True. Zal wel weer een knap staaltje takiyya zijn dit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, Unicef is een tentakel van moslims en Arabieren. Dat weten we toch. Een tentakel van de religie van vrede. Pure propaganda dit.
Ik geloof best dat er een kern van waarheid in zit hoor. Het Israelische leger zit echt niet bomvol met lieverdjes. Maar ik denk dat dat redelijk "standaard" is in een oorlogsituatie. Alsof de ISIS e.d. goed met hun POW's omgaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, Unicef is een tentakel van moslims en Arabieren. Dat weten we toch. Een tentakel van de religie van vrede. Pure propaganda dit.
Interessant artikel, naar mijn mening spreekt die man echt de waarheid.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:57 schreef theunderdog het volgende:
http://www.anjameulenbelt(...)el-wil-geen-vrede-3/
"israel wil geen vrede"..
Jij lijkt er geen problemen mee te hebben wanneer Palestijnse kinderen worden opgepakt en mishandeld, want stenengooiers.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja. Kun je inhoudenlijk op mijn post ingaan zonder me voor gek te verklaren?
Want?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Interessant artikel, naar mijn mening spreekt die man echt de waarheid.
Het is inderdaad wel goed, die vergelijking zo met ISIS. Dan weet je wat voor benchmark er voor Israël geldt kennelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er een kern van waarheid in zit hoor. Het Israelische leger zit echt niet bomvol met lieverdjes. Maar ik denk dat dat redelijk "standaard" is in een oorlogsituatie. Alsof de ISIS e.d. goed met hun POW's omgaan
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg nogmaals dat dat soort gedrag totaal niet goed te praten valt. Ik probeer alleen aan te geven dat het niet zo het geval hoeft te zijn dat die kinderen opgepakt worden "omdat leuk". Daar zal best een reden achter gezeten hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij lijkt er geen problemen mee te hebben wanneer Palestijnse kinderen worden opgepakt en mishandeld, want stenengooiers.
Dan ben je niet helemaal goed naar mijn idee.
De IDF dient te worden vergeleken met een club terroristen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er een kern van waarheid in zit hoor. Het Israelische leger zit echt niet bomvol met lieverdjes. Maar ik denk dat dat redelijk "standaard" is in een oorlogsituatie. Alsof de ISIS e.d. goed met hun POW's omgaan
Het is een rapport van Unicef. Maar dat is ook een groot gerucht natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg nogmaals dat dat soort gedrag totaal niet goed te praten valt. Ik probeer alleen aan te geven dat het niet zo het geval hoeft te zijn dat die kinderen opgepakt worden "omdat leuk". Daar zal best een reden achter gezeten hebben.
Dat gezegd hebbende, geen enkel land zou z'n misdadigers/gevangenen zo moeten gedragen. Maar veel meer dan een gerucht is dit natuurlijk niet..
Nee, ze zouden zich aan een hogere standaard moeten houden. Ik zeg alleen dat het voorkomt op de wereld, dat ik er niet totaal raar van zou opkijken. Begrijpend lezen is je goeiste vak niet, of wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De IDF dient te worden vergeleken met een club terroristen?
Nee, je bedoelt het allemaal niet zo, maar je plaatst wel kanttekeningen bij het bericht, want stenengooiers.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg nogmaals dat dat soort gedrag totaal niet goed te praten valt. Ik probeer alleen aan te geven dat het niet zo het geval hoeft te zijn dat die kinderen opgepakt worden "omdat leuk". Daar zal best een reden achter gezeten hebben.
Dat gezegd hebbende, geen enkel land zou z'n misdadigers/gevangenen zo moeten gedragen. Maar veel meer dan een gerucht is dit natuurlijk niet..
Ik mag hopen dat het z'n 'goeiste' vak niet is nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, ze zouden zich aan een hogere standaard moeten houden. Ik zeg alleen dat het voorkomt op de wereld, dat ik er niet totaal raar van zou opkijken. Begrijpend lezen is je goeiste vak niet, of wel?
Sarcasme schat.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:28 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het z'n 'goeiste' vak niet is nee.
O dan is het goed vooral omdat Hamas alleen Gaza bestuurd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:18 schreef Intrepidity het volgende:
Echter heb je gezien hoe Hamas e.d. met hun gevangenen omgaat? Da's nog iets erger.
Lezen lukt mij prima, maar misschien moet jij gewoon wat beter nadenken over je postings.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, ze zouden zich aan een hogere standaard moeten houden. Ik zeg alleen dat het voorkomt op de wereld, dat ik er niet totaal raar van zou opkijken. Begrijpend lezen is je goeiste vak niet, of wel?
Ik heb dat artikel gelezen ja, anders zou ik het niet posten he.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:28 schreef ntm het volgende:
[..]
Gelezen of niet? Alles wat hij zegt eigenlijk.
Resumerend: Unicef liegt en Egypte en Qatar willen eigenlijk Israël bombarderen. Maar dat doen ze niet en daarom willen ze een truce tussen Israel en Hamas. Oké!quote:
Er is hier een algeheel gebrek aan nadenken. Dit topic draait sowieso op onderbuikgevoelens. Net zoals in Israel en Palestina, overigens. Ze willen beiden stiekum geen vrede.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lezen lukt mij prima, maar misschien moet jij gewoon wat beter nadenken over je postings.
Over de nederzettingen bijvoorbeeld, en dat Israel geen rechtvaardige vrede wil met Palestina (zo komt het op mij ook over). Waar ben jij het wel/niet mee eens?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb dat artikel gelezen ja, anders zou ik het niet posten he.
Maar wat is er precies correct aan dat artikel dan?
Ik vind de hele artikel onzin. Niets wijst erop dat Israël geen vrede wil.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Over de nederzettingen bijvoorbeeld, en dat Israel geen rechtvaardige vrede wil met Palestina (zo komt het op mij ook over). Waar ben jij het wel/niet mee eens?
Ben het eens met de strekking van het bericht. Dat gebrek aan wil komt van beide zeiden. Als ze het allebei echt wilden was het al lang gebeurd. Palestijnen willen een compleet Palestijnse staat, Israeliers willen een compleet Joodse staat. Dat gaat never nooit lukken, go figure.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:31 schreef ntm het volgende:
[..]
Over de nederzettingen bijvoorbeeld, en dat Israel geen rechtvaardige vrede wil met Palestina (zo komt het op mij ook over). Waar ben jij het wel/niet mee eens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |