"Is hij ook op mij?"-topics sla ik ook steevast overquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Heel soms zitten er echt treurige verhalen tussen waarbij ik echt empathie heb voor de TS, maar 9 van de 10 keer heb ik echt iets van....wat een gemiep.
Zullen we daar een poll over gaan maken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
"Is hij ook op mij?"-topics sla ik ook steevast over
Als jij wilt weten wie allemaal op jou is, ga je gangquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:46 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zullen we daar een poll over gaan maken?
Toch ruimte zat hier op 40+
Dat weet ie al. Z'n inbox puilt uit, vertelde hij vanochtend. Zelfs Fann en ik zitten ertussen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als jij wilt weten wie allemaal op jou is, ga je gang
Hij heeft toch niets over mijn foto's verteld hč?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat weet ie al. Z'n inbox puilt uit, vertelde hij vanochtend. Zelfs Fann en ik zitten ertussen.
Jawel. I'm shocked.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft toch niets over mijn foto's verteld hč?
Toch niet die uit KPD?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij heeft toch niets over mijn foto's verteld hč?
En we hadden nog wel zo afgesproken: what happens in dm, stays in dmquote:
Ik dacht ook even dat Fann van haar geloof was gevallenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:57 schreef Disana het volgende:
Fann, je hebt een dubbelganger:
Hittepetitje
Reken het hem niet aan, hij is gewoon trots dat hij jou heeft weten te scoren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En we hadden nog wel zo afgesproken: what happens in dm, stays in dm
Dat moet chocola geweest zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Reken het hem niet aan, hij is gewoon trots dat hij jou heeft weten te scoren.
Die moedervlek op je linkerbil, wil je die niet weg laten halen?
Lang niet meer gehoord.quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, van die oude discomuziek.
Met sommige nummers heb je dat inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 21:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het leuk, van die oude discomuziek.
Die is gaaf!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |