quote:
Zijn alle dames hier voetbalfan's?quote:
Ah...... goed gedaan, ik vind dat zooooooooooo raarquote:Op zondag 13 juli 2014 08:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze had jouw ava, maar ik heb even met haar ge'dm'd en ze heeft hem veranderd.
Soury en Deisyy vonden het ook verwarrend, want ze zat in de COS.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... goed gedaan, ik vind dat zooooooooooo raarnet alsof je jezelf steeds tegenkomt ofzo
Daar was ik Fan vanquote:
Kan ik me wel voorstellen dat dat verwarrend is!quote:Op zondag 13 juli 2014 08:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Soury en Deisyy vonden het ook verwarrend, want ze zat in de COS.
Jij regelt graag dingen of heb ik het mis?quote:Op zondag 13 juli 2014 08:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze had jouw ava, maar ik heb even met haar ge'dm'd en ze heeft hem veranderd.
Nou nee, maar iedereen was in de war en zij snapte niet waarom. Dus het leek me wel aardig het even uit te leggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij regelt graag dingen of heb ik het mis?
Iemand moet het regelen dat is dan wel handig.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nee, maar iedereen was in de war en zij snapte niet waarom. Dus het leek me wel aardig het even uit te leggen.
Och nee, er zijn wel meer mensen met dezelfde avatar.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iemand moet het regelen dat is dan wel handig.
Of net een streepje meer in de naam, dat krijg je op zo'n druk forum.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Och nee, er zijn wel meer mensen met dezelfde avatar.
Er is een smiesterd die het slim heeft aangepakt:quote:Op zondag 13 juli 2014 08:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Of net een streepje meer in de naam, dat krijg je op zo'n druk forum.
ik was meer van Status Quo enzoquote:
Vond ik zéker niet naar hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 08:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik was meer van Status Quo enzo
nou vind ik alle muziek leuk
Nou ja,ik vind het wel prettig dat ze het veranderd heeft, er was ooit nog eens iemandquote:Op zondag 13 juli 2014 08:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iemand moet het regelen dat is dan wel handig.
deze was ook wel tof trouwens...quote:Op zondag 13 juli 2014 08:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik was meer van Status Quo enzo
nou vind ik alle muziek leuk
Hoe moeten de mensen die geen avatar hebben zich dan wel niet voelen?quote:Op zondag 13 juli 2014 08:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... goed gedaan, ik vind dat zooooooooooo raarnet alsof je jezelf steeds tegenkomt ofzo
Ja, maar die hebben er zelf voor gekozen, motten ze maar en AVA nemenquote:Op zondag 13 juli 2014 08:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe moeten de mensen die geen avatar hebben zich dan wel niet voelen?
Die komen zichzelf tientallen keren per dag tegen....
Misschien hebben ze wel een AVA-fobie en durven ze niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben er zelf voor gekozen, motten ze maar en AVA nemen![]()
Staat altijd zo ongezellig trouwens en ik onthou ze dan ook nooit
quote:Op zondag 13 juli 2014 08:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een AVA-fobie en durven ze niet.
Is er trouwens een subforum voor zulke klachten?
Het is dat ik al geruime tijd een ava heb, anders had ik een "ik heb een ava-fobie" topic geopend.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:57 schreef Disana het volgende:
Het zijn zeer bescheiden mensen met een vermijdende persoonlijkheidsstoornis. Daar is al een forum voor, te weten R&P.
Ik wou voorstellen dat je je R&P-fobie daar bespreekbaar maakt, maar ik zie dat je er al doorheen bent. Goed topic, toch?quote:Op zondag 13 juli 2014 09:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is dat ik al geruime tijd een ava heb, anders had ik een "ik heb een ava-fobie" topic geopend.
Thank you very much...quote:Op zondag 13 juli 2014 09:46 schreef Natalee_Holloway het volgende:
Hello, congratulations and thanks for humiliating Brasil!
Fantastisch. Iedereen weet precies hoe het zit, wat vooral grappig is om te horen van de mensen die er zelf een zooitje van hebben gemaakt.quote:Op zondag 13 juli 2014 09:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou voorstellen dat je je R&P-fobie daar bespreekbaar maakt, maar ik zie dat je er al doorheen bent. Goed topic, toch?
Tja jammer, het topic verwatert en gaat niet meer over de oorspronkelijke post. Op een gegeven moment komen de mensen die alleen hun eigen ervaring willen delen.quote:Op zondag 13 juli 2014 10:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Fantastisch. Iedereen weet precies hoe het zit, wat vooral grappig is om te horen van de mensen die er zelf een zooitje van hebben gemaakt.
Daar ontkom je toch niet aan als een topic zo lang loopt en zoveel postings heeft.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja jammer, het topic verwatert en gaat niet meer over de oorspronkelijke post. Op een gegeven moment komen de mensen die alleen hun eigen ervaring willen delen.
Ja ach, mijn aandacht is alweer verplaatst naar een ander geschift topicquote:Op zondag 13 juli 2014 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar ontkom je toch niet aan als een topic zo lang loopt en zoveel postings heeft.
Het is wat dat betreft net een real life gesprek, daar kom je van het 1 ook automatisch op het ander terecht.
Linkje van geschift topic aub.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ach, mijn aandacht is alweer verplaatst naar een ander geschift topic
Brummetje topic.quote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
R&P / In juli etentje
Maar het is inmiddels wel een beetje doodgebloed.
kostelijk!quote:Op zondag 13 juli 2014 14:52 schreef Disana het volgende:
[..]
R&P / In juli etentje
Maar het is inmiddels wel een beetje doodgebloed.
is haar hulpverlener nog met verlof?quote:Op zondag 13 juli 2014 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is toch niet te filmen? Hoop drama en uiteindelijk zeggen dat je hebt overdreven.
ik weet niet wat ze heeft, alleen dat haar hulpverlener met verlof was en dat ze dus nu geen antwoord op haar vragen kon krijgen o.i.d.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat heeft ze dan? Ik weet alleen dat ze geschift post.
Nou, dan moet die hulpverlener maar gauw terugkomen. Arme vriend.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:09 schreef sacha het volgende:
[..]
ik weet niet wat ze heeft, alleen dat haar hulpverlener met verlof was en dat ze dus nu geen antwoord op haar vragen kon krijgen o.i.d.
Succes met verkopen.quote:Op zondag 13 juli 2014 16:16 schreef Deisyy het volgende:
In dat R&P topic over vrouwen, waar hier gisteren over gesproken werd zag ik haar ook iets posten waarvan ik dacht: Koekoek![]()
Vanmiddag even 17 studieboeken op Marktplaats gezet, wat een klus!
op bol gaat dat een stuk makkelijker vind ikquote:[b]Op zondag 13 juli 2014 16:16 schreef Deisyy het volgende:[/
Vanmiddag even 17 studieboeken op Marktplaats gezet, wat een klus!
Oh ja die doen ook in 2e hands... Alleen heb ik geen belangstelling voor studieboeken ..quote:Op zondag 13 juli 2014 18:30 schreef sacha het volgende:
[..]
op bol gaat dat een stuk makkelijker vind ik
de tip was dan ook voor Deesquote:Op zondag 13 juli 2014 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja die doen ook in 2e hands... Alleen heb ik geen belangstelling voor studieboeken ..
zo jammer, begint het topic zich te ontdoen van aannames, wordt het geslotenquote:Op zondag 13 juli 2014 16:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou, dan moet die hulpverlener maar gauw terugkomen. Arme vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |