Vergeet de rietsuiker nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel heel fout ...
Ik ga kijken of ik nog Cachaįa in de kast heb staan... ga ik ff een Caipirinha maken en met vet crusshed ijs
Beter. Zonder limoen is het geen caiparinhaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mis de limoenen .. Maar is niet meer nodig ... Ik neem een Heineken
quote:
Pauze en zeik pauze ..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind het een beetje spek en Bona voetbal.
Dat zeg ik toch niet.. Vroeger speelden ze fantastisch nu gaat het om de 2 miljoen van de derde plaatsquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
jij vindt dat ze fantastisch spelen en écht even laten zien hoe je moet voetballen?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet.. Vroeger speelden ze fantastisch nu gaat het om de 2 miljoen van de derde plaats
wat is vroeger? Brazilië speelt zo slecht die moet je afmakenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet.. Vroeger speelden ze fantastisch nu gaat het om de 2 miljoen van de derde plaats
Gaat zo gebeuren ...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:22 schreef sacha het volgende:
[..]
wat is vroeger? Brazilië speelt zo slecht die moet je afmaken
Eerste poll is gemaakt!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij wilt weten wie allemaal op jou is, ga je gang
Oh ja nu heb ik het gezien .. Ik lach in een deukquote:Op zondag 13 juli 2014 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jeuh, er staan ook zoveel tipocs in 40+.
Oh die gewillige Brasa chicks .. Als je dan al aan de Cachaca zit ... zie je ze graagquote:Op zondag 13 juli 2014 01:54 schreef sacha het volgende:
wat doen die ordinaire dames nu weer in dit topic?
ja, drank maakt meer mooi bla bla jadiejaquote:Op zondag 13 juli 2014 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die gewillige Brasa chicks .. Als je dan al aan de Cachaca zit ... zie je ze graag
Voetballers zijn over het algemeen niet gezegend met groot intellect.quote:Op zondag 13 juli 2014 02:17 schreef sacha het volgende:
zeg, die Van Persie, zou die nog op de kleuterschool zitten?
Geen zelfde Ava, geen zelfde naam, hoezo dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:57 schreef Disana het volgende:
Fann, je hebt een dubbelganger:
Hittepetitje
Ze had jouw ava, maar ik heb even met haar ge'dm'd en ze heeft hem veranderd.quote:Op zondag 13 juli 2014 08:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Geen zelfde Ava, geen zelfde naam, hoezo dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |