abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142165252
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:39 schreef ntm het volgende:
Mensen die het goedkeuren wat Israel doet, ongelofelijk...onschuldigen worden vermoord en de wereld kijkt toe. Zo machtig is Israël, ze kunnen zich alles veroorloven.
Je kunt dat argument ook omdraaien he? Alsof het vuur van 1 kant komt.. Daarnaat doet Israel wmb genoeg om burgers in Gaza te waarschuwen en burgerdoden te voorkomen.
Mensen die goedkeuren wat Hamas doet, ongelofelijk.
pi_142165365
Ze worden gebrainwashed, hoe kan je hun wrede daden anders verklaren. Heb filmpje gezien van Joodse kindjes in Israël op een open dag van het leger geloof ik, ze vertelden dat ze Arabieren willen vermoorden en ze dat een blij gevoel zou geven.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_142165395
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef ntm het volgende:
Ze worden gebrainwashed, hoe kan je hun wrede daden anders verklaren. Heb filmpje gezien van Joodse kindjes in Israël op een open dag van het leger geloof ik, ze vertelden dat ze Arabieren willen vermoorden en ze dat een blij gevoel zou geven.
Post dat filmpje eens? Ik kan je nog wel een opname van een Palestijns TV-kanaal terugsturen waarin kindjes geindoctrineerd worden.
Mensen moeten stoppen met pretenderen dat het allemaal zo eenzijdig is. Zij zijn fout en wij zijn goed. Flikker op...
Het conflict is echt niet zo simpel als dat je het hier probeert te schetsen.
pi_142165400
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:39 schreef ntm het volgende:
Mensen die het goedkeuren wat Israel doet, ongelofelijk...onschuldigen worden vermoord en de wereld kijkt toe. Zo machtig is Israël, ze kunnen zich alles veroorloven.
pi_142165403
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 10:53 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Helaas weten moslimstaten zichzelf continue de welvaart te ontzeggen. Face it: ze maken er een potje van.
Lol, Iran nu al vergeten?
pi_142165424
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Lol, Iran nu al vergeten?
Nou, die hebben het goed voor elkaar zeg :')
pi_142165464
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:45 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Nou, die hebben het goed voor elkaar zeg :')
Die hadden het prima voor elkaar. Totdat wij kwamen vertellen hoe het daar moest.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 11:47:12 #58
421628 cr4ne
99 mining lvl/89 fishing lvl
pi_142165497
Ik heb zo'n hekel aan de idioten in Nederland die op basis van een paar voorpagina-artikelen gelijk denken dat Israël
quote:
Kom uit Israël. Kan je vertellen dat het tegendeel gebeurt. Ik denk dat er van de andere kant heel wat meer gebrainwasht wordt.

Mensen lijken te vergeten dat Israël een democratisch land is die hun bestaansrecht verdedigen. Hamas is een terreurgroep. Israël valt nooit als eerst aan, het is altijd een reactie op. Alleen heeft Israël genoeg geld om hun eigen volk daadwerkelijk te beschermen: iets wat ieder land zou doen. Palestijnen worden zelfs gewaarschuwd voor de raketten die er komen, helaas is de Hamas zo verschrikkelijk laf door zich tussen het Palestijnse volk verschuild te houden in de hoop dat er wat mensen geraakt worden zodat Israël weer eens in een negatief daglicht komt te staan.
:P:P
pi_142165526
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Je kunt dat argument ook omdraaien he? Alsof het vuur van 1 kant komt.. Daarnaat doet Israel wmb genoeg om burgers in Gaza te waarschuwen en burgerdoden te voorkomen.
Mensen die goedkeuren wat Hamas doet, ongelofelijk.
Ik keur niet goed wat Hamas doet maar wat Hamas doet m is niet te vergelijken met wat Israël doet laten we eerlijk zijn. Geweld van Israel is veel erger. Het gaat mij er om dat er onschuldigen dood gaan hierdoor. En mensen zeggen dat Israël het recht heeft om zich te verdedigen, Palestijnen moeten zeker maar stil zitten en toekijken hoe ze onderdrukt worden. En Israel doet genoeg om burgers te beschermen? :')
pi_142165535
quote:
Ik heb weleens filmpjes gezien waarop Arabieren in de Palestijnse gebieden hetzelfde zeggen. En nu?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 11:49:20 #61
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_142165566
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat ben jij hypocriet. :')__!
Anti-Turkije
pi_142165576
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:48 schreef ntm het volgende:

[..]

Ik keur niet goed wat Hamas doet maar wat Hamas doet m is niet te vergelijken met wat Israël doet laten we eerlijk zijn. Geweld van Israel is veel erger. Het gaat mij er om dat er onschuldigen dood gaan hierdoor. En mensen zeggen dat Israël het recht heeft om zich te verdedigen, Palestijnen moeten zeker maar stil zitten en toekijken hoe ze onderdrukt worden. En Israel doet genoeg om burgers te beschermen? :')
Ik zeg niet dat ze stil moeten zitten. Ik zeg alleen dat je niet zo eenzijdig naar het probleem moet kijken. Ga eerst eens een jaar aan beide kanten van de grens wonen, en kom dan nog eens terug. Tuurlijk gaan er onschuldigen dood, het is een fakking oorlog. Echter schiet Hamas expres op burgerdoelen, en waarschuwt Israel burgers voordat ze een plek aanvallen. Tevens iets met human shields enzo.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 11:50:11 #63
421524 SadPanda
pi_142165594
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:47 schreef cr4ne het volgende:
Mensen lijken te vergeten dat Israël een democratisch land is die hun bestaansrecht verdedigen. Hamas is een terreurgroep. Israël valt nooit als eerst aan, het is altijd een reactie op. Alleen heeft Israël genoeg geld om hun eigen volk daadwerkelijk te beschermen: iets wat ieder land zou doen. Palestijnen worden zelfs gewaarschuwd voor de raketten die er komen, helaas is de Hamas zo verschrikkelijk laf door zich tussen het Palestijnse volk verschuild te houden in de hoop dat er wat mensen geraakt worden zodat Israël weer eens in een negatief daglicht komt te staan.
Israël bezet land en onderdrukt Palestijnen, de acties van Hamas zijn een reactie daarop.
Anti-Turkije
pi_142165764
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:50 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Israël bezet land en onderdrukt Palestijnen, de acties van Hamas zijn een reactie daarop.
De Palestijnen in Gaza dragen zelf heel hard bij aan hun isolatie.
Sterker nog, zelfs de afgelopen dagen wordt er nog steeds gratis electriciteit en water aan Gaza geleverd door Israel en worden er goederen aangeleverd. Terwijl dat zelfde gebied in een oorlog verwikkeld is. Hoe scheef wil je het hebben. Alsof de bewoners van Gaza dezelfde compassie zouden tonen..
  vrijdag 11 juli 2014 @ 11:56:03 #65
421524 SadPanda
pi_142165801

This Land Is Mine door Nina Paley

In-Depth: Deadly strike on Gaza family not “accidental”, contrary to Israeli military investigation findings
http://smpalestine.com/20(...)estigation-findings/
Anti-Turkije
pi_142165823
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Post dat filmpje eens? Ik kan je nog wel een opname van een Palestijns TV-kanaal terugsturen waarin kindjes geindoctrineerd worden.
Mensen moeten stoppen met pretenderen dat het allemaal zo eenzijdig is. Zij zijn fout en wij zijn goed. Flikker op...
Het conflict is echt niet zo simpel als dat je het hier probeert te schetsen.
Ze worden aan beide kanten met haat opgevoed, maar Israël heeft het goed en de Palestijnen worden onderdrukt. In ieder geval denk ik dat vrede van beide kanten niet zal komen. De onschuldigen zijn er de dupe van.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 11:57:26 #67
421524 SadPanda
pi_142165861
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:55 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

De Palestijnen in Gaza dragen zelf heel hard bij aan hun isolatie.
Sterker nog, zelfs de afgelopen dagen wordt er nog steeds gratis electriciteit en water aan Gaza geleverd door Israel en worden er goederen aangeleverd. Terwijl dat zelfde gebied in een oorlog verwikkeld is. Hoe scheef wil je het hebben. Alsof de bewoners van Gaza dezelfde compassie zouden tonen..
Het zou juist erg slecht zijn als ze dat niet doen, zij doen aan een blokkade van de Gaza.
Anti-Turkije
pi_142165982
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:56 schreef ntm het volgende:

[..]

Ze worden aan beide kanten met haat opgevoed, maar Israël heeft het goed en de Palestijnen worden onderdrukt.
Joden worden tegelijkertijd ook nog steeds onderdrukt door Palestijnen en andere Arabische volken. Nogmaals, 99% van de argumenten voor of tegen Palestina zijn vanaf beide kanten waar, dat is wat het conflict te lastig maakt om er zo zwart-wit over te zijn.
pi_142166002
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:47 schreef cr4ne het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan de idioten in Nederland die op basis van een paar voorpagina-artikelen gelijk denken dat Israël

[..]

Kom uit Israël. Kan je vertellen dat het tegendeel gebeurt. Ik denk dat er van de andere kant heel wat meer gebrainwasht wordt.

Word jou verteld dat Israël nooit als eerste aanvalt...Oja omdat ze worden 'gewaarschuwd' is het goedgekeurd hoor. Kloppen ze aan bij het huis en zeggen ze 'ja hoor eens, over 10 min gaan we je huis bombarderen doei'.
pi_142166049
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:01 schreef ntm het volgende:

[..]

Word jou verteld dat Israël nooit als eerste aanvalt...Oja omdat ze worden 'gewaarschuwd' is het goedgekeurd hoor. Kloppen ze aan bij het huis en zeggen ze 'ja hoor eens, over 10 min gaan we je huis bombarderen doei'.
En als dat zou gebeuren zou jij thuis blijven? Afgezien van of het juist is of niet.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 12:03:07 #71
421628 cr4ne
pi_142166058
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:01 schreef ntm het volgende:

[..]

Word jou verteld dat Israël nooit als eerste aanvalt...Oja omdat ze worden 'gewaarschuwd' is het goedgekeurd hoor. Kloppen ze aan bij het huis en zeggen ze 'ja hoor eens over 10 min gaan we je huis bombarderen doei'.
Denk er maar eens bij na. Wanneer was het geen reactie?

En dat over bombarderen: het is natuurlijk jammer dat het moet gebeuren, maar Israël heeft weinig keuze. Als Israël zich niet zou verdedigen was het land allang weggemoffeld.
  vrijdag 11 juli 2014 @ 12:03:55 #72
421628 cr4ne
pi_142166086
Het is bovendien beter dan niets: het Palestijnse volk wordt in ieder geval gewaarschuwd. Welke landen in oorlog zouden dat nou doen?
pi_142166113
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:03 schreef cr4ne het volgende:
Het is bovendien beter dan niets: het Palestijnse volk wordt in ieder geval gewaarschuwd. Welke landen in oorlog zouden dat nou doen?
En welk land in oorlog zou tegen haar burgers zeggen "er komt een raket aan, ga maar op het dak staan, wordt die raket vast door geintimideerd" :')
  vrijdag 11 juli 2014 @ 12:05:20 #74
421628 cr4ne
pi_142166132
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:04 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

En welk land in oorlog zou tegen haar burgers zeggen "er komt een raket aan, ga maar op het dak staan, wordt die raket vast door geintimideerd" :')
Dat zeg ik toch ook niet? Wat een onzin.
pi_142166139
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:00 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Joden worden tegelijkertijd ook nog steeds onderdrukt door Palestijnen en andere Arabische volken. Nogmaals, 99% van de argumenten voor of tegen Palestina zijn vanaf beide kanten waar, dat is wat het conflict te lastig maakt om er zo zwart-wit over te zijn.
Waar worden ze onderdrukt dan bedoel je? En omdat anderen het doen wil niet zeggen dat jij het ook moet doen. Heb wel respect voor Palestijnen die op Israëlisch grondgebied wonen, ik zou het niet kunnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')