Doe de groeten aan m'n familie als je in de buurt van zichron komt. Veel plezierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:29 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:
[..]
[..]
Allemaal bluf om het toerisme naar Israel te belemmeren. Nou, ik ga de 23e lekker naar Israel hoor. Ga daar m,n geld uitgeven. Is ook goed voor het land.
Blijkbaar ben je niet bekend met het fenomeen, waarbij de hitler groet en hakenkruizen door hamas wordt toegepast.quote:
Hakenkruizen worden niet door Hamas gebruikt, en het is niet de Hitler groet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je niet bekend met het fenomeen, waarbij de hitler groet en hakenkruizen door hamas wordt toegepast.
Dat is precies het punt: ze hadden het goed als meer seculiere staat en gingen naar de klote toen er -door toedoen van wie dan ook- moslimfanaten aan de macht kwamen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:46 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Die hadden het prima voor elkaar. Totdat wij kwamen vertellen hoe het daar moest.
Je hebt geluk gehad dat mijn tel niet kopierd. Google afbeeldingen, hamas hitler. Een hoop die de hitler groet doen en hitler spandoekenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:05 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Hakenkruizen worden niet door Hamas gebruikt, en het is niet de Hitler groet.
Ik zie een 1 afbeelding van Hamas aanhangers met god bless Hitler maar ook 1 dat Sisi vergeleken wordt met Hiter:quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je hebt geluk gehad dat mijn tel niet kopierd. Google afbeeldingen, hamas hitler. Een hoop die de hitler groet doen en hitler spandoeken
Waar het hart vol van is...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Huehue.
Ben ik de enige die een demoon met een grote piemel zag?
Ooit gehoord van de Gaza blokkade?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:17 schreef firefly3 het volgende:
Na miljarden dollars is de kleine gazastrook nog super arm. Raaara hoe kan dit. Niet door israel, die zelf tientallen miljoenen doneerden aan pallies.
Ooit gehoord van corrupte islamitische fascisten?quote:
Israel heeft een miljoen mensen opgesloten in het grootste concentratiekamp ter wereld... daar iets tegen doen is wat jou betreft ongelofelijk?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:40 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Je kunt dat argument ook omdraaien he? Alsof het vuur van 1 kant komt.. Daarnaat doet Israel wmb genoeg om burgers in Gaza te waarschuwen en burgerdoden te voorkomen.
Mensen die goedkeuren wat Hamas doet, ongelofelijk.
Wat is je definitie van fascisme?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ooit gehoord van corrupte islamitische fascisten?
Ik ga naar familie in Kiryat Ono/TAquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:31 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Doe de groeten aan m'n familie als je in de buurt van zichron komt. Veel plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |