Dat was een pro-israel argument vriend. Dat zegt Hamas tegen haar inwoners..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:05 schreef cr4ne het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook niet? Wat een onzin.
Sorry, ik denk dat ik het verkeerd intrepeteerde door die 'quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:05 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Dat was een pro-israel argument vriend. Dat zegt Hamas tegen haar inwoners..
Oh maar ga eens naar Haifa, of Umm al Fahm, of Fureidis, praat eens met de mensen.. Die zijn overwegend pro-israelisch en willen niet bij Palestina horen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:05 schreef ntm het volgende:
[..]
Waar worden ze onderdrukt dan bedoel je? En omdat anderen het doen wil niet zeggen dat jij het ook moet doen. Heb wel respect voor Palestijnen die op Israëlisch grondgebied wonen, ik zou het niet kunnen
quote:Hamas waarschuwt voor beschieting luchthaven Tel Aviv
De gewapende tak van de Palestijnse Hamasbeweging waarschuwt vliegtuigmaatschappijen niet langer op het vliegveld van het Israëlische Tel Aviv te vliegen.
De luchthaven Ben Gurion is tot doelwit verklaard.
''In het licht van Israëls aanvallen op bewoners van de Gazastrook heeft de gewapende tak van Hamas besloten te antwoorden op Israëls agressie. We waarschuwen u voor het uitvoeren van vluchten op het vliegveld Ben Gurion dat vandaag een van onze doelen zal zijn omdat er ook een militaire basis is gevestigd'', stelde de organisatie in een vrijdag uitgegeven verklaring.
Hamas stelde eerder al een raket te hebben afgeschoten op het vliegveld. Onbekend is of het projectiel ook in de buurt is gekomen.
Heb in de meivakantie denk ik een hele militaire basis over het hoofd gezienquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:10 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Een militaire basis op ben gurion? wat is deze?
Ik denk niet dat die ideale oplossing er is. Ik zou natuurlijk naief kunnen zeggen dat de tweestatenoplossing het beste is, maar dat gaat er toch niet van komen. Ik denk dat het in de praktijk zo blijft doormodderen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:12 schreef cr4ne het volgende:
Maar mensen ik ben wel benieuwd, wat zou volgens jullie de ideale oplossing zijn voor het Palestijnse volk, en hoe zou dat gerealiseerd kunnen worden?
כן, גם אני ..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:11 schreef cr4ne het volgende:
[..]
Heb in de meivakantie denk ik een hele militaire basis over het hoofd gezien
De acties van israel is een reactie op de zesdaagse oorlog, tweede wereld oorlog en rondom de romeinse tijd. Weg met die fascistische hamas, die met hakenkruizen door de straten marcheren.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:50 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Israël bezet land en onderdrukt Palestijnen, de acties van Hamas zijn een reactie daarop.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De acties van israel is een reactie op de zesdaagse oorlog, tweede wereld oorlog en rondom de romeinse tijd. Weg met die fascistische hamas, die met hakenkruizen door de straten marcheren.
Ah ja.. Hamas en de romeinen.. Die goede oude tijd..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De acties van israel is een reactie op de zesdaagse oorlog, tweede wereld oorlog en rondom de romeinse tijd. Weg met die fascistische hamas, die met hakenkruizen door de straten marcheren.
Deze:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:12 schreef cr4ne het volgende:
Maar mensen ik ben wel benieuwd, wat zou volgens jullie de ideale oplossing zijn voor het Palestijnse volk, en hoe zou dat gerealiseerd kunnen worden?
Ja, want dan is er geen Israel meer..quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Deze:
https://en.wikipedia.org/wiki/Arab_Peace_Initiative
Als Israel dat accepteert komt er vrede.
Uhu..... ain't gonna happen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:25 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Deze:
https://en.wikipedia.org/wiki/Arab_Peace_Initiative
Als Israel dat accepteert komt er vrede.
Feestje.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:26 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ja, want dan is er geen Israel meer..
Zeg, moraalridder, waar zouden die Israëliers dan heen moeten volgens jou? Ontzettend hypocriet.quote:
In Israël blijven? In het voorstel staat niet dat ze moeten vertrekken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:28 schreef cr4ne het volgende:
[..]
Zeg, moraalridder, waar zouden die Israëliers dan heen moeten volgens jou? Ontzettend hypocriet.
En je denkt dat dat gaat werken?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
In Israël blijven? In het voorstel staat niet dat ze moeten vertrekken.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Oh maar ga eens naar Haifa, of Umm al Fahm, of Fureidis, praat eens met de mensen.. Die zijn overwegend pro-israelisch en willen niet bij Palestina horen.
Allemaal bluf om het toerisme naar Israel te belemmeren. Nou, ik ga de 23e lekker naar Israel hoor. Ga daar m,n geld uitgeven. Is ook goed voor het land.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |