% gewijzigd door Guppy op 12-07-2014 23:29:35 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je kunt sommige Apple producten terug verkopen/ inruilen voor nieuwe.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hear hear! M'n iMac is aan het overlijden en m'n MacBook is al praktisch klinisch dood![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom zou je een marathon geen ultra mogen noemen. 42KM hardlopen is ook gewoon ultra veul.
laten we de 10km dan ook gewoon een mini-marathon noemen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Jeejquote:Op zaterdag 12 juli 2014 19:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Onderweg, op het balkon en om even snel iets te doen is 13" prima. Maar je kunt er natuurlijk ook vrij eenvoudig een extern scherm aan hangen. 18" zou ik niet mee kunnen slepen in het OV zonder mn rug te breken.
En tsjah, hardlopen. Over een week maar weer harder over gaan nadenken, want na dinsdag hoef ik als het goed is nooit meer met de trein naar Delftfijn zeg, een einde aan dat stomme gereis
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
De iMac komt uit 2007 en de MacBook uit 2008. Het is op zich niet vreemd dat ze op raken, maar het komt even niet zo heel goed uitquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:32 schreef Nirak het volgende:
[..]
Je kunt sommige Apple producten terug verkopen/ inruilen voor nieuwe.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Pffff, "per ongeluk" een HM lopenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:24 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Die 5 uur, okee, maar die 7 foto's...
Wel irritant hoe pijn de poten al deden tijdens deze loop. Komt dat dan door een gebrek aan voeding en vocht, wat ik niet bij me had? Of, en dat vrees ik een beetje, is mijn gestel gewoon veel te zwak. Die eenmalige marathon schrap ik weer van de lijst.
ow ja, ik was even vergeten dat alleen jij ver loopt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
laten we de 10km dan ook gewoon een mini-marathon noemen....![]()
daar gaat het niet om.... een ultra heet een ultra voor een bepaalde redenquote:Op zondag 13 juli 2014 00:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ow ja, ik was even vergeten dat alleen jij ver loopt.
30km is ook een behoorlijk eind maar dat noemen ze toch ook geen marathon....
Dit zeggende...als we toch zo makkelijk met afstanden en naamgeving omgaan dan claim ik toch maar even mijn trainingsmarathon van gister,oke...2km te kort but how cares...
[ Bericht 6% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-07-2014 00:51:38 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In dit geval ging het om 29 mijl (niet 29 km). En dan is het natuurlijk wel een ultra. Wel een korte.quote:Op zondag 13 juli 2014 00:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
daar gaat het niet om.... een ultra heet een ultra voor een bepaalde reden
30km is ook een behoorlijk eind maar dat noemen ze toch ook geen marathon....![]()
Ultra-rellenquote:
Tennisbal? Vertel eens meer?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier lijkt mijn shinsplint eindelijk zo goed als over te zijn. Lang leve de tennisbal.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
inderdaad.... alleen is het jammer dat Swets weinig respect toont met zijn post voor mensen die ultra's (proberen te) lopen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar even een rondje lopen......welterusten allemaal'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad.... alleen is het jammer dat Swets weinig respect toont met zijn post voor mensen die ultra's (proberen te) lopen.Ook dat boeit niet. Zeggen ze wat over vrouwen en gevoelige zieltjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar even een rondje lopen......welterusten allemaal![]()
Trouwens: Hup Holland![]()
![]()
[..]
inderdaad.... alleen is het jammer dat Swets weinig respect toont met zijn post voor mensen die ultra's (proberen te) lopen.Loop ze!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar even een rondje lopen......welterusten allemaalSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
She shoots, she scores!quote:Op zondag 13 juli 2014 00:42 schreef Quoi het volgende:
Zeggen ze wat over vrouwen en gevoelige zieltjes![]()
gaat lukken, lichaam is nog een beetje zeer en stijf maar dat loop ik er hopeljk wel uit.quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:47 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
gaat lukken, lichaam is nog een beetje zeer en stijf maar dat loop ik er hopeljk wel uit.![]()
En zo niet, dan ff tikkie rustig aan
[..]
inderdaad.... alleen is het jammer dat Swets weinig respect toont met zijn post voor mensen die ultra's (proberen te) lopen.Dat is hoe jij 'm opvat. Ik lees dat totáál niet zo. Maar dat komt misschien omdat mijn doelen vooralsnog niet verder reiken dan de HM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar even een rondje lopen......welterusten allemaal
En die spoiler vind ik een beetje kinderachtig. Laten we elkaar gewoon in onze waarde laten
oke ik mag niet hardlopen
maar heb toch twee paar nieuwe schoentjes aangeschaft en wat zitten ze lekker.
pasvorm is perfect en ze wegen niks.
en ik houd me in. voorlopig alleen maar erop wandelen. ik heb ze in het paars en in het blauw besteld.
http://www.runningshoesgu(...)s-10v2-trail-review/home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 00:58 schreef winterstorm666 het volgende:
en ik houd me in. voorlopig alleen maar erop wandelen. ik heb ze in het paars en in het blauw besteld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.runningshoesgu(...)s-10v2-trail-review/
ik heb een tijdje op het trail-model gelopen.... uit het feit om dat ze eigenlijk "te licht gebouwd" waren voor een trailschoen en snel aan vervanging toe waren liepen ze heerlijkquote:Op zondag 13 juli 2014 00:58 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.runningshoesgu(...)s-10v2-trail-review/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
verleden weekend was ik van plan, om samen met mijn loopmatje, zo'n 3.5-4 uur te lopen maar omdat het mijn eerste lange duurloop na een maand van korte loopjes was ging het totaal niet, na een kleine 3 uur was de tank gewoon leeg.
Dit voelde toch een beetje als "not good enough"...
Dus dit weekend was het tijd om mijzelf een 'moral boost" te geven en dus gister weer met mijn maatje op pad voor een lange duurloop met stevig heuvelwerk er in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmorgen voelde het lichaam wel wat stijvig maar dusdanig dat ik een goed gevoel had dat ik dit los kon lopen.
Een rustige duurloop over de spekgladde track, wat het tempo er goed uithaalde, naar de top van Forest Hill, gewoon lekker lopen en met "vermoeide benen" nogmaals wat hoogtemeters maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kortom een heerlijk loopweekendje waarbij het zelfvertrouwen weer behoorlijk hersteld is.
Plan voor komend weekend is om zaterdag's rondje nogmaals te doen maar dan een strak schema aan te houden van 5km hardlopen, 500m power walken etc. om te kijken of dit "easier on the body" is dan.
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-07-2014 08:11:14 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kreeg gisteren avond te horen (na een pleidooi bij vrienden waarom de Fenix2 perfect voor mij zou zijn) :"als jij hem zo graag wilt, koop je hem toch. Alleen jammer dat je nu al ¤250,- toegeeft omdat de 610 nog maar ¤150,- waard is op markplaats....)
Dus... Vanmiddag eens rustig peilen of ze het meent of dat ze dat zei zodat ik mijn kop houd en we weer rustig voetbal konden kijken (en dus geen ruzie krijg omdat ze sarcastische was...)
Maar eerst met Jero een rondje lopen over de Veluwe.![]()
![]()
![]()
veel plezier!quote:Op zondag 13 juli 2014 07:07 schreef streamnl het volgende:
Ik kreeg gisteren avond te horen (na een pleidooi bij vrienden waarom de Fenix2 perfect voor mij zou zijn) :"als jij hem zo graag wilt, koop je hem toch. Alleen jammer dat je nu al ¤250,- toegeeft omdat de 610 nog maar ¤150,- waard is op markplaats....)
Dus... Vanmiddag eens rustig peilen of ze het meent of dat ze dat zei zodat ik mijn kop houd en we weer rustig voetbal konden kijken (en dus geen ruzie krijg omdat ze sarcastische was...)
Maar eerst met Jero een rondje lopen over de Veluwe.![]()
en even gekeken wat de Fenix2 allemaal kan en het is een prachtige GPS maar of je ze allemaal ga gebruiken,zeker in Nederland, vraag ik me af.
Neemt niet weg dat het een mooi (als in) hebbeding is..... so show her who is boss!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nu gebruik ik ook niet alles. Maar ik wil meer grafiekjes zien van functies die ook in de 620 zit en ik wil .gpx kunnen uploaden.quote:Op zondag 13 juli 2014 07:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
veel plezier!
en even gekeken wat de Fenix2 allemaal kan en het is een prachtige GPS maar of je ze allemaal ga gebruiken,zeker in Nederland, vraag ik me af.
Neemt niet weg dat het een mooi (als in) hebbeding is..... so show her who is boss!!
Maar eens... Het is een (mooie) hebbeding.![]()
Waarom eigenlijk de Fenix en geen Suunto?quote:Op zondag 13 juli 2014 07:31 schreef streamnl het volgende:
[..]
Nu gebruik ik ook niet alles. Maar ik wil meer grafiekjes zien van functies die ook in de 620 zit en ik wil .gpx kunnen uploaden.
Maar eens... Het is een (mooie) hebbeding.![]()
goeie vraag...... ik wacht met interesse het antwoord af!quote:Op zondag 13 juli 2014 07:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk de Fenix en geen Suunto?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Qua opties zijn ze (voor mij) nagenoeg identiek. Hij is ietsje lichter maar dat is te verwaarlozen.
Ze zijn ook nagenoeg even groot.
Voor mij was de doorslag dat ik de Fenix mooier vind en ik ben erg tevreden over Garmin. En nu behoud ik al mijn loopjes op dezelfde site zonder ze over hoeven te zetten.![]()
Misschien maakt het jou niet uit maar ik denk dat het toch een beetje een bittere smaak bij sommigen zou opleveren als de 129 deelnemers die in Rotterdam hier en daar een stukje hebben afgesneden zichzelf marathon finishers zouden noemen en een medaille zouden krijgenquote:
Lekker belangrijk toch? Het gaat om je eigen prestatie, niet om dat van anderen. En als die anderen dan tevreden zijn met een medaille voor afstand die ze niet hebben gelopen:quote:Op zondag 13 juli 2014 08:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Misschien maakt het jou niet uit maar ik denk dat het toch een beetje een bittere smaak bij sommigen zou opleveren als de 129 deelnemers die in Rotterdam hier en daar een stukje hebben afgesneden zichzelf marathon finishers zouden noemen en een medaille zouden krijgenEnjoy.
Zo, nu even voor het eerst sinds de CPC 15 min lopen
[ Bericht 3% gewijzigd door GotC op 13-07-2014 09:17:32 ]![]()
Net mijn echt mijn laatste rondje gelopen voor m'n vakantie. Beetje willekeurig door de stad gerend, er was toch geen hond op straat. Prima gelopen, lekker voldaan. En dan nu 3 weken niet lopen, en daarna weer opbouwen![]()
https://www.endomondo.com/workouts/371991803/16272361SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.![]()
Met die HRM-run borstband heb je natuurlijk nog wat extra statistiekjes vergeleken met de Suunto, maar dat neemt niet weg dat de Suunto 2R incl gewone borstband 150eu goedkoper is, en zonder borstband zelfs 190.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:21 schreef streamnl het volgende:
Qua opties zijn ze (voor mij) nagenoeg identiek. Hij is ietsje lichter maar dat is te verwaarlozen.
Ze zijn ook nagenoeg even groot.
Voor mij was de doorslag dat ik de Fenix mooier vind en ik ben erg tevreden over Garmin. En nu behoud ik al mijn loopjes op dezelfde site zonder ze over hoeven te zetten.
Maar als Suunto op dit tempo horloges uit blijft brengen, is de Suunto 3(S/R) een paar maanden na de release al wel redelijk betaalbaar. Of misschien komt er in de tussentijd een tof horloge met wat navigatiemogelijkheden en ingebouwde hartslagmeter.![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 09:10 schreef Nat-Water het volgende:
Net mijn echt mijn laatste rondje gelopen voor m'n vakantie. Beetje willekeurig door de stad gerend, er was toch geen hond op straat. Prima gelopen, lekker voldaan. En dan nu 3 weken niet lopen, en daarna weer opbouwen![]()
https://www.endomondo.com/workouts/371991803/16272361SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en weet je zeker dat er geen ruimte in je koffer is?
De Fenix2 heeft natuurlijk wel de mogelijkheid om de TEMP-footpod erbij te nemen. En dat zijn extra stats.quote:Op zondag 13 juli 2014 07:54 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk de Fenix en geen Suunto?
Maar nee, de ellenlange safeduur waar ik over lees en de huidige GPS-problemen bij de nieuwste garmins maken me huiverig om de Fenix2 te kopen.![]()
Wat voor footpod?quote:Op zondag 13 juli 2014 10:13 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De Fenix2 heeft natuurlijk wel de mogelijkheid om de TEMP-footpod erbij te nemen. En dat zijn extra stats.
Maar nee, de ellenlange safeduur waar ik over lees en de huidige GPS-problemen bij de nieuwste garmins maken me huiverig om de Fenix2 te kopen.![]()
Wat ik me af vraag. Je loopt 3500 kcal weg in 4,5 uur. En je loopt regelmatig lange afstanden, dus verbruik je dat vaker. Hoeveel eet je dan wel niet om geen gratenpakhuis te worden? En hoeveel neem je onderweg mee?quote:![]()
niets bijzonders.... bord muesli met soymelk als ontbijt,quote:Op zondag 13 juli 2014 10:53 schreef Nirak het volgende:
[..]
Wat ik me af vraag. Je loopt 3500 kcal weg in 4,5 uur. En je loopt regelmatig lange afstanden, dus verbruik je dat vaker. Hoeveel eet je dan wel niet om geen gratenpakhuis te worden? En hoeveel neem je onderweg mee?
banaan en een kiwi tussendoor
6 boterhammen voor lunch
muesli bar en een appel als middag tussendoortje
"gewone" hoeveelheid avondeten
Ik heb het gevoel dat mijn lichaam geleerd heeft om "op de spaarbrander" een heel eind te komen.
Onderweg neem ik 1.5 liter sportdrank mee, 2 gels en twee muesli bars.
Mij grootste probleem op dit moment is eten tijdens een LDL, dat gaat lastig (min maag verkrampt tijdens het eten maar dit is daarna meteen weer over) dus de komende weken wil ik uitproberen hoe het gaat om mijn sportdrink meer intens te maken qua koolhydraten en "op vloeistof te lopen" en verder alleen salt sticks te gebruiken.
Verder mag er nog wel een paar kilo af, niet dat ik er naar streef maar elke kilo die je voor een uur of 10 mee moet slepen is er een minder'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nu we het toch over eten hebben - het valt mij op dat ik het beste presteer als ik op een (nagenoeg) lege maag loop. Ik loop overigens nu max 10K hoewel ik dat wel uit wil bouwen.
Ik vraag me af of dat eigenlijk wel zo gezond is. Hoe zit dat bij jullie?I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
's Ochtends loop ik het liefst op de maaltijd van de vorige avond, 's avonds het liefst op de lunch.![]()
of het gezond is daar zijn volgens mij de deskundigen het nog niet over eens.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:44 schreef LyannaRuns het volgende:
Ik vraag me af of dat eigenlijk wel zo gezond is. Hoe zit dat bij jullie?
Een getrainde loper kan ongeveer 90 minuten op reserves teren en zo lang je lichaam niet raar gaat doen in de vorm van krampen etc en je na afloop de reserves snel weer aan vul voor herstel is er niets aan de hand.
Ik heb de eerste week van mijn vakantie iedere morgen minstens 10km zonder ontbijt gelopen en dat ging zonder problemen, maar ja..... ieder lichaam is anders
Je lichaam vertelt je vanzef wel of het blij is om zonder ontbijt te lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Geen enkel probleem. Dat je dat hier weet te posten bewijst ook al dat je het overleefd hebt.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:44 schreef LyannaRuns het volgende:
Nu we het toch over eten hebben - het valt mij op dat ik het beste presteer als ik op een (nagenoeg) lege maag loop. Ik loop overigens nu max 10K hoewel ik dat wel uit wil bouwen.
Ik vraag me af of dat eigenlijk wel zo gezond is. Hoe zit dat bij jullie?![]()
Die paarsequote:Op zondag 13 juli 2014 00:58 schreef winterstorm666 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.runningshoesgu(...)s-10v2-trail-review/![]()
En dat gedoe over geld.... Geen last van. Lange leve de niet-alles-op-een-hoop-techniek. Het werkt vrij simpel: beiden houden een bepaald bedrag op hun eigen rekening en daar doe je lekker van wat je zelf wil. Opgelost, slotje.![]()
Ah. Ik zie niet echt een reden om dat te willenquote:Op zondag 13 juli 2014 11:34 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
De Garmin TEMP. Die meet de temperatuur.![]()
![]()
Ik ben nog steeds erg blij met mijn TomTom Runner. Kan alles wat ik nodig heb en heeft in no time een GPS signaal. En ik draag 'm inmiddels ook als gewoon horloge, want mijn echte horloge ben ik weer eens kwijt.
Your opinion of me is none of my business.![]()
Ik heb vanmorgen trouwens eens wat yoga-oefeningen gedaan, met behulp van het eerste filmpje op deze site http://www.runnersworld.com/runners-world-yoga-center
Conclusie is dat ik een stijve hark ben. Plan is wel om te proberen het te blijven doen, voor wat extra flexibiliteit en kracht. De komende 3 weken wordt het ook wel wat stressen om m'n scriptie op tijd af te krijgen, dus om die spanning weer uit m'n lijf te krijgen is het ook vast goed.![]()
Koolhydraatreserves. Daarna gaat je lichaam ook steeds meer vetreserves aanspreken en daar kun je nog heel lang op doorlopen. Alleen gaat het dan niet zo hard meer, en voelt dat voor veel mensen onprettig, maar daar wen je na een tijdje aan.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
of het gezond is daar zijn volgens mij de deskundigen het nog niet over eens.
Een getrainde loper kan ongeveer 90 minuten op reserves teren![]()
15 km LDL in the pocketGing best heul hard (6:10), maar in een groepje ging dat prima + om de 5 km posten met drinken en spekjes/banaantjes/krentjes
![]()
Bring it on, die HM training!
(9:00 uur is alleen best vroeg)Hier idemquote:Op zondag 13 juli 2014 11:56 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die paarse![]()
En dat gedoe over geld.... Geen last van. Lange leve de niet-alles-op-een-hoop-techniek. Het werkt vrij simpel: beiden houden een bepaald bedrag op hun eigen rekening en daar doe je lekker van wat je zelf wil. Opgelost, slotje.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
's Ochtends loop ik het liefst op de maaltijd van de vorige avond, 's avonds het liefst op de lunch.Ok, ik ben dus niet raar hahaquote:Op zondag 13 juli 2014 11:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
of het gezond is daar zijn volgens mij de deskundigen het nog niet over eens.
Een getrainde loper kan ongeveer 90 minuten op reserves teren en zo lang je lichaam niet raar gaat doen in de vorm van krampen etc en je na afloop de reserves snel weer aan vul voor herstel is er niets aan de hand.
Ik heb de eerste week van mijn vakantie iedere morgen minstens 10km zonder ontbijt gelopen en dat ging zonder problemen, maar ja..... ieder lichaam is anders
Je lichaam vertelt je vanzef wel of het blij is om zonder ontbijt te lopen.Zodra ik ga ontbijten of inderdaad in de avond ga lopen na mijn avondeten, dan loop ik dus echt niet lekker. Hikken, boeren, ellende. Tnx!
quote:Op zondag 13 juli 2014 11:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Dat je dat hier weet te posten bewijst ook al dat je het overleefd hebt.Die ene keer dat ik ging lopen na een avondmaal chili con carne (en toch 1,5 uur gewacht he) dacht ik juist dat ik niet meer levend thuis zou komen
I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Jaaa die heb ik ook, helemaal blij mee. Qua GPS veel beter dan het Nike+ horloge dat ik hiervoor had. Ik vind het alleen zo jammer dat het ding niet automatisch synchroniseert met Endomondo.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:01 schreef Sarasi het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met mijn TomTom Runner. Kan alles wat ik nodig heb en heeft in no time een GPS signaal. En ik draag 'm inmiddels ook als gewoon horloge, want mijn echte horloge ben ik weer eens kwijt.I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Na sommige dingen duurt het idd wel langer dan 1,5 uur. Als ik bijvoorbeeld haring heb gegeten kan ik de volgende dag pas weer lopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:19 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
[..]
Ok, ik ben dus niet raar hahaZodra ik ga ontbijten of inderdaad in de avond ga lopen na mijn avondeten, dan loop ik dus echt niet lekker. Hikken, boeren, ellende. Tnx!
[..]Die ene keer dat ik ging lopen na een avondmaal chili con carne (en toch 1,5 uur gewacht he) dacht ik juist dat ik niet meer levend thuis zou komen
![]()
Klopt, enige minpuntje. Maar hij spuugt ontiegelijk veel bestandsformaat uit en exporteren naar Endomondo is nog geen minuut werk, dus ach.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:22 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Jaaa die heb ik ook, helemaal blij mee. Qua GPS veel beter dan het Nike+ horloge dat ik hiervoor had. Ik vind het alleen zo jammer dat het ding niet automatisch synchroniseert met Endomondo.
Goed bezig! Idd snel voor die afstandquote:Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Quoi het volgende:
15 km LDL in the pocketGing best heul hard (6:10), maar in een groepje ging dat prima + om de 5 km posten met drinken en spekjes/banaantjes/krentjes
![]()
(9:00 uur is alleen best vroeg)
[..]
Hier idem
![]()
![]()
Goed bezig!quote:Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Quoi het volgende:
![]()
[..]
Hier idem
Zie nu pas dat RD een nog ouwere lul is dan ik (had hem kennelijk nooit toegevoegd op Endo, nu wel)Straks denk ik nog maar even dag 2 van week 4 afwerken, want morgen wordt het mosselweer (hm, sneeuw hoort daar toch ook bij zeker?). En daarna Argentinie naar een nieuwe titel schreeuwen uiteraard
Zoooo, lekker tempo voor die afstand, nice!quote:Op zondag 13 juli 2014 12:13 schreef Quoi het volgende:
![]()
Da's waar, alleen verzon Endomondo gisteren na het importeren van de .gpx er ineens 30 gelopen minuten bij, heel vreemd. Dat werd dus handmatig aanpassen. Weet niet wat dat is. De export naar Runkeeper gaat ook niet goed, daar werden er ineens 3 extra km bij verzonnen (ik dacht al, huh, pacing 5:30, dat KAN nietquote:Op zondag 13 juli 2014 12:24 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Klopt, enige minpuntje. Maar hij spuugt ontiegelijk veel bestandsformaat uit en exporteren naar Endomondo is nog geen minuut werk, dus ach.) maar ook daar ging de export dus niet goed. Even aankijken maar.
Ander formaat exporteren misschien? Ik heb er eigenlijk niet zo op gelet, maar volgens mij heb ik dit soort dingen nog niet gehad... Klopt je data op de TomTom site wel?quote:Op zondag 13 juli 2014 12:41 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Zoooo, lekker tempo voor die afstand, nice!
[..]
Da's waar, alleen verzon Endomondo gisteren na het importeren van de .gpx er ineens 30 gelopen minuten bij, heel vreemd. Dat werd dus handmatig aanpassen. Weet niet wat dat is. De export naar Runkeeper gaat ook niet goed, daar werden er ineens 3 extra km bij verzonnen (ik dacht al, huh, pacing 5:30, dat KAN niet) maar ook daar ging de export dus niet goed. Even aankijken maar.
Lukt het niet om rechtstreeks van je horloge te importeren? "Nieuwe training" -> Imorteer van Garmin" doe ik altijd (mijn Endomondo staat in het Spaans, weet de exacte termen in NL niet) en dat geeft veel betere informatie dan in Garmin exporteren naar gpx en deze te importeren in Endomondo.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:41 schreef LyannaRuns het volgende:
Da's waar, alleen verzon Endomondo gisteren na het importeren van de .gpx er ineens 30 gelopen minuten bij, heel vreemd. Dat werd dus handmatig aanpassen. Weet niet wat dat is. De export naar Runkeeper gaat ook niet goed, daar werden er ineens 3 extra km bij verzonnen (ik dacht al, huh, pacing 5:30, dat KAN niet) maar ook daar ging de export dus niet goed. Even aankijken maar.
Ik zal eens kijken welke formaten geslikt worden door Endomondo, misschien zit daar idd wel verschil in. Op de TomTom site klopte het prima.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:45 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ander formaat exporteren misschien? Ik heb er eigenlijk niet zo op gelet, maar volgens mij heb ik dit soort dingen nog niet gehad... Klopt je data op de TomTom site wel?Maar ik heb geen Garmin horloge he, ik heb een TomTom runner. Dus ik ging er eigenlijk vanuit dat dat dan niet gaat? Maar goed, toch even naar kijken dan!quote:Op zondag 13 juli 2014 12:55 schreef flipsen het volgende:
[..]
Lukt het niet om rechtstreeks van je horloge te importeren? "Nieuwe training" -> Imorteer van Garmin" doe ik altijd (mijn Endomondo staat in het Spaans, weet de exacte termen in NL niet) en dat geeft veel betere informatie dan in Garmin exporteren naar gpx en deze te importeren in Endomondo.I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Dat gaat ook niet voor zover ik weet. Als het op de TomTom site wel klopt zou ik gewoon eens alle formaten uploaden die mogelijk zijn, van hetzelfde loopje. En dan kijken naar de verschillen.quote:Op zondag 13 juli 2014 12:59 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken welke formaten geslikt worden door Endomondo, misschien zit daar idd wel verschil in. Op de TomTom site klopte het prima.
[..]
Maar ik heb geen Garmin horloge he, ik heb een TomTom runner. Dus ik ging er eigenlijk vanuit dat dat dan niet gaat? Maar goed, toch even naar kijken dan!
Dat is een knappe training geweest, Quoi. Zit dat niet heel dicht in de buurt van je PR op de 15 km?
Voor de gebruikers van Garmin Connect: ik mag sinds een paar dagen over naar de nieuwe versie. Ik heb dat nog niet gedaan, omdat ik vrees dat het nog heel buggy en traag is. Tegelijkertijd ben ik ook wel nieuwsgierig, dus wil ik het wel uitproberen. De vraag is dus: kan ik ook weer terugschakelen?![]()
Ja. 'modern' uit de urls halen, en je bent weer terug bij de oude versiequote:Op zondag 13 juli 2014 13:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Dat is een knappe training geweest, Quoi. Zit dat niet heel dicht in de buurt van je PR op de 15 km?
Voor de gebruikers van Garmin Connect: ik mag sinds een paar dagen over naar de nieuwe versie. Ik heb dat nog niet gedaan, omdat ik vrees dat het nog heel buggy en traag is. Tegelijkertijd ben ik ook wel nieuwsgierig, dus wil ik het wel uitproberen. De vraag is dus: kan ik ook weer terugschakelen?.
Dit werkt overigens niet altijd, zie ik nu. Als je naar connect.garmin.com/dashboard gaat, dan kom je wel op het oude dashboard, en heb je echt weer de oude versie als in de gehele site.Get stoned![]()
Thanks peeps. Voelde ook goed!Geen idee. Bij stoplichten en verzorgposten dus af en toe 1 minuutje gestopt, dus de tijd zegt weinig. Maar uit betrouwbare bronnen weet ik dat het het meest belangrijk is dat ik ca 1,5 uur heb gelopenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor de gebruikers van Garmin Connect: ik mag sinds een paar dagen over naar de nieuwe versie. Ik heb dat nog niet gedaan, omdat ik vrees dat het nog heel buggy en traag is. Tegelijkertijd ben ik ook wel nieuwsgierig, dus wil ik het wel uitproberen. De vraag is dus: kan ik ook weer terugschakelen?
Uitlezen Garmin komt vanavond wel. Wij gaan op de bonnefooi naar Ahoy - North Sea Jazz, hopende dat daar een halve gek staat met kaartjes te koop![]()
![]()
Dat ging inderdaad niet. Maar je hebt het wel voor me opgelost! De .fit file klopte wel, en de .gpx en de .tcx niet. Fijn, want nu heb ik meteen de juiste gegevens en ook de average en max heartrate. Tnx voor het meedenkenquote:Op zondag 13 juli 2014 13:03 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet voor zover ik weet. Als het op de TomTom site wel klopt zou ik gewoon eens alle formaten uploaden die mogelijk zijn, van hetzelfde loopje. En dan kijken naar de verschillen.
Thanks Hinder, ik ga het straks dan maar uitproberen.
Ik voel me vandaag na de onbedoelde HM van gisteravond niet eens zo slecht. Ik heb alleen weer een beetje last van een mosselvoet, maar verder voel ik me niet veel ouder dan ik ben.![]()
Top, fijn!quote:Op zondag 13 juli 2014 13:06 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Dat ging inderdaad niet. Maar je hebt het wel voor me opgelost! De .fit file klopte wel, en de .gpx en de .tcx niet. Fijn, want nu heb ik meteen de juiste gegevens en ook de average en max heartrate. Tnx voor het meedenkenIk ga vanavond een loopje doen, ik ben nu heel goed aan het afwassen (en het is me stiekem veel te heet nu).
@Sarasi - als je je TomTom appje update, zul je zien dat er inmiddels een automatische upload naar Endomondo is toegevoegd! Echt, dat moet deze week gebeurd zijn, want ik ben vorige week overgestapt naar Endomondo en toen was deze optie er nog niet. Heb ik net alles handmatig zitten importeren .... doh!
Jeuj
App? Ik heb geen app voor dat ding hoor... Ios only toch? Android hier.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:01 schreef LyannaRuns het volgende:
@Sarasi - als je je TomTom appje update, zul je zien dat er inmiddels een automatische upload naar Endomondo is toegevoegd! Echt, dat moet deze week gebeurd zijn, want ik ben vorige week overgestapt naar Endomondo en toen was deze optie er nog niet. Heb ik net alles handmatig zitten importeren .... doh!
Jeuj
![]()
![]()
Ja, iedereen ging rennen enzo, hard, en voor PB's. Ik niet. Ik had een ander plan. Gewoon 10M trainen, genieten van de route en de sfeer. Ging prima. Had zo nog 10 mijl door kunnen hobbelen bij de finish. Wat een genot![]()
Had er voor de start een hard hoofd in wel, of dat ging lukken. Was best heel moe, ogen nauwelijks open te krijgen, ook niet middels koffieinnameMaar, eenmaal rennend ging het met de mijl beter, na 4 mijl was ik wakker genoeg en heb ik ondanks m'n hobbeltempo nog veel mensen ingehaald die gingen lopen, want het was een heuvelachtig parcours
![]()
16km, 6.15 gemiddeld, beetje warm en benauwd, maar kon daar vandaag prima mee omgaan. En we kregen ook nog weer 'n mooi shirt!
https://www.endomondo.com/workouts/372198417/881511
[ Bericht 1% gewijzigd door motorbloempje op 13-07-2014 14:50:30 ]Ja doei.![]()
motorbloempje, super toch? Leuk shirt ookEnne, die 10M die moet ik nog maar eens zien te halen ...
Ik bedoel de software op je computer waarmee je je horloge synct. TomTom Mysports Connect. Die heb ik net geupdate en bij Upload&Export staat er nu ineens de optie bij om te syncen met Endomondo. Dus als ik mijn horloge aan de pc hang gaat ie automatisch runs in Endomondo zettenquote:Op zondag 13 juli 2014 14:14 schreef Sarasi het volgende:
[..]
App? Ik heb geen app voor dat ding hoor... Ios only toch? Android hier.
Ok, dat nieuwe Garmin Connect is dus nog beroerder dan ik al vreesde. Dus terug naar klassiek. Ik zie in de nieuwe versie ook geen optie om te uploaden, alleen synchroniseren. En Garmin Express wil ik niet installeren zolang het niet goed genoeg werkt.![]()
Ha! Ben benieuwd hoe jij 't gaat vinden. Ik heb, voor met ingang van maandag as. ook een yoga intro ding klaarstaan om te gaan doen. Heb een tijd geleden een soort proef gedaan, en inderdaad, stijve hark. En niet heel veel balans in die rare houdingen. Pleurde wel 'n paar keer omquote:Op zondag 13 juli 2014 12:05 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens eens wat yoga-oefeningen gedaan, met behulp van het eerste filmpje op deze site http://www.runnersworld.com/runners-world-yoga-center
Conclusie is dat ik een stijve hark ben. Plan is wel om te proberen het te blijven doen, voor wat extra flexibiliteit en kracht. De komende 3 weken wordt het ook wel wat stressen om m'n scriptie op tijd af te krijgen, dus om die spanning weer uit m'n lijf te krijgen is het ook vast goed.![]()
Ah, nog een bonusfoto van vorig weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door motorbloempje op 13-07-2014 14:59:49 ]Ja doei.![]()
Ik had tot nu toe al m'n langere afstanden eigenlijk altijd heel behoudend gelopen. En dan met name bij halve marathons, want dat blijft toch nog best een eind. De kortere afstanden, tot 10 kilometer, heb ik wel onder de knie en daar kan ik aardig tot de grens gaan.
Met vandaag een 10-mijler op het programma was het een afstand die er net een beetje tussenin ligt. Kortom, een goed excuus om eens te kijken heoveel gas ik kan geven op een wat langere afstand. Ergens hoopte ik zelfs een gooi te doen naar een sub-1:30.
Gelukkig was er wat bewolking, dus het was in elk geval niet zo warm. Dus voortvarend van start gegaan. Maar al gauw bleek dat het misschien wel een moeilijkere opgave ging worden dan gehoopt. Er zaten toch best veel korte, gemene bultjes in de route. En ook nog een paar langere klimmen.
Ik kwam halverwege door in bijna 46 minuten. Een minuut achter op schema. Ik heb nog heel even geprobeerd om aan te zetten, maar het zat er niet in. Dan maar proberen om vlak te blijven lopen. Dan zou ik in elk geval m'n tijd van de 7^^ moeten kunnen verslaan (en dat was "maar" 15km).
Nog een flinke klim in het laatste kwart, maar gelukkig ook het nodige naar beneden. Zo kon ik mijn gemiddelde snelheid toch nog goed constant houden.
De laatste halve kilometer was natuurlijk weer omhoog (he, fijn!), en met een eindsprintje om degene achter me nog nét voor te blijven klokte ik in op 1:31:55.
Meer zat er ook echt niet in. Al met al erg tevreden, zeker omdat de route toch wat zwaarder was dan verwacht.
De sub-2:06 HM zit er zo wel een keer in! De sub-2 nog niet, maar laat ik nog maar even geen stappen overslaan.
https://www.endomondo.com/workouts/372202334/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Oh, en ook van mij nog een bonus-foto van vorige week!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Ah zo! Zal ik eens naar kijken dan, tnx!quote:Op zondag 13 juli 2014 14:44 schreef LyannaRuns het volgende:
motorbloempje, super toch? Leuk shirt ookEnne, die 10M die moet ik nog maar eens zien te halen ...
[..]
Ik bedoel de software op je computer waarmee je je horloge synct. TomTom Mysports Connect. Die heb ik net geupdate en bij Upload&Export staat er nu ineens de optie bij om te syncen met Endomondo. Dus als ik mijn horloge aan de pc hang gaat ie automatisch runs in Endomondo zetten
quote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ha! Ben benieuwd hoe jij 't gaat vinden. Ik heb, voor met ingang van maandag as. ook een yoga intro ding klaarstaan om te gaan doen. Heb een tijd geleden een soort proef gedaan, en inderdaad, stijve hark. En niet heel veel balans in die rare houdingen. Pleurde wel 'n paar keer om![]()
Ah, nog een bonusfoto van vorig weekendIk heb wel vaker yoga geprobeerd, ook op de Wii-fit enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het bevalt altijd wel, en ik voel me na afloop wel beter dan ervoor, maar ermee beginnen kost altijd moeite. Het grootste probleem zal dan ook het volhouden worden. En dat ik de helft van de oefeningen met gebogen ipv gestrekte benen zal moeten doen vanwege te korte hamstrings, maar dat overleef ik wel.
Leuke blij-ei foto's weer trouwens, co.uk![]()
Mooi loopjes weer in .co.uk zie ik. Maar MoBlo, je kan nog zo lief glimlachen op die bonusfoto, zonder duimpjes is hij niet postwaardig natuurlijkDie van Wolve kan er nog net mee door
Mogen deze alvast in de OP?
[code]9 mei 2015 - TDMM @ Rat Race Dirty Weekend (Stamford)
• Devv - 32 km[/code ]
[code]23 mei 2015 - The Iron Viking (Amsterdam)
• Devv - Marathon[/code ]![]()
Quoi, Moblo en Wolve weer lekker gedaan allemaal!![]()
Ik heb vanochtend lekker gedwaald over de veluwezoom samen met Streamnl, de verwachtingen waren slecht, qua weer dan. Het zou gaan regenen en alles, bewolking dat soort dingen. Maar zoals zovaak gebeurt als we samen gaan lopen werd het ineens een prachtige dag. Lekker in het zonnetje gelopen over de heide en lekker afgekoeld in het bos. Overal paarden op de weg, af en toe een beetje aaien enzo. Hopen dat ze niet gingen schoppen. Maar dat is gelukkig niet gebeurt. Nog erg leuke paadjes ontdekt, lekkere mulzand paadjes die ontzettend zwaar waren met meteen een soort klimduin, waar mijn hart helemaal sneller van ging kloppen! Letterlijk en figuurlijk. Veel gave singletracks en die ook in de afdaling, dus dat was echt dikke pret! Erg leuke dag gehad!
![]()
Helaas wel wat te snel weer wat last van mijn rug gekregen, laatste tijd een beetje pijnlijk. Dus helaas niet zoveel gelopen als dat we eigenlijk wouden, maar door de warmte en de vele heuveltjes op en af was het toch een erg leuke en inspannende training!
Daarna nog lekker even op het terras gezeten, biertje gedronken en een lekker broodje brie met walnoten en honing.
https://www.endomondo.com/workouts/372283705/2368823![]()
Mooie verslagen gelezen, bitch-fight geskipt, en aan het bijkomen van 2 kilometer stuiteren zonder demping. Morgen (hoop ik) een lekker stukje fietsen.
Stuiteren inderdaadquote:Op zondag 13 juli 2014 17:35 schreef Corniel het volgende:
Mooie verslagen gelezen, bitch-fight geskipt, en aan het bijkomen van 2 kilometer stuiteren zonder demping. Morgen (hoop ik) een lekker stukje fietsen..
![]()
Oeh dat is niet heel ver bij mij vandaan. Daar moet ik misschien ook maar eens een rondje gaan maken. Ik kan wel wat mul zand gebruikenquote:Op zondag 13 juli 2014 16:46 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik heb vanochtend lekker gedwaald over de veluwezoom samen met Streamnl, de verwachtingen waren slecht, qua weer dan. Het zou gaan regenen en alles, bewolking dat soort dingen. Maar zoals zovaak gebeurt als we samen gaan lopen werd het ineens een prachtige dag. Lekker in het zonnetje gelopen over de heide en lekker afgekoeld in het bos. Overal paarden op de weg, af en toe een beetje aaien enzo. Hopen dat ze niet gingen schoppen. Maar dat is gelukkig niet gebeurt. Nog erg leuke paadjes ontdekt, lekkere mulzand paadjes die ontzettend zwaar waren met meteen een soort klimduin, waar mijn hart helemaal sneller van ging kloppen! Letterlijk en figuurlijk. Veel gave singletracks en die ook in de afdaling, dus dat was echt dikke pret! Erg leuke dag gehad!
![]()
Helaas wel wat te snel weer wat last van mijn rug gekregen, laatste tijd een beetje pijnlijk. Dus helaas niet zoveel gelopen als dat we eigenlijk wouden, maar door de warmte en de vele heuveltjes op en af was het toch een erg leuke en inspannende training!
Daarna nog lekker even op het terras gezeten, biertje gedronken en een lekker broodje brie met walnoten en honing.
https://www.endomondo.com/workouts/372283705/2368823![]()
![]()
Ook bijkomen na rondje van vandaag35 minuten met 3x 3 minuten "voluit", viel weer niet mee zeg. Maar wel tevreden met 5:05, 5:26 en 5:29 als snelle 3 minuten en 6:28, 7:06, 7:24 en 7:16 als recovery. Probleem is wel dat mijn linkerkuit aardig aan het opspelen is, erg stijf/verkrampt/pijnlijk nu. Sowieso altijd al problemen met links bij het strekken van de kuitspieren, die "wil" niet echt.
Nu warme douche, eindigen met kouden nog een paar keer strekken onder de douche en straks maar even insmeren met de Argentijnse tijgerbalsem variant. En vanavond mag vrouwlief even haar gang gaan met een goede massage. Dan overmorgen kijken of het lukt en anders stel ik het volgende loopje (35´) nog een dagje extra uit. Sowieso nu 5x gelopen in 7 dagen, misschien wat overdreven
Ik zou ff rust nemen flipsen. Je gaat nu super lekker en dan lijkt het of je de hele wereld aan kan. Maar elk lichaam heeft rust nodig.
Ik denk dat woensdag weer lopen een prima plan is
Op het kaartje bij 10km zit die 'klimduin', die was lekker pittigquote:Op zondag 13 juli 2014 17:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Oeh dat is niet heel ver bij mij vandaan. Daar moet ik misschien ook maar eens een rondje gaan maken. Ik kan wel wat mul zand gebruiken. Als je bij parkeerplaats 'Bosrand' de auto neerzet ben je eigenlijk meteen op dat mulle zandpad.
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:54 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Op het kaartje bij 10km zit die 'klimduin', die was lekker pittig. Als je bij parkeerplaats 'Bosrand' de auto neerzet ben je eigenlijk meteen op dat mulle zandpad.
![]()
![]()
Vandaag na een paar weken kalm aan eindelijk weer meer dan 10k gelopen. Mét groen licht van de fysio om verder op te bouwen naar de Trail des Fantomes, dus meteen maar mul zand (Stipstreep!) en duintjes op en af. Heerlijk loopweer, dus dit was een dagje om te genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:57 schreef Frsh het volgende:
Vandaag na een paar weken kalm aan eindelijk weer meer dan 10k gelopen. Mét groen licht van de fysio om verder op te bouwen naar de Trail des Fantomes, dus meteen maar mul zand (Stipstreep!) en duintjes op en af. Heerlijk loopweer, dus dit was een dagje om te genieten.Klinkt ook ontzettend lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! Mooi gebied ook daar.
![]()
Er is fijn getrailt (of is het getraild?) vandaag!
Ik heb net een zitten kijken hoe ik kan gaan hardlopen vanuit een potentieel nieuw huis. Er zit er 1 bij waarbij je binnen ongeveer 500 meter al in de bossen zit en van daaruit met een paar verharde onderbrekingen onverhard naar andere dorpen kan lopenNice!
![]()
Trailen -> l -> niet in ´t kofschip -> getraildMits trailen gezien kan worden als een Nederlands werkwoord natuurlijk...
Dat klinkt geweldig! Leuk hoor, kijken naar nieuwe huizen, vond ik altijd zo spannend. Inmiddels al weer sinds 2005 hier en ik wil hier niet meer weg, maar op Funda neuzen blijft leukquote:Op zondag 13 juli 2014 18:05 schreef Nirak het volgende:
Er is fijn getrailt (of is het getraild?) vandaag!
Ik heb net een zitten kijken hoe ik kan gaan hardlopen vanuit een potentieel nieuw huis. Er zit er 1 bij waarbij je binnen ongeveer 500 meter al in de bossen zit en van daaruit met een paar verharde onderbrekingen onverhard naar andere dorpen kan lopenNice!
Hier flink spierpijn van de coretraining van gisteren en een zeurderig katertje. Geen fijne combi. Ik zit nu al weer te azen op een rondje morgen, hopelijk eindelijk eens die magische grens van de 10K doorbreken: 2,5 km heen, drie rondjes viaduct a 2 km en dan weer 2,5 km terug. Zelfde rondje als afgelopen zaterdag, die vond ik wel een toffe afwisseling van bos/landgoed, verhard en heuvel.I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Ik weet ook opeens weer waarom ik zo´n tyfushekel aan tijgerbalsem heb en de Argentijnse variant is redelijk vergelijkbaar: ik hou niet zo van gloeiende kuiten. Om nog maar te zwijgen van daarna even in je oog wrijven
Oh aaauwww ... ik mag eigenlijk niet lachen maar het is wel grappig Flipsenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:19 schreef flipsen het volgende:
Ik weet ook opeens weer waarom ik zo´n tyfushekel aan tijgerbalsem heb en de Argentijnse variant is redelijk vergelijkbaar: ik hou niet zo van gloeiende kuiten. Om nog maar te zwijgen van daarna even in je oog wrijven
Ben ik niet met je eensquote:Op zondag 13 juli 2014 18:20 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Oh aaauwww ... ik mag eigenlijk niet lachen maar het is wel grappig Flipsen![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 17:57 schreef Frsh het volgende:
Vandaag na een paar weken kalm aan eindelijk weer meer dan 10k gelopen. Mét groen licht van de fysio om verder op te bouwen naar de Trail des Fantomes, dus meteen maar mul zand (Stipstreep!) en duintjes op en af. Heerlijk loopweer, dus dit was een dagje om te genieten.Goed nieuws!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 16:46 schreef Jero_nimo het volgende:
biertje gedronken en een lekker broodje brie met walnoten en honing
Sorry, zei je nog wat anders?Ja doei.![]()
Ik woon daar dus ook vlakbij, maar kom er nooitquote:Op zondag 13 juli 2014 16:46 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/372283705/2368823shame, binnenkort maar eens doen dus. Maar wat ik me afvraag. Zijn er ook routes die je kan volgen? Met paaltjes en zo? Omdat ik waarschijnlijk alleen ga, heb ik geen zin om te (ver)dwalen
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Bij beekhuizen heb je een mooie route van ca 10 km, gele route. Bij bezoekerscentrum heb is er een mooie van 5 km, zwarte route. Paaltjes volgend dus. Je kan ze ook mooi combinerenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik woon daar dus ook vlakbij, maar kom er nooitshame, binnenkort maar eens doen dus. Maar wat ik me afvraag. Zijn er ook routes die je kan volgen? Met paaltjes en zo? Omdat ik waarschijnlijk alleen ga, heb ik geen zin om te (ver)dwalen
Als je interesse hebt kan in m'n endomondo-log van deze routes wel ff opsnorren. Maar gewoon gaan lopen en zien waar heb schip strandt is wel het mooiste
@jero, lekker dagjeHoop dat ik de volgende keer ook ff mee kan hobbelen. M'n knie is nog niet helemaal ok, na een uur krijg ik er nog wat last van. Maar is zit vooruitgang in
Deze week wel weer een km of 40 kunnen lopen.
![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 18:41 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Bij beekhuizen heb je een mooie route van ca 10 km, gele route. Bij bezoekerscentrum heb is er een mooie van 5 km, zwarte route. Paaltjes volgend dus. Je kan ze ook mooi combinerenAls je interesse hebt kan in m'n endomondo-log van deze routes wel ff opsnorren. Maar gewoon gaan lopen en zien waar heb schip strandt is wel het mooiste
hier heb ik al wat aan. Dan weet ik in ieder geval waar ik kan beginnen. Zwerven vind ik op zich ook wel leuk, maar als ik in m'n eentje loop, heb ik graag een beetje het idee wat ik aan het doen ben
@Yur: hoe staat het ermee? Nog aanvallen gehad? Nerveus voor de operatie? Nog wezen lopen? Bij deze alvast sterkte gewenst
Extra rust kan zeker geen kwaad. Je gaat rap vooruit, maar houd jezelf in de gaten!quote:Op zondag 13 juli 2014 17:43 schreef flipsen het volgende:
Ook bijkomen na rondje van vandaag35 minuten met 3x 3 minuten "voluit", viel weer niet mee zeg. Maar wel tevreden met 5:05, 5:26 en 5:29 als snelle 3 minuten en 6:28, 7:06, 7:24 en 7:16 als recovery. Probleem is wel dat mijn linkerkuit aardig aan het opspelen is, erg stijf/verkrampt/pijnlijk nu. Sowieso altijd al problemen met links bij het strekken van de kuitspieren, die "wil" niet echt.
Nu warme douche, eindigen met kouden nog een paar keer strekken onder de douche en straks maar even insmeren met de Argentijnse tijgerbalsem variant. En vanavond mag vrouwlief even haar gang gaan met een goede massage. Dan overmorgen kijken of het lukt en anders stel ik het volgende loopje (35´) nog een dagje extra uit. Sowieso nu 5x gelopen in 7 dagen, misschien wat overdreven
Wellicht een idee om je intervallen iets rustiger aan te doen? Je loopt nu misschien net iets te ver boven je kunnen. De intervallen zijn natuurlijk ook niet bedoeld om je 100-meter-sprint te verbeteren. Die intervallen worden dan vanzelf wel sneller als je basisconditie en je tempo in het algemeen wat omhoog gaan.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dit is de gele route vanaf beekhuizen:quote:Op zondag 13 juli 2014 18:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]hier heb ik al wat aan. Dan weet ik in ieder geval waar ik kan beginnen. Zwerven vind ik op zich ook wel leuk, maar als ik in m'n eentje loop, heb ik graag een beetje het idee wat ik aan het doen ben
https://www.endomondo.com/workouts/330028341/11291298
Erg mooie route met flinke heuvels! Je kan m eventueel ook nog wat afsnijden/inkorten.![]()
Gaaf!! Daar moet ik binnenkort m'n 10km's maar eens gaan afwerkenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:58 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Dit is de gele route vanaf beekhuizen:
https://www.endomondo.com/workouts/330028341/11291298
Erg mooie route met flinke heuvels! Je kan m eventueel ook nog wat afsnijden/inkorten.
Het gaat nu op zich aardig, deze week geen aanvallen gehad. Ja, ik ben nerveus, nee ik heb geen zin gehad om te lopen...quote:Op zondag 13 juli 2014 18:45 schreef flipsen het volgende:
@Yur: hoe staat het ermee? Nog aanvallen gehad? Nerveus voor de operatie? Nog wezen lopen? Bij deze alvast sterkte gewenst
Thanks!F means you're fucked![]()
Die techniek gebruik ik ook, werkt prima. Nadeel id wel weer dat als je het spaarvarken stukslaat op iets onzinnigs, zoals een totaal onzinnige andere auto, zelf het het ook weer mag gaan aanvullen door over te werken terwijl je ook met Jeronimo en streamnl over de veluwe had kunnen lopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 11:56 schreef Serinde het volgende:
[..]
Die paarse![]()
![]()
Dat je nerveus bent, daar kan ik me iets bij voorstellen. En dat mensen dan goed bedoeld zeggen "Valt wel mee, ken zoveel mensen die dat ook hebben gehad, vrij standaard ingreep" en meer van dat fraais, doen daar niets aan afquote:Op zondag 13 juli 2014 19:11 schreef YUR het volgende:
[..]
Het gaat nu op zich aardig, deze week geen aanvallen gehad. Ja, ik ben nerveus, nee ik heb geen zin gehad om te lopen...
Thanks!Dat je geen zin had om te lopen zegt wel iets! Maar dat komt wel goed
Schoonzusje vond het reuze meevallen achterafIk hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Pfff, 25e maar. Geloof dat ik morgen toch maar even ga kijken of ik die 10km al kan halenquote:
(garpje)Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Zo net terug van mijn LDL van week 3 van het HM schema.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ging wel lekker hartslag rond de 160, bekertjes tellen niet GPS deed raar.
Wel wat last van mijn linker enkel/achillespees, is een oude voetbalblessure die zo nu en dan op komt zetten. Tijdens lopen weinig last van, erna vooral als de enkel koud/stram is.
Maar lekker tijgerbalsem (de echte uit Thailand) erop, ja flipsen ik vind dat erg lekker ruiken en ik was mijn handen heel goed daarnaGaat wel weer over, morgen rust
@trailers hierboven mooie loopjes zeg!Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 20:04 schreef ser het volgende:
Zo net terug van mijn LDL van week 3 van het HM schema.De lucht van tijgerbalsem vind ik niet erg, lekker zelfs. Maar de Argentijnse variant stinkt echt. Gelukkig hebben we inmiddels de "reukloze" (yeah right) variant en die is wel te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar lekker tijgerbalsem (de echte uit Thailand) erop, ja flipsen ik vind dat erg lekker ruiken en ik was mijn handen heel goed daarna
Nog nooit zo bagger gelopen. De spieren klaagden nog wat van vorige week, maar dat was best snel warm en over. Binnen een minuut kreeg ik echter helse zijsteek die echt niet weg wilde. Op zes minuten toch maar gaan wandelen, want het werd steeds erger. Daarna nog een paar keer geprobeerd te starten, maar dat ging echt niet meer. In plaats van 2x 10/3 & 2x 3/2 dus gewoon 1x 6 gelopen, verdomme. Ik heb wel een vrij vet diner gehad om zes uur, maar ik eet nooit zoveel en ik heb daar normaal dan nu echt geen last meer van... Dinsdag toch maar weer voor het avondeten proberen, gewoon opnieuw beginnen.Your opinion of me is none of my business.![]()
Waar wij begonnen (ik stuur je straks, in de pauze, het adres) staat een bord met diverse wandel/mountainbike routes.quote:Op zondag 13 juli 2014 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik woon daar dus ook vlakbij, maar kom er nooitshame, binnenkort maar eens doen dus. Maar wat ik me afvraag. Zijn er ook routes die je kan volgen? Met paaltjes en zo? Omdat ik waarschijnlijk alleen ga, heb ik geen zin om te (ver)dwalen
Die zou je kunnen volgen.
Maar idd. Het is daar erg mooi en je kan daar geweldig lopen.
Mijn hart heeft behoorlijk moeten werken![]()
![]()
thanks!quote:
"waar sta ik op dit moment qua training" voelt ook goed aan op dit moment...nog 6 weken de mogelijkheid om LDL'en te doen voor Naseby dus ik heb er alle vertrouwen in.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zaterdag weer een rondje gelopen, met 'Renate'. 2x 8 minuten was de taak en helemaal volbracht!Ging erg makkelijk, wat mij best verbaasde! Morgen ga ik voor de volgende les, ben benieuwd.
*rent-rondjes-van-geluk*![]()
Is dat bij die parkeerplaats 'Bosrand' waar Jero het over had? Zo nee dan ben ik ook geinteresseerd in jouw startlocatiequote:Op zondag 13 juli 2014 20:55 schreef streamnl het volgende:
[..]
Waar wij begonnen (ik stuur je straks, in de pauze, het adres) staat een bord met diverse wandel/mountainbike routes.
Die zou je kunnen volgen.
Maar idd. Het is daar erg mooi en je kan daar geweldig lopen.
Mijn hart heeft behoorlijk moeten werken![]()
![]()
Ik heb vanmorgen ook een rondje van 6 km in een mooi bos bij Punthorst gelopen.
Ik vond het wel wat zwaarder aanvoelen dan over fietspaden en dergelijke. Maar wel erg mooi.
Dinsdag maar weer verder met mijn schema.![]()
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:20 schreef Satijn het volgende:
Zaterdag weer een rondje gelopen, met 'Renate'. 2x 8 minuten was de taak en helemaal volbracht!Ging erg makkelijk, wat mij best verbaasde! Morgen ga ik voor de volgende les, ben benieuwd.
*rent-rondjes-van-geluk*
belangrijkste nu in het begin is niet de snelheid maar de wil om het vol te houden!
alvast veel plezier vandaag
Nee, gewoon het bezoekerscentrum bij Rhedenquote:Op zondag 13 juli 2014 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is dat bij die parkeerplaats 'Bosrand' waar Jero het over had? Zo nee dan ben ik ook geinteresseerd in jouw startlocatie.
![]()
Dank! Ik denk dat de snelheid inderdaad nog niet belangrijk is. Al ren ik net zo snel als een slome pad, ik moet die minuten volhouden.quote:Op zondag 13 juli 2014 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
belangrijkste nu in het begin is niet de snelheid maar de wil om het vol te houden!
alvast veel plezier vandaag
Het was ook de eerste keer op 'echte' hardloopschoenen (2de handjes van mn zus die ik mocht hebben, maar voldoen nog prima). Voor het eerst geen pijn in m'n schenen en achteraf minder spierpijn.
Normaal loop ik gewoon op sportschoenen, bij gebrek aan beter momenteel. Ik heb al heel wat modellen gepast, maar de eerste schoenen die ik paste, waren nog het beste. En m'n maat is veelal uitverkocht. Ik blijf zoeken naar goede schoenen.
[ Bericht 1% gewijzigd door Satijn op 13-07-2014 22:03:20 ]![]()
Heuvenseweg 5a, 6991 JE Rheden, Nederlandquote:Op zondag 13 juli 2014 21:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Is dat bij die parkeerplaats 'Bosrand' waar Jero het over had? Zo nee dan ben ik ook geinteresseerd in jouw startlocatie![]()
That´s the spiritquote:Op zondag 13 juli 2014 20:54 schreef Sarasi het volgende:
Dinsdag toch maar weer voor het avondeten proberen, gewoon opnieuw beginnen.![]()
Niet teveel rondjes van geluk rennen, dan heb je morgen alsnog spierpijnquote:Op zondag 13 juli 2014 21:20 schreef Satijn het volgende:
*rent-rondjes-van-geluk*
Haha djmo.nl reclame onder het topic"Volg me op de voet naar de marathon, vrienden maken het verschil."
![]()
Ik zie allemaal GPS horlogesquote:Op zondag 13 juli 2014 22:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Haha djmo.nl reclame onder het topic"Volg me op de voet naar de marathon, vrienden maken het verschil."
![]()
![]()
Als je het loopje logt op je smartphone kun je de weg meestal ook wel terugvinden toch? Dan kun je lekker dwalenquote:Op zondag 13 juli 2014 18:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Gaaf!! Daar moet ik binnenkort m'n 10km's maar eens gaan afwerkenOwja, daar was dat kofschip voorquote:Op zondag 13 juli 2014 18:17 schreef flipsen het volgende:
Trailen -> l -> niet in ´t kofschip -> getraildMits trailen gezien kan worden als een Nederlands werkwoord natuurlijk...
Leuk en spannend iddquote:Op zondag 13 juli 2014 18:19 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Dat klinkt geweldig! Leuk hoor, kijken naar nieuwe huizen, vond ik altijd zo spannend. Inmiddels al weer sinds 2005 hier en ik wil hier niet meer weg, maar op Funda neuzen blijft leuk
Hier flink spierpijn van de coretraining van gisteren en een zeurderig katertje. Geen fijne combi. Ik zit nu al weer te azen op een rondje morgen, hopelijk eindelijk eens die magische grens van de 10K doorbreken: 2,5 km heen, drie rondjes viaduct a 2 km en dan weer 2,5 km terug. Zelfde rondje als afgelopen zaterdag, die vond ik wel een toffe afwisseling van bos/landgoed, verhard en heuvel.![]()
Coretraining.. Goede reminder voor mijn buikspieroefeningen...
En succes morgen!![]()
printscreen!quote:Op zondag 13 juli 2014 22:02 schreef Jero_nimo het volgende:
Ja doei.![]()
Ik gewoon yourmastercard.nl....quote:Op zondag 13 juli 2014 22:02 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
nu weten we meteen waar jij veel op googled.quote:Op zondag 13 juli 2014 22:02 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
![]()
quote:afgaande dat DJMO's marathon ambities al een hele tijd "in de schoenen gezakt" zijn vraag ik me af of Jero nog een Commadore 64 heeft of zoquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Gelukkig heb ik laatst mijn echte naam afgekortquote:
the plot thickens.....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 13 juli 2014 21:50 schreef streamnl het volgende:
[..]
Heuvenseweg 5a, 6991 JE Rheden, Nederland![]()
![]()
Dat heb je dan echt aan jezelf te wijten. De auto die je had deed het best nog wel. En dat heb ik gezien dus geen excuusquote:Op zondag 13 juli 2014 19:13 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Die techniek gebruik ik ook, werkt prima. Nadeel id wel weer dat als je het spaarvarken stukslaat op iets onzinnigs, zoals een totaal onzinnige andere auto, zelf het het ook weer mag gaan aanvullen door over te werken terwijl je ook met Jeronimo en streamnl over de veluwe had kunnen lopen.![]()
![]()
![]()
Dat doet de ING.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:04 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat je moest betalen om daar tussen te staan..Ja doei.![]()
of een van de sugardaddy's...quote:I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:![]()
the good old days.....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die waren wel gek maar niet zó gekquote:Het mens heeft al tijden niet hardgelopen.
Trouwens, een van de http://runrocknroll.competitor.com/ lopen zou op mijn bucketlist moeten
Oh bijv die van New Orleans
Nou ja, hè?
Weet je wat ik ga doen? Naar m'n lichaam luisteren en slapen! Gewoon slapen. Om 10 over 10. #livingontheedge!Lading clubgenoten deed mee aan die van Liverpool eind mei, was wel tof geloof ik!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:08 schreef SEMTEX het volgende:
Trouwens, een van de http://runrocknroll.competitor.com/ lopen zou op mijn bucketlist moeten
Ja doei.![]()
Celebrate te race, not just the finish.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:08 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
![]()
iets te massaal voor mijn liking maar wel enorm populair in de US!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:08 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 13 juli 2014 23:10 schreef motorbloempje het volgende:
Nou ja, hè?
Weet je wat ik ga doen? Naar m'n lichaam luisteren en slapen! Gewoon slapen. Om 10 over 10. #livingontheedge!dare devil!!
Maar ondertussen ben ik wel buddy bij running blind alkmaar ..quote:Op zondag 13 juli 2014 23:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die waren wel gek maar niet zó gekHet mens heeft al tijden niet hardgelopen.
en bedankt voor het leedvermaak mensen, ik heb me kostelijk vermaakt met jullie reacties. (en ik had never nooit verwacht dat google mijn blog nog eens zou promoten)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ah, ze leest nog actief mee.En loop je ook daadwerkelijk?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben ik wel buddy bij running blind alkmaar ..
Deed het nog best wel?quote:Op zondag 13 juli 2014 22:52 schreef Serinde het volgende:
[..]
Dat heb je dan echt aan jezelf te wijten. De auto die je had deed het best nog wel. En dat heb ik gezien dus geen excuus![]()
Er is verdomme weinig mis met dat ding. Dat is het meest onzinnige.
![]()
![]()
En nog gratiz ookquote:Op zondag 13 juli 2014 23:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
(en ik had never nooit verwacht dat google mijn blog nog eens zou promoten)
![]()
![]()
En nog wat in de planning staan?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
Maar ondertussen ben ik wel buddy bij running blind alkmaar ..
en bedankt voor het leedvermaak mensen, ik heb me kostelijk vermaakt met jullie reacties. (en ik had never nooit verwacht dat google mijn blog nog eens zou promoten)
![]()
op dit moment alleen de dam tot dam by night.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:17 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
En nog wat in de planning staan?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ik ben allang blij dat ik nog/weer kan lopen. heb een kleine maand geleden een beginnende bloedvergiftiging gehad in m'n voet. die marathonambitie's heb ik al een poosje laten varen vanwege steeds terugkerende blessures aan m'n knie.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, da's vast een minimarathon! Toch, rd?Ik heb er één en ik ben er trots op
Zeg moblo, ben je moe of gewoon verveeld en zoek je entertainment?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ach, da's vast een minimarathon! Toch, rd?![]()
![]()
Omdat je naar niemand wilde luisteren en goedbedoelde adviezen continue in de wind sloeg.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:20 schreef DJMO het volgende:
die marathonambitie's heb ik al een poosje laten varen vanwege steeds terugkerende blessures aan m'n knie.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Misschien een leuke voor volgend jaar: http://www.marathonzeeland.nl/Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
dat is niet helemaal waar, maar de waarheid zal in het midden liggen. ik heb altijd al zwakke enkels en knieën gehad, alleen dat heb ik altijd naast me neergelegd in plaats van mee te nemen in een (goede) voorbereiding. Oh well, ik loop nu voor m'n plezier en ik doe daarnaast ook blinde mensen nog een plezier. ik ben allang blij.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Omdat je naar niemand wilde luisteren en goedbedoelde adviezen continue in de wind sloeg.Ik heb er één en ik ben er trots op
Begint echt een trend te worden die nachtloopjes.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
op dit moment alleen de dam tot dam by night.![]()
Tof, buddy bij Running Blindquote:Op zondag 13 juli 2014 23:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
dat is niet helemaal waar, maar de waarheid zal in het midden liggen. ik heb altijd al zwakke enkels en knieën gehad, alleen dat heb ik altijd naast me neergelegd in plaats van mee te nemen in een (goede) voorbereiding. Oh well, ik loop nu voor m'n plezier en ik doe daarnaast ook blinde mensen nog een plezier. ik ben allang blij.
Ook nog even over nagedacht, maar misschien doe ik dat over een paar jaar welF means you're fucked![]()
beide. Lig 'n beetje op bed te dommelen.. Maar niet lang meer! Al dromend even besluiten of ik morgen voor club run of fellrace ga, ter voorbereiding op de TdF!quote:Op zondag 13 juli 2014 23:22 schreef Nirak het volgende:
[..]
Zeg moblo, ben je moe of gewoon verveeld en zoek je entertainment?Ja doei.![]()
Welke? De minimarathon, de wandelmarathon of de ladiesrun?quote:Op zondag 13 juli 2014 23:24 schreef SEMTEX het volgende:
Misschien een leuke voor volgend jaar: http://www.marathonzeeland.nl/![]()
![]()
Beh Ladiesrunquote:Op zondag 13 juli 2014 23:29 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Welke? De minimarathon, de wandelmarathon of de ladiesrun?Marathon zal wel al vol zitten voor dit jaar, zou hem in 2015 best willen lopen
Klinkt als een soort inlegkruisjequote:De ultiem hippe happening zou een Color-miniwandelladiesultra zijn
toen ik nog in r'dam woonde twijfelde ik er al over, toen ik dankzij m'n werk bij de lokale omroep in aanraking kwam de de in oprichting zijnde afdeling in alkmaar, heb ik me meteen aangemeld. Ik heb van haar een aangepast trainingsschema gekregen, en binnenkort volgen de eerste meetings waarbij ik ook zelf 'blind' ga lopen (dwz: met een blinddoek voor) om te ervaren hoe het is om met een visuele handicap te lopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Tof, buddy bij Running Blind
Ook nog even over nagedacht, maar misschien doe ik dat over een paar jaar welIk heb er één en ik ben er trots op
by night.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Klinkt als een soort inlegkruisjeDe ultiem hippe happening zou een Color-miniwandelladiesultra zijn
Ja doei.![]()
Je kan al wel vast een trainingsshirtje kopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Beh LadiesrunMarathon zal wel al vol zitten voor dit jaar, zou hem in 2015 best willen lopen
![]()
http://www.marathonzeelan(...)raining-shirtjes.htm![]()
Met rechtquote:Op zondag 13 juli 2014 23:34 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Je kan al wel vast een trainingsshirtje kopen.![]()
http://www.marathonzeelan(...)raining-shirtjes.htm
inderdaad....milk it!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Je kan nog inschrijven tot 1 augustusquote:Op zondag 13 juli 2014 23:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Beh LadiesrunMarathon zal wel al vol zitten voor dit jaar, zou hem in 2015 best willen lopen
Maar je planning loopt dan een beetje in de soep.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er gingen heel wat smileys doorheen hier thuis op de bank...Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Beste ploeg won. Helemaal terecht. En jij bent gewoon een Nederlander, flipsen, dus niet huilen
Tijdens NL-ARG was ik ook meer voor NL uiteraard, maar vandaag had ik graag gezien dat "we" hadden gewonnen. Was spannend, frustrerend en nu heb ik gelukkig weer zo iets van "Ach, het is maar voetbal"
Hoewel het leuk was geweest een WK-winst hier mee te maken, als je weet hoe gek ze al werden van het winnen van de kwart en halve finale
terechte klacht!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vegasquote:Op zondag 13 juli 2014 23:08 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
soms wel in ONZ denk ik....quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vegas......quote:
alleen iets te warm om te hardlopen....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Wat nou? Badwater, das pas warmquote:Op maandag 14 juli 2014 08:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Vegas......
alleen iets te warm om te hardlopen....![]()
Vegas is november, en in den avond. Gem temp Vegas in November: 19 graden, moet te doen zijn hoop ik althans
Ach, einde van de maand zit ik Houston, hardloopspullen gaan mee (tenzij ik zo bij de fysio ander advies krijg), maar ben benieuwd hoe dat is om daar in 36 graden hard te lopenquote:Op maandag 14 juli 2014 08:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Vegas......
alleen iets te warm om te hardlopen....<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Paar van die office-watercooler tanks op je rug en gaan
Succes straks!quote:Op maandag 14 juli 2014 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, einde van de maand zit ik Houston, hardloopspullen gaan mee (tenzij ik zo bij de fysio ander advies krijg), maar ben benieuwd hoe dat is om daar in 36 graden hard te lopenSpelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ikke ben altijd serieus hier! Overal trouwens. Ik hou niet van grapjes!quote:Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Vegas was rond de 30 graden 's morgens, een hele droge warmte dus vroeg in de morgen viel het nog wel mee...!quote:Op maandag 14 juli 2014 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ach, einde van de maand zit ik Houston, hardloopspullen gaan mee (tenzij ik zo bij de fysio ander advies krijg), maar ben benieuwd hoe dat is om daar in 36 graden hard te lopen
Rondje van een kilometer of 10 en toen weer de koelte van het hotel in.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
spoiler tag verkeerd aan het eind van de WLWW zo te zienMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik hoop dat jij een afstand hebt gekozen die jijzelf beheerst. Jij en je buddie moeten elkaar heel goed aanvoelen en begrijpen. Het zou voor je buddie behoorlijk klote zijn als jij weer een doel hebt die jezelf niet waarmaakt. Waardoor hij (of zij) een nieuwe loopmaatje moet nemen...quote:Op zondag 13 juli 2014 23:32 schreef DJMO het volgende:
toen ik nog in r'dam woonde twijfelde ik er al over, toen ik dankzij m'n werk bij de lokale omroep in aanraking kwam de de in oprichting zijnde afdeling in alkmaar, heb ik me meteen aangemeld. Ik heb van haar een aangepast trainingsschema gekregen, en binnenkort volgen de eerste meetings waarbij ik ook zelf 'blind' ga lopen (dwz: met een blinddoek voor) om te ervaren hoe het is om met een visuele handicap te lopen.
Ikzelf heb dit 1km gedaan met iemand en het is een heel dankbaar iets. Maar ik vond het erg lastig.
Het kost veel energie om voor twee man te kijken. En dan liep ik 1km!!!
Dus nogmaals... Ik hoop dat je een afstand hebt gekozen die je beheerst zodat je daar iig niet druk om hoeft te maken en alleen bezig hoeft te zijn in jullie samen lopen.
Voor de rest eenvoor je besluit.
![]()
Begin je al zenuwachtig te worden?quote:Op maandag 14 juli 2014 08:49 schreef Guard het volgende:
spoiler tag verkeerd aan het eind van de WLWW zo te zien![]()
![]()
En trail, want dat is ook zo'n suffe bedoening.quote:Op maandag 14 juli 2014 07:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Electric moet er ook nog bij. En mud en obstacles :p![]()
Ja ik begin er echt (letterlijk en figuurlijk) een beetje tegenop te zien, tegen die hoogtemeters...quote:
Maar het gaat echt gaaf worden
Ach, jij doet toch maar de mini-ultraquote:Op maandag 14 juli 2014 09:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja ik begin er echt (letterlijk en figuurlijk) een beetje tegenop te zien, tegen die hoogtemeters...
Maar het gaat echt gaaf worden![]()
![]()
ja eigenlijk stelt het niets voorquote:Op maandag 14 juli 2014 09:07 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ach, jij doet toch maar de mini-ultra
well said!quote:Op maandag 14 juli 2014 08:58 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij een afstand hebt gekozen die jijzelf beheerst. Jij en je buddie moeten elkaar heel goed aanvoelen en begrijpen. Het zou voor je buddie behoorlijk klote zijn als jij weer een doel hebt die jezelf niet waarmaakt. Waardoor hij (of zij) een nieuwe loopmaatje moet nemen...
Ikzelf heb dit 1km gedaan met iemand en het is een heel dankbaar iets. Maar ik vond het erg lastig.
Het kost veel energie om voor twee man te kijken. En dan liep ik 1km!!!
Dus nogmaals... Ik hoop dat je een afstand hebt gekozen die je beheerst zodat je daar iig niet druk om hoeft te maken en alleen bezig hoeft te zijn in jullie samen lopen.
Voor de rest eenvoor je besluit.
Geen zorgen en er gewoon van genieten, het mooiste van de trail zijn de hoogtemeters!quote:Op maandag 14 juli 2014 09:05 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja ik begin er echt (letterlijk en figuurlijk) een beetje tegenop te zien, tegen die hoogtemeters...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat is een klein beetje mijn schuld.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:49 schreef Guard het volgende:
spoiler tag verkeerd aan het eind van de WLWW zo te zien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: