"Kijk mam m'n haar danst"quote:
*been uitsteekt*quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:16 schreef DaMart het volgende:
Iedereen? Als in heel veel mensen bij elkaar?
* DaMart rent weg.
Ik heb hier nog een rustig hoekje voor je hoorquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:16 schreef DaMart het volgende:
Iedereen? Als in heel veel mensen bij elkaar?
* DaMart rent weg.
* DaMart springt nog net op tijd omhoog en maakt in de lucht een driedubbele salto en een flikflak, om, nadat hij op de grond geland is, hard verder te rennen.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart springt nog net op tijd omhoog en maakt in de lucht een driedubbele salto en een flikflak, om, nadat hij op de grond geland is, hard verder te rennen.
Jij kijkt ook de film op rtl 5?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart springt nog net op tijd omhoog en maakt in de lucht een driedubbele salto en een flikflak, om, nadat hij op de grond geland is, hard verder te rennen.
Oeh, dat wil ik meemakenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan ga ik ze aanklagen voor plagiaat.
Trustquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar nu eerst nog eventjes lezen en daarna slapen.
Trustequote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Trustenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
trustenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
ach, had weer eens een gezellige 'discussie' hier thuisquote:
Altijd balenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, had weer eens een gezellige 'discussie' hier thuis
En nu?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er een beetje behoorlijk klaar mee
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nog steeds, maar niet al te lang meer
ik herinnerde haar d'r aan dat ik de 20e weg ben..... Als door een bij gestoken kreeg ik een hele tirade over me heen hoe achterlijk ze het allemaal vindt. Maar toen ik het de 1e keer meldde kreeg ik een 'oh, ok' als reactie...quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik herinnerde haar d'r aan dat ik de 20e weg ben..... Als door een bij gestoken kreeg ik een hele tirade over me heen hoe achterlijk ze het allemaal vindt. Maar toen ik het de 1e keer meldde kreeg ik een 'oh, ok' als reactie...
quote:
ze bekijkt het maar, ik doe al zo weinig voor mezelf, ik ga dit echt niet voor d'r laten schieten, ben er echt klaar mee. Dus ze heeft het maar te accepteren.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze bekijkt het maar, ik doe al zo weinig voor mezelf, ik ga dit echt niet voor d'r laten schieten, ben er echt klaar mee. Dus ze heeft het maar te accepteren.
ze vindt maar dat iedereen hetzelfde moet denken als zij doet....quote:
moet je ook niet willen joh.. werkt alleen maar tegen. Dan gaat ze vast tegen allerlei kleine dingen aanlopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:49 schreef Koen66 het volgende:
maar zichzelf wel klem lullen dat ze niks weet van de mensen die ik online tref, maar vervolgens er niets van willen weten als ik voorstel eens een avondje mee te kletsen
Dat ben je al een tijdje geloof ikquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er een beetje behoorlijk klaar mee
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh en omdat het natuurlijk wel gewoon stom en kut is even n
ik weer het, ik negeer het ook volkomen, maar netto is ze nu dus boos en zonder wat te zeggen naar boven gegaan, mij compleet gestoord vinden en zo overtuigd van d'r eigen gelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je ook niet willen joh.. werkt alleen maar tegen. Dan gaat ze vast tegen allerlei kleine dingen aanlopen.
Jouw ding is jouw ding en soms mag je best een beetje schijt hebben aan wat madam daar van vindje geeft al genoeg op qua leuke dingen doen
En er maar onzedelijke dingen doenquote:
moet ze lekker doen, kijken of ze daar nou veel gelukkiger van wordtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weer het, ik negeer het ook volkomen, maar netto is ze nu dus boos en zonder wat te zeggen naar boven gegaan, mij compleet gestoord vinden en zo overtuigd van d'r eigen gelijk
quote:
Bahquote:
realiseert ze zich niet, de enige waarheid is haar waarheid.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:02 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet ze lekker doen, kijken of ze daar nou veel gelukkiger van wordt![]()
Mensen die zich soms niet kunnen verplaatsen in anderen omdat hun ding ze egoïstisch maakt
Misschien wil ze je graag thuis hebben, ipv voor haar vreemde mensen van het boze internet. Niet iedereen is zo happig op internetmeets, mijn vrouw heeft het een keer gedaan, daar is ze nu mee getrouwdquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
realiseert ze zich niet, de enige waarheid is haar waarheid.
dat zal best zijn, maar we zijn getrouwd met de gedachte elkaar in onze waarde te laten en ook onze eigen dingen te laten doen. Dan moet je ook normaal kunnen doen over dingen die je niet snapt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien wil ze je graag thuis hebben, ipv voor haar vreemde mensen van het boze internet. Niet iedereen is zo happig op internetmeets, mijn vrouw heeft het een keer gedaan, daar is ze nu mee getrouwdMaar die is er ook niet happig op, terwijl ze ook op FOK! zit. Oke, ze laat me van alles doen, maar ze weet hoe vergroeid ik met deze site ben, ik reis er de halve wereld voor over
Ik doe met je meequote:
+2quote:
quote:
ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er nog, was ffdat het stil was
Het ging over batsclubs en sm-kleders, kan ook niet anders hequote:
verdomd ja daar had ik het net ff overquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ging over batsclubs en sm-kleders, kan ook niet anders he
gf voelt dat aan denk ikquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
verdomd ja daar had ik het net ff over
Ik wil niet hard en lullig overkomen aangezien de meeste mij niet kennen hier en dit nogal lullig over kan komen maar je weet buur dat ik het niet zo lullig en hard bedoel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik weer het, ik negeer het ook volkomen, maar netto is ze nu dus boos en zonder wat te zeggen naar boven gegaan, mij compleet gestoord vinden en zo overtuigd van d'r eigen gelijk
huhquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het ging over batsclubs en sm-kleders, kan ook niet anders he
om een reden die ik net ook bij de buren noemde, is niet zo makkelijk als dat je zoud enkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik wil niet hard en lullig overkomen aangezien de meeste mij niet kennen hier en dit nogal lullig over kan komen maar je weet buur dat ik het niet zo lullig en hard bedoel.
Waarom ga je niet weg bij haar als het allemaal zo rot is?
de 20/7 meet heeft voor een gezellige sfeer hier thuis gezorgd netquote:
Je kinderen worden er ook niet gelukkiger van als ze pappa en mamma ongelukkig zien de hele tijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
om een reden die ik net ook bij de buren noemde, is niet zo makkelijk als dat je zoud enken
ONZ / [Radio 49] #4987 Emmertje draait er weer op lossss
ik las hetquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
de 20/7 meet heeft voor een gezellige sfeer hier thuis gezorgd net
maar ik geef het niet op, en heb er nog steeds erg zin inquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar ik geef het niet op, en heb er nog steeds erg zin in
niet gaan en als een geslagen hond naar d'r luisteren is te gemakkelijk, zou ze wel willenquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet gaan en als een geslagen hond naar d'r luisteren is te gemakkelijk, zou ze wel willen
liefffffffquote:
dank je manquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga mijn bed maar weer eens zoeken
Truste allemaal en sterkte Koen
Morgen bel ik haar wel evenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 01:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
liefffffff![]()
van vrouwlief kreeg ik er geen toen ze naar bed ging
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 11-07-2014 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 083 Cat22
02. 048 Nikkie_86
03. 048 Koen66
04. 044 Takaiki
05. 044 LovelyLady
06. 040 gianni61
07. 038 Solique
08. 036 DaMart
09. 032 essnhills
10. 029 crv
11. 026 MPG
12. 024 wel.o.k
13. 020 Buurpoes
14. 012 littledrummergirl
15. 010 Bos81
16. 010 indaha
17. 009 tombolafan
18. 008 goldfinger1963
19. 008 marcb1974
20. 007 Miniem
Reeks-statistieken!
zuchtquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, had weer eens een gezellige 'discussie' hier thuis
BP-dag!quote:
Besjoerrrr!quote:
Hoi Poesquote:
misschien moet je het voer eerst ontdooien of pak je het uit de verkeerde catfood-fridge ?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 07:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
BP-dag!![]()
![]()
![]()
Even wakker voor kattenvoerduty (met al die kotsers maar even vaker wat kleine beetjes voeren) en dan nog een paar uur
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 07:25 schreef crv het volgende:
[..]
misschien moet je het voer eerst ontdooien of pak je het uit de verkeerde catfood-fridge ?
quote:
Ik heb al een ring gekochtquote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens bezitterig? Heb je haar al ten huwelijk gevraagd of zo?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:20 schreef Miniem het volgende:
Ik heb gedroomd dat er een foto van cat in het topic stonf![]()
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat jouw naam een bewerking is van het boek van Joseph Heller.
Ontbijten, roddelen, afwassenquote:
Opgezocht, dat zei ik gisteren toch al!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat jouw naam een bewerking is van het boek van Joseph Heller.
Niet gezienquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Opgezocht, dat zei ik gisteren toch al!
quote:
ohhhquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik moest aan mijn logé vragen wat het betekent![]()
Et tu, Nikkiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhhdat zijn grondbeginselen van het chat taaltje...
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Ik moest aan mijn logé vragen wat het betekent![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:39 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ohhhdat zijn grondbeginselen van het chat taaltje...
jij gaat al heel wat langer dan mij mee hier... verbaasd me dat jij t niet wist..quote:
FOK!ken isnie chattenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:56 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
jij gaat al heel wat langer dan mij mee hier... verbaasd me dat jij t niet wist..
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:00 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is Toek klaar om te vertrekken, ik zal mijn schoenen maar eens aan gaan doen.
geen rubberlaarzenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:00 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij is Toek klaar om te vertrekken, ik zal mijn schoenen maar eens aan gaan doen.
taxiquote:
is een bbq niets voor jequote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik kan niet bedenken wat ik wil gaan doen vandaag
in bed liggen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik kan niet bedenken wat ik wil gaan doen vandaag
ja maar pas vanavondquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een bbq niets voor je![]()
een indonesche
de buurman is aan het verbouwenquote:
vanaf 5 uur alquote:
irritant is dat.... wil he lekker relaxen en dan drilboor boormachine hamerquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de buurman is aan het verbouwenniet heel zen in bed
meh.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
de buurman is aan het verbouwenniet heel zen in bed
jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vanaf 5 uur al![]()
klinkt trouwens beter dan wat je krijgt
Wat is dat voor iets??quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is een bbq niets voor je![]()
een indonesche
ja maarmoet je niet opeten... is jammie om naar te kijken...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat ook wel, maar van douchegel ga je zo schuimbekkenn.
O zo.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:40 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
ja maarmoet je niet opeten... is jammie om naar te kijken...
Met de trein, of ga je met de auto?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:42 schreef Nikkie_86 het volgende:
Hans... maandag wel ff zwaaien als k langsrijd he
ik zwaai ook heul hardquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan moet ik wel hard zwaaien, anders zie je het niet.
eerst zorgen dat ik niet ziekword... heb al een keelontsteking..quote:
Ow.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:45 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
eerst zorgen dat ik niet ziekword... heb al een keelontsteking..
geen idee.. dan zal k ff moeten bellen.. ik dou andere collega ook meenemen..quote:
Uitstekend!quote:
Mooi zoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:47 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Uitstekend!genieten van een welverdiende vakantie en in augustus weer verder bikkelen op school
Hendig is het allemaal niet dus.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:47 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
geen idee.. dan zal k ff moeten bellen.. ik dou andere collega ook meenemen..
haha zo lang ben ik nog nooit ziek geweest..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Hendig is het allemaal niet dus.
En anders kun je mooi uitzieken en zondag mee naar belgië
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:49 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
haha zo lang ben ik nog nooit ziek geweest..
Vaak wel ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef JJH het volgende:
De auto is ook echt veel sneller dan de fiets.
Ik heb het net aangevraagd om eens te kijken hoe het bevalt. Ben niet gewend dat als ik op mijn telefoon een bericht wil invoeren, dat binnen een seconde geplaatst isquote:
Ik ben net terug uit Haarlem, op de fiets, en ik durf de stelling wel aan dat ik net zo snel was als met de auto, want een parkeerplaats zoeken in Haarlem is een crime. Bovendien kun je met de fiets een stuk van de route afsnijdenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef JJH het volgende:
De auto is ook echt veel sneller dan de fiets.
Dat haal ik met mijn 3,5G ook wel hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het net aangevraagd om eens te kijken hoe het bevalt. Ben niet gewend dat als ik op mijn telefoon een bericht wil invoeren, dat binnen een seconde geplaatst is.
Jij fiets ook 80/120 km/h?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit Haarlem, op de fiets, en ik durf de stelling wel aan dat ik net zo snel was als met de auto, want een parkeerplaats zoeken in Haarlem is een crime. Bovendien kun je met de fiets een stuk van de route afsnijden.
Uiteraardquote:
Meh, ik ging kijken op mijn telefoon, maar ik ben thuis dus die hangt nu aan de wifi.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was zo ongeveer direct. Die seconde was een ruime maatstaf.
Ik pak ook altijd de fiets naar mijn werk hoor, Ben ik binnen tien minuten over. Met de auto doe ik er overdag minstens tien minuten over.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
.
Maar qua tijd om van Zandvoort naar een winkel in Haarlem te komen, maakt het niets uit. Op de fiets kom je ook dichter bij de winkels dan met de auto.
Yep, en onderwerp nog niet besproken vandaag. Maar gaat komende week zeker terug komenquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat wordt dan doorposten als je trek hebt.
Hmmz.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, en onderwerp nog niet besproken vandaag. Maar gaat komende week zeker terug komen
quote:
quote:
Ligt er meestal aan wie van de dames aan het spammen zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moeten we het tempo wel gaan opvoeren naar gemiddeld 3 a 4 topics per dag.
Alleen de dames spammen, inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt er meestal aan wie van de dames aan het spammen zijn
want jij staat nooit in de top 5 postersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt er meestal aan wie van de dames aan het spammen zijn
Koen is zo'n brave borst.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
want jij staat nooit in de top 5 posters
touchéquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
want jij staat nooit in de top 5 posters
onze koene ridderquote:
Een vrouw.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:23 schreef Buurpoes het volgende:
Wut, wat? Moet het topic vol?
Zal ik meedoen?
Is meer een knipoog voor de insiders, die Koens achternaam wetenquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is meer een knipoog voor de insiders, die Koens achternaam weten![]()
ik weet hem ook nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]nou, ik voel me echt welkom, als niet-insider.
Tuurlijk ben je welkom. Maar goed soms kun je gewoon niet voorkomen dat we iets posten wat nieuwelingen nog niet snappen of weten. Sommigen zitten al meer dan 3 tot 4 jaar indeze SC. Dan kent men elkaar gewoon wat beter en weet men meer van elkaar.. Dan krijg je dat al snelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]nou, ik voel me echt welkom, als niet-insider.
quote:
grote beerquote:
Halloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
En dit idd. Niemand wordt hier buiten gesloten, maar de meesten kennen elkaar al langer en sommige grapjes zijn voor nieuwkomers niet te begrijpenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je welkom. Maar goed soms kun je gewoon niet voorkomen dat we iets posten wat nieuwelingen nog niet snappen of weten. Sommigen zitten al meer dan 3 tot 4 jaar indeze SC. Dan kent men elkaar gewoon wat beter en weet men meer van elkaar.. Dan krijg je dat al snel![]()
![]()
quote:
Vuige vieze hobbies heb jij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Het is een beetje een propaganda-ui
Het hart met lemniscaat staat voor polyamorie en de triskelion voor bdsm
S mag niet eens een broek aan thuisquote:
Dat sluit ik dan weer niet uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik ben gisteren niet gebeld, nu moet ik maandag of dinsdag afwachten
die snapte ik ook zonder de spoiler hoor. En stom als mensen niet doen wat ze zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Kloptquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
S mag niet eens een broek aan thuis
[..]
Dat sluit ik dan weer niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
S mag niet eens een broek aan thuis
[..]
Dat sluit ik dan weer niet uitdat wanstalige ding wat met kerst ofzo op mn wall opdookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die snapte ik ook zonder de spoiler hoor. En stom als mensen niet doen wat ze zeggen
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]Dat dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
ja of, oh sorry we hebben toch n andere kandidaat ervoor met voorrang ofzoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk wacht nog steeds tot er iets fout gaat, dat ze me per ongeluk wissen ofzo
[..]
Dat dacht ik al
Hoeft niet hoor, we kunnen ook gelijk van 0 naar 100quote:
Neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat wanstalige ding wat met kerst ofzo op mn wall opdook?
Of "we zijn erachter gekomen dat we de woning verkeerd ingeschaald hebben en gaan hem voor 150 euro meer opnieuw aanbieden"quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja of, oh sorry we hebben toch n andere kandidaat ervoor met voorrang ofzo
Nog hommo ook? Viestet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, we kunnen ook gelijk van 0 naar 100
[..]
NeeHoewel die ook wel tof was, dat was met de kerstmuts van GF
Tijdens de hotelmeet in 2010 had ik een rokje van Bar aan
klinkt niet heel aantrekkelijk. .. no offencequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, we kunnen ook gelijk van 0 naar 100
[..]
NeeHoewel die ook wel tof was, dat was met de kerstmuts van GF
Tijdens de hotelmeet in 2010 had ik een rokje van Bar aan
Ik heb hem in een jurk gezien....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klinkt niet heel aantrekkelijk. .. no offence
heerlijke scenario's om je druk om te maken in je vrije weekendquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of "we zijn erachter gekomen dat we de woning verkeerd ingeschaald hebben en gaan hem voor 150 euro meer opnieuw aanbieden"
Alleen voor jou hoorquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klinkt niet heel aantrekkelijk. .. no offence
quote:
Preciesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heerlijke scenario's om je druk om te maken in je vrije weekend
narcistjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alleen voor jou hoor
[..]En ik maar denken dat ik er super sexy uitzag
![]()
mail ze nog even om ze te helpen herinneren dat ze je maandag bellenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En ook daar zijn foto's van... ik zie een patroon
[..]
PreciesZit mezelf echt gek te maken
Kniuffelend met mij nog wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En ook daar zijn foto's van... ik zie een patroon
[..]
PreciesZit mezelf echt gek te maken
Ik heb hulp nodigquote:
die mag in mijn pm box verschijnenquote:
laten we er een keer over praten onder het genot van n biertjequote:
Ik geloof dat je maar ff op facebook moet gaan graven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die mag in mijn pm box verschijnennu is mijn nieuwsgierigheid gewekt
die van jou of van kaptein?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geloof dat je maar ff op facebook moet gaan graven.
Van afgelopen halloween.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die van jou of van kaptein?
Toen kende ik jullie nog niet
das geen antwoordquote:
Oe, dat zou mij zelf lukken, ik heb jou op facebook!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geloof dat je maar ff op facebook moet gaan graven.
ah die heb ikquote:
Als het goed is heeft een klantenservicemiep dat al voor mij gedaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mail ze nog even om ze te helpen herinneren dat ze je maandag bellenzij zijn het tenslotte vergeten
Jaquote:
Staan niet op fok, wel op feestboekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Buurpoes het volgende:
Kunnen die foto's ook even geplaatst worden? Ik heb ze namelijk gemist...
Gewoon op feestboek kijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die mag in mijn pm box verschijnennu is mijn nieuwsgierigheid gewekt
Lijkt me een strak planquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laten we er een keer over praten onder het genot van n biertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |