Ze willen gewoon allebei dood, verderf, bloed en veel verdriet zien.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:32 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ben het eens met de strekking van het bericht. Dat gebrek aan wil komt van beide zeiden. Als ze het allebei echt wilden was het al lang gebeurd. Palestijnen willen een compleet Palestijnse staat, Israeliers willen een compleet Joodse staat. Dat gaat never nooit lukken, go figure.
Zo plezierig vind ik het niet. Maar het is wel de harde waarheid. Al die vredesbesprekingen en oorlogjes zijn gewoon uitstel van executie uiteindelijk.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze willen gewoon allebei dood, verderf, bloed en veel verdriet zien.
Ik wens ze veel plezier..
Precies. Ze zijn even wreed, even koppig en zoals ik al eerder heb gezegd zou er eigenlijk een grote muur om die twee gebieden moeten worden gezet.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze willen gewoon allebei dood, verderf, bloed en veel verdriet zien.
Ik wens ze veel plezier..
Boeit het je echt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Zo plezierig vind ik het niet. Maar het is wel de harde waarheid. Al die vredesbesprekingen en oorlogjes zijn gewoon uitstel van executie uiteindelijk.
Nouja, als m'n familie dood zou gaan in die oorlog zou ik het wel even jammer vinden jaquote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Boeit het je echt?
Ze doen het toch zelf?
Je woont toch in Nederland?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Nouja, als m'n familie dood zou gaan in die oorlog zou ik het wel even jammer vinden ja
Maar woont in Nederland of?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik wel ja. M'n vriendin is Israelisch.
Haal je haar naar Nederland.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:35 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ik wel ja. M'n vriendin is Israelisch.
Boeien.. de raketten van hamas komen toch 8 van de 10 keer niet aan..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ze is hier al. Haar familie niet.
Niet door gebrek aan pogingen. Anyway, ja, ik zou het jammer vinden als het land zichzelf vernietigt in een oorlog, da's toch niet zo moeilijk in te denken?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Boeien.. de raketten van hamas komen toch 8 van de 10 keer niet aan..
Boeie, schoonfamilie.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:36 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Ze is hier al. Haar familie niet.
Israël gaat zichzelf niet vernietigen...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Niet door gebrek aan pogingen. Anyway, ja, ik zou het jammer vinden als het land zichzelf vernietigt in een oorlog, da's toch niet zo moeilijk in te denken?
Goede bron wel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:43 schreef theunderdog het volgende:
http://israeltoday.nl/hea(...)e-schilden-gebruiken
Dit is de reden waarom Israël geen vrede kan sluiten met Palestina.
Zeker, dat is de reden. En niet de verplichte gebiedsuitbreiding door het bouwen van nederzettingen in bezet gebied.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:43 schreef theunderdog het volgende:
http://israeltoday.nl/hea(...)e-schilden-gebruiken
Dit is de reden waarom Israël geen vrede kan sluiten met Palestina.
Och het zal vast bestaan, maar niet in huidige vorm. Dat is onhoudbaar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:45 schreef Intrepidity het volgende:
Ik geef toe dat voordat ik een persoonlijke binding met het land had me het allemaal geen zak kon schelen. Nu is dat anders, en afgezien van of ik de Palestijnen liev vind of niet (en dat vind ik ze overigens) wens ik Israel het beste en hoop ik dat het over 300 jaar nog bestaat, eventueel ten koste van Gaza e.d. Dat is ongetwijfeld hypocriet, maar als dat je niet bevalt mag je 'm lekker in je poeperd steken
/rant
twitter:EjmAlrai twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 03:58:17Handicap house was directly hit. 5 (what remains) children in Beit lahya were just brought to the hospital now. All unrecognised and burned. reageer retweet
twitter:ChrisGunness twitterde op zaterdag 12-07-2014 om 00:17:29UN figures: 116 Palestinians killed so far including 88 civilians (77%). 680 injured of which 2 3rds are women and children RT reageer retweet
Ik denk dat jahweh/allah over een jaar of 20 uit die wolk van 'm komt en zegt "Ikverdomme nog aan toe, nou is 't klaar.." en pats boem, een grote parkeerplaats in plaats van palestina/israel.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Och het zal vast bestaan, maar niet in huidige vorm. Dat is onhoudbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |