goede vraag voor midden in de nacht, de ene scooter is de andere niet neem ik aan, dus plemp dat ding binnen en begin eraan.quote:Op maandag 21 juli 2014 02:13 schreef LompeWorst het volgende:
Hoe ingewikkeld zit een scooter in elkaar?
Ben enigzins technisch aangelegd, en we hebben hier thuis GIGANTISCH veel gereedschap, zelfs een autobrug. Dus dat is het probleem niet.
goedemorgenquote:Op maandag 21 juli 2014 06:41 schreef Sounddragon het volgende:
Geodenmorgen allen trouwenz, moest om 06.00 beginnen, waarom weet ik niet want ik heb geen flikker te doen, maar we zijn er iig weer, en de betaalklok loopt alweer een uur en 3 kwartier
het team waar ik logeerde heeft een gemotoriseerde step, die is ook wel fijn jaquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:00 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ekte bazen hebben zo'n pimp-steppie natuurlijk
mwah, ik had mn kluissleutel op het circuit verloren, werd gewoon weer terug gebracht. en de Nürburgring is het enige perscentrum waar je je laptop en camera onbeheerd achter kunt laten in het perscentrum, hoef je op Zandvoort of Zolder niet te proberen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:14 schreef Dingest het volgende:
[..]
Je doet nu net alsof Duitsers altijd bij de eerste de beste kans proberen de hele wereld over t... o, wacht
ik ben stiekem best blij dat ik de afgelopen 4 dagen in een soort vacuum zat, alleen vaag wat dingetjes op de duitse radio gehoord, hoef dat soort dingen allemaal niet te zien eigenlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:03 schreef Anne het volgende:
Er gaan inmiddels ook foto's rond van wrakstukken inclusief lijken, bah.
ik heb onder een trailer geslapen afgelopen weekend ipv er inquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef Paladijn het volgende:
En iets heel anders: gaan jullie nog iets doen aan de hitte de komende dagen?
Ik zwengel de laptop morgen aan en ga in de schaduw thuiswerken
ik heb zowel roze koek pudding als roze koek vla gegeten afgelopen tijdquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Oeps! Mijn moeder zei dat ze dat had gezien. Ik vol vreugde naar de winkel, kon het niet vinden en heb toen tegen haar gezegd dat ze zich heeft vergist met de gevulde koeken-vla (Campina).
Haha, nu krijg je van google allemaal advertenties voor Caprotech en dat soort shit.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2014 17:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Haha, nu krijg je van google allemaal advertenties voor Caprotech en dat soort shit.
sterkte. Nu nog een goed handboek vindenquote:
stiekem ben je er ook éénquote:Op maandag 21 juli 2014 17:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Haha, nu krijg je van google allemaal advertenties voor Caprotech en dat soort shit.
Welkom terug smee!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 20:48 schreef densmee het volgende:
Zo weer thuis na een super week, volgend jaar zeker weer.
Maar dan gaan we een lincoln towncar proberen te regelen voor 9 personen
That's the spirit!quote:Op maandag 21 juli 2014 19:02 schreef Dingest het volgende:
'mi scusi, ho una Alfa: sai dov'è la più vicina stazione ferroviaria?'
Wij hadden ooit een oude kutpeus...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |