Één persoon aan een kant op de band laten staan, dan met een andere auto aan de andere zijde strak langs de velg rijden, dan heb je hem al half er afquote:Op dinsdag 15 juli 2014 16:25 schreef densmee het volgende:
Die punto komt toevallig ook uit Eersel, het was inderdaad een eigen band, ventiel was gescheurd op de snelweg net te lang mee doorgereden dus canvas kapot. Maar we hebben bij beide auto's 5 reserve banden dus dat is niet zo een groot probleem. Wel lastig om een bandje om te lepelen en op te pompen bjj een benzinestation
Waarom rij jij eigenlijk niet mee?quote:Op dinsdag 15 juli 2014 22:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Één persoon aan een kant op de band laten staan, dan met een andere auto aan de andere zijde strak langs de velg rijden, dan heb je hem al half er af
Ik heb z'n nummer gewoon, maar als hier iemand al iets weet (Alex?) dan verneem ik het liever op die manier, dan 2cv lastig te vallen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:02 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Nee, staat die marktplaats advertentie van hem nog open? Daar stond z'n mobiele nummer bij.
Nee, bij mijn neef, die het niet meer uithield van de pijn, is toevallig een week geleden spit geconstateerd. En die zat na 2 dagen morfine in het ziekenhuis alweer thuis met de nodige pijnstilling, een looprekje, oefeningen en hulp van de fysiotherapeut.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:11 schreef Dingest het volgende:
Ik heb geen ervaring met spit/door je rug gaan, maar over het algemeen eindig je daar toch niet (lange tijd) mee in het ziekenhuis?
Kunstig!quote:
vroeg het me ook net af inderdaad, maar weet van niks.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 23:06 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb z'n nummer gewoon, maar als hier iemand al iets weet (Alex?) dan verneem ik het liever op die manier, dan 2cv lastig te vallen.
Dat, tis een eik0l, maar pijn in je donder is gewoon verrot.quote:
De foto is al openbaar.quote:Op woensdag 16 juli 2014 16:02 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, maar ik weet niet of SD hier openbaar wil hebben waar ie werktDus ik houd er over op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |