abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142181448
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:49 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Onzin, zonder Hamas gaat Israel op dezelfde voet door.
Bron, mr. objectiviteit?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 19:59:54 #152
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_142181487
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:58 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Bron, mr. objectiviteit?
Ik geef gewoon mijn mening, net als iedereen hier.
Anti-Turkije
pi_142181546
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:59 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Ik geef gewoon mijn mening, net als iedereen hier.
Ow, de objectieve conclusie is dus dat Israel stopt bij de verdwijing van Hamas.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 20:02:48 #154
421524 SadPanda
pi_142181606
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ow, de objectieve conclusie is dus dat Israel stopt bij de verdwijing van Hamas.
Nee.
Anti-Turkije
pi_142181860
Ik snap de actie van Israel wel. De patriot raketten van Israel om Hamas raketten neer te schieten/tegen te houden zijn behoorlijk duur (paar miljoen per stuk) en niet zoveel op vooraad. Weinig landen hebben daar een vooraad van (alleen in USA worden deze gemaakt) en USA levert ze niet zo gauw. Plus zijn de patriot niet helemaal 100% zeker. Anders zou Israel lekker doorslapen he en zeggen "komt er weer eentje" dat is het dus niet.

Dus de grondoffensief is eigenlijk de enigste oplossing voor Israel en verdediging. Met als gevolg helaas (veel) slachtoffers en escalaties. Het is niet anders.
pi_142181963
Wat is er zo schattig aan een grondoffensief? :')
pi_142182126
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:12 schreef LelijKnap het volgende:
Wat is er zo schattig aan een grondoffensief? :')
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:09 schreef Shokirbek85 het volgende:
De patriot raketten van Israel om Hamas raketten neer te schieten/tegen te houden zijn behoorlijk duur (paar miljoen dollar per stuk) en niet zoveel op voorraad in de wereld. Weinig landen hebben daar een voorraad van.

Alleen in USA worden deze patriot raketten gemaakt en USA levert ze niet zo gauw. Plus zijn de patriot niet helemaal 100% zeker. Indien dit het geval was geweestzou Israel lekker doorslapen en zeggen "komt er weer eentje"

Dus het grondoffensief wat je nu ziet en waarmee Israel mee bezig is is de enigste oplossing voor Israel als verdediging en zeker de goedkoopste. Met als gevolg helaas (veel) slachtoffers en escalaties. Het is niet anders.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 20:27:24 #158
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_142182487
Wie hier verwacht dat Israël doorgaat met bombarderen als er een week lang geen raketten zijn afgeschoten door booslims en er geen nieuwe aanvallen ever meer komen?

Wie hier verwacht dat booslims zich koest zouden houden?
pi_142182594
quote:
Ik snap de actie van Israel wel. De patriot raketten van Israel om Hamas raketten neer te schieten/tegen te houden zijn behoorlijk duur (paar miljoen per stuk) en niet zoveel op vooraad. Weinig landen hebben daar een vooraad van (alleen in USA worden deze gemaakt) en USA levert ze niet zo gauw. Plus zijn de patriot niet helemaal 100% zeker. Anders zou Israel lekker doorslapen he en zeggen "komt er weer eentje" dat is het dus niet.

Dus de grondoffensief is eigenlijk de enigste oplossing voor Israel en verdediging. Met als gevolg helaas (veel) slachtoffers en escalaties. Het is niet anders.
Patriot? Tamir raketten van het iron dome systeem bedoel je. Die zijn ongeveer $20,000 per stuk. Dus ze kosten minder als een huis wat geraakt wordt. Behoorlijk slim systeem. Onderschept ook alleen als het berekent dat een projectiel niet in een open veld terecht gaat komen.
Check je bronnen voordat je praat..
Volgens IDF bronnen zijn er tot nu toe ongeveer 150 intercepts gedaan. Dus dat komt neer op $3,000,000. Behoorlijk wat geld, maar niet gek.

quote:
Why the difference in hit rate? Instead of engaging every inbound missile, the Iron Dome system tracks each one and determines whether it will hit something that needs to be protected as opposed to an unpopulated area of low value. If the system determines that interception is needed, it then calculates the best place to perform this as the falling debris from the in-air destruction can itself be a hazard. Then an interceptor missile is programmed to be at a certain spot at a certain time and is launched from the optimal battery to accomplish this task. No doubt there is a significant amount of embedded electronics to allow the Iron Dome missile to be controlled and maintain the correct path but these systems are likely less powerful and costly than the Patriot versions.
pi_142183057
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:30 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Patriot? Tamir raketten van het iron dome systeem bedoel je. Die zijn ongeveer $20,000 per stuk. Dus ze kosten minder als een huis wat geraakt wordt. Behoorlijk slim systeem. Onderschept ook alleen als het berekent dat een projectiel niet in een open veld terecht gaat komen.
Check je bronnen voordat je praat..
Volgens IDF bronnen zijn er tot nu toe ongeveer 150 intercepts gedaan. Dus dat komt neer op $3,000,000. Behoorlijk wat geld, maar niet gek.

[..]

Het ligt aan de afstanden. Ik ga geen discussie aan over rakettjes. Als je non stop aanvallen krijgt is de vraag : heb je genoeg? Israel zal nooit toegeven hoeveel raketten (welke ze ook zijn) bezitten.

Als de raketten opraken en USA ze niet meer wil/kan leveren want het wil zelf hun voorraad natuurlijk behouden. En vergeet niet dat Obama geen Bush is dan zit Israël met een probleem en dan is de enigste en toch wel de beste oplossing om Gaza weer in te nemen. Dit is (naar mijn idee) de enigste manier om Hamas te stoppen en dus controle over Gaza te krijgen. En ik vermoed dat Israël hierop uit is. Ondanks veel Israëliërs weinig gemotiveerd meer zijn vergeleken met 20 jaar geleden.
pi_142183110
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:41 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Het ligt aan de afstanden. Ik ga geen discussie aan over rakettjes. Als je non stop aanvallen krijgt is de vraag : heb je genoeg? Israel zal nooit toegeven hoeveel raketten (welke ze ook zijn) bezitten.

Als de raketten opraken en USA ze niet meer wil/kan leveren want het wil zelf hun voorraad natuurlijk behouden. En vergeet niet dat Obama geen Bush is dan zit Israël met een probleem en dan is de enigste en toch wel de beste oplossing om Gaza weer in te nemen. Dit is (naar mijn idee) de enigste manier om Hamas te stoppen en dus controle over Gaza te krijgen. En ik vermoed dat Israël hierop uit is. Ondanks veel Israëliërs weinig gemotiveerd meer zijn vergeleken met 20 jaar geleden.
De USA heeft er geen hol mee te maken. Iron dome launchers en tamir raketten zijn ontwikkeld in Israel en worden geproduceerd in Israel. En geloof me, daar hebben ze er een hele voorraad van. Ze weten donders goed hoeveel arsenaal Hamas en Hezbollah hebben.
pi_142183216
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:44 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

De USA heeft er geen hol mee te maken. Iron dome launchers en tamir raketten zijn ontwikkeld in Israel en worden geproduceerd in Israel. En geloof me, daar hebben ze er een hele voorraad van. Ze weten donders goed hoeveel arsenaal Hamaz en Hezbollah hebben.
Dan is de actie van Israël die ze nu uitvoeren helemaal vreemd. Maar we kunnen dan rustig gaan slapen.
pi_142183333
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:16 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

[..]

Google enige en enigste
pi_142183551
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

[..]

Allemaal bluf om het toerisme naar Israel te belemmeren. Nou, ik ga de 23e lekker naar Israel hoor. Ga daar m,n geld uitgeven. Is ook goed voor het land. ^O^
Ik ben sinds een maand ook terug. Geen probleem. Israël is naar mijn idee ook het enige land waar toerisme doorgaat in 'oorlogstrijd' En mocht je overhoop slachtoffer worden van terreur krijg je volledige vergoeding.

Nesia tovah !
pi_142183589
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Google enige en enigste
}:|
pi_142183649
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:29 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Wat is je definitie van fascisme?
wedervraag
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_142184084
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:27 schreef Brum_brum het volgende:
Wie hier verwacht dat Israël doorgaat met bombarderen als er een week lang geen raketten zijn afgeschoten door booslims en er geen nieuwe aanvallen ever meer komen?

Wie hier verwacht dat booslims zich koest zouden houden?
Israel zal geheid doorgaan met 'targeted assassinations', maar dat is verder niet iets waar de rest van populatie last van zal hebben. In ieder geval als er geen officiële wapenstilstand wordt afgesproken.

Hamas zal zich zelf wel koest houden, maar je hebt nog een aantal terroristische bewegingen die in Gaza opereren waar Hamas praktisch niks tegen doet of soms kan doen. Zo komt er weleens een raketje door...
pi_142184143
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:51 schreef SadPanda het volgende:
[ afbeelding ]
Niet-Joods bloed :9~ :9
quote:
Dus het grondoffensief wat je nu ziet en waarmee Israel mee bezig is is de enigste oplossing voor Israel als verdediging en zeker de goedkoopste. Met als gevolg helaas (veel) slachtoffers en escalaties. Het is niet anders.
Mehh, een grondoffensief is zeker nog geen noodzakelijkheid. De mogelijkheid tot een grondoffensief wordt vooral als een dreiging gepresenteerd dan een plan dat hoe dan ook gerealiseerd gaat worden. Het leger houdt zich vooralsnog rustig, van de 40 000 reservisten waarmee Netanyahu dreigde zijn er nog geen 10% opgeroepen, de verdere mobilisatie verloopt ook erg rustig. Het leger heeft ook duidelijk aangegeven dat ze een grondoffensief willen vermijden.

Israel redt zich op dit moment aardig met luchtaanvallen en het lijkt mij aannemelijk om te stellen dat Hamas deze manier van oorlogvoering niet wekenlang uithoudt, dus ik zie sowieso geen reden om zo erg te focussen op een grondoffensief.

En goedkoper? Weet je wel hoeveel extra risico's en factoren er verbonden zijn aan een grondoffensief en alles daar omheen?
pi_142184206
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 17:51 schreef firefly3 het volgende:
[ afbeelding ] Nog meer islamitische fascisten.
Wowowow, een hakenkruis !!

Zullen we gaan hyperventileren nu?? :')

Hou toch op zeg, die jongens zijn kwaad en proberen dus te provoceren.. boeien?
pi_142184922
http://www.jpost.com/Oper(...)Upper-Galilee-362389

Het Libanese leger heeft een man gearresteerd die mogelijk eerder vandaag een raket richting Israël heeft geschoten. Er werden meerdere raketten gevonden bij de plaats van afvuring. Daarnaast ook nog bloedsporen, wat er op wijst dat de sukkel zichzelf heeft verwond.
pi_142185015
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:06 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Oh maar ga eens naar Haifa, of Umm al Fahm, of Fureidis, praat eens met de mensen.. Die zijn overwegend pro-israelisch en willen niet bij Palestina horen.
Er zijn ook joden die niks te maken willen hebben met Israel, zoveel zegt dat niet.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 21:33:02 #172
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142185057
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 20:44 schreef Intrepidity het volgende:
De USA heeft er geen hol mee te maken...
Iron Dome receives $176m in annual funding from the US, but the House of Representatives voted in May to double the amount. The legislation also includes $269 million in funding for other Israeli missile defense programs, including Arrow 3 and David’s Sling.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142185156
Ik las dat IS leider Bagdadi heeft opgeroepen om Israël te gaan beschieten met in Irak buitgemaakte Scud raketten.

Weet niet of het klopt.
pi_142185235
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:12 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Niet-Joods bloed :9~ :9

[..]

Mehh, een grondoffensief is zeker nog geen noodzakelijkheid. De mogelijkheid tot een grondoffensief wordt vooral als een dreiging gepresenteerd dan een plan dat hoe dan ook gerealiseerd gaat worden. Het leger houdt zich vooralsnog rustig, van de 40 000 reservisten waarmee Netanyahu dreigde zijn er nog geen 10% opgeroepen, de verdere mobilisatie verloopt ook erg rustig. Het leger heeft ook duidelijk aangegeven dat ze een grondoffensief willen vermijden.

Israel redt zich op dit moment aardig met luchtaanvallen en het lijkt mij aannemelijk om te stellen dat Hamas deze manier van oorlogvoering niet wekenlang uithoudt, dus ik zie sowieso geen reden om zo erg te focussen op een grondoffensief.

En goedkoper? Weet je wel hoeveel extra risico's en factoren er verbonden zijn aan een grondoffensief en alles daar omheen?
Denk je dat men Gaza terug innemen?
pi_142185241
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik las dat IS leider Bagdadi heeft opgeroepen om Israël te gaan beschieten met in Irak buitgemaakte Scud raketten.

Weet niet of het klopt.
Laat Bagdadi een kogel in zijn achterhoofd krijgen.
pi_142185429
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:35 schreef J0kkebr0k het volgende:

Weet niet of het klopt.
Dat zal een harde klap worden voor alle conspiracy theorists.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 21:44:17 #177
421524 SadPanda
pi_142185488
Nee, Israël steunde bewezen Hamas dus dat sluit Israëlische steun aan IS zeker niet uit.
Anti-Turkije
pi_142185790
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:38 schreef Shokirbek85 het volgende:

[..]

Denk je dat men Gaza terug innemen?
Neuh, behalve bij extreme escalatie...
pi_142185910
Zal wel hetzelfde aflopen als Pillar of Defense. Paar weken druk schieten, dreigen met inval op de grond, daarna een akkoordje en weer 1,5-2 jaar relatieve rust..
Eat, sleep, shoot, repeat..
pi_142186334
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:38 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Laat Bagdadi een kogel in zijn achterhoofd krijgen.
Regel jij het? :P
pi_142186352
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:42 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

Dat zal een harde klap worden voor alle conspiracy theorists.
Leg uit.
pi_142186362
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Regel jij het? :P
Helaas kan ik dat niet.
pi_142186402
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:04 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Leg uit.
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:44 schreef SadPanda het volgende:
Nee, Israël steunde bewezen Hamas dus dat sluit Israëlische steun aan IS zeker niet uit.
^O^

Let vooral op de dus, kenmerkend voor CTs.

[ Bericht 2% gewijzigd door jamesdeen op 11-07-2014 22:17:19 ]
pi_142188247
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 21:33 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Iron Dome receives $176m in annual funding from the US, but the House of Representatives voted in May to double the amount. The legislation also includes $269 million in funding for other Israeli missile defense programs, including Arrow 3 and David’s Sling.
heeft alsnog niks te maken met de werking en raketten van Iron dome..
  vrijdag 11 juli 2014 @ 22:53:07 #185
421524 SadPanda
pi_142188491
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:06 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

[..]

^O^

Let vooral op de dus, kenmerkend voor CTs.
Ja, het is echt onmogelijk net als dat Israël Hamas steunde. Oh wacht dat bleek waar te zijn..
Anti-Turkije
  vrijdag 11 juli 2014 @ 22:54:45 #186
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_142188567
Israel
Be'er Sheva home destroyed in rocket fire from Gaza
Hamas military wing warned airlines Friday that it intends to target the airport and told them not to fly there
Man seriously hurt in rocket strike on Ashdod gas station
Woman sustained moderate injuries when a Grad rocket hit her home
House in the Eshkol Regional Council suffered a direct hit from a mortar
Rocket fired from Gaza hit a house in Sdot Negev
A man in Ashdod was hurt when a rocket scored a direct hit on a gas station on Friday morning
Two soldiers wounded by anti-aircraft missiles at IDF in Nahal Oz area

Gaza
IDF: Israeli warplane targeted meeting of senior terrorists in Gaza
IDF strikes Gaza rocket launcher that fired on central Israel hours earlier

Netanyahu:
Netanyahu: I am exploring all options to restore calm.
IDF chief says army ready for ground offensive, awaiting orders; Hamas is 'understanding it has made a big mistake.'

Erdogan:
Erdogan: No normalizing of ties with Israel
Abdullah Gul:
Turkey's president on Friday called on Israel to halt its offensive on the Gaza Strip and not to carry out a ground incursion

Bron: ynetnews.com :)
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_142188780
Sidenote; verkiezingen komen eraan in Turkije, belangrijk detail ivm uitspraken.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:08:37 #188
176916 Karrs
2007-2017
pi_142192153
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef De_Ilias het volgende:
Enige oplossing daar is dat alle Joden (nep Joden) terugkeren naar waar ze vandaan komen, Amerika/Polen/Rusland etc.. Zionisme is net zoals nazisme een van de grootste kanker cellen afgelopen 100 jaar die men heeft kunnen constateren. Israel gaat nooit vrede leren, ze zullen altijd in conflict blijven met de moslims en dat gaat zo door totdat Jezus Christus terug op aarde komt, dan zal hij een einde maken aan de Joden.
Flikker een eind op, gekke jodenhater :D
Met je boodschap van vrede en voorspoed :')
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  zaterdag 12 juli 2014 @ 00:10:22 #189
176916 Karrs
2007-2017
pi_142192261
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:22 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Omdat er vrede is tussen de 2 landen is het meteen een slaafje?
Ja, zo heet dat dan, he. Verraders, onderkruipers, zionistenknechten etcetera.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_142197600
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 19:10 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Flikker op, niks concentratiekamp.. Er gaan bakken met geld naartoe die allemaal verslonden worden aan wapens in plaats van dat Hamas het eens gebruikt om de bevolking te helpen. Israel voorziet Gaza daarnaast van gratis stroom en water en laat iedere dag tonnen goederen door, ook nu. Hoe wil je dat vergelijken met een uitroeingskamp? Zie jij dwangarbeid en gaskamers in Gaza?
De Egyptische grens is verder ook gewoon open voor personen en goederen.. Daarnaast hebben ze zich in Gaza toch echt aan hun eigen isolement geholpen..
nog nooit zoveel leugenachtige joodse propaganda in een post gezien...
pi_142197969
Ik weet niet wat erger is, de misdaden die Israel pleegt of de mensen die dit goed proberen te praten..

Zit die moslimhaat nou echt zo diep bij deze mensen dat zij werkelijk genieten van dit? Jezus, elke idioot ziet toch wat Israel doet verkeerd is? Nederzettingen uitbreiden in 2014, lachwekkend dat het normaal is voor de meeste mensen. Een hele bevolking bombarderen als wraak. Maar goed, ik denk dat de meeste mensen die dit goedkeuren of joodse extremisten zijn/anti moslims/brainwashed door de media. Natuurlijk zijn er ook joden die walgen wat de staat Israel doet, respect daarvoor. Het is wel erg om te zien hoe sommigen genieten dat er een heel volk wordt uitgeroeid. Terwijl dit dezelfde mensen zijn die de dodenherdenking en bevrijdingsdag vieren en anderen vertellen hoe erg de holocaust was. Echt walgelijk als je het aan mij vraagt. De schuld ligt bij de media die totaal niet objectief is over deze conflict.
pi_142197974
Nog een objectieve moslim in dit topic :')
pi_142197995
http://www.nutech.nl/gadg(...)utm_campaign=article

IDEAAL voor Israel, maar kut voor Hamas, lijkt me.
pi_142198096
Hmm, ik ben een "objectieve" moslim omdat ik niet jou mening deel. Is iedereen een moslim die dit soort misdaden afkeurt volgens jou? Kom op, doe niet zo achterlijk..
pi_142198242
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 22:59 schreef expans het volgende:
Sidenote; verkiezingen komen eraan in Turkije, belangrijk detail ivm uitspraken.
Totaal niet belangrijk. Alsof Turkije ook maar iets in te brengen heeft op het wereldtoneel :') .
pi_142198249
quote:

Patriot? Je bedoelt Iron dome neem ik aan?
Miljoenen? Je bedoelt dat een raket 100.000 dollar kost neem ik aan?
Israël bouwt (ook) eigen raketten.

Ik heb zelden iemand gezien die zoveel stront in 1 post wist te krijgen.
pi_142198282
Hamas juicht bij elke burgerdode in Gaza. Raketten opslaan in gebedshuizen en dichtbevolkt gebied is de ideale oplossing; bij elke poging door Israël om deze uit te schakelen is er grote kans op burgerdoden oftewel een ideale photo-op voor Hamas.

Je zal er als normale Palestijn maar wonen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_142198291
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 04:54 schreef Fruitdrink het volgende:
Een hele bevolking bombarderen als wraak.
Misschien moet je niet alle Hamas-propaganda geloven.

Israël bombardeert specifieke doelen: opslagplaatsen voor raketten, lanceerplaatsen van raketten, en andere militaire infrastructuur van Hamas.

Hamas zou deze bij voorkeur in scholen en ziekenhuizen plaatsen, maar dat zou te gortig worden. Voorlopig althans. :')
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_142198638
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 03:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nog nooit zoveel leugenachtige joodse propaganda in een post gezien...
Mag ik je uitnodigen om te proberen mijn post op een serieuze manier te ontkrachten zonder te schreeuwen dat het propaganda is?
Verkapte "ik weet dat je gelijk hebt maar ik durf het niet toe te geven" post was dat.
Ga je gang, probeer mij te overtuigen waarom Gaza gelijk is aan een concentratiekamp.. :')

[ Bericht 11% gewijzigd door Intrepidity op 12-07-2014 08:31:56 ]
pi_142198666
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 04:54 schreef Fruitdrink het volgende:
Ik weet niet wat erger is, de misdaden die Palestina pleegt of de mensen die dit goed proberen te praten..

Zit die jodenhaat nou echt zo diep bij deze mensen dat zij werkelijk genieten van dit? Jezus, elke idioot ziet toch wat Palestina doet verkeerd is? 6 jaar lang al dagelijks raketten lanceren op burgers, lachwekkend dat het normaal is voor de meeste mensen. Een hele bevolking bombarderen als wraak. Maar goed, ik denk dat de meeste mensen die dit goedkeuren of moslimextremisten zijn/anti joiden/brainwashed door de media. Natuurlijk zijn er ook Palestijnen die walgen wat Palestina doet, respect daarvoor. Het is wel erg om te zien hoe sommigen genieten dat er een heel volk wordt uitgeroeid. Terwijl dit dezelfde mensen zijn die de dodenherdenking en bevrijdingsdag vieren en anderen vertellen hoe erg de holocaust was. Echt walgelijk als je het aan mij vraagt. De schuld ligt bij de media die totaal niet objectief is over deze conflict.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')