Eigenlijk wel ja, als het één keer bekend is dat er een monteur mee rijdt, dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:42 schreef Paladijn het volgende:
Of ben je bang dat je de helft van de route mensen loopt te helpen?
Volgens mij valt dat wel wat mee, nu er 500+ teams meerijden kom je heel veel mensen simpelweg niet tegen (die zie je weken later op een video of foto voorbij komenquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, als het één keer bekend is dat er een monteur mee rijdt, dan weet je het wel.
quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
quote:
Als je het leuk vindt om te helpen is het natuurlijk hartstikke tof, maar de meeste aanbod komt van hobbymatige handige Harriesquote:Op woensdag 16 juli 2014 18:26 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja, als het één keer bekend is dat er een monteur mee rijdt, dan weet je het wel.
Ja en neequote:Op woensdag 16 juli 2014 15:47 schreef Barcaconia het volgende:
Ben je daar aan het werk?
Venlo denk ik?
volgens mn vriendin klopte hetquote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Sounddragon het volgende:
Het is; stehen lassen![]()
Nu weten ze meteen dat het de fiets van een Niederlandische Käsekopf is.
Je kunt hem ook aan het hek lassen, nemen ze hem ook niet mee.quote:Op woensdag 16 juli 2014 23:42 schreef Sounddragon het volgende:
Het is; stehen lassen![]()
Nu weten ze meteen dat het de fiets van een Niederlandische Käsekopf is.
ekte bazen hebben zo'n pimp-steppie natuurlijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
volgens mn vriendin klopte heten we hebben een eigen paddock (Historisches Fahrerlager) dus ze weten sowieso dat het van een Nederlander is. Ook alleen de Nederlandsers hebben fietsen mee (de meeste teams hebben er ook 1), vorig jaar was ik de enige fotograaf op een fiets
al die dikke Duitsers op een scooter of lopend
óf... Het hek is dan ook pleitequote:Op donderdag 17 juli 2014 07:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je kunt hem ook aan het hek lassen, nemen ze hem ook niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |