quote:
Zijn alle dames hier voetbalfan's?quote:
Ah...... goed gedaan, ik vind dat zooooooooooo raarquote:Op zondag 13 juli 2014 08:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze had jouw ava, maar ik heb even met haar ge'dm'd en ze heeft hem veranderd.
Soury en Deisyy vonden het ook verwarrend, want ze zat in de COS.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... goed gedaan, ik vind dat zooooooooooo raarnet alsof je jezelf steeds tegenkomt ofzo
Daar was ik Fan vanquote:
Kan ik me wel voorstellen dat dat verwarrend is!quote:Op zondag 13 juli 2014 08:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Soury en Deisyy vonden het ook verwarrend, want ze zat in de COS.
Jij regelt graag dingen of heb ik het mis?quote:Op zondag 13 juli 2014 08:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze had jouw ava, maar ik heb even met haar ge'dm'd en ze heeft hem veranderd.
Nou nee, maar iedereen was in de war en zij snapte niet waarom. Dus het leek me wel aardig het even uit te leggen.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jij regelt graag dingen of heb ik het mis?
Iemand moet het regelen dat is dan wel handig.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou nee, maar iedereen was in de war en zij snapte niet waarom. Dus het leek me wel aardig het even uit te leggen.
Och nee, er zijn wel meer mensen met dezelfde avatar.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iemand moet het regelen dat is dan wel handig.
Of net een streepje meer in de naam, dat krijg je op zo'n druk forum.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Och nee, er zijn wel meer mensen met dezelfde avatar.
Er is een smiesterd die het slim heeft aangepakt:quote:Op zondag 13 juli 2014 08:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Of net een streepje meer in de naam, dat krijg je op zo'n druk forum.
ik was meer van Status Quo enzoquote:
Vond ik zéker niet naar hoorquote:Op zondag 13 juli 2014 08:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik was meer van Status Quo enzo
nou vind ik alle muziek leuk
Nou ja,ik vind het wel prettig dat ze het veranderd heeft, er was ooit nog eens iemandquote:Op zondag 13 juli 2014 08:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Iemand moet het regelen dat is dan wel handig.
deze was ook wel tof trouwens...quote:Op zondag 13 juli 2014 08:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik was meer van Status Quo enzo
nou vind ik alle muziek leuk
Hoe moeten de mensen die geen avatar hebben zich dan wel niet voelen?quote:Op zondag 13 juli 2014 08:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah...... goed gedaan, ik vind dat zooooooooooo raarnet alsof je jezelf steeds tegenkomt ofzo
Ja, maar die hebben er zelf voor gekozen, motten ze maar en AVA nemenquote:Op zondag 13 juli 2014 08:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoe moeten de mensen die geen avatar hebben zich dan wel niet voelen?
Die komen zichzelf tientallen keren per dag tegen....
Misschien hebben ze wel een AVA-fobie en durven ze niet.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, maar die hebben er zelf voor gekozen, motten ze maar en AVA nemen![]()
Staat altijd zo ongezellig trouwens en ik onthou ze dan ook nooit
quote:Op zondag 13 juli 2014 08:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een AVA-fobie en durven ze niet.
Is er trouwens een subforum voor zulke klachten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |