quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:54 schreef Fruitdrink het volgende:
Ik weet niet wat erger is, de misdaden die Israel pleegt of de mensen die dit goed proberen te praten..
De schuld ligt bij vele zaken. Eén ervan is de religie van de vrede, die haar discipelen onderwijst om Israël en haar inwoners hartgrondig te haten. Wil je een oplossing? Kijk dan eerst en vooral naar jezelf.quote:De schuld ligt bij de media die totaal niet objectief is over deze conflict.
Mensen die het Jodendom aanhangen zijn net zo debiel als moslims hoor..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:39 schreef Karrs het volgende:
[..]
Laat me raden. Je denkt dat er geen god is buiten Allah en dat Mohammed zijn profeet is?
[..]
De schuld ligt bij vele zaken. Eén ervan is de religie van de vrede, die haar discipelen onderwijst om Israël en haar inwoners hartgrondig te haten. Wil je een oplossing? Kijk dan eerst en vooral naar jezelf.
Dit. Waarom denken Turken dat de wereld om hen draait?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:25 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Totaal niet belangrijk. Alsof Turkije ook maar iets in te brengen heeft op het wereldtoneel.
Dit soort propaganda is allereerst kinderachtig, maar ook nog eens totaal niet vernieuwend.quote:
Omdat Turken superieur zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:09 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Dit. Waarom denken Turken dat de wereld om hen draait?
quote:
De bombardementen van Israël treffen vooralsnog ook gewoon civiele doelen. Gisteravond weer een shitload aan beelden van dode Palestijnse kindjes. Dat zijn wel de keiharde feiten waarmee we geconfronteerd worden. Precisie of niet - het kost levens en niet zo weinig ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:46 schreef waht het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alle Hamas-propaganda geloven.
Israël bombardeert specifieke doelen: opslagplaatsen voor raketten, lanceerplaatsen van raketten, en andere militaire infrastructuur van Hamas.
Hamas zou deze bij voorkeur in scholen en ziekenhuizen plaatsen, maar dat zou te gortig worden. Voorlopig althans.
Onzinnig statement wat vooral weer een zogenaamde legitimering geeft om te kunnen fingerpointen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:39 schreef Karrs het volgende:
De schuld ligt bij vele zaken. Eén ervan is de religie van de vrede, die haar discipelen onderwijst om Israël en haar inwoners hartgrondig te haten.
Afkomstig van iemand die elke moslim bombardeert tot Jodenhater omdat 'hun religie dat hen zou vertellen'. Get a life. Je bent net zo erg als een willekeurige anti-semiet wat dat betreft. De protocollen van de moslim zeker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ja, zo heet dat dan, he. Verraders, onderkruipers, zionistenknechten etcetera.
Hoe kan dat nou, Arabieren die zich inzetten voor een truce. Ingevolge de redenering van Karrs is dit onmogelijk. Immers, ze hangen bijna allen de religie van vrede aan en dat betekent dat ze Israël moeten haten (aldus Karrs).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:08 schreef Intrepidity het volgende:
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4542059,00.html
Slechts omdat ze snappen dat ze zwaar outmanned en outgunned zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, Arabieren die zich inzetten voor een truce. Ingevolge de redenering van Karrs is dit onmogelijk.
Ik denk inderdaad dat Qatar en Egypte dit denken. Want die waren echt voornemens om anders Israël binnen te vallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Slechts omdat ze snappen dat ze zwaar outmanned en outgunned zijn.
Dat rechtvaardigt e.e.a. wel ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:15 schreef Intrepidity het volgende:
Als de panorama het zegt dan zal het wel zo zijnZijn dat dezelfde kinderen die een paar uur daarvoor nog rotsblokken naar de politie of buslijnen stonden te gooien? M.a.w: zonder context kunnen we hier niets uit concluderen.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg niet dat je dat soort gedrag kan goedkeuren. Ik zeg dat je niet kunt concluderen dat ze "zomaar uit hun bed gelicht worden" zonder dat daar aanleiding toe is, en dat ze gefoceerd worden om iets te bekennen wat ze niet gedaan hebben.quote:
Spoor jij wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:15 schreef Intrepidity het volgende:
Als de panorama het zegt dan zal het wel zo zijnZijn dat dezelfde kinderen die een paar uur daarvoor nog rotsblokken naar de politie of buslijnen stonden te gooien? M.a.w: zonder context kunnen we hier niets uit concluderen.
Edit: filmpje gekeken, dat zijn niet eens Israelische legeruniformen![]()
Er staat ook niet dat dat "zomaar" gebeurt. Maar vertel eens; wat zou het wat jou betreft rechtvaardigen om kinderen op die manier te behandelen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:18 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zeg dat je niet kunt concluderen dat ze "zomaar uit hun bed gelicht worden" zonder dat daar aanleiding toe is, en dat ze gefoceerd worden om iets te bekennen wat ze niet gedaan hebben.
Niets. Dat is laf gedrag.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er staat ook niet dat dat "zomaar" gebeurt. Maar vertel eens; wat zou het wat jou betreft rechtvaardigen om kinderen op die manier te behandelen?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:18 schreef Intrepidity het volgende:
en dat ze gefoceerd worden om iets te bekennen wat ze niet gedaan hebben.
Nou....quote:bedreigd met de dood, fysiek geweld, eenzame opsluiting en seksueel misbruik.
True. Zal wel weer een knap staaltje takiyya zijn dit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, Unicef is een tentakel van moslims en Arabieren. Dat weten we toch. Een tentakel van de religie van vrede. Pure propaganda dit.
Ik geloof best dat er een kern van waarheid in zit hoor. Het Israelische leger zit echt niet bomvol met lieverdjes. Maar ik denk dat dat redelijk "standaard" is in een oorlogsituatie. Alsof de ISIS e.d. goed met hun POW's omgaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, Unicef is een tentakel van moslims en Arabieren. Dat weten we toch. Een tentakel van de religie van vrede. Pure propaganda dit.
Interessant artikel, naar mijn mening spreekt die man echt de waarheid.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:57 schreef theunderdog het volgende:
http://www.anjameulenbelt(...)el-wil-geen-vrede-3/
"israel wil geen vrede"..
Jij lijkt er geen problemen mee te hebben wanneer Palestijnse kinderen worden opgepakt en mishandeld, want stenengooiers.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja. Kun je inhoudenlijk op mijn post ingaan zonder me voor gek te verklaren?
Want?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Interessant artikel, naar mijn mening spreekt die man echt de waarheid.
Het is inderdaad wel goed, die vergelijking zo met ISIS. Dan weet je wat voor benchmark er voor Israël geldt kennelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er een kern van waarheid in zit hoor. Het Israelische leger zit echt niet bomvol met lieverdjes. Maar ik denk dat dat redelijk "standaard" is in een oorlogsituatie. Alsof de ISIS e.d. goed met hun POW's omgaan
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg nogmaals dat dat soort gedrag totaal niet goed te praten valt. Ik probeer alleen aan te geven dat het niet zo het geval hoeft te zijn dat die kinderen opgepakt worden "omdat leuk". Daar zal best een reden achter gezeten hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij lijkt er geen problemen mee te hebben wanneer Palestijnse kinderen worden opgepakt en mishandeld, want stenengooiers.
Dan ben je niet helemaal goed naar mijn idee.
De IDF dient te worden vergeleken met een club terroristen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er een kern van waarheid in zit hoor. Het Israelische leger zit echt niet bomvol met lieverdjes. Maar ik denk dat dat redelijk "standaard" is in een oorlogsituatie. Alsof de ISIS e.d. goed met hun POW's omgaan
Het is een rapport van Unicef. Maar dat is ook een groot gerucht natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg nogmaals dat dat soort gedrag totaal niet goed te praten valt. Ik probeer alleen aan te geven dat het niet zo het geval hoeft te zijn dat die kinderen opgepakt worden "omdat leuk". Daar zal best een reden achter gezeten hebben.
Dat gezegd hebbende, geen enkel land zou z'n misdadigers/gevangenen zo moeten gedragen. Maar veel meer dan een gerucht is dit natuurlijk niet..
Nee, ze zouden zich aan een hogere standaard moeten houden. Ik zeg alleen dat het voorkomt op de wereld, dat ik er niet totaal raar van zou opkijken. Begrijpend lezen is je goeiste vak niet, of wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De IDF dient te worden vergeleken met een club terroristen?
Nee, je bedoelt het allemaal niet zo, maar je plaatst wel kanttekeningen bij het bericht, want stenengooiers.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg nogmaals dat dat soort gedrag totaal niet goed te praten valt. Ik probeer alleen aan te geven dat het niet zo het geval hoeft te zijn dat die kinderen opgepakt worden "omdat leuk". Daar zal best een reden achter gezeten hebben.
Dat gezegd hebbende, geen enkel land zou z'n misdadigers/gevangenen zo moeten gedragen. Maar veel meer dan een gerucht is dit natuurlijk niet..
Ik mag hopen dat het z'n 'goeiste' vak niet is nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, ze zouden zich aan een hogere standaard moeten houden. Ik zeg alleen dat het voorkomt op de wereld, dat ik er niet totaal raar van zou opkijken. Begrijpend lezen is je goeiste vak niet, of wel?
Sarcasme schat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het z'n 'goeiste' vak niet is nee.
O dan is het goed vooral omdat Hamas alleen Gaza bestuurd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:18 schreef Intrepidity het volgende:
Echter heb je gezien hoe Hamas e.d. met hun gevangenen omgaat? Da's nog iets erger.
Lezen lukt mij prima, maar misschien moet jij gewoon wat beter nadenken over je postings.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, ze zouden zich aan een hogere standaard moeten houden. Ik zeg alleen dat het voorkomt op de wereld, dat ik er niet totaal raar van zou opkijken. Begrijpend lezen is je goeiste vak niet, of wel?
Ik heb dat artikel gelezen ja, anders zou ik het niet posten he.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Gelezen of niet? Alles wat hij zegt eigenlijk.
Resumerend: Unicef liegt en Egypte en Qatar willen eigenlijk Israël bombarderen. Maar dat doen ze niet en daarom willen ze een truce tussen Israel en Hamas. Oké!quote:
Er is hier een algeheel gebrek aan nadenken. Dit topic draait sowieso op onderbuikgevoelens. Net zoals in Israel en Palestina, overigens. Ze willen beiden stiekum geen vrede.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lezen lukt mij prima, maar misschien moet jij gewoon wat beter nadenken over je postings.
Over de nederzettingen bijvoorbeeld, en dat Israel geen rechtvaardige vrede wil met Palestina (zo komt het op mij ook over). Waar ben jij het wel/niet mee eens?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb dat artikel gelezen ja, anders zou ik het niet posten he.
Maar wat is er precies correct aan dat artikel dan?
Ik vind de hele artikel onzin. Niets wijst erop dat Israël geen vrede wil.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Over de nederzettingen bijvoorbeeld, en dat Israel geen rechtvaardige vrede wil met Palestina (zo komt het op mij ook over). Waar ben jij het wel/niet mee eens?
Ben het eens met de strekking van het bericht. Dat gebrek aan wil komt van beide zeiden. Als ze het allebei echt wilden was het al lang gebeurd. Palestijnen willen een compleet Palestijnse staat, Israeliers willen een compleet Joodse staat. Dat gaat never nooit lukken, go figure.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Over de nederzettingen bijvoorbeeld, en dat Israel geen rechtvaardige vrede wil met Palestina (zo komt het op mij ook over). Waar ben jij het wel/niet mee eens?
Ze willen gewoon allebei dood, verderf, bloed en veel verdriet zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ben het eens met de strekking van het bericht. Dat gebrek aan wil komt van beide zeiden. Als ze het allebei echt wilden was het al lang gebeurd. Palestijnen willen een compleet Palestijnse staat, Israeliers willen een compleet Joodse staat. Dat gaat never nooit lukken, go figure.
Zo plezierig vind ik het niet. Maar het is wel de harde waarheid. Al die vredesbesprekingen en oorlogjes zijn gewoon uitstel van executie uiteindelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze willen gewoon allebei dood, verderf, bloed en veel verdriet zien.
Ik wens ze veel plezier..
Precies. Ze zijn even wreed, even koppig en zoals ik al eerder heb gezegd zou er eigenlijk een grote muur om die twee gebieden moeten worden gezet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze willen gewoon allebei dood, verderf, bloed en veel verdriet zien.
Ik wens ze veel plezier..
Boeit het je echt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zo plezierig vind ik het niet. Maar het is wel de harde waarheid. Al die vredesbesprekingen en oorlogjes zijn gewoon uitstel van executie uiteindelijk.
Nouja, als m'n familie dood zou gaan in die oorlog zou ik het wel even jammer vinden jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Boeit het je echt?
Ze doen het toch zelf?
Je woont toch in Nederland?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nouja, als m'n familie dood zou gaan in die oorlog zou ik het wel even jammer vinden ja
Maar woont in Nederland of?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik wel ja. M'n vriendin is Israelisch.
Haal je haar naar Nederland.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik wel ja. M'n vriendin is Israelisch.
Boeien.. de raketten van hamas komen toch 8 van de 10 keer niet aan..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ze is hier al. Haar familie niet.
Niet door gebrek aan pogingen. Anyway, ja, ik zou het jammer vinden als het land zichzelf vernietigt in een oorlog, da's toch niet zo moeilijk in te denken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Boeien.. de raketten van hamas komen toch 8 van de 10 keer niet aan..
Boeie, schoonfamilie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ze is hier al. Haar familie niet.
Israël gaat zichzelf niet vernietigen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Niet door gebrek aan pogingen. Anyway, ja, ik zou het jammer vinden als het land zichzelf vernietigt in een oorlog, da's toch niet zo moeilijk in te denken?
Goede bron wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:43 schreef theunderdog het volgende:
http://israeltoday.nl/hea(...)e-schilden-gebruiken
Dit is de reden waarom Israël geen vrede kan sluiten met Palestina.
Zeker, dat is de reden. En niet de verplichte gebiedsuitbreiding door het bouwen van nederzettingen in bezet gebied.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:43 schreef theunderdog het volgende:
http://israeltoday.nl/hea(...)e-schilden-gebruiken
Dit is de reden waarom Israël geen vrede kan sluiten met Palestina.
Och het zal vast bestaan, maar niet in huidige vorm. Dat is onhoudbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:45 schreef Intrepidity het volgende:
Ik geef toe dat voordat ik een persoonlijke binding met het land had me het allemaal geen zak kon schelen. Nu is dat anders, en afgezien van of ik de Palestijnen liev vind of niet (en dat vind ik ze overigens) wens ik Israel het beste en hoop ik dat het over 300 jaar nog bestaat, eventueel ten koste van Gaza e.d. Dat is ongetwijfeld hypocriet, maar als dat je niet bevalt mag je 'm lekker in je poeperd steken
/rant
twitter:EjmAlrai twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 03:58:17Handicap house was directly hit. 5 (what remains) children in Beit lahya were just brought to the hospital now. All unrecognised and burned. reageer retweet
twitter:ChrisGunness twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 00:17:29UN figures: 116 Palestinians killed so far including 88 civilians (77%). 680 injured of which 2 3rds are women and children RT reageer retweet
Ik denk dat jahweh/allah over een jaar of 20 uit die wolk van 'm komt en zegt "Ikverdomme nog aan toe, nou is 't klaar.." en pats boem, een grote parkeerplaats in plaats van palestina/israel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Och het zal vast bestaan, maar niet in huidige vorm. Dat is onhoudbaar.
De nederzettingen bevinden zich op het oorspronkelijke gebied van het mandaat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:46 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker, dat is de reden. En niet de verplichte gebiedsuitbreiding door het bouwen van nederzettingen in bezet gebied.
Nein.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De nederzettingen bevinden zich op het oorspronkelijke gebied van het mandaat.
Bron?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De nederzettingen bevinden zich op het oorspronkelijke gebied van het mandaat.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat licht oranje vlak dus.
Gelukkig is het Britse mandaat niet leidend. De Britten bepalen niet wat er in de wereld gebeurt. Oftewel: bezet gebied.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt. De oorlogen tussen de arabieren en Israel hebben de huidige grenzen getekend. Veroverd = veroverd in die zin.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:53 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig is het Britse mandaat niet leidend. De Britten bepalen niet wat er in de wereld gebeurt,
En wat staat daar? Palestina. Geen Israël.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:52 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De interne grenzen zijn verschoven door oorlog.
Maakt niet uit hoe je het beestje noemt.. Duitsland heette ook Prussië. Wat wel uitmaakt is hoe de huidige grenzen staan. Wat mij betreft vertrekken alle westbankers morgen naar de 2/3e van mandaatsgebied dat uberhaupt al een arabische staat is (Jordanië) en noemen ze het weer Palestinaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En wat staat daar? Palestina. Geen Israël.
Verder maakt het ook geen reet uit hoe die Britse bezetters de grenzen maakte.
Zo werkt dat dus niet. Getuige het feit dat veroverd = veroverd ook niet gold voor Egypte. Los daarvan:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:54 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Klopt. De oorlogen tussen de arabieren en Israel hebben de huidige grenzen getekend. Veroverd = veroverd in die zin.
Gelukkig heeft de VN net zo weinig te blaffen als de britten.. Die staan ook maar even buiten het conflict te roepen wat voor hun het beste is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet. Getuige het feit dat veroverd = veroverd ook niet gold voor Egypte. Los daarvan:
VN-veiligheidsraadsresoluties (446, 452, 465, 471)
Israel gaat toch niet weg..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:57 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet. Getuige het feit dat veroverd = veroverd ook niet gold voor Egypte. Los daarvan:
VN-veiligheidsraadsresoluties (446, 452, 465, 471)
Het Hoge Gerechtshof van Israel zelf heeft nota bene bepaald dat het bezet gebied is.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:57 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de VN net zo weinig te blaffen als de britten.. Die staan ook maar even buiten het conflict te roepen wat voor hun het beste is.
Of de joden rotten weer op naar hun thuisland.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe je het beestje noemt.. Duitsland heette ook Prussië. Wat wel uitmaakt is hoe de huidige grenzen staan. Wat mij betreft vertrekken alle westbankers morgen naar de 2/3e van mandaatsgebied dat uberhaupt al een arabische staat is (Jordanië) en noemen ze het weer Palestina
*wacht 2 seconden*quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Of de joden rotten weer op naar hun thuisland.
Stop eens met je ordinaire haat jegens de Joden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Of de joden rotten weer op naar hun thuisland.
En hij moet zijn ordinaire haat jegens de Arabieren niet stoppen? Mijn 'haat' is daar een reactie op.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stop eens met je ordinaire haat jegens de Joden.
Hij heeft geen haat jegens de Arabieren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:00 schreef SadPanda het volgende:
[..]
En hij moet zijn ordinaire haat jegens de Arabieren niet stoppen? Mijn 'haat' is daar een reactie op.
Dan heb ik dat ook niet jegens de Joden.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:01 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft geen haat jegens de Arabieren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |