je bent zelf laag. En je gezicht is een dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:50 schreef tonnie74 het volgende:
[..]
Dus??? Wat een laag niveau zeg, zegt genoeg over jou! Bah bah
met je schrijfstijl doe je dat zelf. Aandachtshoer gr grquote:
Verkeerde been, Timmmmm?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:45 schreef timmmmm het volgende:
Ik kots op de gouden kooi en ik kots op jou en iedereen die ermee te maken heeft, met dat pleuresprogramma
Ik weet niet wie er wat over jou en je hoerenprogramma heeft gezegd, maar die heeft bij mij een heldenstatus bereikt. Waar het ook over gaat, ik hoop dat jij en je gouden kooi tot op de enkels toe zijn afgebrand. Met de grond gelijk gemaakt.
Met je kutprogramma. En je kuthoofd. Natte tosti
Dan zal er wel een reden voor zijn he!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:56 schreef tonnie74 het volgende:
Het ging nu om Utopia! Waar ik hier zwart werd gemaakt. Laat een ieder in zijn waarde.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:58 schreef tonnie74 het volgende:
Dus ik word ook al hoer genoemd , kinderachtig , al dat gescheld doe ik toch ook niet. Ik moet het in mijn eentje opboksen tegen jullie.
Waar en door wie wordt je hoer genoemd dan? Of gaat het met je leesvaardigheid even slecht als met je schrijfvaardigheid?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:58 schreef tonnie74 het volgende:
Dus ik word ook al hoer genoemd , kinderachtig , al dat gescheld doe ik toch ook niet. Ik moet het in mijn eentje opboksen tegen jullie.
jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:58 schreef tonnie74 het volgende:
Ow ja ??? Tim heb ik jullie iets misdaan???
Leg eens uit? Jij bent ook vrij onduidelijkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:00 schreef timmmmm het volgende:
Alsof iemand voor jou wil betalentientonneke
Dat begrijp ik maar wat ze over mij zeggen voor iemand die geen eens lid was is wel triest. Hier mag je dus als hier bestempeld wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:01 schreef Twiney het volgende:
Je zal altijd haters hebben, mensen die over je roddelen.
Of dat nou via de media is of achter je rug om, get over it!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |