quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is meer een knipoog voor de insiders, die Koens achternaam weten![]()
ik weet hem ook nietquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]nou, ik voel me echt welkom, als niet-insider.
Tuurlijk ben je welkom. Maar goed soms kun je gewoon niet voorkomen dat we iets posten wat nieuwelingen nog niet snappen of weten. Sommigen zitten al meer dan 3 tot 4 jaar indeze SC. Dan kent men elkaar gewoon wat beter en weet men meer van elkaar.. Dan krijg je dat al snelquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:35 schreef Buurpoes het volgende:
[..]nou, ik voel me echt welkom, als niet-insider.
quote:
grote beerquote:
Halloquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
En dit idd. Niemand wordt hier buiten gesloten, maar de meesten kennen elkaar al langer en sommige grapjes zijn voor nieuwkomers niet te begrijpenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je welkom. Maar goed soms kun je gewoon niet voorkomen dat we iets posten wat nieuwelingen nog niet snappen of weten. Sommigen zitten al meer dan 3 tot 4 jaar indeze SC. Dan kent men elkaar gewoon wat beter en weet men meer van elkaar.. Dan krijg je dat al snel![]()
![]()
quote:
Vuige vieze hobbies heb jij.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Het is een beetje een propaganda-ui
Het hart met lemniscaat staat voor polyamorie en de triskelion voor bdsm
S mag niet eens een broek aan thuisquote:
Dat sluit ik dan weer niet uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hallo![]()
Ik ben gisteren niet gebeld, nu moet ik maandag of dinsdag afwachten
die snapte ik ook zonder de spoiler hoor. En stom als mensen niet doen wat ze zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Kloptquote:
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
S mag niet eens een broek aan thuis
[..]
Dat sluit ik dan weer niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:49 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
S mag niet eens een broek aan thuis
[..]
Dat sluit ik dan weer niet uitdat wanstalige ding wat met kerst ofzo op mn wall opdookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die snapte ik ook zonder de spoiler hoor. En stom als mensen niet doen wat ze zeggen
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:50 schreef DaMart het volgende:
[..]Dat dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoon van goldfinger1963 O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |