Leg uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Dat zal een harde klap worden voor alle conspiracy theorists.
quote:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:44 schreef SadPanda het volgende:
Nee, Israël steunde bewezen Hamas dus dat sluit Israëlische steun aan IS zeker niet uit.
heeft alsnog niks te maken met de werking en raketten van Iron dome..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:33 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Iron Dome receives $176m in annual funding from the US, but the House of Representatives voted in May to double the amount. The legislation also includes $269 million in funding for other Israeli missile defense programs, including Arrow 3 and David’s Sling.
Ja, het is echt onmogelijk net als dat Israël Hamas steunde. Oh wacht dat bleek waar te zijn..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:06 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
[..]
Let vooral op de dus, kenmerkend voor CTs.
Flikker een eind op, gekke jodenhaterquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef De_Ilias het volgende:
Enige oplossing daar is dat alle Joden (nep Joden) terugkeren naar waar ze vandaan komen, Amerika/Polen/Rusland etc.. Zionisme is net zoals nazisme een van de grootste kanker cellen afgelopen 100 jaar die men heeft kunnen constateren. Israel gaat nooit vrede leren, ze zullen altijd in conflict blijven met de moslims en dat gaat zo door totdat Jezus Christus terug op aarde komt, dan zal hij een einde maken aan de Joden.
Ja, zo heet dat dan, he. Verraders, onderkruipers, zionistenknechten etcetera.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Omdat er vrede is tussen de 2 landen is het meteen een slaafje?
nog nooit zoveel leugenachtige joodse propaganda in een post gezien...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Flikker op, niks concentratiekamp.. Er gaan bakken met geld naartoe die allemaal verslonden worden aan wapens in plaats van dat Hamas het eens gebruikt om de bevolking te helpen. Israel voorziet Gaza daarnaast van gratis stroom en water en laat iedere dag tonnen goederen door, ook nu. Hoe wil je dat vergelijken met een uitroeingskamp? Zie jij dwangarbeid en gaskamers in Gaza?
De Egyptische grens is verder ook gewoon open voor personen en goederen.. Daarnaast hebben ze zich in Gaza toch echt aan hun eigen isolement geholpen..
Totaal niet belangrijk. Alsof Turkije ook maar iets in te brengen heeft op het wereldtoneelquote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:59 schreef expans het volgende:
Sidenote; verkiezingen komen eraan in Turkije, belangrijk detail ivm uitspraken.
Patriot? Je bedoelt Iron dome neem ik aan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:09 schreef Shokirbek85 het volgende:
Ik snap de actie van Israel wel. De patriot raketten van Israel om Hamas raketten neer te schieten/tegen te houden zijn behoorlijk duur (paar miljoen per stuk) en niet zoveel op vooraad. Weinig landen hebben daar een vooraad van (alleen in USA worden deze gemaakt) en USA levert ze niet zo gauw. Plus zijn de patriot niet helemaal 100% zeker. Anders zou Israel lekker doorslapen he en zeggen "komt er weer eentje" dat is het dus niet.
Dus de grondoffensief is eigenlijk de enigste oplossing voor Israel en verdediging. Met als gevolg helaas (veel) slachtoffers en escalaties. Het is niet anders.
Misschien moet je niet alle Hamas-propaganda geloven.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:54 schreef Fruitdrink het volgende:
Een hele bevolking bombarderen als wraak.
Mag ik je uitnodigen om te proberen mijn post op een serieuze manier te ontkrachten zonder te schreeuwen dat het propaganda is?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 03:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
nog nooit zoveel leugenachtige joodse propaganda in een post gezien...
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:54 schreef Fruitdrink het volgende:
Ik weet niet wat erger is, de misdaden die Palestina pleegt of de mensen die dit goed proberen te praten..
Zit die jodenhaat nou echt zo diep bij deze mensen dat zij werkelijk genieten van dit? Jezus, elke idioot ziet toch wat Palestina doet verkeerd is? 6 jaar lang al dagelijks raketten lanceren op burgers, lachwekkend dat het normaal is voor de meeste mensen. Een hele bevolking bombarderen als wraak. Maar goed, ik denk dat de meeste mensen die dit goedkeuren of moslimextremisten zijn/anti joiden/brainwashed door de media. Natuurlijk zijn er ook Palestijnen die walgen wat Palestina doet, respect daarvoor. Het is wel erg om te zien hoe sommigen genieten dat er een heel volk wordt uitgeroeid. Terwijl dit dezelfde mensen zijn die de dodenherdenking en bevrijdingsdag vieren en anderen vertellen hoe erg de holocaust was. Echt walgelijk als je het aan mij vraagt. De schuld ligt bij de media die totaal niet objectief is over deze conflict.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 04:54 schreef Fruitdrink het volgende:
Ik weet niet wat erger is, de misdaden die Israel pleegt of de mensen die dit goed proberen te praten..
De schuld ligt bij vele zaken. Eén ervan is de religie van de vrede, die haar discipelen onderwijst om Israël en haar inwoners hartgrondig te haten. Wil je een oplossing? Kijk dan eerst en vooral naar jezelf.quote:De schuld ligt bij de media die totaal niet objectief is over deze conflict.
Mensen die het Jodendom aanhangen zijn net zo debiel als moslims hoor..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:39 schreef Karrs het volgende:
[..]
Laat me raden. Je denkt dat er geen god is buiten Allah en dat Mohammed zijn profeet is?
[..]
De schuld ligt bij vele zaken. Eén ervan is de religie van de vrede, die haar discipelen onderwijst om Israël en haar inwoners hartgrondig te haten. Wil je een oplossing? Kijk dan eerst en vooral naar jezelf.
Dit. Waarom denken Turken dat de wereld om hen draait?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:25 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Totaal niet belangrijk. Alsof Turkije ook maar iets in te brengen heeft op het wereldtoneel.
Dit soort propaganda is allereerst kinderachtig, maar ook nog eens totaal niet vernieuwend.quote:
Omdat Turken superieur zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:09 schreef hafez1234 het volgende:
[..]
Dit. Waarom denken Turken dat de wereld om hen draait?
quote:
De bombardementen van Israël treffen vooralsnog ook gewoon civiele doelen. Gisteravond weer een shitload aan beelden van dode Palestijnse kindjes. Dat zijn wel de keiharde feiten waarmee we geconfronteerd worden. Precisie of niet - het kost levens en niet zo weinig ook.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:46 schreef waht het volgende:
[..]
Misschien moet je niet alle Hamas-propaganda geloven.
Israël bombardeert specifieke doelen: opslagplaatsen voor raketten, lanceerplaatsen van raketten, en andere militaire infrastructuur van Hamas.
Hamas zou deze bij voorkeur in scholen en ziekenhuizen plaatsen, maar dat zou te gortig worden. Voorlopig althans.
Onzinnig statement wat vooral weer een zogenaamde legitimering geeft om te kunnen fingerpointen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:39 schreef Karrs het volgende:
De schuld ligt bij vele zaken. Eén ervan is de religie van de vrede, die haar discipelen onderwijst om Israël en haar inwoners hartgrondig te haten.
Afkomstig van iemand die elke moslim bombardeert tot Jodenhater omdat 'hun religie dat hen zou vertellen'. Get a life. Je bent net zo erg als een willekeurige anti-semiet wat dat betreft. De protocollen van de moslim zeker.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:10 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ja, zo heet dat dan, he. Verraders, onderkruipers, zionistenknechten etcetera.
Hoe kan dat nou, Arabieren die zich inzetten voor een truce. Ingevolge de redenering van Karrs is dit onmogelijk. Immers, ze hangen bijna allen de religie van vrede aan en dat betekent dat ze Israël moeten haten (aldus Karrs).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:08 schreef Intrepidity het volgende:
http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4542059,00.html
Slechts omdat ze snappen dat ze zwaar outmanned en outgunned zijn.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou, Arabieren die zich inzetten voor een truce. Ingevolge de redenering van Karrs is dit onmogelijk.
Ik denk inderdaad dat Qatar en Egypte dit denken. Want die waren echt voornemens om anders Israël binnen te vallen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Slechts omdat ze snappen dat ze zwaar outmanned en outgunned zijn.
Dat rechtvaardigt e.e.a. wel ja.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:15 schreef Intrepidity het volgende:
Als de panorama het zegt dan zal het wel zo zijnZijn dat dezelfde kinderen die een paar uur daarvoor nog rotsblokken naar de politie of buslijnen stonden te gooien? M.a.w: zonder context kunnen we hier niets uit concluderen.
Nee, dat zeg ik niet. Ik zeg niet dat je dat soort gedrag kan goedkeuren. Ik zeg dat je niet kunt concluderen dat ze "zomaar uit hun bed gelicht worden" zonder dat daar aanleiding toe is, en dat ze gefoceerd worden om iets te bekennen wat ze niet gedaan hebben.quote:
Spoor jij wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:15 schreef Intrepidity het volgende:
Als de panorama het zegt dan zal het wel zo zijnZijn dat dezelfde kinderen die een paar uur daarvoor nog rotsblokken naar de politie of buslijnen stonden te gooien? M.a.w: zonder context kunnen we hier niets uit concluderen.
Edit: filmpje gekeken, dat zijn niet eens Israelische legeruniformen![]()
Er staat ook niet dat dat "zomaar" gebeurt. Maar vertel eens; wat zou het wat jou betreft rechtvaardigen om kinderen op die manier te behandelen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:18 schreef Intrepidity het volgende:
Ik zeg dat je niet kunt concluderen dat ze "zomaar uit hun bed gelicht worden" zonder dat daar aanleiding toe is, en dat ze gefoceerd worden om iets te bekennen wat ze niet gedaan hebben.
Niets. Dat is laf gedrag.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er staat ook niet dat dat "zomaar" gebeurt. Maar vertel eens; wat zou het wat jou betreft rechtvaardigen om kinderen op die manier te behandelen?
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:18 schreef Intrepidity het volgende:
en dat ze gefoceerd worden om iets te bekennen wat ze niet gedaan hebben.
Nou....quote:bedreigd met de dood, fysiek geweld, eenzame opsluiting en seksueel misbruik.
True. Zal wel weer een knap staaltje takiyya zijn dit.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, Unicef is een tentakel van moslims en Arabieren. Dat weten we toch. Een tentakel van de religie van vrede. Pure propaganda dit.
Ik geloof best dat er een kern van waarheid in zit hoor. Het Israelische leger zit echt niet bomvol met lieverdjes. Maar ik denk dat dat redelijk "standaard" is in een oorlogsituatie. Alsof de ISIS e.d. goed met hun POW's omgaanquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:22 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, Unicef is een tentakel van moslims en Arabieren. Dat weten we toch. Een tentakel van de religie van vrede. Pure propaganda dit.
Interessant artikel, naar mijn mening spreekt die man echt de waarheid.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:57 schreef theunderdog het volgende:
http://www.anjameulenbelt(...)el-wil-geen-vrede-3/
"israel wil geen vrede"..
Jij lijkt er geen problemen mee te hebben wanneer Palestijnse kinderen worden opgepakt en mishandeld, want stenengooiers.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:20 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja. Kun je inhoudenlijk op mijn post ingaan zonder me voor gek te verklaren?
Want?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:24 schreef ntm het volgende:
[..]
Interessant artikel, naar mijn mening spreekt die man echt de waarheid.
Het is inderdaad wel goed, die vergelijking zo met ISIS. Dan weet je wat voor benchmark er voor Israël geldt kennelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er een kern van waarheid in zit hoor. Het Israelische leger zit echt niet bomvol met lieverdjes. Maar ik denk dat dat redelijk "standaard" is in een oorlogsituatie. Alsof de ISIS e.d. goed met hun POW's omgaan
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg nogmaals dat dat soort gedrag totaal niet goed te praten valt. Ik probeer alleen aan te geven dat het niet zo het geval hoeft te zijn dat die kinderen opgepakt worden "omdat leuk". Daar zal best een reden achter gezeten hebben.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij lijkt er geen problemen mee te hebben wanneer Palestijnse kinderen worden opgepakt en mishandeld, want stenengooiers.
Dan ben je niet helemaal goed naar mijn idee.
De IDF dient te worden vergeleken met een club terroristen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:22 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik geloof best dat er een kern van waarheid in zit hoor. Het Israelische leger zit echt niet bomvol met lieverdjes. Maar ik denk dat dat redelijk "standaard" is in een oorlogsituatie. Alsof de ISIS e.d. goed met hun POW's omgaan
Het is een rapport van Unicef. Maar dat is ook een groot gerucht natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg nogmaals dat dat soort gedrag totaal niet goed te praten valt. Ik probeer alleen aan te geven dat het niet zo het geval hoeft te zijn dat die kinderen opgepakt worden "omdat leuk". Daar zal best een reden achter gezeten hebben.
Dat gezegd hebbende, geen enkel land zou z'n misdadigers/gevangenen zo moeten gedragen. Maar veel meer dan een gerucht is dit natuurlijk niet..
Nee, ze zouden zich aan een hogere standaard moeten houden. Ik zeg alleen dat het voorkomt op de wereld, dat ik er niet totaal raar van zou opkijken. Begrijpend lezen is je goeiste vak niet, of wel?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De IDF dient te worden vergeleken met een club terroristen?
Nee, je bedoelt het allemaal niet zo, maar je plaatst wel kanttekeningen bij het bericht, want stenengooiers.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Waar heb ik dat gezegd? Ik zeg nogmaals dat dat soort gedrag totaal niet goed te praten valt. Ik probeer alleen aan te geven dat het niet zo het geval hoeft te zijn dat die kinderen opgepakt worden "omdat leuk". Daar zal best een reden achter gezeten hebben.
Dat gezegd hebbende, geen enkel land zou z'n misdadigers/gevangenen zo moeten gedragen. Maar veel meer dan een gerucht is dit natuurlijk niet..
Ik mag hopen dat het z'n 'goeiste' vak niet is nee.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:27 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nee, ze zouden zich aan een hogere standaard moeten houden. Ik zeg alleen dat het voorkomt op de wereld, dat ik er niet totaal raar van zou opkijken. Begrijpend lezen is je goeiste vak niet, of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |