je bent zelf laag. En je gezicht is een dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:50 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Dus??? Wat een laag niveau zeg, zegt genoeg over jou! Bah bah
met je schrijfstijl doe je dat zelf. Aandachtshoer gr grquote:
Verkeerde been, Timmmmm?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik kots op de gouden kooi en ik kots op jou en iedereen die ermee te maken heeft, met dat pleuresprogramma
Ik weet niet wie er wat over jou en je hoerenprogramma heeft gezegd, maar die heeft bij mij een heldenstatus bereikt. Waar het ook over gaat, ik hoop dat jij en je gouden kooi tot op de enkels toe zijn afgebrand. Met de grond gelijk gemaakt.
Met je kutprogramma. En je kuthoofd. Natte tosti
Dan zal er wel een reden voor zijn he!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:56 schreef tonnie74 het volgende:
Het ging nu om Utopia! Waar ik hier zwart werd gemaakt. Laat een ieder in zijn waarde.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:58 schreef tonnie74 het volgende:
Dus ik word ook al hoer genoemd , kinderachtig , al dat gescheld doe ik toch ook niet. Ik moet het in mijn eentje opboksen tegen jullie.
Waar en door wie wordt je hoer genoemd dan? Of gaat het met je leesvaardigheid even slecht als met je schrijfvaardigheid?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:58 schreef tonnie74 het volgende:
Dus ik word ook al hoer genoemd , kinderachtig , al dat gescheld doe ik toch ook niet. Ik moet het in mijn eentje opboksen tegen jullie.
jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:58 schreef tonnie74 het volgende:
Ow ja ??? Tim heb ik jullie iets misdaan???
Leg eens uit? Jij bent ook vrij onduidelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:00 schreef timmmmm het volgende:
Alsof iemand voor jou wil betalentientonneke
Dat begrijp ik maar wat ze over mij zeggen voor iemand die geen eens lid was is wel triest. Hier mag je dus als hier bestempeld wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:01 schreef Twiney het volgende:
Je zal altijd haters hebben, mensen die over je roddelen.
Of dat nou via de media is of achter je rug om, get over it!
ik heb ook de ballen om te komen maar doe dat liever in mijn chick dan over het forum.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:01 schreef tonnie74 het volgende:
Ik heb tenminste de ballen om hier te komen.
Wat betalen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:00 schreef timmmmm het volgende:
Alsof iemand voor jou wil betalentientonneke
als aandachtshoer ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:03 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik maar wat ze over mij zeggen voor iemand die geen eens lid was is wel triest. Hier mag je dus als hier bestempeld worden
.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
met je schrijfstijl doe je dat zelf. Aandachtshoer gr gr
Een aandachtshoer wil zeggen dat je geilt op aandacht. En ik snap dd link wel. Nauwelijks weet iemand nog wie je bent, het hele pleuresprogramma waar je het over hebt is al minstens 5 jaar afgelopen maar tante tonnie moet hier nog even de aandacht op zichzelf vestigen omdat iemand toevallig iets onaardigs zei.quote:
Ja dat ben ik ! Zit hier shakend te typenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:08 schreef Persefoneia het volgende:
Is dit Tonneke, fan van het eerste uur?
Beetje dom dat je je in het hol van de leeuw gaat bevinden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:09 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Ja dat ben ik ! Zit hier shakend te typen
Als dat de bedoeling was is het gelukt
Toevallig???? Ik lees hier verschrikkelijke dingen over mezelf. En jullie hebben tonneke telefoonkaart gouden kooi mij ala naam gegeven . Zijn allemaal berichten van nu dus niks dat ik de gouden kooi erbij haal dat is reactie op actiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:08 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een aandachtshoer wil zeggen dat je geilt op aandacht. En ik snap dd link wel. Nauwelijks weet iemand nog wie je bent, het hele pleuresprogramma waar je het over hebt is al minstens 5 jaar afgelopen maar tante tonnie moet hier nog even de aandacht op zichzelf vestigen omdat iemand toevallig iets onaardigs zei.
Dus ik mag niet voor mezelf opkomen??quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:10 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Beetje dom dat je je in het hol van de leeuw gaat bevinden.
Je weet hoe hier met dat soort dingen om gegaan wordt.
Eigen schuld, dikke bult. Sorry.
O jazeker wel. Van mij mag je.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:12 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Dus ik mag niet voor mezelf opkomen??
Plaats eens een link daarnaar dan, zullen we dat eens even beoordelen. Hebben we wat te lachenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:11 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Toevallig???? Ik lees hier verschrikkelijke dingen over mezelf. En jullie hebben tonneke telefoonkaart gouden kooi mij ala naam gegeven . Zijn allemaal berichten van nu dus niks dat ik de gouden kooi erbij haal dat is reactie op actie
Daar krijg ik geen kans voor!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:09 schreef Hunter het volgende:
Respect moet je verdienen.
On topic: wat vind je van Utopia, Tonnie?
Nou doe je het toch echt zelf Tonneke. Er word je een normale vraag gesteld en je gaat zo reageren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:16 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Daar krijg ik geen kans voor!
Ben gewoon een normale vrouw hoor
Doe wat je niet laten kunt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Plaats eens een link daarnaar dan, zullen we dat eens even beoordelen. Hebben we wat te lachen
Wat doe ik dan?? Ik scheld nergensquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:17 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Nou doe je het toch echt zelf Tonneke. Er word je een normale vraag gesteld en je gaat zo reageren.
Ik weet niet wie je bent en waar dit over gaat en wat dit met Utopia te maken heeft.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:39 schreef tonnie74 het volgende:
Hallo fok mensen,
Ik las met rode oortjes de verhalen over mij! Ik vind dit echt niet normaal en schrok ervan! Wil even 1 ding recht zetten. Over de gouden kooi destijds! Ik heb met me eigen telefoon 2 zelfs op abbonnement gebeld de hele avond! had zelfs de uitdraaien laten zien! dus ik begrijp de hele ophef van jullie niet. iemand zo te kakken zetten zes jaar na datum is wel laag. en het is schending.
De mensen met wie ik was zeiden niks zeggen mond houden ik heb 6 x gezegd we moeten dit doorgeven, dus bij wie ligt dn de fout? me zus is hier zwart gemaakt de buurman een beste vriend, ik begrijp dat er iemand is die hier in den haag woont zsl geen naam noemen want zo steek ik niet inelkaar. en slagerij zuiderpark afgelopen week???? ben ik NIET geweest dus ik weet niet hoor
Ik hoop dat jullie begrijpen dat dit niet kan en dat we gewoon normaal door kunnen gaan.
ik dank jullie hiervoor. Tonneke
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:21 schreef tonnie74 het volgende:
Dit raakt me echt. Anders had ik hier niet gekomen. Ik vind het heel jammer had liever gelachen met jullie
Zet hier dan een link neer waar het over gaat. Wie je hier waar met je gouden kooi gedoe belachelijk maakt. Want ik heb bij god geen idee wie je bentquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:21 schreef tonnie74 het volgende:
Dit raakt me echt. Anders had ik hier niet gekomen. Ik vind het heel jammer had liever gelachen met jullie
Als ik in Utopia ben werd er over me geschreven dus in die zin heeft dat ermee te maken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:21 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent en waar dit over gaat en wat dit met Utopia te maken heeft.
Sorry, maar ik kan niet lachen en plezier maken met iemand die zichzelf het meest met Billy vergelijkt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:21 schreef tonnie74 het volgende:
Je bent daar geweestquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:22 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Als ik in Utopia ben werd er over me geschreven dus in die zin heeft dat ermee te maken.
Een avondmaal van Vannes (De fles)quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:24 schreef Persefoneia het volgende:
[..]Was als een van de eerste in het restoran van Vanas, en fan van het eerste uur.
UTO / [COS #2067] The Scene eerbetoon!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zet hier dan een link neer waar het over gaat. Wie je hier waar met je gouden kooi gedoe belachelijk maakt. Want ik heb bij god geen idee wie je bent
Je hoeft alleen maar tonneke fok in te typen bij googlequote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zet hier dan een link neer waar het over gaat. Wie je hier waar met je gouden kooi gedoe belachelijk maakt. Want ik heb bij god geen idee wie je bent
lololololololquote:
Kan je nagaan !!!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:27 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Je hoeft alleen maar tonneke fok in te typen bij google
Vind je dat normaal! Trek jij volle zalen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:29 schreef Loveless85 het volgende:
Goeden rel tonnie
Met je tokkiehoofd
Gr gr
Een soort groupie dus die RLS'en afloopt en probeert in de picture te komen. Succes ermee!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:26 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
UTO / [COS #2067] The Scene eerbetoon!
Eigenlijk alleen mezelf, maar dat laat ik nu ook maar even nu ik jou heb moeten zienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:31 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Vind je dat normaal! Trek jij volle zalen?
Pardon?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
lolololololol
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Corries gehandicapte zusje
Simpel hij vind Utopia niks!! Maar laat mij tenminste in me waardequote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat vindt je man ervan dat je 8 uur per dag utopia kijkt?
Oooo eM Geeequote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
lolololololol
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Corries gehandicapte zusje
Die grote stinkhond op het laatst ookquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:42 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Dit zegt zoveel over jou
Lol lol lol
Ja, naast die ene uit Lucky Letters.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:35 schreef GizartFRL het volgende:
Voor de beeldvorming:
TS is de middelste?
[ afbeelding ]
Mequote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:36 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Simpel hij vind Utopia niks!! Maar laat mij tenminste in me waarde
Ik wel!!! Mag ik?? Ik las gister ook wat dus dat ! Heb het aangekeken en dacht nu ga ik de confrontatie aan alleen kunnen ze hier niet normaal pratenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hond is leuk. Maar ik begrijp niet dat Tonneke nu komt klagen over een topic van 25 april.
Loveless heeft regelmatig een lamme arm.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:31 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Vind je dat normaal! Trek jij volle zalen?
Was gezellig gisteren hequote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Loveless heeft regelmatig een lamme arm.
Hypocriet???? Ik lul niet over de bewoners! Dus niks hypocriet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:56 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, jij bent dus een of andere groupie van RLS'en, zit in die hoedanigheid de hele dag naar dit soort onzin te kijken, te genieten van andermans sores en te oordelen over wie ze zijn en wat ze wel of niet doen.
Nou heb je je schijnbaar ergens dusdanig ingelikt dat je zelf ook even in Utopia langs mag komen, en als andere mede verstokte huisvrouwtjes dan precies hetzelfde doen en een oordeel over jou hebben is het niet goed, en komt mevrouw klagen over respect?
Beetje hypocriet, niet waar? Als je niet tegen kritiek of venijn kan moet je misschien niet met je doorrookte kop en tokkie legging op tv komen?
Ja, natuurlijk snap jij het wel. Ik heb gisteren niets over jou gelezen hoor. En jouw eerste post in dit topic, daar begrijp ik niets van. Telefoon? Twee abonnementen? Buurman? Waar gaat dat over? En wat heeft Slagerij Zuiderpark er mee te maken? Het is een nogal warrig verhaal, moeilijk om daar op te reageren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:56 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Ik wel!!! Mag ik?? Ik las gister ook wat dus dat ! Heb het aangekeken en dacht nu ga ik de confrontatie aan alleen kunnen ze hier niet normaal praten
Misschien loopt onze Ton in zijn algemeenheid wat achter.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:53 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Hond is leuk. Maar ik begrijp niet dat Tonneke nu komt klagen over een topic van 25 april.
Ah je kijkt, maar je hebt er geen mening over of lult er met niemand over? Kijk je ook weleens 8u per dag testbeeld?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:00 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Hypocriet???? Ik lul niet over de bewoners! Dus niks hypocriet.
Dus alle mensen die daar komen worden bestempeld, en ala je Utopia streams kijkt ben je een groupie?? Moet niet gekker worden . Jullie kijken ook en geven vervolgens lelijk commentaar wie is er nu erg dan??
Volgens mij is die baas met zijn sapje Arjan1112.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:35 schreef GizartFRL het volgende:
Voor de beeldvorming:
TS is de middelste?
[ afbeelding ]
Warrig maar allemaal geschreven over mij! Ik heb er geen warboel van gemaaktquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:01 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk snap jij het wel. Ik heb gisteren niets over jou gelezen hoor. En jouw eerste post in dit topic, daar begrijp ik niets van. Telefoon? Twee abonnementen? Buurman? Waar gaat dat over? En wat heeft Slagerij Zuiderpark er mee te maken? Het is een nogal warrig verhaal, moeilijk om daar op te reageren.
Fout gedachtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is die baas met zijn sapje Arjan1112.
Ben geen achterlijke begrijp het echt wel!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah je kijkt, maar je hebt er geen mening over of lult er met niemand over? Kijk je ook weleens 8u per dag testbeeld?
Voor een RLS groupie snap je maar bar weinig van hoe t werkt en wat ze bij t publiek hopen te bewerkstelligen
Maar waarom zou dat ons probleem zijn dan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:06 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Ben geen achterlijke begrijp het echt wel!
Begrijp jullie reacties en teksten niet
En zeker wel een mening maar die hou ik voor mezelfquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:06 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Het is mijn probleem nu maar jullie lullen Zo over mij du heb ik het recht ook te reageren doe ermee wat je wil! Ik sta er in me uppie voorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar waarom zou dat ons probleem zijn dan?
Begrijp jouw probleem niet als je alles zo warrig vertelt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:06 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Dat weet niemand.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:14 schreef N.icka het volgende:
team tonnie ! ........ waar gaat dit over ?
Dat van die slager heb ik wel gelezen,quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:01 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk snap jij het wel. Ik heb gisteren niets over jou gelezen hoor. En jouw eerste post in dit topic, daar begrijp ik niets van. Telefoon? Twee abonnementen? Buurman? Waar gaat dat over? En wat heeft Slagerij Zuiderpark er mee te maken? Het is een nogal warrig verhaal, moeilijk om daar op te reageren.
Wat ik nu snap is dat Tonnie bij de Gouden Kooi een telefoonactie op touw heeft gezet voor Huub en dat ze hier bij Utopia bekend staat als fan van het eerste uur.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:43 schreef IsitHeaven het volgende:
[..]
Dat van die slager heb ik wel gelezen,
maar dan nog snap ik er niks van.
Ah ok. Duidelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:48 schreef Haropro het volgende:
[..]
Wat ik nu snap is dat Tonnie bij de Gouden Kooi een telefoonactie op touw heeft gezet voor Huub en dat ze hier bij Utopia bekend staat als fan van het eerste uur.
Nu is ze boos omdat er op 25 april, toen was ze op bezoek in Utopia, lelijke dingen over haar gezegd zijn in de COS. Bovendien werden er dingen van de Gouden Kooi bij gehaald en dingen die volgens Tonnie niet waar zijn.
Dat is het hele verhaal volgens mij.
Heeft iemand een foto van deze 'normale vrouw'?quote:
Ik heb het gelezen, maar eerlijk gezegd zie ik niets dat echt naar is. Dat er wat commentaar komt is logisch, want jij kiest er nu eenmaal voor met je hoofd op de streams te verschijnen. Ik zou er niet te zwaar aan tillen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:26 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
UTO / [COS #2067] The Scene eerbetoon!
Niet. Ik zag dit in de actieve topics en Timmmmm zijn reactie viel op.quote:
jaja dat zal wel weerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet. Ik zag dit in de actieve topics en Timmmmm zijn reactie viel op.
Corrie
Koekoek.gif
Echt niet! Gemeen ventje dat je bent.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Haha jij lijkt op tonnie. Corrie en tonnie, het heeft wel wat
Maar tranentrekker tonnie is toch al huilend vertrokken. Hoewel ik eerder een trollende 'tonnie' vermoedquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:09 schreef liesje1979 het volgende:
Anyhow, dit gaat niet over Corrie maar over Tonnie en de gemene FOK!ers.
Misschien komt ze nog terug. Genoeg andere topics om Corrie op de kast te krijgen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar tranentrekker tonnie is toch al huilend vertrokken. Hoewel ik eerder een trollende 'tonnie' vermoed
Ze leek mij wel echt overstuur. Niet terecht mijns inziens, maar toch. Iemand die zo gevoelig is kan misschien ook maar beter niet voor het voetlicht treden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar tranentrekker tonnie is toch al huilend vertrokken. Hoewel ik eerder een trollende 'tonnie' vermoed
Ik gok dat ze het echt is. Schuimpjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik bedoel meer dat als dit ecjt tonnie is, ik echt een aardbei ben
Hmm. Geen probleem. Ik ben gek op aardbeien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik bedoel meer dat als dit ecjt tonnie is, ik echt een aardbei ben
Wat bedoelen jullie eigenlijk precies met schuimpjes?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik gok dat ze het echt is. Schuimpjes.
Inderdaad. Enorme stalkert die Torrie.quote:
Lekker belangrijk. De hamvraag is of de aardappels al geoogst zijn. Toch mooi dat mensen dingen leren van Utopia.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:30 schreef RobbieRonald het volgende:
Hoe kun je in vredesnaam de meest ranzige persoon in die loods (samen met Ruud) als favoriet hebben
Tonnie van Pepperstreets.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Inderdaad. Enorme stalkert die Torrie.
Torrie1874.
Kutblaffertje denk ik, 020 he?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Heeft Cor ook een zo een grote stinkhond?
Gastquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik kots op de gouden kooi en ik kots op jou en iedereen die ermee te maken heeft, met dat pleuresprogramma
Ik weet niet wie er wat over jou en je hoerenprogramma heeft gezegd, maar die heeft bij mij een heldenstatus bereikt. Waar het ook over gaat, ik hoop dat jij en je gouden kooi tot op de enkels toe zijn afgebrand. Met de grond gelijk gemaakt.
Met je kutprogramma. En je kuthoofd. Natte tosti
Leuke poging om een mini-relletje te creëren, alleen jammer dat je een trol bent.quote:
vond dit wel een goed topique voor jouwquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:44 schreef Jian het volgende:
Geen idee waar dit over gaat? Overduidelijk schuimpjestopic (voor en door)
Ik miste je al ...quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
vond dit wel een goed topique voor jouw
Jou.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 17:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
vond dit wel een goed topique voor jouw
quote:Op maandag 15 september 2014 21:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Onze Tonneke heeft ook al muzikale ambities
Beter trek je een uitkering.quote:Op maandag 22 september 2014 18:09 schreef Japie77 het volgende:
In een callcenter werken. Yeah right. Als je voor zo'n hongerloontje en zo'n kutbaan je bed uitkomt kan je jezelf met recht een slaaf noemen....
Als je zou moeten kiezen tussen een uitkering waar je hetzelfde of nog meer inkomen krijgt als bij zon waardeloze baan bij een callcenter lijkt me de keuze niet zo moelijk nee. Als dit systeem er voor zorgt dat mensen zo uitgebuit worden waarom zou je dan nog je best doen om zon baan te vinden? Kan je beter vrijwilligerswerk gaan doen. Ook een stuk nuttiger dan mensen een of ander product aansmeren dat na een paar maanden alweer kapot is.....quote:
Ja beter lekker in je nest blijven liggen en anderen voor je laten werken. Topquote:Op maandag 22 september 2014 18:09 schreef Japie77 het volgende:
In een callcenter werken. Yeah right. Als je voor zo'n hongerloontje en zo'n kutbaan je bed uitkomt kan je jezelf met recht een slaaf noemen....
Nee mensen dingen aansmeren die ze niet nodig hebben en met een paar maanden alweer kapot gaan omdat ze met opzet gebrekkig gemaakt worden (planned obsolecence) is een stuk beter....quote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja beter lekker in je nest blijven liggen en anderen voor je laten werken. Top![]()
Respect!
Ik help je graag jezelf schoon te praten, luie uitvreter.quote:Op maandag 22 september 2014 19:56 schreef Japie77 het volgende:
Mooi voorbeeld van mijn voorbeeld hierboven. Dank!
En Japie heeft een punt hoor, want dat is het enige wat callcenters doen. Gebrekkige meuk verkopen. Echt waar.quote:Op maandag 22 september 2014 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik help je graag jezelf schoon te praten, luie uitvreter.
Als je de intelligentie mist om een normale discussie te voeren hier wat doe je hier dan?quote:Op maandag 22 september 2014 19:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik help je graag jezelf schoon te praten, luie uitvreter.
Volgens mij mis jij de intelligentie om te begrijpen in wat voor een topic je jouw quasi-intelligente wijsheden verkondigt.quote:Op maandag 22 september 2014 19:59 schreef Japie77 het volgende:
Als je de intelligentie mist om een normale discussie te voeren hier wat doe je hier dan?
Ik reageerde op de post van iemand anders.quote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij de intelligentie om te begrijpen in wat voor een topic je jouw quasi-intelligente wijsheden verkondigt.
Dan kun je trots op jezelf zijn dat je een baan hebt en jezelf kan onderhoudenquote:Op maandag 22 september 2014 18:09 schreef Japie77 het volgende:
Maar hoe meer je ziet hoe de dingen in elkaar steken hoe minder trots je kunt zijn dat je een bepaald soort baan hebt. Of maakt het niet uit wat voor soort baan, als je maar werkt?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:31 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Dan kun je trots op jezelf zijn dat je een baan hebt en jezelf kan onderhouden
Team Natte Tostiquote:
Mag ik in jouw team ?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |