quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:31 schreef Dingest het volgende:
Ja, want dat is exact dezelfde situatiePublieke figuren tov burgerrampen.
/yawn. Wat jij wilt, je hebt gelijk.quote:Bizar om te zien hoe de verslaggeving en informatiestromen nu verlopen via dingen als Facebook en Twitter, ten opzichte van toen.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:08 schreef Paladijn het volgende:
Mya Anne, geenstijl zou ik vanavond even vermijden
'ten opzichte van toen', ik zeg toch nergens dat die instanties niet bestonden of dat het totaal niet gebeurde? Maar zoals Anne ook aangeeft; meer gebruikers, veel sneller en breder delen en met veel grovere beelden. 'Gewoon' de verharding van het internet door instant-media, vooral door burgers.quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[..]
/yawn. Wat jij wilt, je hebt gelijk.
Dat laatste niet. Gewoon verschillende opvattingen tussen twee lui die stiekem allebei niet zo goed kunnen discussiėrenquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:51 schreef Anne het volgende:
Misschien kunnen jullie beter gewoon niet met elkaar discussiėren even.. een tijdje.
Het lijkt alsof er nog wat oud zeer dwars zit bij jullie ofzo.
quote:Op donderdag 17 juli 2014 19:52 schreef Paladijn het volgende:
Ja, nee
Hij moet toch per se het laatste woord hebben. Inhoudelijk reageren op argumenten is vervelend, daarmee kun je je gelijk natuurlijk niet verkondigen. Het zal allemaal wel, ik heb wel wat beters te doen als tijdverdrijf
Jullie gaan gewoon doorquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:57 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat laatste niet. Gewoon verschillende opvattingen tussen twee lui die stiekem allebei niet zo goed kunnen discussiėren
ik neem de airco mee naar de werkplek. En ga daar smelten in een aircoloos kantoorquote:Op donderdag 17 juli 2014 19:37 schreef Paladijn het volgende:
En iets heel anders: gaan jullie nog iets doen aan de hitte de komende dagen?
Ik zwengel de laptop morgen aan en ga in de schaduw thuiswerken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
quote:Op donderdag 17 juli 2014 21:23 schreef lipje het volgende:
iemand bekend met deze lui?Heuh? Wut?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vandaar thuiswerkenquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:19 schreef lipje het volgende:
[..]
ik neem de airco mee naar de werkplek. En ga daar smelten in een aircoloos kantoor
Ze hebben tegenwoordig ook perenijsjes-vlaquote:Op donderdag 17 juli 2014 21:28 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Vandaar thuiswerken
Metperenijsjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |