ja of, oh sorry we hebben toch n andere kandidaat ervoor met voorrang ofzoquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja inderdaadIk wacht nog steeds tot er iets fout gaat, dat ze me per ongeluk wissen ofzo
[..]
Dat dacht ik al
Hoeft niet hoor, we kunnen ook gelijk van 0 naar 100quote:
Neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat wanstalige ding wat met kerst ofzo op mn wall opdook?
Of "we zijn erachter gekomen dat we de woning verkeerd ingeschaald hebben en gaan hem voor 150 euro meer opnieuw aanbieden"quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja of, oh sorry we hebben toch n andere kandidaat ervoor met voorrang ofzo
Nog hommo ook? Viestet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, we kunnen ook gelijk van 0 naar 100
[..]
NeeHoewel die ook wel tof was, dat was met de kerstmuts van GF
Tijdens de hotelmeet in 2010 had ik een rokje van Bar aan
klinkt niet heel aantrekkelijk. .. no offencequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, we kunnen ook gelijk van 0 naar 100
[..]
NeeHoewel die ook wel tof was, dat was met de kerstmuts van GF
Tijdens de hotelmeet in 2010 had ik een rokje van Bar aan
Ik heb hem in een jurk gezien....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klinkt niet heel aantrekkelijk. .. no offence
heerlijke scenario's om je druk om te maken in je vrije weekendquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Of "we zijn erachter gekomen dat we de woning verkeerd ingeschaald hebben en gaan hem voor 150 euro meer opnieuw aanbieden"
Alleen voor jou hoorquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
klinkt niet heel aantrekkelijk. .. no offence
quote:
Preciesquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heerlijke scenario's om je druk om te maken in je vrije weekend
narcistjequote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Alleen voor jou hoor
[..]En ik maar denken dat ik er super sexy uitzag
![]()
mail ze nog even om ze te helpen herinneren dat ze je maandag bellenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En ook daar zijn foto's van... ik zie een patroon
[..]
PreciesZit mezelf echt gek te maken
Kniuffelend met mij nog wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]En ook daar zijn foto's van... ik zie een patroon
[..]
PreciesZit mezelf echt gek te maken
Ik heb hulp nodigquote:
die mag in mijn pm box verschijnenquote:
laten we er een keer over praten onder het genot van n biertjequote:
Ik geloof dat je maar ff op facebook moet gaan graven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die mag in mijn pm box verschijnennu is mijn nieuwsgierigheid gewekt
die van jou of van kaptein?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geloof dat je maar ff op facebook moet gaan graven.
Van afgelopen halloween.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 17:00 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die van jou of van kaptein?
Toen kende ik jullie nog niet
das geen antwoordquote:
Oe, dat zou mij zelf lukken, ik heb jou op facebook!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik geloof dat je maar ff op facebook moet gaan graven.
ah die heb ikquote:
Als het goed is heeft een klantenservicemiep dat al voor mij gedaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mail ze nog even om ze te helpen herinneren dat ze je maandag bellenzij zijn het tenslotte vergeten
Jaquote:
Staan niet op fok, wel op feestboekquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:57 schreef Buurpoes het volgende:
Kunnen die foto's ook even geplaatst worden? Ik heb ze namelijk gemist...
Gewoon op feestboek kijkenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die mag in mijn pm box verschijnennu is mijn nieuwsgierigheid gewekt
Lijkt me een strak planquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laten we er een keer over praten onder het genot van n biertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |