Vaak wel ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef JJH het volgende:
De auto is ook echt veel sneller dan de fiets.
Ik heb het net aangevraagd om eens te kijken hoe het bevalt. Ben niet gewend dat als ik op mijn telefoon een bericht wil invoeren, dat binnen een seconde geplaatst isquote:
Ik ben net terug uit Haarlem, op de fiets, en ik durf de stelling wel aan dat ik net zo snel was als met de auto, want een parkeerplaats zoeken in Haarlem is een crime. Bovendien kun je met de fiets een stuk van de route afsnijdenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:23 schreef JJH het volgende:
De auto is ook echt veel sneller dan de fiets.
Dat haal ik met mijn 3,5G ook wel hoor.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb het net aangevraagd om eens te kijken hoe het bevalt. Ben niet gewend dat als ik op mijn telefoon een bericht wil invoeren, dat binnen een seconde geplaatst is.
Jij fiets ook 80/120 km/h?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben net terug uit Haarlem, op de fiets, en ik durf de stelling wel aan dat ik net zo snel was als met de auto, want een parkeerplaats zoeken in Haarlem is een crime. Bovendien kun je met de fiets een stuk van de route afsnijden.
Uiteraardquote:
Meh, ik ging kijken op mijn telefoon, maar ik ben thuis dus die hangt nu aan de wifi.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit was zo ongeveer direct. Die seconde was een ruime maatstaf.
Ik pak ook altijd de fiets naar mijn werk hoor, Ben ik binnen tien minuten over. Met de auto doe ik er overdag minstens tien minuten over.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
.
Maar qua tijd om van Zandvoort naar een winkel in Haarlem te komen, maakt het niets uit. Op de fiets kom je ook dichter bij de winkels dan met de auto.
Yep, en onderwerp nog niet besproken vandaag. Maar gaat komende week zeker terug komenquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat wordt dan doorposten als je trek hebt.
Hmmz.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, en onderwerp nog niet besproken vandaag. Maar gaat komende week zeker terug komen
quote:
quote:
Ligt er meestal aan wie van de dames aan het spammen zijnquote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moeten we het tempo wel gaan opvoeren naar gemiddeld 3 a 4 topics per dag.
Alleen de dames spammen, inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt er meestal aan wie van de dames aan het spammen zijn
want jij staat nooit in de top 5 postersquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ligt er meestal aan wie van de dames aan het spammen zijn
Koen is zo'n brave borst.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
want jij staat nooit in de top 5 posters
touchéquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:03 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
want jij staat nooit in de top 5 posters
onze koene ridderquote:
Een vrouw.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:23 schreef Buurpoes het volgende:
Wut, wat? Moet het topic vol?
Zal ik meedoen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |