Altijd balenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach, had weer eens een gezellige 'discussie' hier thuis
En nu?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er een beetje behoorlijk klaar mee
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Nog steeds, maar niet al te lang meer
ik herinnerde haar d'r aan dat ik de 20e weg ben..... Als door een bij gestoken kreeg ik een hele tirade over me heen hoe achterlijk ze het allemaal vindt. Maar toen ik het de 1e keer meldde kreeg ik een 'oh, ok' als reactie...quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik herinnerde haar d'r aan dat ik de 20e weg ben..... Als door een bij gestoken kreeg ik een hele tirade over me heen hoe achterlijk ze het allemaal vindt. Maar toen ik het de 1e keer meldde kreeg ik een 'oh, ok' als reactie...
quote:
ze bekijkt het maar, ik doe al zo weinig voor mezelf, ik ga dit echt niet voor d'r laten schieten, ben er echt klaar mee. Dus ze heeft het maar te accepteren.quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze bekijkt het maar, ik doe al zo weinig voor mezelf, ik ga dit echt niet voor d'r laten schieten, ben er echt klaar mee. Dus ze heeft het maar te accepteren.
ze vindt maar dat iedereen hetzelfde moet denken als zij doet....quote:
moet je ook niet willen joh.. werkt alleen maar tegen. Dan gaat ze vast tegen allerlei kleine dingen aanlopen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:49 schreef Koen66 het volgende:
maar zichzelf wel klem lullen dat ze niks weet van de mensen die ik online tref, maar vervolgens er niets van willen weten als ik voorstel eens een avondje mee te kletsen
Dat ben je al een tijdje geloof ikquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben er een beetje behoorlijk klaar mee
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh en omdat het natuurlijk wel gewoon stom en kut is even n
ik weer het, ik negeer het ook volkomen, maar netto is ze nu dus boos en zonder wat te zeggen naar boven gegaan, mij compleet gestoord vinden en zo overtuigd van d'r eigen gelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
moet je ook niet willen joh.. werkt alleen maar tegen. Dan gaat ze vast tegen allerlei kleine dingen aanlopen.
Jouw ding is jouw ding en soms mag je best een beetje schijt hebben aan wat madam daar van vindje geeft al genoeg op qua leuke dingen doen
En er maar onzedelijke dingen doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |